Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 - 3 נורות בלוח שעונים ללא פתרון


soogood
 שיתוף
עוקבים 2

פוסטים מומלצים

בוקר טוב לכולם,

 

ברכב של אשתי מסוג מאזדה 3 שנתון 2012 עם מנוע 2000 יש בעיה לא ברורה.

 

3 נורות נדלקו: מנוע, בקרת החלקה, AT ׁ(מהבהב/דולק קבוע או נעלם)

הבעיה הנ"ל חדשה, לפי מה ששמתי לב בדרך כלל הנורות של בקרת ההחלקה והAT נדלקות

רק אבל רק בלווי של מאוורר הרדיאטור שעובד על הילוך מהיר ודיי מטריד.

נורת המנוע לפעמים מצטרפת.

 

בזמן שהAT דולק (קבוע) אני לא מצליח לנהוג "ידני" והאות P נעלמת.

בנוסף יש "דחיפה" / "מכה" בין הילוכים ו/או במעבר לR.

כל זה נעלם כלא היה ברגע שהAT נכבה.

 

 

סרקתי תקלות עם סורק עצמאי וקבלתי זוג שגיאות:

U0100

U0101

 

הבנתי שיש איבוד/חוסר תקשורת לפי קוד השגיאה אבל הייתי בטוח

שמדובר על סורק בסיסי שלא מצליח לקרוא נכון אבל התבדיתי כנראה.

נסעתי למוסך מרכזי שם יצאתי עם 4 שגיאות:

U0101

U0155

U0428

U201

 

בקבלה רשמו לי שיש תקלה בין מחשב ABS למחשב מנוע.

לא הבינו בגדול מה הבעיה ונדרש ממני לפרק כספת + קודנית ולחזור אלהם שוב.

אולי הם לא מספיק עובדים מקצועי ואני באמת יעדיף לחסוך כאב ראש, זמן ולא מעט כסף על פירוק והרכבה.

 

הרכב עשה פחות מ60K וברמת תחזוקה טובה.

צרפתי סרטון אם זה יעזור.

 

לא יודע איך לגשת לתקלת (אלקטורנית כנראה) שלא ברורה.

כיונים אפשריים יעזרו לי והצעות למומחים באזור השרון/מרכז.

 

עריכה אחרונה על ידי soogood
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ניסו לאפס!?

בכל אופן תנסה לאפס דרך טורק וגם תנסה לנתק מינוס למספר דקות בליווי של לחיצות על ברקס כדי לנקז מתח מהמע' חשמל

נורת AT מצביע על בעיה כלשהי בגיר, תראה מה מצב שמן גיר(צבע ומשקעים ברגע ששמים טיפה קטנה מהמדיד על היד), כמו כן תיראה גובהה שמן(פס תחתון שמן קר, עליון לאחר נסיעה של 10-15ד')

עריכה: מחיפוש קצר בגוגל יכול להיות שזה גם חיישן TRS

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרת נשמע תקלה חשמלית מאשר תקלה טכנית באחד הרכיבים האלה.תשאל את אישתך אם היא ניכנסה לאיזו שלולית עמוקה..

הרכב אמין יחסית ואין לו היסטוריה של תקלות כאלה. אני במקומך פותח את מכסה המנוע ונותן לשמש לייבש את המנוע.

במוסך המרכזי עסוקים בלדחוף רפידות חדשות וצלחות חדשות כשאין צורך. תקלה יצירתית פשוט לא ביכולתם לפתור.

 

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ניסו לאפס!?

בכל אופן תנסה לאפס דרך טורק וגם תנסה לנתק מינוס למספר דקות בליווי של לחיצות על ברקס כדי לנקז מתח מהמע' חשמל

נורת AT מצביע על בעיה כלשהי בגיר, תראה מה מצב שמן גיר(צבע ומשקעים ברגע ששמים טיפה קטנה מהמדיד על היד), כמו כן תיראה גובהה שמן(פס תחתון שמן קר, עליון לאחר נסיעה של 10-15ד')

עריכה: מחיפוש קצר בגוגל יכול להיות שזה גם חיישן TRS

 

איפסו, אני גם אפסתי וזה שוב חוזר.

אני יכול לעמוד עם האוטו במקום שעה וזה לא יידלק ואחרי שעתיים כן - אין זמן מוגדר.

כן, אני יודע מה אומר AT, לא בדקתי צבע גובה ועוד, מאמין שהמוסך בדק אבל אני יבדוק שנית לכל מקרה.

 

בנוגע לחיישן, אין לי בעיה להחליף כל חיישן שלא יהיה - כל חיישן.

הבעיה שכרגע לפי התיאור הכללי זה לעבוד בשיטת מצליח לצערי.

