-
הצטרפו למשפחה
היי, היי אתה (או את) שם!
אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".
אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי.
אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
- התחברו כאן
- או
- הרשמה
שימו לב! השרשור הזה בן 1590 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.
-
תכנים דומים
-
מאת GiladLX
שלום רב חברי הפורום, אני בבעלות סיוויק 98 עם פגעי צבע במקומות כמו המראות והטמבון הקדמי, וגם בפס המתכת המחבר בין החלונות לשאר הרכב(הוספתי תמונות)
חוץ מזה, יש כתמים של שמן/גריז או משהו שחור על המכסה מנוע, וזה פשוט לא יורד בשטיפה רגילה, אז אשמח לדעת מה אפשר לעשות עם זה
אשמח אם תוכלו לאמר לי ולהכווין אותי מה אני יכול לעשות בנוגע לכל פגע אם אתם מבינים או התנסיתם בזה בעבר 😄
קילופי צבע בטמבון קדמי:
שמן/גריז על מכסה מנוע:
קילופים במראות, פס מתכת מקולף:
פס מתכת חלון אחורי:
-
מאת לילוש1
נדלקו לי מנורות (שלושתן נדלקו יחד.) אחת של הABS, אחת אדומה של האמברקס, ואחת נראה כמו מנורת אזהרת החלקה , יש לציין שהמנורה של האמברקס נדלקת רק שהאמברקס מורם . כאן היא נדלקה גם כשהאמברקס היה למטה . אשמח לדעת מה זה אומר עם המנורות הנוספות הדלוקות. המנורות היו דלוקות יחד ל10 דקות בערך ואחרי זה ירד גם לאחר נסיעות ארוכות לא נדלק שוב. בכל אופן אקח מחר למוסך אשמח לחוות דעת מי שמבין- מצורפת תמונה ( הרכב קיה פיקנטו 2011 אוטומט)
-
מאת Yohay
שלום לכולם,
בעבר הייתה לי טויוטה קורולה 2008 גיר רובוטי וסך הכל הסתדרתי עם הגיר (זה הרכב היחיד שהיה לי אי פעם).
אני מעוניין לקנות הונדה סיוויק האצ׳בק 2006-2007 ומכוון לדגם ספורט, למרות שהדגם הרגיל גם סבבה.
1)מה הסיפור לגבי הגיר הרובוטי? זה גיר כמו בטויוטה קורולה 2008? או מה ?
2)רוב הרכבים עם בסביבות ה200-220 אלף קילומטר, להמשיך לחכות לאחת עם מעט ק״מ ? או שזה סביר ?
הכוונה האם הרכב ימשיך לתפקד כראוי או שצפוי לי איזה טיפול גדול? (אני לא מכיר כלום בהונדה)
אם יש למישהו חוות דעת לגבי הרכב אני אשמח לשמוע.
-
מאת yoav911gt2
אם גם אתם נרתעתם מהעיצוב האגרסיבי של הסיוויק הנוכחית, אתם לא לבד. מרגע הצגתה מהצגתה של הסיוויק הנוכחית, לפני 5 שנים, ספגה הונדה ביקורות רבות על העיצוב המוחצן
והאגרסיבי למכונית המשפחתית הוותיקה שלה, ביקורות שככל הנראה התבטאו גם בירידה במספר המסירות. דבר זה יכול להסביר את העובדה כי הונדה הודיעה היום על השקת דור חדש,
לסיוויק, 11 במספר. על אף התבססות על הדגם היוצא, הסיוויק הבאה זוכה לעיצוב קליל ומעודן יותר, עיצוב פנים חדש ושיפורים בחזית הטכנולוגיה והבטיחות שיאפשרו לה ליישר קו עם ההיצע העכשוי.
