Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק וסיכום מספר חודשים עם SUZUKI SX4


Tamir Farkash
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

כבר לא זוכר את הדיוק. נדמה לי שבאופן כללי המחשב בסוזוקי קצת אופטימי, אבל לא יותר מדי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גם אני לא האמנתי למראה עיני. אני זוכר תופעה דומה לפני 20 שנה שהיתה עם מיצובישי L300. קניתי אותו כשנולדה ילדה מספר 4. הרכב היה בקטגוריה מסחרית ולכן ירידת ערך גבוהה. לאחר זמן , נוצר

הדור השביעי של הקורולה (E100) הוא לפי דעתי הדור הכי מוצלח

חן - כנראה שאתה נוסע רק בדרכים בין עירוניות מישוריות. אצלי ה-SX4 (סדאן) עושה סביב 1:11 בשימוש מעורב (חיפה יקנעם בשעות העומס ובתוך חיפה), ויותר מכך, ההבדלים בשימושים שונים עצומים, יכול להיות 1:8 בשבוע בו הרכב לא יצא מהעיר ו-1:15 בנסיעות בין עירוניות בשעות בהן הכביש פתוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1:8 מעיד על כך שאתה ממש ממש נותן בדוושה או הפילטר אוויר שלך סתום. סתכל בביקורות

ובפורומים אחרים ובקבוצות של הסוזוקי Sx4 sedan ותראה שהממוצע הוא 1:13

אם נוסעים 90 אז אפשר להגיע בכיף ל1:18 והממוצע שלי מהקריות ליקנעם כולל פקקים זה 1:15 (שוב... הכי חסכוני שיצא, והמחשב כתב 1:17 אבל בדקתי במשאבה)

 

הכל תלוי בצורת הנהיגה. כמובן שבחיפה רק מנוע טורבו יהיה חסכוני. כמו כן בירידות לא להיות בניוטרל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מדבר על מחשב הדרך - הוא אופטימי בכל הסוזוקי שיש לי (ויש לי שלושה). אני מדבר על המשאבה.

 

הבעיה בדרכים שאני מציין היא עמוסי תנועה, בבוקר לוקח לאשתי סביב 45 דקות מהגרנד קניון ליקנעם (אם כי השבוע היה שיפור), בדרך חזרה זה יכול להגיע לשעה ויותר לפחות מ-30 ק"מ. אז נכון שלגברת יש רגל כבדה על הגז וחוסר עניין בצדדים הטכניים, ועדיין זה סביב 1:11 במשאבה. ה-1:8 היה בתקופות בהן הרכב לא יצא מהעיר וסבל מהפקקים ומהעליות של חיפה. לא נתקלתי בערכים האלה בשנים האחרונות. ודרך אגב, בתקופה שבה נהגה במאזדה 3 (ליסומטית מדגם 2010 שעלתה לכביש יום אחרי ה-SX4) בתוך חיפה המספרים היו הרבה יותר גרועים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שנתיים מאוחר יותר...

לא יודע אם זה יעזור למישהו אבל הנה הנתונים שלי:

יש לי סוזוקי SX4 GLX 2011 סדאן ולאחר נסיעות ביןעירוניות בלבד (נסיעה נורמאלית), בדיקה ידנית של כמה קמ נסעתי בין תדלוקים וכמה דלק תדלקתי התוצאה שהאוטו עושה 1:12.6 שזה עוד בין-עירוני אז אני מניח שבנהיגה עירונית המצב יהיה יותר גרוע.

לא יודע איך אנשים מגיעים למספרים 1:14 או אפילו 1:16.5 נשמע לי פפסיכי.... מה קיבלתי רכב זולל יותר משל כל השאר??

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני מתייחס להאצ'בק 2010 שנמצאת אלצנו מס' שנים, כל המדידות מהמשאבה, אני לא מתייחס למחשב רכב כי לפיו אני מחזיק ברכב היברידי...

לבחור שהגיע ל-1/8: צריכה חריגה. בתקופות שהייתי נמצא בי-ם הרבה, כולל פקקים עליות וירידות ומה לא, הגעתי ל-1/9.5-10 עם מזגן, ולא הייתי נוסע עדין כ"כ כי הרכב זריז.

 

בנסיעה רציפה בכביש בינעירוני ניתן להגיע ל-1/14 אבל נסיעה סופר עדינה על 90 קמ"ש.

 

בנסיעה מישורית עירונית (בלבד, ללא בינעירוני) בקיץ, עם מזגן, תו"כ פקקים וכל הדרעק, הצריכה היא בערך 1/11 - 1/10.8 

צריכה משולבת של ה-SX4, כמובן בתנאי אחזקה טובים ועם העמסה ממוצעת, היא בסביבות ה-1/12.6 פלוס מינוס, כפי שאחד המשתמשים פה הגיב.

 

לבחור שהגיע ל-1/17 לטענתו: תשכח מזה. אולי בעמידה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, dotan123 כתב:

 

אני מתייחס להאצ'בק 2010 שנמצאת אלצנו מס' שנים, כל המדידות מהמשאבה, אני לא מתייחס למחשב רכב כי לפיו אני מחזיק ברכב היברידי...

