Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב ארוך טווח - סיטרואן C4 שנת 2008 - שרשור מתגלגל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ג׳אז ידנית שנקנתה בת חמש וירדה מהכביש כשהיא בת 10 החליפה

חיישן קראנק

מצבר

כוילים

קלאץ׳

התקלות האלה עלו הרבה יותר מה3700 שעלו לך והטיפולים של הונדה לא זולים בכלל, למען גילוי נאות, ההונדה עשתהבתקופה המדוברת 140 אק״מ.

לא חושב שהעליהום מוצדק בכלל.

 

עם כמה קילומטרים היא נקנתה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 226
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני גם מחזיק כזה רכב לאשתי והיא גם אוהבת אותו והאמת שגם אני, נכון שהוא לפעמים קצת חולה אבל הבעיות בינתיים הם באמת לא גדולות, גם אני החלפתי אלטרנטור עלה לי בסהכ 350 שקל מפירוק, הייתה לי נזילה מבית פילטר שמן, גם מחלה שלהם, חלק מקורי עלה לי 280 שקל, טרמוסטט גם החלפתי, עלה חלופי 160 שח, החלפת טיימינג ומשאבת מיים עלתה לי 1000 שח. ומנגנון שליטה של החלונות עלה לי מאיביי 56 שח, הרכב עלה לפני שנה בסך הכל 11000 שח, מודל 2008 וביחס של עלות תועלת הוא בהחלט בסדר, צריך לקחת בפרופורציות את התקלות, הרכב נוסע יופי, יש לו כוח וזריזות, מאובזר וקצת שונה מהפחנועים הסטנדרטים, צריכת דלק של 10.8 ל 100 בנסיעה שרובה עירונית.

 

באמת שקשה לי להבין איך פחנוע סטנדרטי כמו C4 ישנה, שונה מפחנועים סטנדרטים אחרים.

רציני לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמד שכל אחד מוסיף לרשימה עוד "מחלה" של הרכב והרשימה מתארכת. גם נחמד שחלק רושמים מחירים לחלפים ומבצעים את התיקונים לבד. מה לעשות שהרוב המוחלט יפנה למוסך לצורך תיקון ושהמחירים במציאות יותר יקרים.

 

ברור שלכל רכב מתיישן יהיו תקלות. רק שבדגם הזה מהניסיון שלי יש קצת יותר. גם אם אני משווה לפונטו ספייס שהיתה לי בעבר הרחוק ובטח אם אני משווה לטריוס שיש היום. הטריוס עובד הרבה הרבה יותר קשה ושורד בלי תקלות. בנוסף ל 2 טיפולים תקופתיים החלפתי בו רק מצבר במשך השנתיים שהוא אצלי. באופן מוזר גם לא גיליתי עדיין מחלות שלו. גם לא אלרגיות.

 

הבעיה עם ה c4 זה לא התקלות. החזקתי מרצדס 190 שנת 84 עד לפני כמה שנים בתור רכב יום יומי . היו פה ושם תקלות. חלקי חילוף לא תמיד מצאתי בקלות. אבל הייתי קם בבוקר עם חיוך שגרם לי לחיות בשלום עם החסרונות כי מבחינתי לרכב היה ערך מוסף.

 

ה c4 מגיעה עם עטיפה יפה ונוצצת. יש עיצוב לא רע ויש איבזור נדיב. ואז מתחילים לנהוג. הגיר לא נעים לשימוש. בין הילוך ראשון לשני יש לפעמים מעין קפיצה קטנה. הרכב לא מהנה לנהיגה כמו הדורות הקודמים. הרכב יחסית מרווח אבל לא נוח כמו שמצפים. הוא גם לא זריז במיוחד. אז נשארים עם אבזור וכשמתחילות התקלות הדרך ל"שנוא" את הרכב מאוד קצרה, כי אין ממש משהו שאפשר "לאהוב".

 

בלי לנסות ליפות את המציאות, מדובר על 4 תקלות. בממוצע, תקלה בשנה. לא כיף, אבל קצת נסחפו פה עם לנטוש את הרכב באיזו סמטה ותקלות ש"גומרות לך ת'בריאות". כשמחשבים את עלות התקלות בלבד, כולל מצבר (אם הבנתי נכון החלפת המצבר הקודמת היתה כמה שנים לפני, כך שלא ברור לי למה זו תקלה, אבל ניחא), מקבלים בסה"כ 3730₪ שזה קצת פחות מ-1,000₪ לשנה. שוב, לא חגיגה, אבל להפוך את זה לאסון זה קצת (קצת) היסחפות.

