Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת ראש מנוע פג'ו 208 1.2 טורבו


sashatelaviv
שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פשש... ₪8646 מחיר זוגי. היבואן , ,למרות הק"מ הנמוך ,כפסע לאחר תום האחריות משתתף רק בעץ ריח ? זה המצב כרגע ?

דיי מביש. אם זה בכלל יפתור את הרעידות . הייתי בורח מהמוסך הזה. במחיר הזה כבר עדיף מנוע מפירוק .

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

124000 קמ ב 3 שנים זה לא קמ נמוך אבל,גם לא כזה שבו רכב אמור להגיע למצב הזה,אלא אם הוזנח קשות.

כמה שנים אחריות לרכב ? 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז האחריות נגמרה למעשה לפני 24000 קמ שזה פחות או יותר חצי שנה.

ניסית לפנות במייל ליבואן ?

לקח לפיגו זמן לבנות מוניטין חיובי אחרי הזוועות שהיו כאן עד 2016 ולא נראה לי שהם רוצים לחזור לימים שחורים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגמגומים במנוע כבר מ 41000 ק"מ רק שהם לא ידעו מאיפה . הכל מתועד בהיסטוריה.

ועם כל הטיפולים והתלונות לא אמור לשפוך מנוע ב 124000. 6 טיפולים וזהו ?

.פות"ש , אם לא פנית לשירות לקוחות לובינסקי? זה הזמן.

 אם מסבנים אותך , קח את הרכב למוסך פרטי.חבל לשלם ליבואן מחיר כזה.

דרך אגב, איפה ומה היה בטיפול 120000 ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פניתי לשירות לקוחות, הם לא רוצים לקחת אחריות כי הרכב כבר לא באחריות שלהם ו״בגלל ששני הטיפולים האחרונים היו במוסך מומחה פג׳ו מורשה משרד התחבורה״ - מוסך שמבין יותר טוב מהמוסכים שלהם ברכבים שהם מוכרים. 

 

 

 

טיפול 120 אלף:

 

 

טיפול 120.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שאני לא מבין,

בין 12.5.2018 עד היום הכל היה בסדר? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, discoTD5 כתב:

משהו שאני לא מבין,

בין 12.5.2018 עד היום הכל היה בסדר? 

לא 

 

זה מה שהיה: 

 

הרכב טופל במוסך המרכזי בזמן האחריות, בעיקר בעניין רצועת התזמון -עניין הרצועה טופל באופן חובבני בניסיון להתחמק מכל אחריות.

העניין הוא ששמתי לב שהמנוע התחיל להתנהג בצורה שונה ממה שהתנהג מרגע קנייתו באזור ה-26-30 אלף ק״מ - התלוננתי על כך בזמנו- הרכב בילה כמה שבועות במוסך,  בתאריך 8.4.2018 הרכב יצא מהמוסך(38,401 ק״מ) לאחר שלא פתרו את בעיית הגמגומים במנוע

לאחר מכן נפגשתי עם מנהל אזורי שרצה לסגור את הסיפור בהחלפת ראש מנוע לרכב חדש שעבר 30 אלף ק״מ!, הפגישה הייתה בתאריך 8.5.2019, כחודש אחרי שנסעתי עם הרכב ושום בעיה לא נפתרה, הרעידות והגמגומים במנוע המשיכו.

 

הם גם שלחו לי 'מכתב ויתור סילוק' בניסיון להשתיק אותי אך לא חתמתי על השטות הזאת.

 

אם לא הזמן האישי הרב שהשקעתי וההתעקשות שלי שיטפלו ברכב שלי כמו שצריך - הם היו גם מתחמקים מרצועת התזמון המתפוררת והיום כבר הייתי יכול לזרוק את הרכב הזה לים.

(הם ניסו להתחמק כשנדלקה נורת מנוע ב85 אלף כשהרצועה כבר הייתה גמורה בתקווה שהקומבינה שלהם תחזיק קצת אחרי 100 אלף כשתגמר האחריות, אבל לא הלך להם והקומבינה החזיקה רק 4 אלף וב89 נדלקה שוב נורת מנוע ורק אז הם החליפו את הרצועה). 

 

הרכב נמצא כרגע במוסך יבואן מורשה שקרוב לביתי - המוסך שהוציא את ההצעה ההזויה לשיפוץ ראש מנוע

ביקשתי משירות הלקוחות שיעזרו לי - הם פנו ליצרן ולאחר כמה ימים קיבלתי מהם תשובה שאומרת במילים יפות  ״לך תחפש, אתה לא באחריות״ בטענה ששני הטיפולים האחרונים לאחר תום האחריות (105 אלף ו120 אלף) טיפלתי במוסך מורשה משרד התחבורה שמומחה בפג׳ו אבל לא מורשה ייבואן (הרכב טופל באחד המוסכים המומלצים בפורום והטובים ביותר בארץ לפג׳ו). 