לבחור שהגיע ל-1/8: צריכה חריגה. בתקופות שהייתי נמצא בי-ם הרבה, כולל פקקים עליות וירידות ומה לא, הגעתי ל-1/9.5-10 עם מזגן, ולא הייתי נוסע עדין כ"כ כי הרכב זריז.

 

בנסיעה רציפה בכביש בינעירוני ניתן להגיע ל-1/14 אבל נסיעה סופר עדינה על 90 קמ"ש.

 

בנסיעה מישורית עירונית (בלבד, ללא בינעירוני) בקיץ, עם מזגן, תו"כ פקקים וכל הדרעק, הצריכה היא בערך 1/11 - 1/10.8 

צריכה משולבת של ה-SX4, כמובן בתנאי אחזקה טובים ועם העמסה ממוצעת, היא בסביבות ה-1/12.6 פלוס מינוס, כפי שאחד המשתמשים פה הגיב.

 

לבחור שהגיע ל-1/17 לטענתו: תשכח מזה. אולי בעמידה.

סוזוקי sx4 2008

היה לי חודש שהתאמצתי מאוד והגעתי ל- 1:17.5.

30 ק"מ כיוון, פעמיים ביום. ללא מזגן, ללא חלון פתוח.

אך ורק בינעירוני, כביש 4 אשדוד-ראשון לציון וחזרה.

עד 80-90 קמ"ש בימין ומשחרר גז בכל הזדמנות אפשרית.

אפשרי. היו לי תדלוקים של אחרי יותר מ- 700 ק"מ.

בחודשים לאחר מכן שהרשתי לעצמי להדליק מזגן / לפתוח חלון ולנסוע בצורה שהיא קצת פחות "סבתאית", אז ירד לסביבות 1:16.

בעירוני (בלבד!) מדדתי כמה פעמים, סביבות 1:10.5 בנסיעה רגועה מאוד.

עריכה אחרונה על ידי עד‏‎ן1583440605
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על הגרסה המוקדמת - עם המנוע של הליאנה. אז לא שהליאנה חסכונית, אבל רוב הכותבים כאן מתייחסים לגרסה המשודרגת של ה-SX4.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, sperial כתב:

אתה מדבר על הגרסה המוקדמת - עם המנוע של הליאנה

נכון. מנוע 107 כ"ס עם שרשרת טיימינג ולא רצועה, לעומת מנוע 120 כ"ס של הדגמים מ-2010.

 

לפני 4 שעות, עד‏‎ן1583440605 כתב:

היה לי חודש שהתאמצתי מאוד והגעתי ל- 1:17.5.

30 ק"מ כיוון, פעמיים ביום. ללא מזגן, ללא חלון פתוח.

אך ורק בינעירוני, כביש 4 אשדוד-ראשון לציון וחזרה.

עד 80-90 קמ"ש בימין ומשחרר גז בכל הזדמנות אפשרית.

אפשרי אבל זו צורת נהיגה שהיא די אוטופית

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחפש רכב כזה נוסף לבית, ראיתי אחת 2012 במחיר סביר (לעומת רכבים מקבילים)

לא הייתה שמורה לטעמי. ממשיך לחפש למרות שיותר קשה למצוא דגם אצ'בק GLX-HB. (בכלל קשה למצוא רכבים שמורים)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, yogev20 כתב:

מחפש רכב כזה נוסף לבית, ראיתי אחת 2012 במחיר סביר (לעומת רכבים מקבילים)

לא הייתה שמורה לטעמי. ממשיך לחפש למרות שיותר קשה למצוא דגם אצ'בק GLX-HB. (בכלל קשה למצוא רכבים שמורים)

השוק של ההאצ'בק חזק, שתדע.

בכלל השוק של סוזוקי חזק (אולי להוציא את האלטו) וזה בגלל מדיניות יבואן שלא שיווקה לליסינג.

היתרון ב-SX4 שפחות מהן הוחזקו בידי צעירים וכ"ו, בעיקר הוחזקו בידי מבוגרים או אנשים סולידיים יותר.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן אני ידוע ויש לזה הרבה משמעות. זה תופס בכל רכב שפחות מבוקש על ידי צעירים , סיכוי יותר גובה למצוא רכב שמור. עכשיו יותר קשה לחפש. נחכה לסוף הסגר.

 

ההצ'בק רכב יותר יפה, למצוא את הדגם המאובזר ושמור, בצבע שאני מחפש, ייקח מעט זמן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את הדעה אודות השוק החם של SX4  עם 5 דלתות .

לפני שנתיים חסר חודש מצאתי לקרובת משפחה רכב כזה פרטי יד ראשונה מודל 2012 עם 73000 ק"מ .

מחירון היה 36 , הבדיקה לא מצאה שום בעייה והבוחן אמר בעל פה "רכב מעולה - לקחת" .

לחצנו ידיים ב 34.5 . כל זמן הבדיקה הטלפון לא פסק מלצלצל.

קרובת המשפחה מאוד מאוד אוהבת את הרכב.

הסתכלתי היום על מחירון לוי יצחק לאותו דגם אותו שנתון וכן מודעות ביד2

הזמן קפא מלכת - סביב 35000

 

אתם מכירים רכב ללא ירידת ערך במחירון למשך שנתיים ? 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...