Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

itsik170

מה נסגר עם דלק מוטורס ופורד.

שימו לב! השרשור הזה בן 1126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

הייתי באולם של דלק מוטורס ממש לא מזמן ושוחחתי שם עם מספר נציגים - הגעתי ע"מ להתעניין על המאזדה 2 ועל הפורד פיאסטה, דהיינו סופר מיני.

 

עם כניסתי לאולם הבחנתי שהיבואן מנסה יותר לדחוף לכאורה יותר לכיוון רכבי מאזדה מאשר פורד מסיבה בלתי ידועה, אולם אני מסייג הואיל ומדובר בהרגשה ותו לא.

היו מספר רכבי מאזדה 2 בתצוגה כרמות האבזור המוצעות ע"י היבואנית, אבל כששאלתי את אחד הנציגים בקשר לפיאסטה נעניתי בשלילה חד משמעית בכך שאין רכבים במלאי ולא יהיו בקרוב אלא רק בשנת 2018 וגם זה בסימן שאלה.

 

כשניסיתי לרחרח טען הנציג שהיצרן בחו"ל לא עומד בביקוש ולכן לפי שעה המכוניות הללו ישארו באירופה. עם זאת, לא נאמר לי שיש מלאי של פיאסטות בארץ אלא שאין (שאלתי במפורש) וכמו כן היא לא היתה בתצוגה.

 

אני חושש שאם הנציג מעורה ואכן היצרן לא עומד בביקוש - במקרה דנן זו לא בעיה של דלק מוטורס.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להתחבר עם מה שכתוב כאן.

 

אם יש משהו שדלק מוטורס יודעים לעשות זה למכור מכוניות.

 

הם כבר הוכיחו בזמנו שהם לא יבואן שמזניח את אחד המותגים שלו ונותן לו לגסוס ומתמקד באחר, הם מכרו פוקוסים ומונדאו ביד רחבה ובזרוע נטויה.

 

יכול להיות שבאמת אין להם משהו אטרקטיבי למכור.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הייתי באולם של דלק מוטורס ממש לא מזמן ושוחחתי שם עם מספר נציגים - הגעתי ע"מ להתעניין על המאזדה 2 ועל הפורד פיאסטה, דהיינו סופר מיני.

 

עם כניסתי לאולם הבחנתי שהיבואן מנסה יותר לדחוף לכאורה יותר לכיוון רכבי מאזדה מאשר פורד מסיבה בלתי ידועה, אולם אני מסייג הואיל ומדובר בהרגשה ותו לא.

היו מספר רכבי מאזדה 2 בתצוגה כרמות האבזור המוצעות ע"י היבואנית, אבל כששאלתי את אחד הנציגים בקשר לפיאסטה נעניתי בשלילה חד משמעית בכך שאין רכבים במלאי ולא יהיו בקרוב אלא רק בשנת 2018 וגם זה בסימן שאלה.

 

כשניסיתי לרחרח טען הנציג שהיצרן בחו"ל לא עומד בביקוש ולכן לפי שעה המכוניות הללו ישארו באירופה. עם זאת, לא נאמר לי שיש מלאי של פיאסטות בארץ אלא שאין (שאלתי במפורש) וכמו כן היא לא היתה בתצוגה.

 

אני חושש שאם הנציג מעורה ואכן היצרן לא עומד בביקוש - במקרה דנן זו לא בעיה של דלק מוטורס.

 

ואולי זו כן בעיה של דלק מוטורס, כי הנציג, לא רק שאינו מעורה - הוא פשוט שקרן.

 

הפיאסטה החדשה עדיין לא נוסעת על כבישי אירופה ואפילו לא הגיעה לדילרים. בתערוכת ז'נבה האחרונה עמדו מספר פיאסטות חדשות - וכולן נעולות. היו אלו דגמי טרום יצור ולא רצו לתת לאף אחד להכנס לרכב - בדיוק מסיבה זו.


עם רגל בחוץ... :beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למען האמת קטונתי מלהחליט האם הנציג שקרן או לאו, אבל כששאלתי על הרכב הזה ענה בבטחון מלא את הדברים - יתכן שפשוט לא מעורה. אין לי מושג.

 

בכל אופן - אתה יודע האם היצרן הפסיק את יצור הרכב הזה? (את הדגם הישן). אני מנסה לברר מדוע אין מלאי בארץ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה יבואן שרוצה למכור רק ליסינג אז ידני הוא לא מביא.

ג'יפון הוא לא מביא.

