Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה"שוורצע" של חיים מקבלת פינוק - פרויקט דיטיילינג Mercedes E350 2008 Avant-Garde


שימו לב! השרשור הזה בן 2354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם :)

 

הפעם יש לנו פרויקט משהו מיוחד.

E350 בצבע חציל של חיים, חבר הפורום וחבר יקר.

 

הרכב הגיע במצב לא מי יודע מה אבל כן מטופלת. המטרה היתה להחזיר כמה שיותר חיים שאפשר לצבע של האוטו ואיפה שאפשר להגיע לשלמות אז כמובן מבורך.

 

הרכב נשטף באמצעות Nanolex Concentrate Pre-Cleaner כדי לנקות את כל הזוהמה שהרכב היה בה בכל השנים עד שנפל לידיים שלי. השתמשתי בדילול הכי נמוך כדי להוציא כמה שיותר לכלוך. חומר חזק מאד.

 

הדבק הראשון שניגשתי אליו היה test spot, כדי לראות מה יעבוד ומה לא על הצבע:

20171003_084342.jpg20171003_084346.jpg

 

כולנו יודעים שצבע גרמני הוא קשה. אז רציתי לנסות את הנוסחא שלי שעושה מצבע גרמני פשוט חמאה. 4 מעברי כיוון על ה 15 והשריטות היו היסטוריה. עכשיו שידעתי מה עובד אני יכול לעבור לעבודה נחמדה אחרת.

 

פנים הרכב:

20171005_123228.jpg20171005_123234.jpg20171005_123237.jpg

 

זה המצב העגום של העור לפני שטיפלתי בו. שמנוני מאד. כך היו כל המושבים וכנל גם מאחור.

השתוקקתי לפתוח את ה AngelWax Heaven for Leather החדש שלי ולראות מה הוא יעשה.

 

ובכן, התוצאות מדברות בשם עצמן:

20171006_124149.jpg20171006_125116_HDR.jpg20171006_125239_HDR.jpg20171006_125300.jpg

 

לא. זה לא צל. ככה נראה העור לפני ואחרי. עד כדי כך מלוכלך.

 

אחרי זה עברתי לעבוד על החלק האחורי של האוטו.

כנף שמאל אחורית, בגאז' וכנף ימין אחורית. שתי הכנפיים היו באותו מצב לכן יש יותר תמונות של כנף שמאל.

 

20171006_133013.jpg20171006_133019.jpg20171006_140740.jpg20171006_140743.jpg20171006_140751.jpg20171006_140914.jpg20171006_140921.jpg

 

המשך בפוסט הבא :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מעניין מאוד מאוד! עוקב!

חור המנעול בתא המטען מראה על ההקשעה בפרטים הקטנים, אהבתי :)

 

לא הבנתי משפט אחד שלך, ובלי קשר אשמח אם תרחיב עליו (או שזה איזה סוד שמור שלך ?)

"כולנו יודעים שצבע גרמני הוא קשה. אז רציתי לנסות את הנוסחא שלי שעושה מצבע גרמני פשוט חמאה. 4 מעברי כיוון על ה 15 והשריטות היו היסטוריה. עכשיו שידעתי מה עובד אני יכול לעבור לעבודה נחמדה אחרת."

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מעניין מאוד מאוד! עוקב!

חור המנעול בתא המטען מראה על ההקשעה בפרטים הקטנים, אהבתי :)

 

לא הבנתי משפט אחד שלך, ובלי קשר אשמח אם תרחיב עליו (או שזה איזה סוד שמור שלך ?)

"כולנו יודעים שצבע גרמני הוא קשה. אז רציתי לנסות את הנוסחא שלי שעושה מצבע גרמני פשוט חמאה. 4 מעברי כיוון על ה 15 והשריטות היו היסטוריה. עכשיו שידעתי מה עובד אני יכול לעבור לעבודה נחמדה אחרת."

 

לצערי אחרי כל כך הרבה חיפושים וניסויים ובזבוז של כסף אצל אנשים שעושים הבטחות שלא מתקיימות (אנשים שהפסקתי קשר איתם מזמן כבר) אני מצאתי את הפתרון שעובד בשבילי על צבעים גרמניים ובמיוחד כאלה שהושחטו מאד במצב נוראי. אז צריך לשמור קצת סודות לעצמך :wink:. לדעתי זה לגיטימי.

וכשאני אומר 4 שינויי כיוון על ה 15 זה אומר שימוש ב rupes 15 פעם אחת מימין לשמאל, מלמעלה למטה, משמאל לימין ומלמטה למעלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שחזור מלא לפנסים אחוריים:

20171007_163729.jpg20171007_164336.jpg20171007_170029.jpg20171007_170625.jpg

 

 

NEXT! כל הגג היה במצב לא כזה גרוע... סתם, הוא כן. עבר דיי הרבה שטיפות מכונה וגם הגומיות היו לא במצב מי יודע מה. למזלי Kamikaze collection kabuki tape תמיד נמצא בארסנל 8)

20171007_174614.jpg20171007_174617.jpg20171007_174622.jpg20171007_184803.jpg

 

אחרי זה עברתי לכל החלק הקדמי. מכסה מנוע. עשוי מאלומיניום אז יותר קשה לחתוך. ואז פגוש קדמי.

