Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

XC60 T8: עדכון אחרי 4 חודשים ו-16,000 ק״מ


kramerica
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 1126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהמשך לשרשור ההתחדשות:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?646243-התחדשתי-או-2000-ק%D7%B4מ-עם-XC60-T8&highlight=xc60

 

עברו ארבעה חודשים ולא פחות מ-16,000 ק״מ על המד. רוב הדברים שרשמתי בזמנו עוד רלוונטים, אבל הגיע הזמן לעדכון קצר.

צריכת דלק מפתיעה מאוד לטובה:

1:15 ממוצע בתוספת 900 קוט״ש - עלות חשמל סה״כ של קצת יותר ממיכל דלק.

מכיוון שרוב הנסיעה שלי היא מחוץ לטווח החשמל, לא ציפיתי לראות כאלה מספרים מרכב שמפיק 407 כ״ס, בנהיגה שהיא רחוקה מלהיות רגועה או איטית.

איך זה קורה? שילוב של מנוע בנזין שיודע להיות מאוד חסכוני בשיוט (למרות המשקל והגודל) וניהול חשמל מחושב שלי.

על כביש מהיר בדרך לנסיעה עירונית פקוקה? דואג שיהיה מספיק חשמל בשביל זה (מצב hold או charge).

יש יותר חשמל ממה שצריך בשביל הנסיעה העירונית הקרובה? דואג להשתמש בו גם לנסיעה הבינעירונית.

זה דורש מחשבה וקצת תכנון. מי שסתם ישים יסע על מצב hybrid כל הזמן לא יתקרב אפילו למספרים האלו.

טיפול ראשון:

במוסך המורשה - הצעת מחיר ראשונית של 1350 ש״ח לטיפול קטן וראשון. אחרי מיקוח אפשר להגיע לסביבות ה-1000 ש״ח. אמנם לא זול, אבל לא ציפיתי לפחות מזה ברכב כזה.

הנהיגה האוטונומית:

אני עדין משתמש בזה להפתעתי. שימושי בכל מצב של נסיעה בינעירונית ובפקקים.

זה לא מושלם, יש פעמים שבהם הוא רוצה להצמד לימין כשיש יציאה, יש פעמים שהוא נצמד קצת יותר מדי לשוליים. לא לגמרי הבנתי למה ומתי זה קורה, אבל זה נדיר וכאמור לא מונע ממני להשתמש בזה בכל נסיעה בינעירונית. מצאתי את התנוחה הנוחה של יד על ההגה שזורמת עם הרכב ובלי מחשבה אפילו מתקנת אותו כשצריך. אחד הפיצ׳רים הכי טובים לדעתי.

מה השתנה מהרושם הראשוני:

לא הרבה. אני עדין מתרשם מהאיכות, נהנה מהביצועים, הנוחות ומערכת השמע. אפילו לממשק התרגלתי ואני בהחלט אוהב.

עדין מרגיז אותי שאי אפשר לשנות את ברירת המחדל של מצב הנהיגה, ואלא אם ברירת המחדל במקרה מתאימה, צריך לשנות בכל תחילת נסיעה.

 

סיכום:

כיף גדול להעביר את הקילומטראז׳ הזה ברכב הזה. בחירת הרכב המוצלחת ביותר שעשיתי אי פעם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במצב שמירה זה כמעט רק על בנזין. הוא משתמש בחשמל רק לטווח מאוד נמוך של הסל״ד.

במצב טעינה זה רק בנזין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...