המנוע העיקרי של הפוקוס ושל המונדאו הוא 3 צילינדר 1 ליטר אז זה בעיה בשבילו.

רוב הגרסאות של המונדאו הן ידניות, תנסו למכור מכונית מנהלים ידנית בארץ.

מיניוואנים שיש לפורד כמה אין שוק בכלל.

מוסטאנג, טוב זאת בדיחה.

 

אני עובר על כמה אתרים של פורד אירופה שאני לא מבין מילה ממה שכתוב שם, בכולם יש פורד GT אפילו שמכרו את כל המכוניות לפני שפרסמו שהמכונית יוצאת.


אייל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן - אתה יודע האם היצרן הפסיק את יצור הרכב הזה? (את הדגם הישן). אני מנסה לברר מדוע אין מלאי בארץ.

 

מכירת הדגם החדש באירופה אמורה להתחיל בתוך חודש-חודשיים. בשלב ראשון תהיה זו רק פיאסטה בסיסית, בקיץ יצטרפו למבחר גם דגם ה"קרוסאובר" המוגבה, הויניאלה המפואר ו-ST ליין, ה-FR של פורד. ST תצא לשוק רק בשנה הבאה.

 

נכון להיום, לדילרים יש עוד מלאים של הדגם היוצא, אותם אתה יכול למצוא ב-mobile.de ודומיו. אין לי מושג אם היצור הופסק בחלקו או במלואו, מאחר ולעתים תת דגם מסוים ממשיך להיות מיוצר(נניח בפיאסטה הנוכחית ST200 או דגם ה-VAN המסחרי).


עם רגל בחוץ... :beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה הזאת קצת מבלבלת ומבולבלת

זה יבואן שרוצה למכור רק ליסינג אז ידני הוא לא מביא.

ג'יפון הוא לא מביא. - CX3 וCX5 משווקים בארץ. מה גם שCX5 רחוק מלככב באתרי 0 ק"מ. מצאתי רק את הדגם הבסיסי בהנחה נמוכה מ10% מה שהופך את העסקה ללא משתלמת בעליל. לעומת המתחרים הקוריאניים שלו שמציפים את הלוח בשלל גרסאות ורמות אבזור.

המנוע העיקרי של הפוקוס ושל המונדאו הוא 3 צילינדר 1 ליטר אז זה בעיה בשבילו.

רוב הגרסאות של המונדאו הן ידניות, תנסו למכור מכונית מנהלים ידנית בארץ.

מיניוואנים שיש לפורד כמה אין שוק בכלל. - פה אתה מתאר בעיה אחרת- ליין דגמים של היצרן שאינו מתאים לביקוש של השוק המקומי. אז מי אשם? היבואן או היצרן?

מוסטאנג, טוב זאת בדיחה.- באמת חבל שהיא לא מיובאת, אבל זאת נישה שלא הייתה מצילה את מצבו של המותג בארץ.

 

אני עובר על כמה אתרים של פורד אירופה שאני לא מבין מילה ממה שכתוב שם, בכולם יש פורד GT אפילו שמכרו את כל המכוניות לפני שפרסמו שהמכונית יוצאת.

 

התגובות בכחול.


Mazda 2 - לשגרה

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתאים לביקוש של השוק המקומי?

איביזות עם מנוע טורבו 1.0 נמכרות יופי. חוץ מזה יש לא מעט יבואנים בארץ עם היצע דגמים "גרוע" שעדיין מייבאים את אותם דגמים לארץ. לי זה מרגיש יותר כמו עצלנות, אי חשק ללכלך קצת את הידיים ולהתאמץ. אם זה לא דגם שמוכר את עצמו/יש לנו מחיר שמאפשר הנחות גדולות לליסינג אנחנו לא מביאים אותו.

כנראה שלא נידע מה היה קורה אם היצרן הזה היה בידיים של יבואן אחר.

 

הוא דיבר על ג'יפונים של פורד מה הקשר מאזדה עכשיו?

אם את כבר מכניסה את מאזדה להשוואה (למרות שאין שום קשר והביקורת היא על ההזנחה של מותג פורד), אז אם המוסטנג היא נישה מה תגידי על המיאטה? הרבה יותר נישתי, ועדיין מיובאת לפה. במחיר מופרך אומנם אבל מיובאת.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פרקש, נראה לי שאתה קצת מתקשה בניתוח ההודעה שמורכבת משתי הודעות שונות. אנסה לפרט יותר.

