Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ענף שיפוץ הרכבים? לאן פניו מועדות?


system_x
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 1118 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרבה זמן לא כתבתי פה, דיי נטשתי רכבים באמת ישנים לטובת דברים אחרים אבל יש לי מקום חם בלב לתחום ואני ממשיך לקרוא, לצפות ועוד בתחום במגוון מדיות קיימות.

 

לאחרונה פעם אחרי פעם מצאתי עצמי מתעצבן, אומנם מעולם לא שפצתי רכב מ-א עד-ת אבל ברור לי איך הייתי עושה זאת ובאיזה רמה ביחס לתקציב. אז מה מעצבן אותי? אני רואה סרטונים בפייסבוק של ''שיפוץ'' רכבים בארץ ואיך לומר בלשון המעטה? עצוב לי!

 

מעלים סרטוני ''שיפוץ'' הכוללים ריתוכים עלובים ללא קימורים ברצפה, שלבים שאין להם שום סדר בסיסי, דילוג על שלבים וחאפריות מוחלטת! מה אפילו גרוע יותר? שעוד מלא אנשים שואלים כמה עולה שיפוץ ברמה כזאת! איזה רמה? של ילד בן 10?

 

מה שיהיה הזוי שאותו אדם אחרי שיפנה לאותו ''בעל מקצוע'' אשכרה יחשוב שהוא משפץ את הרכב ברמה סבירה כלשהי!

 

אני אפילו לא נכנס ליצירה של מלכודות מוות שיסעו על הכביש!

 

הייתי חייב לפרוק ומסקרן אם זה רק אני או שיש אנשים שגם שמו לב לזה.

 

בהחלט בקצב הזה יהיה מרתיע לקנות רכב ''משופץ'' שבטח הבעלים יהיה בטוח שהוא באמת משופץ.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי גם אני לא כותב פה כמעט יותר, עייפתי.

 

האווירה השתנתה, התנאים השתנו, האספנות העממית מתה. עכשיו זה זמן הארנק.

 

יש שפוצים באלפי שקלים שנעשים ברמה מקובלת בחו"ל, יש יבוא של מכוניות מדהימות

בכל מיני מצבים. ויש שיפוצים של ממוחים בעיניי עצמם.

 

כל אחד שיבחר מה שטוב לו.

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

למה מתה האספנות העממית? זה לא נכון.

זה אף פעם לא היה תחביב זול, גם בשימור ושיפוץ מכוניות עממיות.

העובדה שיש בעלי מקצוע חאפרים זו תופעה כללית בכל התחומים וכמו ששיפוץ דירות זה לא תחום "מת" למרות שלא חסרים שם טמבלים, כך גם ברכבים.

לפעמים עדיף כלכלית לייבא רכב במצב טוב מחו"ל מאשר לקנות אחד מוזנח בארץ ולשפץ. למה זו בעיה? זה רק מגדיל את המבחר.

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

לא האספנות מתה !!! האספנות חיי ובועטת. לצערי הפורום דעך ולא משנה למה.

אני מוכן להירתם ולתת לו פוש חזק אם אקבל רוח גבית.

לגבי רכבי אספנות התקרה זה השמים ויש הכל מכל.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני , אני אתך .

אכן לצערי הפורום דעך , הרבה חברים עברו לפייסבוק .

שם הרבה יותר קל להעלות תמונות , אולם נושא רציני ומורכב כמו שיפוץ ממש לא ניתן לערוך פוסט מסודר המתאר את כל תהליך השיפוץ .

אצלי מתועד כל השיפוץ של הדה שבו כאן בפורום ותמיד ניתן לגשת לשם ולראות את כל התהליך בליווי תמונות והסברים מפורטים .

נושע שמתפרסם בפייס ממשיך לזרום כמו עלה שצף בנהר ואילו נושא בפורום משול לענף שצף באגם - הוא תמיד נמצא שם .

מאוד מקווה שהחברים יבינו את זה וייחיו את הפורום בחזרה .

אני חבר בעוד מספר מועדונים ושם הפורום הוא הבמה המרכזית ( אפילו שהחברים שמעו על הפייס ) , זה משאיר את הדיונים על אש מעניינת וממש מפרה את המועדון .

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
שלום

לא האספנות מתה !!! האספנות חיי ובועטת. לצערי הפורום דעך ולא משנה למה.

אני מוכן להירתם ולתת לו פוש חזק אם אקבל רוח גבית.

לגבי רכבי אספנות התקרה זה השמים ויש הכל מכל.

בברכה בני ל.

למה אתה צריך רוח גבית ? מספיק שתשתף אותנו בפרוייקטים שלך ותן לנו כמה טיפים כאן ושם עשית את שלך.

