Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
פבל

מבחן - סאנגיונג אקטיון ספורטס

Recommended Posts

איתמר יצא לבחון את האקטיון ספורטס המחודש של סאנגיונג. משום מה הוא ממש הזכיר לו את אנקל ג'ק שלו - הדוד מאמריקה.

 

סאנגיונג-אקטיו&#15.jpgסאנגיונג-אקטיו&#15.jpgסאנגיונג-אקטיו&#15.jpg


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לא קביל שברכב שנת 2017, שעולה 209000 ש"ח, אין כמעט מערכות בטיחות, מספר כ"א מועט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה מבחן. אבל לא הבנתי. על מה דוד יעקב נוסע בימנו?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתיבה,

בתמחור הנוכחי, ספק אם ימכרו רכבים.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk


קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתיבה, צחקתי בקול רם. "מאוד אנרלייבל..." :-)


אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה נהדרת !

 

זה אוטו נחמד בהחלט, אבל לא בתמחור הזה לדעתי. המתחרים פשוט מבוססים יותר ממנו, וזה כבר מספיק לרוב קהל היעד.


!AWDSOME

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הכתיבה, נהנתי לקרוא.

במחירים האלה לא שווה כבר להוסיף 20K ולרכוש איזו מפלצת אמריקאית חזקה, מרווחת, מפנקת ומאובזרת?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי הפראייר שקונה את הדבר הזה בכסף מלא? בכמה הוא באמת נמכר?

רכב מיושן שנראה רע, רע מאוד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתיבה, מאוד נהניתי לקרוא,

 

הערה אחת ברשות ושלא ניגרר (שוב) למלחמה על הנושא, בעוד שבאקטיון שלך קיבלתי את האקסיומה "הבולמים גמורים אז בשביל עפר המגן גחון פוגע בריצפה" .

 

ברכב חדש? נסיעה בשביל עפר גורמת לפגיעת גחון בריצפה?

 

נו, שוב ניגרר לשם...?


מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה בד"כ הסלע הבולט באמצע דרך העפר, שלא שמת לב אליו כי בדיוק כתבת בוואטסאפ

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk


You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אחלה מבחן. אבל לא הבנתי. על מה דוד יעקב נוסע בימנו?

 

אם אגלה לך אאלץ להרוג אותך.

 

תודה רבה על הכתיבה, נהנתי לקרוא.

במחירים האלה לא שווה כבר להוסיף 20K ולרכוש איזו מפלצת אמריקאית חזקה, מרווחת, מפנקת ומאובזרת?

 

לומר לך שאתה לא צודק? אתה צודק. העיוות של שוק הרכב הישראלי מייצר לא מעט אבסורדים וזה אחד מהם. אין מחלוקת שהמחירים של הטנדרים ה"קומפקטיים" (היילקס, דימקס ושות') הם מחירים מונפצים ומנופחים ולא הגיוני שטנדרים full size כדוגמת F350 או סילברדו מתומחרים באותו המחיר או לא רחוק משם.

יחד עם זאת מדינת ישראל לא התברכה במרחבים כמו באמריקה ולא כל אחד יכול לשים F350 בחנייה, מה גם שהמפלצות האלה מצריכות רשיון C וצריכ(ח)ת דלק גבוהה בעשרות אחוזים. אני נוטה להאמין שהסיבה לדומיננטיות הטנדרים הקומפקטיים בשוק הרכב המקומי מקורה בשיקולים פרקטיים ולא ב"הכי הרבה פח לשקל".

 

 

הערה אחת ברשות ושלא ניגרר (שוב) למלחמה על הנושא, בעוד שבאקטיון שלך קיבלתי את האקסיומה "הבולמים גמורים אז בשביל עפר המגן גחון פוגע בריצפה" .

 

ברכב חדש? נסיעה בשביל עפר גורמת לפגיעת גחון בריצפה?

 

נו, שוב ניגרר לשם...?

 

אתה גורר לשם כי לא הבנת גם בפעם הקודמת.

בסיקור על הטנדר הפרטי שלי התכוונתי שמלבד מרווח הגחון המצומצם (שאצלי עמד על 15 ס"מ עלובים במצב סטטי :roll:) גם הקפיצים ובולמי הזעזועים היו עייפים, מה שגרם לנדנוד מכל מהמורה וצמצם משמעותית את מרווח הגחון הדינאמי.

באקטיון הנ"ל לא הייתה שום בעייה עם הקפיצים או בולמי הזעזועים ועדיין מגן הגחון חטף פה ושם מסתם אבנים תמימות ששכבו להן באמצע השביל, וזה עוד כשהיינו בלי מטען.

19 ס"מ זה פשוט לא מספיק, בטח לא ברכב שטח קשוח. מי שקונה טנדר המיועד לעבודת שטח לא רוצה שתהיה לו עבירות של טויוטה קורולה, ולא, קורולה של גרוטראלי או קורולה גירסת ליסינג לא נחשב.

אני יכול לספר שאחרי ההגבהה של הטנדר שלי מרווח הגחון זינק ל 24 ס"מ במצב סטטי, הקפיצים החדשים קשיחים משמעותית ואני לא זוכר מתי בפעם האחרונה שמעתי את הקחחחחחח הזה שלא כיף לשמוע.


"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מיותר. חבל על הדלק של האונייה שהביאה אותו לארץ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לומר לך שאתה לא צודק? אתה צודק. העיוות של שוק הרכב הישראלי מייצר לא מעט אבסורדים וזה אחד מהם. אין מחלוקת שהמחירים של הטנדרים ה"קומפקטיים" (היילקס, דימקס ושות') הם מחירים מונפצים ומנופחים ולא הגיוני שטנדרים full size כדוגמת F350 או סילברדו מתומחרים באותו המחיר או לא רחוק משם.

יחד עם זאת מדינת ישראל לא התברכה במרחבים כמו באמריקה ולא כל אחד יכול לשים F350 בחנייה, מה גם שהמפלצות האלה מצריכות רשיון C וצריכ(ח)ת דלק גבוהה בעשרות אחוזים. אני נוטה להאמין שהסיבה לדומיננטיות הטנדרים הקומפקטיים בשוק הרכב המקומי מקורה בשיקולים פרקטיים ולא ב"הכי הרבה פח לשקל".

 

מצד שני תראה כמה ראמ'ים, סילברדו'ים ופורד'ים רואים על הכביש היום. פי כמה וכמה מלפני 3 שנים נניח.

זו קטגוריה שכן תופסת תאוצה וכן יותר ויותר נהגי טנדרים "קומפקטיים" מגלים את היתרונות של הגדולים יותר.

(Hell, אני לא צריך בכלל טנדר ואני מת למפלצת אמריקאית כזאת!).

לפיכך נראה היה שקטגוריית הקומפקטיים הייתה צריכה "לעשות התאמות" ולהוריד מחירים על מנת שיהיה הפרש משמעותי ביניהם לגדולים.

כשהמחירים כל כך קרובים אבל היתרונות לטובת הגדולים, אני באמת לא מצליח להבין את ההגיון בתמחור.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנה כתבה מצויינת של תומר הדר שמסביר על ענייני המיסוי ולמה זהו תור הזהב של הטנדרים הגדולים:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3657009,00.html


"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה נהדרת!

אכן, הרכב הזה נמוך. רואים את זה עליו במציאות כשהוא חונה לייד פרייבטים... לא נסעתי בכזה כדי לומר מעבר.

 

לגבי הטנדרים הגדולים, שתי מילים - מוכר במס. טנדר קטן לא מוכר, רק מפלצת. עיוות טוטלי שעשו אנשים רעים ומנותקים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...