Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Dragonjepp

מה קורה עם הצרפתיות בפורום?

שימו לב! השרשור הזה בן 1184 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

לגבי הטענות על סוכני מכירות שכותבים בפורום: דעתי בעינה עומדת, לא אתנצל - יש לי שמות משתמש וכמה כאלה, אם זה מעניין מנהל כלשהו הוא מוזמן לכתוב לי בפרטי.

 

לגבי הסוכן - אמרתי לו (גם) שכרגע שאני לא מעוניין, נעשה כבר כזה: לאיזה אתר אני יכול להעלות קבצי אודיו? אחפש ואעלה את השיחות. יותר טוב מזה?

 

לגבי הכתיבה שלי באתר ההוא - איני שואף להתחרות באתר הזה ולא אעשה זאת, נקודה. בסה"כ חיפשתי מקום לכתוב בו כי אני אוהב לכתוב (לא בהכרח יודע, אבל אוהב).

 

לגבי הפולו לעומת האיביזה: אל תשכח שכשאני נכנסתי איתם למאבק הזה האיביזה לא הייתה משווקת, ומכל מקום איני מתחרט אע"פ שהאיביזה אכן קניה טובה יותר היום.

עריכה אחרונה על ידי stio

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לעובדה שהקשר בין כמות המכירות לאמינות הרכב לא באמת קיים (וכבר העירו לך על זה כאן), הדיון הוא על האם הסטיגמות נכונות או לא. אפילו אם היה קשר סיבתי בין האמינות כפי שהיא נתפשת אצל הקונים לכמות המכירות של הרכב (ואין), עדיין לא ברור אם התפישה הזו נובעת מסטיגמה או מבוססת על עובדות ממשיות. כלומר לנתון הזה - כמות המכירות - אין שום קשר שהוא לדיון שלנו.

 

יואיל חברנו ו"יוכיח" את טענתו (המואדם), גם אם משהו נשמע ונראה לנו הגיוני זה לאו דווקא נכון.

 

ועכשיו לעניינו (המוכחל), אמינות ברכבים קשה מאוד למדוד. והיחס בו אנו נוהגים בנושא לפעמים מזכירה לי אמונה, ולא בכדי לשתי המילים אותו השורש.

הרבה פעמים לאורך השרשור הועלו טענות על ידי משתמשים עם סיפורי זוועה עם יצרן אחד וסיפורים מלבבים עם יצרן שני. בשני המקרים, אין זה מתקרב למשהו רלוונטי שאפשר לדון בו. גם דעות מסדר שני ("שמעתי מ-", "סיפרו לי") גם אם נאמרו על ידי אנשי מקצוע- לא מעידה על אף היבט מבחינת אמינות, למעט אמינות "נקודתית" בהינתן אותם מקרים. לאחר מכן הגיעו סקרים מסוימים אשר ניסו לקבוע האם יצרן ואף דגם מסוים הוא אמין או לא. מה שרע בסקרים האלה היא אותה סובייקטיביות של הדעות שניתנו (כנראה). בנוסף מכיוון שלא נעשו בארץ- קשה לבצע השלכות כלשהן בהינתן איכות הטיפולים ברכבים כאן.

 

וזה למה קשה למדוד אמינות ברכבים, כמעט כמו שקשה לתת דרגות באמונה. מבלי להסכים על דירוג כלשהו, למשל: מינימום כניסה למוסך, שכיחות תקלות נמוכה וכדומה, ביצוע איסוף נתונים רלוונטי וניתוחם, הדיון סביב אמינות הוא לא יותר מאשר דעות סובייקטיביות של אנשים. מזכיר מאוד את אחד הדיונים היותר פוריים באוף.

 

 

 

בנקודה זו זה כמו לנסות להסביר מתמטיקה לחתול - הוא אמנם עושה פרצוף רציני אבל בתכלס הוא לא באמת מבין את השפה שאתה מדבר.

