Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במוו M2 קומפטישן: מקבלת מנוע מהM4 ושדרוגים נוספים שהרסו לי את החיים.


Maor Bracha
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ראיתי שנפתח שרשור, אז מעדכן אתכם בגרסא החדשה של הM2: הקומפטישן.

גרסאת הקומפטישן תחליף את הM2 "הרגילה" לחלוטין ותוסיף שדרוגים משמעותיים.

 

BMW-M2-Competition-18-1.jpg

 

 

 

מבחינת ביצועים:

המנוע מהM3/4, מדגם S55 עם 404 כ"ס, טווין-טורבו עם מערכות קירור ושימון מתקדמות לעומת ה370 כ"ס של N55 סינגל-טורבו היוצא.

בתא המנוע ניתן למצוא גם את קורת הגישור עשויה קארבון מהאחיות הגדולות.

הבלמים גם הם מקבלים שדרוג מ4 בוכנות מקדימה ו2 מאחור, ל6/4 בהתאמה עם דיסקים גדולים יותר.

 

p90298682_highres.jpg

 

 

 

האינטריור מקבל מושבי M חדשים, לעומת מושבי הספורט בדגם היוצא - אשר היו זהים לדגמי M-sport עם תפירה שונה.

על ההגה ניתן לראות את כפתורי ה M1 ו-M2 מהאחיות הגדולות שמאפשרים כיוון ושמירה של מצבי נהיגה מותאמים אישית (למשל, דוושה במצב ספורט, הגה בספורט פלוס ובקרת משיכה כבויה), לעומת מצבים קבועים בלבד בדגם היוצא.

 

maxresdefault.jpg

 

 

 

חיצונית ההבדל אינו קריטי: הרכב מקבל את מראות הM המסורתיות, חישוקים חדשים ופגוש קדמי אגרסיבי יותר ע"מ לאפשר קירור למנוע החדש.

הצבע השחור אינו זמין יותר ובמקומו נכנסו שנינ צבעים חדשים- כסוף הוקנהיים (בתמונות), וכתום סאנסט.

 

2019-bmw-m2-competition-02-640x427-c.jpg

 

 

 

תמונות ומידע נוסף:

http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1487328

 

 

המחיר אינו מאושר רשמית, אבל כבר קיבלתי עדכון מהדילר שלי והוא צפוי להיות 62,000 אירו בשוודיה.

לצורך ההשואה, בעת הזמנת הרכב שלי מחיר הבסיס היה 51,000 והיום עומד על כ54,000.

אמנם מדובר בעליית מחיר, אך התווספו תוספות שלא קיימות בדגם הבסיס כמו עזרי נהיגה, פנסי לד אדפטיביים, מערכת משודרגת, ניווט ועוד- אשר מייקרים את "דגם הבסיס" היוצא אם מסמנים בהזמנה.

 

 

אז מה זה אומר מבחינת הצרכנים? היו אלו שהצליחו לשים ידם על הM2 ללא תוספות כי מחיר הבסיס היה בקצה גבול היכולת שלהם, וב50K אירו לפני הנחות אין הרבה תחרות.

מצד שני, כאן מחויבים בתוספות שניתן היה לוותר עליהן בדגם היוצא, כך שייתכן והרכב יצא מהתקציב של חלק מהרוכשים- ללא אפשרות לקבל דגם "בסיסי".

 

 

ואני? בא לי לנסוע למינכן ולשרוף את המטה:-D

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מתחיל קצת להרגיש לי כמו טלפונים סלולאריים - כל שנה יוצא דגם יותר חזק, יותר קיצוני, יותר משוכלל, ו... יותר יקר מקודמיו, רק כדי להתחרות במלחמת החימוש (שנקראת גם "למי יש יותר גדול") בין היצרניות הגרמניות. בפועל - לדעתי לפחות - מלבד תחושת הכוח שאני מניח שמתרגלים אליה די מהר, אני בספק אם 99% מהנהגים ישימו לב להבדלים בין הדגם של היום לדגם המקביל של לפני 5 שנים.

 

אישית? תן לי 106 ראלי דור שני חדשה, ולפחות אינטואיטיבית אני אעדיף אותה על ה M הזו.

 

(לא שהייתי מתנגד לסיבוב על ה M הזו, כן?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איך אתה מסתכל על זה. המעבר מה"דגם הראשון" למתיחת הפנים, כמו שלי, באמת מיותר לגמרי.

לעומת זאת במקרה הספציפי הזה, קהל הרוכשים מרגיש שכך הרכב היה צריך להיות מראש- כאשר מנוע S במקום N הוא השינוי המשמעותי ביותר (ה1M והM2 הן דגמי הM היחידים בהיסטורית במוו לקבל מנוע "סדרתי" לעומת מנוע S ייעודי, ועכשיו כשדגם המשודרג יקבל מנוע S מבחינת חובבי המותג הדגם היוצא הופך לצעצוע).