20171007_203419.jpg20171007_203423.jpg20171007_203427.jpg20171007_203432.jpg20171007_203435.jpg20171007_203438.jpg20171007_203441.jpg20171007_204406.jpg

 

המשך בפוסט הבא :) (מסתבר שאפשר להעלות רק 16 תמונות בהודעה אחת :x)

עריכה אחרונה על ידי nfsmw31
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי כמעט סיימנו. נשארו רק צדדי הרכב. שני הצדדים היו כמעט באותו המצב.

20171008_114444.jpg20171008_114502_HDR.jpg20171008_125343_HDR.jpg20171008_125347_HDR.jpg20171008_194135.jpg20171008_194140.jpg20171008_202941.jpg20171008_202945.jpg20171009_145025.jpg20171009_141556.jpg20171009_141617.jpg20171009_145020.jpg20171009_145046.jpg20171009_150548.jpg

 

ולבסוף, התוצאה הסופית:

20171010_023609.jpg20171010_023629.jpg

 

קצת על שכבות ההגנה שנמצאות על האוטו:

ישנן 4 שכבות של הגנה על האוטו:

1. AngelWax Ti-22 - אוטם צבע על בסיס טיטאניום אוקסייד TiO2 - משמש כשכבת בסיס לחיבור חזק יותר בין שכבת הגנה ללקה וגנל בין שכבות.

2. Polish Angel Master Sealant

3. AngelWax Ti-22

4. AngelWax Enigma Ceramic Wax

 

הג'אנטים עברו ציפוי של AngelWax Bilberry high temperature wheel wax. עמידות של חצי שנה ל 2 שכבות. דוחה את כל הלכלוך ואבק הבלמים ומאד קל לתחזוקה וניקוי.

 

בניתי את השכבות ככה שהחומרים היותר רכים יהיו יותר קרובים לצבע כדי לתת גמישות לשכבות ההגנה האלה ואז לסגור אותן עם ציפוי קראמי חזק מאד ועמיד מאד. עבודה מדוקדקת עם טיימר כדי לתת בדיוק את הזמן שצריך לייבוש וזמן מסויים מאד בין שכבות.

 

בפוסט הבא מספר תמונות שחיים שלח לי מהיום בצהריים כשהאוטו בחוץ :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תודה ל nfsmw31 על כל הזמן והמאמץ.

כבר הרבה זמן שאני חושב על פרויקט כזה אבל ככל שנכנסתי לזה יותר הבנתי שזה (דיטלינג מלא) לא משהו שניתן לעשות בלי ציוד, זמן וניסיון קודם. כשהרכב נקנה לפני שנתיים מצבו החיצוני היה מצוין, למעט למעט השריטה בסף דלת הנהג (למוכר הייתה פורטזה) והשקע הזעיר בדלת הנהג (נראה כמו מכה מעגלת סופר) לא היו פגמים אחרים. עקב הנסועה הנמוכה וחנייה קבועה בחניון סגור הרכב נראה שמור מאוד, דבר שלא מצפים מרכב בן 7, ובשנתיים+ שנסעתי בו ניסיתי להמשיך את המסורת. במשך התקופה בה היה אצלי הרכב קרו שני אירועים שפגמו בצבע, הראשון היה הזוי ששרט את הכנף השמאלית בניסיון עקיפה בפקק (וניסה לברוח) והשני לפני כחודש בה נשרט הפגוש האחורי ע"י רכב שניסה לחנות לידי. שני המקרים היו באשמת הפוגעים ולכן קיבלתי שיפוי מלא וביצעתי את את הטיפול בהתאם (צביעה מלאה של כל החלק). מילה של אזהרה למי שחונה לידי, עלות תיקון שתי השריטות האלה הייתה שלוש וחצי אש"ח אז דיר-באלק!

 

עקב הנסיבות נראה לי כי טיפול דיטלינג לרכב הוא מתבקש אז העלתי שאלה כאן וקיבלתי לא מעט תשובות. האופציות שהיו פתוחות לי היו פוליש-ווקס + עץ ריח בשטיפה ליד תחנת הדלק (יותר מ 500 ש"ח), פוליש-ווקס במוסך שצבע לי את הפגוש (800 ש"ח) או דיטלינג מקצועי (2000 ש"ח וצפונה).

הפוליש-ווקס ירד מהר מאוד מהפרק, אף אחד מ"בעלי המקצוע" לא בדק את עובי הלכה וחששתי כי הם יגמרו לי אותה בשימוש בחומר החותך יותר מדי. כמו שקראתם בשירשור בעלי המקצוע שפניתי אליהם היו עסוקים מאוד ואמרו לי להגיע אחרי החגים כך שבסוף סגרתי עם nfsmw31 על טיפול מלא.

 

התוצאות היו כמצופה, לכה מבריקה שמדגישה את הזוהר של חלקיקי המתכת בצבע. אע"פ הדיטלינג (או עקב הדיטלינג) גיליתי שתי בעיות. הראשונה היא שאבק בולט מאוד על הצבע והשנייה היא שנחשפו הנזקים שנגרמו בעבר כגון חורים בצבע במכסה המנוע וקלופי לכה בתחתית הפגוש הקדמי.

 

מעלה בנתיים מספר תמונות שצילמתי בשמש.

בעצם לא, הסרוור לא נותן לי. אשלח ל nfsmw31 שיעלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...