 

כמובן שברכבים יפניים שום דבר לעולם לא מתקלקל. אף רכב יפני מעולם לא נכנס על תקלה לא צפויה למוסך (היום למשל ראיתי לנסר קלאסיק תקועה באיילון. כנראה שמישהו החליף את המרכב של הסיטרואן שלו בזה של מיצובישי מהבושה).

 

גם לגבי הגיר - אני לא חושב שהוא מוצלח במיוחד. אבל מכאן ועד להגיד שאי אפשר לנהוג איתו בפקק - זו דרך ארוכה מאוד. באמת שלא ברור לי מאיפה האמירה הזו מגיעה (היום עשיתי שעה בפקק לכיוון יפו וחזרה, ותראו, לא קרה כלום).

 

קשה לי להאמין שלא היתה התראה בכלל לגבי האלטרנטור. ה-c5 שלי מתריעה על שטויות הרבה יותר מינוריות מזה ע"י צפצוף והודעה במסך.

 

בסוף, אני לא באמת חושב שמדובר באיזה רכב מוצלח במיוחד, אבל להרגשתי גם לא כזה נורא (מרווח, בטוח, מאובזר יחסית). במחירים שהוא נסחר היום לדעתי הוא לגמרי סביר. אפילו שיש לו כמה נקודות חלשות.

 

באמת שקשה לי להבין איך פחנוע סטנדרטי כמו C4 ישנה, שונה מפחנועים סטנדרטים אחרים.

רציני לגמרי.

אם לא שמתם לב, הרכב ננהג בקושי 1000 קמ בחודש, ובתקופה די רצופה כל כמה ימים\שבועות הייתה תקלה נאחסית אחרת, וזה בלי להתייחס לתקלות שאולי לא מטופלות , שהרי הרכב לא במצב חדש כמובן.

אם הרכב היה נוסע עם 200 אלף קמ, 2500 בחודש, הייתי אומר ניחא, עובד קשה וכבר מגיע לגיל מבוגר, אבל רכב בן 9 שבקושי עבר 100 אלף קילומטר כבר מאכיל מרורים?

לצורך השוואה הייתה לי כידוע גטס עם מעל 200 אלף קמ, בת 12, והדברים הקריטיים והיחידים שהוחלפו היו מסרק הגה (סתם כי הכשילו בטסט ולא בגלל תקלה תפעולית), קונקטור של סוויץ, קונקטור של נורה ראשית, וזה הכל אם אני זוכר נכון. (במשך 50 אלף קמ, לא 15 אלף.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, זה רק עניין של איך אתה מסתכל על זה.

 

שתי התקלות הראשונות (אלטרנטור ומצבר) היו באמת סמוכות. אם מניחים שהמצבר אכן מת בגלל האלטרנטור (וגם אם לא), זו לא באמת "תקלה", ובטח לא אחת שאפשר להאשים בה את הרכב. אלו בדיוק אותם מצברים שיש בכל רכב אחר, וגם שם, הפלא ופלא, הם מתים מדי פעם

 

שתי התקלות האחרות אכן היו די סמוכות, אבל לכאורה מאז אוקטובר 15' ועד עכשיו לא היתה אף תקלה, כלומר הרכב נסע כמעט שנתיים בלי שום כניסה לא מתוכננת למוסך. אז "להאכיל מרורים", לפחות לדעתי, זה לא.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקנתה עם 90 ירדה מהכביש עם 240

ואתה מדבר על רכב שעשה בדיוק אותם תיקונים כמוך, כשהקילמוטראג הנוכחי שלו הוא הקילומטראג ההתחלתי שלו, ועבר שליש מהקילומטראג שאתה עברת...?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה קטסטרופה, מה הפלא שזה השם של הצרפתיות

קניתי השנה מאזדה 3 2007, מאדם פרטי (פרופסור בטכניון) אבל לא משנה, הרכב נקנה עם כמעט 160K, בבדיקה מלבד בולמי זעזועים חלשים אחוריים (שגם זה שטויות) לא נאמר על שום דבר קריטי, הרכב טופל רק במורשה, כל הקבלות של הטיפולים נמצאים ברכב (אפילו קבלות על נורות ומצבר), וואלה הרכב מלבד טיפולים שוטפים (וחריטה לדיסקים) פשוט לא עבר כלום.

