Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבל מתח למגבר פג'יו 208 GTI 2017


The Corpse
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 1235 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום ,

אני שוקל להתקין מגבר ברכב שבכותרת, ברכב קיימת מערכת START STOP. האם המגבר עדיין מתחבר ישירות לקוטב החיובי של המצבר, או שצריך לחבר אותו אחרי המחשב ניהול עומסים שבתא המנוע (מעל המצבר). האם יש למישהו מידע לגבי איפה ניתן להעביר בצורה הכי פשוטה את הכבל מתח? הרכב ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אחרי התקנה של מערכת ברכב המדובר. אצלי יש מצבר agm פריקה עמוקה שיוכל לעמוד בעומס S&S וגם בהגברה. חיברתי 0 gauge ישירות עם + שכבר קיים. אם תרצה תמונה אני יוכל לשלוח יותר מאוחר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכיף אני אשמח. אם תוכל לשלוח גם תמונה של מקום מעבר הכבל זה יהיה מעולה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1235 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...