Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה יש כל כך הרבה Abarth 500 בלוחות ?


diforce
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 1503 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

dr6633 היתה לך אבארט ???

אם כן, תרשום אך הייתה !

לאבארט היו בעיות אחרות, לא קשורות למנוע כלל וכלל.

דווקא בעיות אחרות שקשורות לחשמל, מיזוג אויר מסילת

מושבים קדמית. ככה זה כשחבר קרוב קנה אבארט לבת

שלו ומדווח לי על כל בעיה שיש...נפל על אחת מקוללת.

לעומת זאת,יש לי חברים קרובים שזו האבארט השנייה

שלהם ולא דיווחו על כלום מכלום ודי שמחים.

וסליחה ומחילה,הרכב ב 135 כ"ס ליניארי לטעמי מדי

(135 כס ו20 קגמ בספורט מוד) ומתחיל לזוז בסביבות 2500-3000

אלף סל"ד וכוחו חלוש לטעמי ועוד עם משקל של 1000 וקצת ק"ג,

מיכל דלק פצפון ומעצבן.

 

היתה לי למשך 3 שנים, סקורפיונה ידנית נטולת קיטים, צ׳יפים וכו. אפס תקלות (טוב זו לא חוכמה ברכב חדש). מבחינתי העדפתי את הדגם הבסיסי כי זה היה רכב ששירת אותי גם ליום יום והיה יחסית נוח איתו מבחינת מידות הצמיגים וכו. לא הרגשתי מחסור בכוח, אולי כי לא ציפיתי לא יודע...

135 כס זה נשמע קצת אבל הרכב קל וגם ההתנהגות שלו על הכביש פשוט כיפית בטירוף. מאוד אהבתי את הגיר (ודווקא העדפתי שהוא 5 הילוכים) ואת ההיגוי. מה לא אהבתי? הרכב קטן אבל ממש לא קל לתמרונים, בטח בתוך תל אביב. קוטר סיבוב הגה של 10.9 אומר הכל. כמו כן, פחות מת על הרטרו בפנים, הכל פלסטיקי ולמרות שלא נשמעו אף פעם קרקושים או משהו בסגנון, אישית הייתי מעדיף תחושה יותר מודרנית (לפחות כמו בחדשות שעל הכביש).

בכל מקרה מאוד מתגעגע לרכב וזה אומר הרבה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הפנים של הרכב הוא מה שלדעתי עושה את ההבדל משאר הרכבים, יש לי כרגע אדם s והפנים שלה (לדעתי) פחות יפה מהאברת' / 500 , אבל עניין של טעם בסופו של דבר, מה שכן החדשות מגיעות עם צג LED עם נתונים וזה נראה מעולה לעומת האנלוגי הישן יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבארט זה לא רכב לכל אחד... הרבה ישנאו אותך, הרבה יפרגנו לך והרבה יחשבו שאתה בפיאט 500 עם אגזוז מטירה.

הרכב מ2013 נוח משמעותי מהדגמים הקודמים, אמין, על רובם נוסעים חזק והן מגלות אמינות מדהימה בטח ובטח לרכב ספורטיבי.

כמו כל רכב עם זיקה ספורטיבית הרכבים הנ''ל מחליפים הרבה ידיים מכלל סיבות, חלק רוצים לגוון, חלק מבחינת המימון כל אחד וסיבותיו שלו.

 

אני עם העקרב השני, ולא פוסל עוד אחד לאחריו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה הרומן הסתיים כ"כ מהר? (מתוך עניין, לא בקטע קנטרני)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1503 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...