קשה להבין את ההחלטה של במוו לייצר את הרכב בתצורה מסוימת לזמן קצר מאוד, לתת לחובבי המותג לעמוד בתור למשך שנה, רק כדי לתת להם מסובבת לפנים אחרי כמה חודשים:roll:

 

הרכב שלי עם התוספות הגיע ל..... 62,000 אירו מבחינת מחירון (לפני הנחות)- בדיוק כמו הקומפטישן.

מבחינת אבזור שיהיה חסר בקומפטישן מדובר אך ורק בסאנרוף ומערכת הרמן קארדון. בדגם הזה הייתי בשמחה מוותר על סאנרוף ומוסיף את המערכת ב300 אירו, בשביל לקבל את המנוע והבלמים.

 

עכשיו הרבה מבעלי הרכב הנוכחי עומדים בצומת דרכים מבחינת החלטה האם להחליף או אולי להתארגן יחד ולגשת לשרוף את מטה במוו.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמות המחיר האלה לא חושב שהעלייה הזו היא מה שתוציא את הרכב מתקציב של רוכש ממוצע במיוחד שאנחנו לא יודעים איזה הנחות יהיו.

 

לגבי הרכב ביחס לקודם לא יודע כמה מהרוכשים הגיעו למגבלות של היוצא ששווה להם להחליף רק בגלל שינוי המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שמח לנסות ולעודד אותך, אבל...היא נראית נהדר !!!

תמיד יש חדש יותר וזה אבל האמת שהעיתוי ואופי העדכון אכן מבאס :-)

 

אחסוך ממך את התסכול ההולך וגואה אצלי אישית אבל אולי תוכל להסתכל עלינו מלמעלה ולהתנחם בזה שלפחות קנית M2 במחיר (פה) של GTI?

 

אם זה לא יעזור תקפוץ לביקור. עדיף באוגוסט.

נשב לקפה, נדבר על איכות חיים, תמורה למסים, אלימות בדרכים, הדתה, בריאות, חינוך, דמוגרפיה ועתיד (ואולי על ה E30 ששנינו חשבנו לקנות בזמנו ושהורדת אותי ממנה).

 

השבוע חתך אותי בהרצליה ב X5, הוא בחר לפנות מעליי מהנתיב הלא נכון. היינו שנינו עם חלונות פתוחים, אמרתי לו ״יפה לך״,

הבחור התחיל לשאוג רצף מהמם קללות כאילו עשה עליו חזרות בבית, עצר את האוטו באמצע הנתיב ויצא החוצה לכיווני.

סובבתי את ההגה ושמתי גז.

 

לפני שבועיים הזמנתי רכב חדש ובטעות הסתכלתי בקונפיגורטור וראיתי כמה אותו רכב - מאובזר משמעותית - היה עולה לי בארה״ב וכמה אבזור בטיחות מציל חיים מוסר בדרך לציון.

 

חבר מסן פרנסיסקו הגיע לביקור מולדת אחרי פסח.

הוא ירד לפני שנה, בלי חשק, עם המון חששות, בגלל עבודה.

שנה אחרי הוא לא מסתכל לאחור, מספר על חיים מדהימים וקהילה מחבקת.

 

מתנצל מראש אם התגובה שייכת יותר לאוף טופיק, אבל אתה, צא החוצה לסיבוב ב- M2, קח אותה לעוד יום מסלול, חייך ותיהנה מהשקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמות המחיר האלה לא חושב שהעלייה הזו היא מה שתוציא את הרכב מתקציב של רוכש ממוצע במיוחד שאנחנו לא יודעים איזה הנחות יהיו.

 

לגבי הרכב ביחס לקודם לא יודע כמה מהרוכשים הגיעו למגבלות של היוצא ששווה להם להחליף רק בגלל שינוי המנוע.

 

 

כאשר מדובר ב51K + הנחות מגיעים לרמת מחיר של 240 מאובזרת. מחיר שהרבה צעירים היו יכולים להרשות לעצמם/לתרץ כהגיוני.

אני מכיר אישית כמה בעלי M2 נוכחית שהשדרוג הזה הוא מתיחה בלתי אפשרית עבורם (כלומר, זה לא שהם חיים מהיד לפה אבל מחוץ לתקציב המוגדר שלהם).

 

לגבי כמה העדכון הזה משמעותי- על הנייר סה"כ 30 כ"ס, מה שלא נשמע רציני. א-ב-ל, כמו שציינתי מדובר באחד משני הדגמים הבודדים בהיסטורית BMW לקבל מנוע סדרתי, ועכשיו אחרי מספר חודשים הוא מקבל מנוע מדגם S (סדרת M)- מה שאומר שמבחינת חובבי מותג, או כל אחד שיפתח מגזין ויקרא לפני הרכישה, הM2 היוצאת קצת מאבדת מה"Mיות" שלה.