כשבאתי לרכוש אותו אמר לי הבחור שים לו דלק וטיפולים ותגיע גם ל 300 אלף, סיפר לי שלפני החזיק 206 שנת 00 ובמשך 7 שנים אכל ממנה מירורים, כששאלתי אותו למה הוא מוכר הוא פשוט הצביע לעבר מאזדה 3 חדשה לגמרי בטענה שסוס מנצח לא מחליפים.

לא שאני מחסידי מאזדה ( למרות שיש בי פינה חמה מאוד לקונצרן) אבל אין ספק שהיפניות כבר בעשור הקודם היו פשוט כמה צעדים קדימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החברים EliC25 ו-subaru_loyale מתבקשים לחזור לשרשור התחזוקה של היונדאי i20 של itamarg. שניכם הגבתם שם. הנה, שלא תצטרכו לחפש.

 

כן, היא נסעה יותר. כן היא היתה בליסינג. מצד שני, הסיטרואן נשואת השרשור הזה טופלה כל 30,000 אצל היד הראשונה. לא לזכותה. אני גם מניח שהנסועה הנמוכה של הסיטרואן מרמזת שרובה עירונית, ולא צריך להזכיר לשניכם שזה קצת פחות בריא לחלק מהמכלולים.

 

הנה ציטוט נבחר:

לפי דעצי האישית בלבד:יש לנו בעבודה i20 שעברה 90 אלף חיי גהינום.

2 סכי שמש נשברו. גם בעיות הנעה עד שהוחלף הסוויץ. ברקסים נגמרים מהר אבל בגלל צורת הנהיגה כמובן. סהכ אמינות מופתית כבוד גדול באמת לרכב שקורעים לו תצורה ברמות. תאמר תודה אם היית לוקח vav שעברה 90 אלף ליסינג. הסיכום שלך היה נראה לגמרי אחרת לכיוון שחור משחור.

כאמור אמינות מופתית הרכב עצמו לא נוח בכלל וכל אבן מורגש בגב טוב מאוד מעבר לזה סוס עבודה. כבוד!

לפי דעתי כל התקלות זה בגלל הליסינג. ביד פרטית זה שים דלק וסע וזה המחיר של הליסינג.אין ארוחות חינם.

 

עכשיו שוב, זה לא שהסיטרואן הזו (או סיטרואן בכלל) היא מופת לאמינות. אבל לקחת רכב שסבל מ-3 תקלות במשך 4 שנים (וכן, גם מצבר שנגמר בגלל פריקה, תתביישו לכם סיטרואן!) ולקרוא לזה "רכב מזעזע, לא מאחל אותו לשונאים שלי", אבל להגיד "אמינות מופתית. כבוד!" על יונדאי i20 שסבלה מכל אלו:

תקלות ועלויות אחזקה

שורות אלו נכתבות ברגשות מעורבים. חלקכם בטח יקרא ויגיד, מה אתה רוצה איתמר? רכב שהיה בליסינג וככל הנראה לא עבר חיים קלים, בן 8 ומעל 202000 ק"מ, הרכב פצצה. האמת, שאין לי תלונות קשות לרכב. פשוט יש כל מיני תופעות מעצבנות, והיו כל מיני תקלות קטנות שהוציאו אותי מדעתי. הדבר שהכי הכעיס אותי מבין כל התקלות שהיו לי, קרה שהתקלקל בורר המצבים למזגן.

לא ברור לי איך זה שבפולקסוואגן גולף דור 4 בורר כזה עלה לי במוסך מורשה יבואן כ- 600 ₪ וכאן, החלק לבד עולה כ- 2400 ₪ בלי עבודה ומע"מ (וגם כאן מדובר בבורר מכאני פשוט). אז איפה הסטיגמה של חלקי חילוף זולים? אני לא מצליח להבין. מה שאני עוד יותר לא מצליח להבין זה, איך זה שיש כל כך הרבה יונדאי I20 על הכביש אבל בפועל כמעט בלתי אפשרי למצוא חלקים בפירוקיות. את החלק הזה לקח לי המון זמן למצוא וגם הוא, עלה לי בפירוקיה קרוב ל 1000 ₪.