בראש ההודעה הוצהר שהיבואן מעוניין למכור רק לליסינג. מאזדה מיובאת ע"י אותו היבואן בדיוק ושם אנחנו כן רואים ג'יפונים בהיצע ולא רק מאזדה 2 ו3 שמדברות יותר לציי הרכב. אם כבר במאזדה עסקינן, נכון שגם המיאטה היא נישה, לא יודעת אם "נישתית" יותר ממוסטנג או לא, אבל גם המכירות שלה לא בדיוק משפיעות על המותג בארץ לטוב או לרע. אותו הדבר לגבי מוסטנג. גם אם תיובא זה לא מה שישנה את מצב המותג.

בכללי לגבי הג'יפונים, זאת הלחמניה החמה של השוק היום, איזו סיבה הגיונית יש להימנע מלייבא אותם? אולי, רק אולי יש דברים שאנחנו לא יודעים בבית.

 

בהודעה המקורית נכתב (וממש לא על ידי):

המנוע העיקרי של הפוקוס ושל המונדאו הוא 3 צילינדר 1 ליטר אז זה בעיה בשבילו.



רוב הגרסאות של המונדאו הן ידניות, תנסו למכור מכונית מנהלים ידנית בארץ.

מיניוואנים שיש לפורד כמה אין שוק בכלל.

 

כמו שניתן לראות, כותב ההודעה המקורית פירט את הקשיים של היצע היצרן בכל אחד מהסגמנטים בעצמו. אני רק שאלתי מה אשם היבואן אם ליצרן אין את דגמי הלחם והחמאה שיהיו רלוונטיים לשוק המקומי.

לגבי הקשר בין סגמנט של סופר מיני (איביזה) לסגמנט משפחתיות (פוקוס) שלא נדבר על סגמנט המנהלים (מונדאו) אני אתן לך את הקרדיט להרהר לבד.

הלאון צפוייה להגיע לארץ עם מנוע ליטר טורבו של האיביזה, היא תהיה בעצם הראשונה בקבוצה שלה. אני מאמינה שהיא תמכור יפה כי ללאון יש שם מבוסס בשוק ביחד עם מדיניות התמחור האטרקטיבית של צ'מפיון אין סיבה שלא תצליח. לעומת זאת, חובת ההוכחה כרגע על הפוקוס, להיכנס עם מנוע ליטר וגיר ידני? מתכון בטוח למלאי שנרקב על יד יבואן כי גם חברות הליסינג לא יהיו מעוניינות בו.

מונדאו עם מנוע ליטר? ועוד ידני? איך אומר חן פרחי, חבל על הדלק של האוניה שתביא את המלאי לארץ.

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mazda 2 - לשגרה

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המוסטנג פחות נישתית, יש לה תא מטען, מושב אחורי וגג.

אין לי מושג מה הסיבה שהיא לא מיובאת לארץ. את העלת את הטיעון של שוק יעד קטן עקב נישה. זה פשוט לא מתיישב עם המציאות במיוחד שאותו יבואן מביא לכאן את המיאטה והM2.

 

המכירות שלה כנראה לא היו מטלטלות את טבלת המכירות של פורד, אבל כך גם אפשר להגיד על המיאטה והM2. אם היא תגיע לכאן זה בטוח לא יעשה רע למותג פורד בארץ. שוב אני לא נמצא מאחורי הקלעים ולא יודע למה וויתרו עליה אבל הטיעונים שלך לא מתיישבים עם המציאות.

 

לגבי המונדאו ישנם עוד מנועים פרט ל1.0 זו לא הסיבה שהיא לא כאן. אני משער שמדובר בסיבות אחרות. שוק רכבי המנהלים בארץ סובל מאוד בשנים האחרונות. יחד עם תמחור שלא בטוח אטרקטיבי יש סיכוי שבדלק פשוט וויתרו על הדגם, הם מעדיפים להשקיע את המאמצים בשיווק הCX5.

אולי אני טועה אבל לדעתי יבואן אחר שהיה חי רק ממותג פורד לא היה מוותר על דגמים בקלות כזו.

 

ברגע שיבואן מחזיק בשלושה מותגים הוא יקצה משאבים למה שהכי קל לו למכור בהכי הרבה רווח זה הכל.

אם יש דגם שדורש מאמץ או שהתמחור עליו לא כזה אטרקטיבי הוא יוותר. הוא יכול להרשות לעצמו לוותר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לדעת מה טענתי לגבי אי יבוא של המוסטנג, מלבד זה שחבל שהיא לא מיובאת ושזה לא היה משנה יותר מידי.

