Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקט של חיישן חמצן סובארו b3


krasavchick
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 490 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כואףףףףף

 

איי כואב - גם היה לך יישור קו מכאני לעשות בעקבות רכישת רכב משומש וגם היה לך את המגה-טיפול שהרכב הזה חווה כל 100 קילומטר או 7 שנים.

 

אני מתאר לעצמי שהוצאת בין 12-15 אלף שקלים שלא תכננת או היית מודע אליהם - אבל בסופו של דבר אתה מקבל אחלה רכב ואחרי שעשית את כל היישור קו הזה אני מקווה שיהיו לך 105 אלף קילומטרים או שבע שנים טובות.

 

 

אני רכשתי את ה2010 B4 שלי ישירות מאבא שלי עם 30 אלף שקלים שהוא הוריד לי מהמחירון ושנינו לא היינו מודעים שעד דגם 2012 עדיין יש במנועים האלה רצועת טיימינג - היינו בטוחים שרשרת!

 

היית צריך לראות את הבעת הפנים שלי במוסך כשנכנסתי לטיפול 105KKM והשחילו לי 7אלף שקל טיפול (היה גם מכסי שסתומים אז זה לבד היה קצת מעל אלפיה).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ד"א ולא קשור לשירשור...

אוליי מישהו/י יודעים....

איפה משיגים את הכיסוי האחורי בין הספספלים האחוריים לבאגז' (יודע שזה סתם קוסמטי)

כרגע מתחתי רשת ואני יכול לבנות מדיקט עם ג'קסואו משהו...אני יודע שבסוף כולם זורקים את זה ומה4 רכבים שראיתי אף אחד לא שמר על זה..

מצד שני בחניון שלנו כן ראיתי פורסטר עם סוג של כמו צילייה נמתחת כזאת שזה מין מלבן (מוט) שנמתח למושב ומהצד השני לכניסה של המסילה...

משהו בסגנון הציור הזה (סליחה על חוסר הכישרון)

backseat.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון לאחר מיכל דלק מלא שהסתיים:

החיישן הוחלף, התקלה לא חזרה,

אבל...צריכת דלק לא ממש השתפרה ....למעשה היא נשארה אותו דבר..

אומנם אין תקלה יותר והיא לא חזרה והנורות לא נדלקו אבל הרכב (סובארו פורסטר 2010) עדיין אוכל אותה כמות דלק.

מגרדת את ה1:8 ...

FYI

כשאני חושב על זה עכשיו מעבר לעניין נורת ההחלקה שננעלת והנורת מנוע ...מה בעצם הפואנטה של החיישן הזה אם הוא לא משפר כלום מבחינת צריכת דלק?

על זה משלמים 1000 שקל...?

 

 

חיישן החמצן למנוע הזה ולדעתי גם לEJ25 הוא הדנסו המדובר - אפשר גם למצוא אותו בחנויות רוסיות בEBAY באזור ה500 שקלים או קצת יותר אבל זה לפני משלוח ומיסים.

 

החיישן הזה נוטה לעשות צרות כבר באזור ה80KKM - אצלי החלפתי כשהרכב הגיע ל60KKM

 

אבל גיליתי על הדרך שהחיישן הזה מאוד, מאוד! רגיש לכל שינוי שתעשה במערכת החשמל של הרכב - התקנתי משהו על הצמת חוטים של הרדיו - נסיעה אחרי זה החיישן החדש ירה את אותה תקלה ארורה כשהוא תקין לחלוטין.

 

וגם אם תידלקת בדלק לא איכותי - הוא גם יקפיץ את התקלה והיא יכולה להכבות כמו שנדלקה בהתנעה שאחרי או בתדלוק שאחרי.

 

התחזוקה של הEJ20 היא גבוהה - בייחוד אם זה דגמים לפני מעבר לשרשרת תזמון.

 

כל 90KKM צריך להחליף את פילטר הדלק והמשאבה נמצאת בתוך המיכל (בתוך הספסל האחורי)

כל 105KKM (או שבע שנים) צריך להחליף רצועת טיימינג ופלאגים

 

הפלאגים הם משני צידי המנוע והגישה לא הכי נחמדה - לכן הפעולה גם "קצת" יקרה - במקרה שלי גם הייתי צריך להחליף מכסה שסתומים בגלל שהשמאלי דלף (ימני אם אתה עומד מול המנוע) וזה עלה לי עוד אלפיה.

 

משאבת המים המקורית נועדה להחזיק עד 300KKM - אם הרכב בהחלפה הראשונה שלו של רצועת טיימינג והמשאבה עדיין בסדר - אתה יכול לקנות רק קיט של רצועה עם פולים ומותחנים ללא משאבת מים.

 

פעם ב60KKM צריך להחליף את השמן בדיפרנציאל המרכזי ובדיפרנציאל האחורי.

 

וכאן - לאלו שמקפידים - שמן גיר - היצרן ממליץ להחליף פעם ב100KKM את שמן הגיר (אני מדבר על תיבות CVT)

 

ממה שידוע לי - כל עוד השימוש ברכב הוא לא כזה שמאמץ את הרכב (סחיבת נגרר, נסיעות שטח ונסיעות מאומצות) אין הכרח להחליף את שמן הגיר וגם אם כן - תחליף אותו רק במקורי.

 

 

מעבר לכך - שני הדברים הנוספים החשובים לדעת

 

פעם ב11 שנים או 220KKM צריך לרענן את נוזל הקירור.

פעם ב160KKM להחליף את רצועות האביזרים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שנה מאוחר יותר...
רשום מספר שלדה ואמצא לך

 

שלומי שלום, תוכל לעזור לי גם בבקשה? איך אני יכול ליצור איתך קשר ישירות?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 490 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...