 

הצטרף עוד היום לארגון צדקה "אימוץ והצלת חמורים בישראל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן שיפוץ רכב ברמה גבוהה מחייבת בעלי מקצוע מן השורה הראשונה ןבוודאי שישנם כאלו. הם אינם רבים וכמובן מכירים בערך עבודתם ובהתאם מבקשים מחירים בהתאם. אי לכך כפי שנאמר כל אחד ואחד יערוך את שיקול דעתו ויחליט עם עצמו מה כדאי לשפץ בארץ, לקנות בחו"ל רכב לא משופץ ולשפץ בארץ, לשפץ שם ולייבא אותו משופץ ארצה או לקנות רכב מסודר ומשופץ ולייבא ארצה.

בעלי המקצוע הטובים שהיו בסוד המכוניות שלנו הולכים ומתמעטים ורובם כבר הפסיקו לעבוד, אלו שנותרו מכירים בערך עצמם ולכן הם כביכול נחשבים יקרים ולכ הם לא מתאימים לכל כיס וכל משפץ שחושב שעבודת השיפוץ היא מעשה יומיומי והמקצוע אינו נחשב בעיני המשפץ כאומנות - ושיפוץ הוא אכן אומנות לשמה ועל כך יש לשלם, כמובן בהתאם לכישרונו של האומן.

מצא משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה קיימת גם מצד הצרכנים. אספנים מוכנים לשלם לשיפוץ בסדנא בחו"ל 100-150 אלף שקלים אבל חושבים שבארץ פחחות וצבע צרכים לעלות 2000 ש"ח.

תנו לבעל מקצוע טוב בארץ את התקציב שנותנים לבעל מקצוע בחו"ל והתוצאות ישתפרו. ראיתי שיפוצים שנעשו בארץ שיצאו כמו "יהלומים מלוטשים" ועלו בהתאם.

שלמה דן גדרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתבייש כשאני נכנס ורואה כותרות בומבסטיות ״שמעון פנדוחי האיש והאגדה״ ועוד כל מיני בעלי זימרים שחושבים שמצאו את היהלום, רכבים ששופצו על-ידי חאפרים ומנסים למכור ביוקר, כמו בגאס מאנקי עם חירטוטים מפה ועד אילת. או כל מיני ״משפצי מכוניות״ בתוך סככה של מושב ועוד מתגאים בזה, או באוסף המגוחך של איזה הזוי מקיבוץ אי שם בארץ. בחייאט, זה מה שהילדים רואים וזה מה שהם יחקו, אז התחום בנפילה מצוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בתחום האספנות אבל ככל שהשנים עוברות, רכבים שאני מכיר טוב מכנית מתקרבים למועדון האספנות, כך שהמחשבה להצטרף עלתה בי.

 

לצערי הרב המחירים של רכבים שנתונים 92-94 לא מספיק מפתים כלכלית כדי לרכוש ולהחזיק עד מועדון האספנות. דר"א, הרבה מאוד רכבים כאלו עוברים לשטחים ונעלמים מאיתנו, כבר יצא לי להיות בהתקשרות עם מספר בעלים שהיו עיקשים בנוגע למחיר והגיעו למצב בו לזמן הטסט - בו הם החליטו לוותר על "העונג" ולהעביר אותו לידי תושב השטחים.

 

הרכבים שכבר נכנסו למועדון האספנות הם לרוב יקרים יותר ממקבילם הצעיר בן 15-20 שנה (למשל סובארו DL לעומת סובארו B4 שיעלו בערך אותו דבר עם הבדל של 15 שנה ואף יותר.), כך שמבחינתי (אני=אדם שמגיע מהצד הנמוך של הסקלה הכלכלית) אין תועלת בלהחזיק רכב כזה.

 

נכון שזה כיף ומהנה לנהוג באספנות, ואני נורא אוהב את סגנון הרכבים של שנים 93-94, יש לך טסט וביטוח מוזלים,

אבל מחיר הרכישה היקר של אספנות / האחזקה היקרה של רכב מיושן עד שינוי הלוחית, בתוספת לבעיית זמינות חלקים - גורם לחשוב יותר מידי פעמים.

(למי שקורא את זה יש לקחת בחשבון את זמן ההתעסקות בתחביב ואיסור הנסיעה בין 7 ל9, שני דברים שלא ממש רלוונטים עבורי כי אני נהנה מההתעסקות ואני לא נוסע בין 7 ל9 בבוקר לרוב)

 

ועדיין חשוב לציין שרכבי אספנות זה דבר יפה ומהנה, בתור חובב מכוניות כיף לי לראות את רכבי האספנות שמוסיפות סגנון היסטוריה וסטייל לכבישים שלנו. כן ירבו

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1118 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...