במידה והיו ממשיכים עם מכירת הN55 בדגם הבסיס לצד הS55 בגרסאת הקומפטישן זה היה ממתיק את הגלולה.

 

מה שעוד יותר מעצבן שהמחיר בעצם זהה.

מחיר בסיס של הרכב שלי + תוספות מגיע ל62.

הM2 קומפטישן מוסיפה את המנוע, בלמים, מושבים ו95% מהתוספות שברכב שלי באותו מחיר. בעוד 1000 אירו תקבל אבזור זהה.

מבחינת הנחות כבר קיבלתי הצעה לפתוח הזמנה באותה הנחה שקיבלתי לרכב שלי, כלומר מחיר על הכביש זהה.

 

 

כשחושבים על המחיר של הקומפטישן לעומת הדגם היוצא+קצת אבזור, מוסיפים על זה את ההבדלים המכאנים, לא רק שערך הדגם היוצא חוטף פצצה אבל במוו עושים פה מהלך שעשוי להרחיק המון מחובבי המותג שעמדו בתור חודשים עד שנה כדי לקבל את הרכב, רק כדי שהשינוי הזה יקרה מספר חודשים אחרי.

אישית פתחתי הזמנה טנטטיבית ללא מקדמה עם אפשרות לסרב בהמשך רק כדי לשמור מקום בתור, אבל אני בכלל לא בטוח שאני אשאר עם המותג אחרי המהלך הזה.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית פתחתי הזמנה טנטטיבית ללא מקדמה עם אפשרות לסרב בהמשך רק כדי לשמור מקום בתור, אבל אני בכלל לא בטוח שאני אשאר עם המותג אחרי המהלך הזה.

 

ואיזה חור בכיס תעשה לך 718 קאיימן? לא ראה יותר מידי אלטרנטיבות עם מרצדס שזנחה את ההנעה האחורית בדגמי A קלאס, ה-RS3 חביבה אבל זה לא זה, ניסאן חורפת עם מחליפה ל-Z.... לא ראה הרבה אלטרנטיבות בגזרת הרכב שנעים לחיות איתו ביום יום ושמרגיש בבית גם על המסלול. זה לא שאין דברים אחרים מעניינים, אבל זה כבר לצאת מהגזרה של קומפקטית, שנראית מצוין לטעמי, עם המון פלפל.

 

בקיצור, צרות של אנשים שחיים במדינות בהן רכב מעניין זה לא משכנתא שנייה. :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

הקפצה: הרכב מקבל אפילו אפשרות לתוספת גג קארבון מהמפעל, יחד עם עוד אופציות להפחתת משקל ושיפור ביצועים תחת חבילת ה M performance

 

https://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1492934

 

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור, לא לבאס אבל היא נראית... וואו :-)

 

מעניין איך תתנהג בפועל.

למרות הגודל זה מעולם לא היה רכב רזה (משקל הנוכחית קרוב ל M3/4 וגבוה מה X1 [שלא קשור לכאן בעליל אבל סתם לשם תחושה], שלא לדבר על מתחרות במחיר ואולי במהות כגון קאיימן).

 

עכשיו בהשוואה, ה 718S כנראה זולה יותר ואני לא בטוח מה עדיף למי שלא זקוק לספסלון אחורי או מחובר לתצורה.

 

תוספות הקארבון בטוח ייקרו את המחיר מעבר לסכומים עליהם אתה מדבר ומעבר ליופי אני לא יודע עד כמה ייתנו דיווידנד בפועל מעבר למראה.

 

לא שאני בא להוריד לך מהחדשה, אבל תפסיק לקרוא עליה בבימרפוסט, זה לא בריא :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי כמו "אוי אוי אוי, יש לי M2".

בחייאת מאור, מה זה השרשור הזה? תן לעצמך סטירה.

 

אתה עצבני על הבווארים? תוציא את זה על האוטו...

צא לסיבוב, Grab it by the scruff

 

או שאתה מעדיף לחזור לארץ ולהיות הבעלים של פיאט מיטו כחול-זרוק-לים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משתתף בצערך. הייתי קונה ממך את העגלה אבל אני עובר בקרוב לעיר ואשאר נטול מכוניות.

מנצל את השרשור לשאלה מקומית- בימים האחרונים ראיתי כמות לא מבוטלת של מרצדסים עם סמל AMG מאחורה, לדעתך הן אמיתיות או שב Biltema יש מבצע על מדבקות AMG ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגיע הזמן לפתוח כאן תת פורום בשוודית, כדי שנסבול קצת פחות מקנאה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגיע הזמן לפתוח כאן תת פורום בשוודית, כדי שנסבול קצת פחות מקנאה?

כל פעם שאתה מקנא תיזכר בבוקר חורפי כשאתה יוצא לעבודה והשמש כבר זורחת הם רואים שמש רק בטלויזיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...