לגבי אי ההשקעה של יבואן בגלל מותגים נוספים, לא חושבת שזה הגיוני. בסופו של דבר יש מחלקות ומנהלי מותג נפרדים. אני מאמינה שעם כניסת ב.מ.וו ומיני לדלק גם כוח האדם התרחב ואין באמת קשר בין המותגים במבנה החברה.

 

למה לא לייבא? גם אני לא נמצאת בישיבות הסוגרות של היבואנים השונים בארץ, אבל יכול להיות שאין אפשרות לקבל מחירים טובים מהיצרן עבור המוצרים הרלוונטיים לארץ, בין היתר כי גרסאות הכניסה אינן מבוקשות בשוק הקטן שלנו. הרי אם לא תתחייב מול היצרן על כמות - לא תקבל מחיר טוב, אם לא תקבל מחיר טוב - לא תתמחר טוב ואז גם תמכור רכבים בודדים. שרשרת שהופכת את יבוא המוצר הספציפי ללא ריווחי.

בסופו של דבר לדלק מוטורס, כמו לכל יבואן אחר, יש מטרה אחת: כסף. אם יש רכב שיכול להניב רווח לחברה גם אחרי קיזוז ההוצאות שמסביב לתחילת יבוא הדגם אין סיבה לא לייבא. הרי האנשים כבר שם והמשכורות משולמות.

 

כשעוקבים בפורום אחרי הדיונים השונים רואים תמיד את התמונה השחורה:

מייבאים במחיר לא הכי אטרקטיבי - לא טוב! חזירים!

לא מייבאים כי אין אפשרות לתמחר באופן אטרקטיבי ולמכור בכמויות מכובדות - עצלנים!

 

למען הסר ספק, אין לי שום אינטרס לצאת להגנת היבואן בגלל תמחור או אי יבוא, אני קודם כל צרכנית בשוק המצומצם הזה והייתי שמחה למגוון במחירים אטרקטיביים, אבל אני כן חושבת שזה קצת מרחיק לכת לזרוק הצהרות מהספה בבית. לפעמים לא נעים להודות, אבל יש דברים שאנחנו לא יודעים.


Mazda 2 - לשגרה

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק תיקון קטן, המנוע העיקרי במונדיאו הוא לא 1 ליטר ידני - זה המנוע הבסיסי.

יש גם 1.5 אקו-בוסט עם 180 כ"ס ו-2 ליטר אקו-בוסט - שניהם עם תיבות אוטומטיות.

 

אבל כפי שצוין כאן, יותר קל לו למכור מאזדה 6 ו-CX5 מאשר מונדיאו וקוגה.

לגבי מוסטאנג, הכמויות שהגיעו בייבוא אישי לדעתי מצדיקות ייבוא סדיר - לשם השוואה UMI מכרו בשנת 2016 כמעט 40 רכב קאמארו - למרות שבייבוא אישי הרכב עלה פחות, נתונים לא רעים לרכב נישה - ויש מספיק רכבי נישה שתמיד יובאו סדיר ונמכרו בכמויות נמוכות יותר, אבל כל ייבואן ושיקוליו - כל עוד יש ייבוא אישי בכמויות גדולות אז אין סיבה לדאגה.

 

פורד ומאזדה כבר לא שייכות אחת לשנייה, לכן אין סיבה שיהיו תחת אותו ייבואן.


קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אשמח לדעת מה טענתי לגבי אי יבוא של המוסטנג, מלבד זה שחבל שהיא לא מיובאת ושזה לא היה משנה יותר מידי.

לגבי אי ההשקעה של יבואן בגלל מותגים נוספים, לא חושבת שזה הגיוני. בסופו של דבר יש מחלקות ומנהלי מותג נפרדים. אני מאמינה שעם כניסת ב.מ.וו ומיני לדלק גם כוח האדם התרחב ואין באמת קשר בין המותגים במבנה החברה.

 

למה לא לייבא? גם אני לא נמצאת בישיבות הסוגרות של היבואנים השונים בארץ, אבל יכול להיות שאין אפשרות לקבל מחירים טובים מהיצרן עבור המוצרים הרלוונטיים לארץ, בין היתר כי גרסאות הכניסה אינן מבוקשות בשוק הקטן שלנו. הרי אם לא תתחייב מול היצרן על כמות - לא תקבל מחיר טוב, אם לא תקבל מחיר טוב - לא תתמחר טוב ואז גם תמכור רכבים בודדים. שרשרת שהופכת את יבוא המוצר הספציפי ללא ריווחי.