(וגם לא ממש אכפת לו)

 

אד הומינם? ועוד ממך? מפתיע :-(


TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מה יש לי לומר? זה מאוד פשוט: שבסוכנות פיג'ו וסיטרואן לדוגמא (לא אציין מיקום מדויק כי בכל זאת זה מקום עבודה של אנשים) דיברתי עם נציגים שהודו לכאורה שקוראים בפורום וכותבים בו ואני מצפה במקרים כאלה לגילוי נאות.

 

אגב, הנציגים הללו משגעים אותי בטלפון כל הזמן עם מגוון הצעות לרכישת סיטרואן C3 אע"פ שאני אומר להם שוב ושוב שאחשוב על זה (השיחות מוקלטות), והיום כשטלפנו שוב פשוט חסמתי את מס' הטלפון מהם הם מטלפנים. חלאס.

 

וואו. דיברת עם 2 ואולי אפילו 3 נציגים.

 

תשמע, אם לא הייתי יודע מי ומה אתה הייתי חושב שאתה טרול לא מוצלח אבל בגלל שאני כן יודע עליך דבר או שניים מהכתיבה שלך אז אני יודע שאתה פשוט חולה צומי.

 

גילוי נאות ראשון: אתה עובד בפלטפורמה מתחרה (לא מאמין שמישהו משלם לך על הכ יבה המרודה ימלאת שגיאות הכתיב אבל גם ללא שכר אתה עובד שם).

גילוי נאות שני: גם בפייס אתה דואג לחסום כל מי שלא מסכים איתך כדי ליצור לעצמך הילת גורו.

גילוי נאות שלישי: זו תא המהימה היחידה שניסית לעירר בתקופ הכחרונה ואפילו פנית לגולשים מעל דפי הפורום שלא יפנו אליך בשלל הערות שהיי זכות גולש אחר בהתראות אם לא יותר מזה.

גילוי נאות רביעי: מכל הכותבים פה בשרשור הזה לא זיהיתי אף אחד שאני יודע שמתפרנס מהענף.

 

אחרי כל הגילוי הנאות בוא נגיע לעובדות:

כפי שרואים מנתוני המסירות אנשים לא העדיפו dsg על גירים יפאניים. אנשים בחרו רכב על מכלול התכונות שלו בלי לתת דבש גדול מידי לארץ הייצור. תסובב את הדברים איך שאתה ריצ אבל מה לעשות שהקוריאניות נותנות היום vfm טיב מהאחרמם ולכן הן מובילות. כל השאר מפוזרות לפי טיב אנשי המכירות שלהם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אד הומינם? ועוד ממך? מפתיע

אף אחד לא מושלם >_

בכוונה לא התייחסתי למישהו ספציפי, אבל תבין רגע - אם אחרי כ"כ הרבה הודעות שמסבירות את ההבדל בין סטטיסטיקה לאנקדוטה המסר עדיין לא נקלט, ואם ההבדל הזה הוא מתמטי בבסיסו (והוא אכן כזה), מה כבר בנאדם רציונלי אמור לעשות במרחב האינטרנט מלבד להתעסק בחתולים?

 

'היו לי כמה ...' או 'שמעתי מחבר ש...' ושות' אלו לא נתונים סטטיסטיים אלא אנקדוטות, זו פשוט המציאות ברמת ההגדרה.

זה לא אומר שהסטטיסטיקה והאנקדוטות אינן בקורלציה, זה גם לא אומר שהסטיגמות מבוססות על כלום ושום דבר - יש כל מיני הסברים כאלו ואחרים על היווצרות סטיגמות. דעתי האישית היא שחלק נרחב מהן אכן מבוססות על אמת - ובד בבד שאין בהכרח קשר בינן לבין המציאות היות ולוקח שנים על גבי שנים, ומאמץ ניכר, בשביל להפטר מסטיגמה.

עישון זה עדיין נחשב מגניב, לא? :)

 

בכ"א אם מישהו נפגע אז אני מתנצל.

 

יואיל חברנו ו"יוכיח" את טענתו (המואדם), גם אם משהו נשמע ונראה לנו הגיוני זה לאו דווקא נכון.