תקלות נוספות שהיו: ידית דלת חיצונית שנשברה פעמיים, כ- 500 ₪ לידית (סה"כ 1000 ₪). סליל כריות אויר שהתקלקל, כ- 650 ₪ הסליל עצמו לא כולל עבודה. מצבר – הוחלף כבר פעמיים, בפעם הראשונה הוחלף באחריות, בפעם השנייה הוחלף על ידי לפני מס' חודשים, סה"כ דיי הגיוני (550 ₪). מיסב קדמי- בסביבות 200 ₪ לחלק עצמו, לא כולל עבודה. קודנית שהשתגעה- פירוק- 150 ₪.

מערכת שמע הפסיקה לעבוד לפתע- ניגשתי לבעל מקצוע שאיפס את המערכת ועד עכשיו היא עובדת בלי בעיה.

תקלות ותופעות שלמדתי לחיות איתן:

הצופר לפעמים לא עובד לסירוגין, במוסך לא מצאו מה הבעיה כי בד"כ הוא עובד.

נורת ESP נדלקת לעתים רחוקות, גם את התקלה הזו המוסך לא הצליח לפתור.

קשיים בהתנעה- לפעמים ישנם קשיים בהתנעה, אבל לאחר שהרכב מתניע- הוא נוסע מצוין ואין שום בעיה. חשבתי שהתקלה נובעת מהקודנית, אבל זו לא הבעיה. בטיפול הקרוב הבא עלינו לטובה, אבקש שיבדקו שוב את מקור הבעיה.

קיימת בעיה בנעילה המרכזית, לא תמיד כל הדלתות ננעלות וצריך לוודא שהאוטו נעול.

מראה חשמלית של הנהג לא מתקפלת, התקלה התחילה מאז ששברו לי את המראה לכן אני לא חושב שזו תקלה ממש, אני לא מתקן את זה כי עלות החלפת מראה עומדת על כ 1000 ₪ למראה ללא עבודה.

בעיה נוספת – הצילינדרים נשחקים ממש מהר ואז ישנה בעיה שקשה לפתוח את הרכב. יכול מאוד להיות שזה קשור לבעיה של ההתנעה, בכל מקרה נאמר לי שהחלפת צילינדרים זה גם סיפור שיכול להגיע לכמה מאות/אלפים אז כרגע, אני חי עם הבעיה.

צבע דוהה- למרות שאני משוגע בתחום הדיטיילינג כפי שאתם מכירים אותי, ולמרות שהקפדתי ליישם על הרכב ווקס ואוטם צבע מחברות טובות- זה לא עזר. צבע הרכב דהה והתקלף בגג, בטמבון הקדמי והאחורי ובדלת תא המטען ועכשיו גם קצת במכסה המנוע. ברכבים אחרים שהיו לי זה לא קרה מעולם.

נו, זה כבר נשמע לי קצת צורם.

 

בהמשך השרשור היא גם סבלה מעוד כמה בעיות לא פשוטות, כולל כיבוי באמצע נסיעה, שזו כבר בעיה בטיחותית לא פשוטה בכלל. סתם אומר.

 

אבל תהנו לכם ביונדאי שלכם! (או בקורולה, ווטאבר).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להחליף במהלך תקופה של 10 שנים אלטרנטור, טרמוסטט ומשאבת מים זה סטנדרטי לגמרי.

יפניות וקוריאניות שמתנהלות ללא תקלות ב-10 שנים זה צ׳יזבאט או סתם ניסיון להיתלות ביוצאי הדופן.

נורות, התקלפות ריפוד ושאר תקלות קטנות אך מעצבנות בהחלט יכולות להוריד את החשק מהרכב במהירות.

 

בשורה התחתונה, מה שחוויתי אי שם בנסיעה על c4 חדשה לפני מיליון שנה היה מדויק -

אוטו לא נעים עם מתלים נוקשים ושום דבר מעניין או מושך. איפה היא ואיפה הקקטוס.