בסופו של דבר לדלק מוטורס, כמו לכל יבואן אחר, יש מטרה אחת: כסף. אם יש רכב שיכול להניב רווח לחברה גם אחרי קיזוז ההוצאות שמסביב לתחילת יבוא הדגם אין סיבה לא לייבא. הרי האנשים כבר שם והמשכורות משולמות.

 

כשעוקבים בפורום אחרי הדיונים השונים רואים תמיד את התמונה השחורה:

מייבאים במחיר לא הכי אטרקטיבי - לא טוב! חזירים!

לא מייבאים כי אין אפשרות לתמחר באופן אטרקטיבי ולמכור בכמויות מכובדות - עצלנים!

 

למען הסר ספק, אין לי שום אינטרס לצאת להגנת היבואן בגלל תמחור או אי יבוא, אני קודם כל צרכנית בשוק המצומצם הזה והייתי שמחה למגוון במחירים אטרקטיביים, אבל אני כן חושבת שזה קצת מרחיק לכת לזרוק הצהרות מהספה בבית. לפעמים לא נעים להודות, אבל יש דברים שאנחנו לא יודעים.

 

חבר פורום פה הלך לאולם של דלק מוטורס. לפי מה שהוא כותב האולם/נציגי המכירות משמשים גם את מאזדה וגם את פורד. מאוד הגיוני מבחינת היבואן, אבל זה מוכיח שכוח האדם מטפל בשני המותגים, ולכן תעדוף של מותג אחד משיקולים של היבואן בא על חשבון מאמצי השיווק והמכירה של מותג אחר.

 

אם העולם היה מושלם ומתנהל כמו בספר אז את צודקת, למה לא לייבא ולהרוויח כסף?

צריך להגיד את האמת העולם לא מושלם והשוק פה לא מתנהל כמו האידיאל. מה גם שלא תמיד רווח מצדיק מאמץ.

יש אדם שמוכן עבור X שקלים בשעה לעשות עבודה כלשהי. אדם אחר עבור X שקלים בשעה לא יהיה מוכן לבצע את אותה העבודה. בשני המקרים הם מרוויחים כסף.

דלק מוטורס מחזיק כמה מותגים. אם מותג מסוים דורש ממנו מאמץ/יניב פחות רווח הוא יכול להחליט שהוא לא נכנס לזה. הוא לא ישקיע את האקסטרה מאמץ, הוא לא יקח את הסיכון, יש לו דברים אחרים שיניבו לו יותר כסף עם פחות מאמץ. הוא יעדיף להשקיע את כוח האדם שלו ואת המשאבים שלו בדברים האלה. בנוסף אם דלק מוטורס מרוויח X על קוגה וX+Y על CX5 ברור שהוא ידחוף יותר את הCX5, אפילו לא יביא דגם מסויים רק כדי לא להשאיר הרבה ברירות ללקוח.

 

לעומת זאת יבואן אחר שאין לו דברים אחרים היה משקיע את המאמץ. היה מוכן להתפשר על רווח פחות גדול רק כדי לעבוד. אלו לא הצהרות מהספה זו לוגיקה פשוטה.

אפשר לראות גם שהלוגיקה הזו נכונה בקלות. יש חברות ייבוא אישי שמביאות לכאן את המוסטנג. הן עובדות בחינם? הן לא מרוויחות כסף? אני ממש בספק.

איילון מוטורס הביאו לכאן את הפיאסטה הספורטיבית. הן הפסידו כסף על כל פיאסטה שמכרו? אני בספק.

גם דלק מוטורס יכול להרוויח כסף מהרכבים האלה וכנראה גם מרכבים אחרים. הוא פשוט לא ילכלך את הידיים עבור סכומים שמבחינתו הם שוליים ודורשים יותר מדי מאמץ.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דלק מוטורס תעשה הכל כדי לא לייבא דגמים עם מצמד כפול יבש. בנוסף, איפה שיש קניבליזציה בדגמים, הם כמעט תמיד יעדיפו לייבא את הדגם של מאזדה שיש לה שם יותר טוב בארץ מבחינת אמינות/ סחירות וכו׳.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא מתאים לביקוש של השוק המקומי?

איביזות עם מנוע טורבו 1.0 נמכרות יופי.

 

איביזה עם 1.0T זה משהו אחד. מונדאו 1.0T זה נשמע כמו חזרה לימי הזוהר של קורטינה/סיירה 1300.


X 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018

 

Wherever you go, there you are

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...