במשפט (ולוגיקה) יש משהו שנקרא 'נטל ההוכחה', כשאתה טוען שנתוני מכירות קורלטיביים באופן חח"ע (או אפילו ח"ע) עם אמינות, דבר שלאו דווקא נתמך מבחינת נתוני מסירות עולמיים (וגם לא מבחינת ההגיון הבריא - הרי רכב אמין רצח שמאובזר בצורה דלילה לא יימכר בשיט, לדעתי לפחות), נטל ההוכחה הוא עליך. אם אתה מתעצל לעשות זאת, שזו זכותך והכל, אל תבוא בדרישות לאחר.


יבגניפ כתב:
אני בוודאי הייתי שמח אם אנשים טובים (או אפילו בינוניים כמו אור) היו נשארים כאן.

306XR --> Bravo TJet --> Giulietta QV --> MX-5 ND RF --> Tesla Model 3 Stealth

Ninja 300 --> Harley Davidson Iron 883

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שאני מסכים עם הבעייתיות בהצגת אנקדוטות בדמות סטט' (ציינתי זאת בהודעתי הראשונה).

בנוגע ל-'נטל ההוכחה', מקבל. אך כמובן שלא טענתי שיש איזשהו קשר בין הדברים, אלא שאם מנסים להפריך טענה כדאי אולי לנסות להוכיח אותה. גם אם ה'נטל' הוא על הטוען הראשוני (ולא באמת 'חייבים').


TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יואיל חברנו ו"יוכיח" את טענתו (המואדם), גם אם משהו נשמע ונראה לנו הגיוני זה לאו דווקא נכון.

התכוונתי כמובן שאין קשר מוכח (עד כמה שידוע לי). חובת ההוכחה היא על מי שטוען שיש קשר, ולא להיפך.

 

...והיחס בו אנו נוהגים בנושא לפעמים מזכירה לי אמונה, ולא בכדי לשתי המילים אותו השורש.

נו, באמת...

עריכה אחרונה על ידי malcishua

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
וואו. דיברת עם 2 ואולי אפילו 3 נציגים.

 

תשמע, אם לא הייתי יודע מי ומה אתה הייתי חושב שאתה טרול לא מוצלח אבל בגלל שאני כן יודע עליך דבר או שניים מהכתיבה שלך אז אני יודע שאתה פשוט חולה צומי.

 

גילוי נאות ראשון: אתה עובד בפלטפורמה מתחרה (לא מאמין שמישהו משלם לך על הכ יבה המרודה ימלאת שגיאות הכתיב אבל גם ללא שכר אתה עובד שם).

גילוי נאות שני: גם בפייס אתה דואג לחסום כל מי שלא מסכים איתך כדי ליצור לעצמך הילת גורו.

גילוי נאות שלישי: זו תא המהימה היחידה שניסית לעירר בתקופ הכחרונה ואפילו פנית לגולשים מעל דפי הפורום שלא יפנו אליך בשלל הערות שהיי זכות גולש אחר בהתראות אם לא יותר מזה.

גילוי נאות רביעי: מכל הכותבים פה בשרשור הזה לא זיהיתי אף אחד שאני יודע שמתפרנס מהענף.

 

אחרי כל הגילוי הנאות בוא נגיע לעובדות:

כפי שרואים מנתוני המסירות אנשים לא העדיפו dsg על גירים יפאניים. אנשים בחרו רכב על מכלול התכונות שלו בלי לתת דבש גדול מידי לארץ הייצור. תסובב את הדברים איך שאתה ריצ אבל מה לעשות שהקוריאניות נותנות היום vfm טיב מהאחרמם ולכן הן מובילות. כל השאר מפוזרות לפי טיב אנשי המכירות שלהם.

זאת בניגוד לטרולים הכן מוצלחים שיש בפורום.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נהג לילה, מעבר להודעה שלך שמכילה כולה לכאורה רפש ושטויות עם דברים שלא ראויים להתייחסות רק אכתוב שאיני מקבל שקל אחד על הכתיבה שם. שקל!