אם כבר מתלים נוקשים/חובטים, אז יש אלטרנטיבות מהנות בהרבה, גם מיפן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החברים EliC25 ו-subaru_loyale מתבקשים לחזור לשרשור התחזוקה של היונדאי i20 של itamarg. שניכם הגבתם שם. הנה, שלא תצטרכו לחפש.

 

כן, היא נסעה יותר. כן היא היתה בליסינג. מצד שני, הסיטרואן נשואת השרשור הזה טופלה כל 30,000 אצל היד הראשונה. לא לזכותה. אני גם מניח שהנסועה הנמוכה של הסיטרואן מרמזת שרובה עירונית, ולא צריך להזכיר לשניכם שזה קצת פחות בריא לחלק מהמכלולים.

 

הנה ציטוט נבחר:

 

 

עכשיו שוב, זה לא שהסיטרואן הזו (או סיטרואן בכלל) היא מופת לאמינות. אבל לקחת רכב שסבל מ-3 תקלות במשך 4 שנים (וכן, גם מצבר שנגמר בגלל פריקה, תתביישו לכם סיטרואן!) ולקרוא לזה "רכב מזעזע, לא מאחל אותו לשונאים שלי", אבל להגיד "אמינות מופתית. כבוד!" על יונדאי i20 שסבלה מכל אלו:

 

נו, זה כבר נשמע לי קצת צורם.

 

בהמשך השרשור היא גם סבלה מעוד כמה בעיות לא פשוטות, כולל כיבוי באמצע נסיעה, שזו כבר בעיה בטיחותית לא פשוטה בכלל. סתם אומר.

 

אבל תהנו לכם ביונדאי שלכם! (או בקורולה, ווטאבר).

לא מבין את הסגידה לסיטרואן, רק אתמול הייתה לי שיחה עם טכנאי מחשבים שתיקן לי את המחשב, ואין לו שום עניין ברכבים, כמה תיקוננים עשה בברלינגו שהייתה לו לפני המאזדה, וכמה שבמאזדה הוא לא מוציא כמעט כסף על תיקונים.

הI20 של איתמר יוצאת דופן, ולא יוצא לי לשמוע הרבה על תקלות כאלו, חיישן קראנק והצופר זו תקלה ידועה בדגמים הראשונים של ה I , אבל בחייאת, הC4 עברה פחות מחצי מהקילמוטראג של הרכב הזה, באותו גיל כמעט, ואכלה תקלות משביתות, לא מדבר איתך על פלסטיק שבור שבטוח יש גם בC4 כמו שראיתי ברכב דומה שבוע שעבר, פשוט בעל הרכב לא התייחס לדברים האלו כמו איתמר, זה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדובר על הרכב, אלא על ההתייחסות של שניכם (ואחרים) לתקלות כתלות במותג.

 

אף אחד לא סוגד לסיטרואן (יודע מה, לפחות אני לא). גם לא כתבתי פה שהאקזמפלר הזה בפרט, c4 בכלל או סיטרואן ממש בכלל הם אמינים בטירוף. אפילו כתבתי אתמול איפשהוא​ שאני מאמין שרכב צרפתי ממוצע יהיה פחות אמין מרכב יפני ממוצע מאותו שנתון.

 

אבל כשאתה מסתכל על רשימת התקלות בi20 האמורה, אפשר לראות שגם רכבים אסייתיים שידועים כאמינים (לא איזו דייהו בת 20) סובלים מתקלות בכמות מרשימה. רק שאם זה יונדאי (או טויוטה) אף אחד לא יגיד שזו קטסטרופה. אפילו להיפך ("אמינות מופתית. כבוד!" וחבריו)

 

אז בוא נדבר כשתתחילו להתייחס לתקלות עצמן, ליכולת לפתור אותן ולמחיר במקום למותג. כי בין היונדאי הזו לסיטרואן הזו, נראה לי שהסיטרואן עדיפה hands down.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם להשוואה - יש לי קיה סיד דיזל בת 7 עם 390000 ק"מ.

ב180000 הוחלף מיסב גלגל אחורי ימני.ב-220000 הוחלף האלטרנטור.

חוץ מזה - שום ציוץ - רק טיפולים שוטפים כל 15000. רכב עם נוחות של מריצה אבל אמין בטירוף...

לא מדובר על הרכב, אלא על ההתייחסות של שניכם (ואחרים) לתקלות כתלות במותג.