 

 

כמו שאמרת נשמע תקלה חשמלית מאשר תקלה טכנית באחד הרכיבים האלה.תשאל את אישתך אם היא ניכנסה לאיזו שלולית עמוקה..

הרכב אמין יחסית ואין לו היסטוריה של תקלות כאלה. אני במקומך פותח את מכסה המנוע ונותן לשמש לייבש את המנוע.

במוסך המרכזי עסוקים בלדחוף רפידות חדשות וצלחות חדשות כשאין צורך. תקלה יצירתית פשוט לא ביכולתם לפתור.

 

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

 

לא בטוח לגבי השלולית, בכל אופן עבר מעל שבוע וחצי מאז שהתקלה התחילה.

מתוך זה האוטו עמד כשבוע ולא נסע.

 

גם אותי זה הפתיע, יש לי ניסיון טוב עם מאזדה.

וכן, בגלל זה שלחו אותי לפרק כספות וקודניות.

עריכה אחרונה על ידי soogood
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן חיישן שאמרתי לפני,סולינוייד. לפי התיאור שלך נראה כאילו יש נעילה של התיבה למצב בטוח כלשהו.

קח את הרכב לאיבחון במקום נוסף

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, לך למוסך רון, נכון יש לו שם בקרב הגולפים והאיביזות אבל המכונאים שם הפנו אותי( עם הרכב שבתמונה ) לריקול שמהווה את פתרון התקלה שהייתה לי. בכל מקרה יש לו איש דיאגנוסטיקה תותח שגם חבר פורום פה.

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שנתיים מאוחר יותר...
  • שנה מאוחר יותר...

אני אם.אותה.תקלה האם אתה.יודע מה הבעיה ??

בתאריך 21.12.2016 בשעה 08:41, soogood כתב:

בוקר טוב לכולם,

 

ברכב של אשתי מסוג מאזדה 3 שנתון 2012 עם מנוע 2000 יש בעיה לא ברורה.

 

3 נורות נדלקו: מנוע, בקרת החלקה, AT ׁ(מהבהב/דולק קבוע או נעלם)

הבעיה הנ"ל חדשה, לפי מה ששמתי לב בדרך כלל הנורות של בקרת ההחלקה והAT נדלקות

רק אבל רק בלווי של מאוורר הרדיאטור שעובד על הילוך מהיר ודיי מטריד.

נורת המנוע לפעמים מצטרפת.

 

בזמן שהAT דולק (קבוע) אני לא מצליח לנהוג "ידני" והאות P נעלמת.

בנוסף יש "דחיפה" / "מכה" בין הילוכים ו/או במעבר לR.

כל זה נעלם כלא היה ברגע שהAT נכבה.

 

 

סרקתי תקלות עם סורק עצמאי וקבלתי זוג שגיאות:

U0100

U0101

 

הבנתי שיש איבוד/חוסר תקשורת לפי קוד השגיאה אבל הייתי בטוח

שמדובר על סורק בסיסי שלא מצליח לקרוא נכון אבל התבדיתי כנראה.

 

נסעתי למוסך מרכזי שם יצאתי עם 4 שגיאות:

U0101

U0155

U0428

U201

 

בקבלה רשמו לי שיש תקלה בין מחשב ABS למחשב מנוע.

לא הבינו בגדול מה הבעיה ונדרש ממני לפרק כספת + קודנית ולחזור אלהם שוב.

אולי הם לא מספיק עובדים מקצועי ואני באמת יעדיף לחסוך כאב ראש, זמן ולא מעט כסף על פירוק והרכבה.

 

הרכב עשה פחות מ60K וברמת תחזוקה טובה.

צרפתי סרטון אם זה יעזור.

 

לא יודע איך לגשת לתקלת (אלקטורנית כנראה) שלא ברורה.

כיונים אפשריים יעזרו לי והצעות למומחים באזור השרון/מרכז.

 

 

 

16077949888052258617184816845799.jpg

עריכה אחרונה על ידי לאון1212
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הזו מוכרת לי ממאזדה 5, שם המחשב גיר, שיושב על הגיר עצמו  חיצונית לא תקין.

כאשר המחשב גיר נדפק, הוא משבש את התקשורת CAN בכל המחשבים.

התופעה בזמן נסיעה גורמת גם לבעיטות חזקות במעבר ההילוכים ובנוסף לעיתים דוושת התאוצה לא מגיבה.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, השרשור מ2016, אם יש שאלות, אפילו בנושא דומה - עדיף לפתוח שרשור חדש. 
מה שכן, קחו דוגמא מפות"ש שניסח את הבעיה שלו כמו שצריך כדי למקד את העוזרים.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...