 

אציין בזאת שגם כשנדלקה נורת מנוע בפעם השנייה ב89 אלף ק״מ הם המשיכו להתנער מהבדיקה של רצועת התזמון ופתיחת אגן השמן למרות ההתעקשות שלי וההגעות שלי באופן פיזי אל המוסך המרכזי!

 

לאחר שהבנתי שהם מנסים להתחמק מאחריות ולא רוצים לתקן שלחתי מיילים לשירות לקוחות, 

רק לאחר שליחת המיילים הם פתאום החליטו להחליף רצועת תזומן מתפוררת!!!!

 

זה מה שלקוח של פג׳ו צריך לעשות בשביל שפג׳ו יועילו בטובתם לקחת אחריות על הרכב התקול שהם מכרו:

 

זה לאחר ביקורים פיזים במוסך ודיבור עם הקיר שלהם 

 

 

 

מייל.png

מייל1.png

מייל2.png

מייל3.png

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי למה הם מתחמקים. קל להם כי טיפלת בחוץ. אני מבין גם למה ברחת מהם.

הם גררו את נושא הרצועה על פני שבועות וחודשים.

הנזק כנראה נגרם כבר אז.

אם הצעת השיפוץ היא ממוסך מתמחה ידוע ומומלץ הייתי רק שואל אותו גם על עלות מנוע מפירוק ומשווה. גם פה יש סיכון מה.

הסיפור עגום אבל תאלץ לשלם פה על מנוע או ללכת לקבל חוו"ד מומחה ובתי משפט (לדעתי בזבוז זמן אבל צודק).

אל תקנה יותר פיג'ו. הצדיקו את כל המוניטין.

 

הייתי במצב דומה.גם פיג'ו . גם באחריות. גם מטופלת ביבואן.גם (שרשרת) תזמון התחילה לעשות בעיות ואמרו שהכל בסדר . חיכיתי עוד שבוע והלכתי למוסך פרטי שמצא שהיא נמתחה . שילמתי מכיסי שגם יחליף . אני לא ממתין עם דברים כאלו. מאז נזהר מקניית מנוע חדיש שלהם. הולך רק על מנועים ישנים ומוכחים וגם אז יש לפעמים עיזים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הענין הוא שהמנוע הזה בקונפיגורציה הזו, הוא מנוע הבנזין הנפוץ ביותר אצלם, שתמצא אותו כמעט בכל דגם של PSA, לרבות ואולי במיוחד בדגמים החדשים, בין פז'ו בין סיטרואן, בין אופל. אז ניתן להסיק אחד משני אלו : או שהבעיה טופלה, או שנתקפו שם ביצר אובדנות חסר שליטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצליחה להם הסחבת איתך (בצער אני אומר).

לי נראה שהצדק איתך, אבל לך תדע אם בהתנהלות משפטית לא יצליחו לערער את כל מה שהצגת פה (ושאותי לפחות שכנע).

אני מאוד מקווה גם שמישהו מלובינסקי קורא את זה פה בפורום.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש בעיה אחרת עם הדגם הזה בדיוק והתנהגות של פג'ו (התנערות מבעיה) מאוד מזכירה את מה שמתואר פה. כנראה באמת לא אכפת להם מהמוניטין.

עריכה אחרונה על ידי amarguli
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סאגה רצינית.

מעניין שבכלל פנו קודם כל למחשב הרכב ואחר כך פתחו בסדרת ניחושים.

הייתה לי בעייה של סל"ד סרק משתנה בעמידה (לא לקפוץ) במרצדס הותיקה (הם הרי הקדימו את זמנם). מסתבר שהייתה כניסת אוויר לווסת שמחובר למשאבת הדלק עקב אטמים יבשים ( 5 יורו כולל משלוח עבור מכלול מתוצרת בוש) . אמנם היום המשאבה חשמלית ולא צפויה "נשימה" של זרימת הדלק למזרקים, אבל כניסת אוויר מהיכן שהוא כן אפשרית. אני מניח שלכן הלכו על כניסת אוויר דרך חיבורי סעפת היניקה לראש המנוע. אבל אולי בכלל יש זליגה בגלל אטם פגוע ולא כל מכלול הראש? 

ברור שיש כאן "גרירת רגליים" עד שפות"ש הגיע לכאן כעת. אבל באמת מוזר שהמנוע הזה נפוץ במגוון דגמי הקונצרן ורק ב 208 הוא בעייתי. 

אגב עכשיו שמתי לב שיש יותר משרשור אחד על הבעיה הזו כאן.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1353 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...