 

אני קורא לכל המשתמשים שעובדים בסוכנויות רכב או שקשורים בצורה זו או אחרת לסוכנויות רכב ספציפיות שיכתבו את הנתון הזה בחתימה לפני שהם ממליצים על רכב ספציפי. תודה.

עריכה אחרונה על ידי stio

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

You keep using לכאורה but I don't think you know what it means.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יודע מצוין ואני לומד על התחום כולו (לרבות הכתיבה) לתואר שני, אל דאגה. עם זאת, אני לא מושלם.

 

מה שכן, אני פרשתי מהדיון כמו רבים אחרים - אם חלקכם רוצים להמשיך להגיב לגופו של איש במקום לגופו של עניין זו זכותכם (פורום פתוח וכו'), אולם זה לא מתאים לי ואני פורש. עם זאת, מכבד באופן מלא כמובן את המנהלים אם יבחרו להמשיך להשאיר את הדיון הזה על כנו.

 

אין לי עניין לעשות בלאגן. מאחל לכולכם שבת שלום.

עריכה אחרונה על ידי stio

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, אני רשמתי לך תגובה ארוכה ומפורטת ואפילו השקעתי וחילקתי לבולטים בשביל שיהיה קל לך להראות מה שגוי ולמה.

גופו של אדם אעלק.

הטענות שלך עד כה הן "VW מכרו הרבה", "מי שחושב אחרת הוא מעריץ עיוור" ו"יש כאן סוכנים סמויים". 2/3 מהנ"ל הן לגופו של אדם, אבל היי מי סופר


יבגניפ כתב:
אני בוודאי הייתי שמח אם אנשים טובים (או אפילו בינוניים כמו אור) היו נשארים כאן.

306XR --> Bravo TJet --> Giulietta QV --> MX-5 ND RF --> Tesla Model 3 Stealth

Ninja 300 --> Harley Davidson Iron 883

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מה יש לי לומר? זה מאוד פשוט: שבסוכנות פיג'ו וסיטרואן לדוגמא (לא אציין מיקום מדויק כי בכל זאת זה מקום עבודה של אנשים) דיברתי עם נציגים שהודו לכאורה שקוראים בפורום וכותבים בו ואני מצפה במקרים כאלה לגילוי נאות.

 

 

אני מסכים איתך, גילוי נאות הוא חובה.

יש לך 24 שעות לעמוד מאחורי ההאשמות שלך, לא בפרטי, לפני כולם.


uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מר סטיו, אני מבין את הרגשתך טוב מאוד! מי כמוני יודע איך זה מרגיש באופוזיציה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יודע מצוין ואני לומד על התחום כולו (לרבות הכתיבה) לתואר שני

איזה תחום זה? מדעיי הלכאורה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נהג לילה, מעבר להודעה שלך שמכילה כולה לכאורה רפש ושטויות עם דברים שלא ראויים להתייחסות רק אכתוב שאיני מקבל שקל אחד על הכתיבה שם. שקל!

 

אני קורא לכל המשתמשים שעובדים בסוכנויות רכב או שקשורים בצורה זו או אחרת לסוכנויות רכב ספציפיות שיכתבו את הנתון הזה בחתימה לפני שהם ממליצים על רכב ספציפי. תודה.

 

 

אני מזמין אותך לציין מה שטויות ורפש במה שכתבתי ול יין איפה לא דייקתי.

 

לזונת צומי (ותבדוק מה הביטוי הזה אומר. אני ממש לא קורא לך זונה. באותה ההזדמנות מציע לך לבדוק מה פירוש המילה "לכאורה". לפי השימוש שלך בה אין לך מושג מה הפירוש) לא צריך לשלם. התמורה שלך היא הצומי ושכרון הכוח.

 

לגבי מה אתה לומד וכמה תארים יש לך, לא התארים עושים את האדם אלא דבריו ומותר מזה מעשיו. היום עם ריבוי המכללות בארץ ובחול לא צריך יותר מדופק וחשבון בנק כדי לקבל תואר.

 

עריכה: שכחתי את העיקר. עוד לא ענית איך התיאוריה שלך מסתדרת עם טבלאות המסירה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1184 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • Create New...