Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות המאזדה 3 2005 שברשותי


zvigolden
שימו לב! השרשור הזה בן 815 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עוד מעט תמלאנה שבע שנים למאזדה אצלנו והתחלתי לחשוב על היסטורית הבלאי והתקלות ולהעריך האם הוא באמת מתאים לתדמית האמינה של מאזדה

אני יד שלישית, ראשונה היתה ליסינג ושנייה פרטית.

נקנתה עם 77K ק"מ , כיום 171K ק"מ. הרכב אצלנו רוב השנים שימש כרכב שני את אשתי.

הרכב הראשי עד לאחרונה היה ליסינג מהעבודה שלי.

 

אני כמובן לא מתייחס לצמיגים , מצבר , בלמים ופחחות

 

תיקונים :

חיישן חמצן (החלטתי להחליף בגלל צריכת דלק , לא בטוח שהיה הכרחי אבל כשהחליפו ראיתי קורוזיה וחלודה)

חלונות חשמל שנתקעו

מיכל עיבוי

מדיד שמן שנשבר

2 פנסים אחוריים שסבלו מחדירת מים והוחלפו

משולשים (פעמיים !)

נאבה

פולי כלשהו שגרם לנזילת שמן מנוע

תושבת מנוע

4 בולמים שהוחלפו לאחרונה

גומיות לציריות

מוטות מייצבים

גז למזגן 3 פעמים

צ'ק אנגי'ן שנפתר בהחלפת פלאגים (ממילא הגיע זמנם) וניקוי מצערת בנוסף

מגעים בכרית אוויר מתחת לכסא נהג

ליטוש פנסים קדמיים

 

אולי עוד משהו ששכחתי

 

אני משתדל לתחזק את האוטו ברמה הטובה ביותר וב"ה אף פעם לא נתקענו איתו , לא התחמם וכו' ולא מתכנן למכור

 

האם התקלות / בלאי הנ"ל סבירות ?

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בוא נגיד את זה ככה,אם היית רושם את רשימת התקלות האלה על רנו היית מקבל הרבה תגובות של "תמכור את הרכב הוא צרה",מכיוון שמדובר ברכב יפני התגובות יהיו יותר בכיוון של"לא נורא צריך יישור קו" או "היד הראשונה הייתה ליסינג",כמו שאמרו חכמינו.. C'est la vie

עריכה אחרונה על ידי mikush1
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מכוניות עם ק"מ כמעט כפול וקשישות בכמה שנים עם רשימה קצרה יותר של תקלות / בלאי.

 

כנראה בליסינג באמת התייחסו אליו רע מאוד.

 

תתפלא כמה טיפול איכותי + נהיגה עדינה בראשית חיי המכונית, משפיעים לטווח הרחוק.

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו אצלך שנים , החלפת כמעט כל חלק באוטו ואתה מתחזק אותו ברמה גבוהה , זה אומר שאתה יודע מה עבר על האוטו .

לדעתי אם אין רצון להתקדם לרכב חדש , תשאיר אותו , זה האוטו שלך ואתה יודע את העבר שלו .

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישתי בדיוק עם אותו הרכב,כבר 4 שנים 220 אלף,יד ראשונה פרטית,אנחנו היד השניה,הרכב לא עובד קשה,משמש כרכב שני,משמע מסיע את האישה לעבודה וחזרה,שאר הזמן בחניה נוסעים בליסינג שלי.

חוץ מטיפולים שוטפים,חלון אחורי שמאלי מזייף קודנית שהחלפתי לפני שבוע את הלוח מקשים,הוחלף גם מצת מספר 1.

 

Sent from my G7-L01 using Tapatalk

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תיקונים :

חיישן חמצן-לא החלפתי חמצן,אבל החלפתי חיישן נקישות.

חלונות חשמל שנתקעו-גם,תיקנתי לבד בעלות של 30 שקל לחלון.

מיכל עיבוי-גם אצלי.

מדיד שמן שנשבר-גם אצלי.

2 פנסים אחוריים שסבלו מחדירת מים והוחלפו.-גם אצלי אבל לא מחליף אותם.

משולשים (פעמיים !)מוזר איך פעמיים.

נאבה-היה ריקול לנאבה,השתמשת בו?בכל מקרה לא קרה לי.

פולי כלשהו שגרם לנזילת שמן מנוע.-גם לא קרה לי.

תושבת מנוע-גם אצלי החלפתי את כולן.

4 בולמים שהוחלפו לאחרונה.-גם אצלי.

גומיות לציריות.-לא קרה לי.

מוטות מייצבים-עכשיו פעם ראשונה צריך להחליף.

גז למזגן 3 פעמים-הדבר הכי מוזר ברשימה הזו,הרכב שלי יותר מ5 שנים בלי התעסקות בכלל במזגן.

צ'ק אנגי'ן שנפתר בהחלפת פלאגים (ממילא הגיע זמנם) וניקוי מצערת בנוסף

מגעים בכרית אוויר מתחת לכסא נהג.-גם לי קרה.

ליטוש פנסים קדמיים-קורה בכל רכב היום.

 

הרכב שלי פרטי.

קניתי לפני 5 שנים עם 67K.

היום עומד על 150K.

שנת 2004

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדי פעם שומעים על אנשים שהחזיקו טויוטה / מיצובישי / סובארו / סוזוקי וכו' ולדבריהם לא החליפו כלום פרט לטיפולים שוטפים .