 

אף אחד לא סוגד לסיטרואן (יודע מה, לפחות אני לא). גם לא כתבתי פה שהאקזמפלר הזה בפרט, c4 בכלל או סיטרואן ממש בכלל הם אמינים בטירוף. אפילו כתבתי אתמול איפשהוא​ שאני מאמין שרכב צרפתי ממוצע יהיה פחות אמין מרכב יפני ממוצע מאותו שנתון.

 

אבל כשאתה מסתכל על רשימת התקלות בi20 האמורה, אפשר לראות שגם רכבים אסייתיים שידועים כאמינים (לא איזו דייהו בת 20) סובלים מתקלות בכמות מרשימה. רק שאם זה יונדאי (או טויוטה) אף אחד לא יגיד שזו קטסטרופה. אפילו להיפך ("אמינות מופתית. כבוד!" וחבריו)

 

אז בוא נדבר כשתתחילו להתייחס לתקלות עצמן, ליכולת לפתור אותן ולמחיר במקום למותג. כי בין היונדאי הזו לסיטרואן הזו, נראה לי שהסיטרואן עדיפה hands down.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החברים EliC25 ו-subaru_loyale מתבקשים לחזור לשרשור התחזוקה של היונדאי i20 של itamarg. שניכם הגבתם שם. הנה, שלא תצטרכו לחפש.

 

כן, היא נסעה יותר. כן היא היתה בליסינג. מצד שני, הסיטרואן נשואת השרשור הזה טופלה כל 30,000 אצל היד הראשונה. לא לזכותה. אני גם מניח שהנסועה הנמוכה של הסיטרואן מרמזת שרובה עירונית, ולא צריך להזכיר לשניכם שזה קצת פחות בריא לחלק מהמכלולים.

 

הנה ציטוט נבחר:

 

 

עכשיו שוב, זה לא שהסיטרואן הזו (או סיטרואן בכלל) היא מופת לאמינות. אבל לקחת רכב שסבל מ-3 תקלות במשך 4 שנים (וכן, גם מצבר שנגמר בגלל פריקה, תתביישו לכם סיטרואן!) ולקרוא לזה "רכב מזעזע, לא מאחל אותו לשונאים שלי", אבל להגיד "אמינות מופתית. כבוד!" על יונדאי i20 שסבלה מכל אלו:

 

נו, זה כבר נשמע לי קצת צורם.

 

בהמשך השרשור היא גם סבלה מעוד כמה בעיות לא פשוטות, כולל כיבוי באמצע נסיעה, שזו כבר בעיה בטיחותית לא פשוטה בכלל. סתם אומר.

 

אבל תהנו לכם ביונדאי שלכם! (או בקורולה, ווטאבר).

אין קשר לנסיעות בעיר וטיפול כל 30 לכך שתרמוסטט ואלטרנטור הולכים ומתחילה נזילה מהיחידה הפנימית, ופלסטיקה שמתפרקת, כל מה שבעל הc4 עבר עם הרכב כל אחד עבר עם רכב כזה, תרמסוטט, אלטרנטור ויחידה פנימית שנוזלת אלה בעיות נפוצות של פג׳ו סיטוראן בשנים האלה. עריכה אחרונה על ידי Adamm
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתי פעם נהג מונית האם הרכב שהוא נוסע הוא אמין (קיה סיד דיזל), הוא ענה לי: "רכב זה כמו אישה. צריך לדעת את השגעונות שלה".

התקלות שבהם כותב המאמר נפל הם מחלות ידועות. אין מותג שאין לו מחלות ידועות. מניח שקצת קריאה בפורום הטכני, הוא היה מטפל בזמן, ולא היה משבית ביום בהיר אחד את הרכב.

הרי זו אחת המטרות של הפורום - לשתף את המידע שלנו עם האחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע. יש לי קיה שעובדת מאוד קשה אבל חוץ לשים מיים בשפריצרים אני לא יודע איך המנוע נראה. מצד שני יש לי גם סיטרואן שאני צכיר כל חצי טון ברעשי המנוע שלה פן הנבלה תתחיל לעשות בעיות. (היא לא, אבל המעמד מחייב להיות דרוך). הלוואי וקיה היו עושים מכוניות עם חדוות נהיגה של סיטרואן.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...