כוונתי בשרשור זה היא לבדוק את נכונות המיתוס ואשמח לשמוע דוגמאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים שוכחים שבטיפול החליפו גם עוד משהו קטן.

 

בקשר לרשימה שלך חלק גדול הוא בלאי טבעי ולא רלוונטי לאמינות.

 

דברים שהייתי מגדיר כתקלות:

חיישן חמצן (החלטתי להחליף בגלל צריכת דלק , לא בטוח שהיה הכרחי אבל כשהחליפו ראיתי קורוזיה וחלודה)



חלונות חשמל שנתקעו

מיכל עיבוי

מדיד שמן שנשבר

2 פנסים אחוריים שסבלו מחדירת מים והוחלפו

פולי כלשהו שגרם לנזילת שמן מנוע

 

לא נורא לרכב בן 11.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדי פעם שומעים על אנשים שהחזיקו טויוטה / מיצובישי / סובארו / סוזוקי וכו' ולדבריהם לא החליפו כלום פרט לטיפולים שוטפים .

כוונתי בשרשור זה היא לבדוק את נכונות המיתוס ואשמח לשמוע דוגמאות.

מאזדה 3 2008, כ 90.000 ק"מ, רכב שני במשפחה אצל בחור צעיר.

טיפולים שוטפים - בלמים צמיגים פלאגים מצבר פילטרים שמנים, כולל שמן ממסרה.

 

* מיכל עיבוי הוחלף, מגעי כריות האויר דלקו, נפתחו בזהירות ניקיון קל ולחיצה והכל תקין.

עם התקנת רמקולים בדלתות לאחר כ 2 שנים, גורזו מכלולי החלונות הפנימיים.

(ובכל פגישה בשישי בארוחה, מדברים האם יש כבר רעש במיתלים, והאם התצוגה במרכז הדש דולקת)

 

לכן זה תלוי שימוש (כנראה אצלך, הליסינג גרם למקדם בלאי יותר גדול)

סוג דרכי הנסיעה, הכבישים והנהגים.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחלות אופייניות למאזדה 3 דור ראשון.

חלונות חשמל, משולשים, מוט מייצב, מיכל עיבוי, פנסים אחוריים.

ומגעים של כריות אוויר מתחת לכסא שמדליקים נורת כרית אוויר.

מלבד זה אני לא רואה בלאי משמעותי או חריג מלבד המזגן, כנראה שהמזגניסט שלך לא משהו.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיווק 2004 נושקת ל200K ק''מ מעבר לטיפולים החלפו: חיישן חמצן קידמי חיישן חמצן אחורי, וכל מני פלסטיקים קטנים שהטורקים לא יודעים לייצר.

 

אני מכיר כמה מזדות 3 מהצורה הראשונה ולא שמעתי משהו חריג מאף אחד מהבעליים שלהן. כנראה באמת שתקופת הליסינג באמת לא מטיבה עם רכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מאזדה 3 של חבר קרוב שעשתה כמעט 200 אלף והיא 2004.

למעט מיכל עיבוי שנסדק לך מיובש ומדיד שמן שנשבר.

כל שאר הדברים הוא פשוט השאיר כמו שהם,גם שצריך להחליף בגלל חופש

וכאלה,כנראה העניין לא מטריד אותו יותר מדי ואותך כן. הוא עובר טסט כל

שנה מחדש,אבל יש לציין שהרכב לא עובר חיים קשים בכלל ונוסע 7-8 קמ

ביום. אתה פשוט אכפת לך יותר והוא איכפת לו פחות.הרכב משמש לאסיפת

ילדים,סופר-מרקט ומשמש כרכב שני במשפחה מזה כשנתיים.

ואם תפרוס את כמות הקלקולים ותחלק בשנים שהוא חי...לא נראה נורא כל כך.

לטעמי האישי,כן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתייחס לכמה נקודות שהעליתם :

 

אכן לדעתי כמות הקלקולים לא נוראית לשבע שנים מה גם שחלקן ידועות כ"מחלות של מאזדה 3" למשל פנסים חדירים למים ומשולשים.

יחד עם זאת , התדמית של "רכב יפני לא מתקלקל" לא 100% נכונה במקרה שלי.

 

לגבי ליסינג - לא נראה לי כ"כ רלוונטי כי לא הרגשתי תקלות מייד אחר הקנייה שנראו תוצאת הזנחה . כמובן אין לי דרך לאמת זאת.

נכון שלא הקפדתי לקבל היסטורית טיפולים והיום הייתי מתעקש יותר.

 

לגבי המזגן - אם יש דליפה קטנה כדאי להוסיף גז פעם בשנתיים ולא להשקיע בתיקון גדול שספק אם יפתור את הבעייה.

 

מאזדה 3 2008 עם 90K עדיין לא בת השוואה מבחינת בלאי ואמינות למודל 2005 עם כמעט כפליים ק"מ.

 

לגבי רנו , פיאט וכו' - יש הבדל אם נתקעת עם האוטו או השקעת כסף באחזקה וטיפול מונע.

 

אין תכנית להחליף נכון לעכשו מהסיבות שנאמרו לעיל.

 

ונכון - אכפת לי מהרכב גם אם זה עולה כסף כי חשוב לי שאשתי תסע בשיא האמינות - זוגיות כבר אמרנו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 815 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...