המטרה שעמדה בפני המעצבים של הונדה היתה לרכך את העיצוב החיצוני של הסיוויק מספיק על מנת לפנות לקהל רחב יותר. על מנת להשיג את המטרה בוצעו מספר שינויים לעיצוב הנוכחי:
קו מכסה המנוע הונמך ואליו שודכו פנסים צרים וגריל קטן המזכירים במעט את החזית של הג'אז החדשה, במה שהופך להיות חתימת העיצוב החדשה של הונדה. בנוסף, קורות הגג הוזזו לאחור ולאורך צידי
המרכב נעשה שימוש נרחב בקווים אופקיים רחבים. בחלקו האחורי של הרכב, פינה פס האור המחובר מהסיוויק הקודמת את מקומו לצמד פנסים נפרדים ופגוש צר מבעבר וכן נוסף ספויילר קטן בקצה תא המטען.
בפנים מתרחש השינוי הדרמטי באמת. הסיוויק היא הראשונה מבין דגמי הונדה להציג לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין. המטרה המוצהרת לפי הונדה היתה ליצור תא נוסעים ארגונומי ומינימליסטי ככל האפשר.
הדשבורד מגיע כיחידה אחת שטוחה ואופקית הנמתחת לכל רוחב תא הנוסעים וכולל אלמנט עיצובי בצורת כוורת, המסתיר מאחוריו את פתחי המיזוג ויוצר תחושה אחידה. הונדה שהיתה ידועה עד כה
במספר הלחצנים הגבוה בסביבת הנהג, בחרה הפעם לצמצם את מספר הכפתורים למינימום האפשרי, כאשר הכפתורים היחידים שנשארו הם כפתורי בקרת האקלים, שליטה בחלונות וחוגת ווליום של מערכת המולטימדיה,
על מנת לאפשר שימוש נגיש, אינטואיטיבי ופשוט בזמן נסיעה. שאר השליטה מתבצעת מתוך מסך 9 האינץ' של מערכת המולטימדיה, שמוצב כעת על הדשבורד ולא מוטמע בתוכו כבעבר.
גם בסיוויק החדשה ממשיכה הונדה את המגמה של עושר מערכות בטיחותיות ותציע את חבילת הבטיחות המתקדמת שלה, "הונדה סנסינג" כסטנדרט בכל רמות הגימור. המערכת הכוללת בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית,
תיקון סטייה מנתיב והתראה על שטחים מתים. בנוסף, צפוייה הונדה לצייד את הסיוויק החדשה בשלל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות נוספות. הונדה כן מציינת שצפויה תוספת של כריות אוויר וכן הקשחת המרכב
שמלבד סיוע בהגנה על נוסעים, תשפר גם את איכות הנסיעה, חווית הנהיגה והשליטה על הרכב.
הונדה לא משחררת פרטים על יחידת ההינע של הסיוויק החדשה, אך כן מתחייבת שהיא תיכלל במאמצי החשמול של המותג, כאשר גרסה היברידית צפויה להופיע
ראשונה. למרות שמועות לגבי הנעה כפולה בטייפ R הבאה, הסיוויק הבאה תתבסס על הנעה קדמית בלבד. לאחר סגירת המפעל באנגליה, הסיוויק האצ'בק הבאה
תגיע אלינו ישירות מיפן והסדאן מטורקיה, כאשר יחידות ראשונות צפויות לנחות בארץ כבר מאמצע השנה הבאה.
'
-
מאת yoav911gt2
אם גם אתם נרתעתם מהעיצוב האגרסיבי של הסיוויק הנוכחית, אתם לא לבד. מרגע הצגתה מהצגתה של הסיוויק הנוכחית, לפני 5 שנים, ספגה הונדה ביקורות רבות על העיצוב המוחצן
והאגרסיבי למכונית המשפחתית הוותיקה שלה, ביקורות שככל הנראה התבטאו גם בירידה במספר המסירות. דבר זה יכול להסביר את העובדה כי הונדה הודיעה היום על השקת דור חדש,
לסיוויק, 11 במספר. על אף התבססות על הדגם היוצא, הסיוויק הבאה זוכה לעיצוב קליל ומעודן יותר, עיצוב פנים חדש ושיפורים בחזית הטכנולוגיה והבטיחות שיאפשרו לה ליישר קו עם ההיצע העכשוי.
המטרה שעמדה בפני המעצבים של הונדה היתה לרכך את העיצוב החיצוני של הסיוויק מספיק על מנת לפנות לקהל רחב יותר. על מנת להשיג את המטרה בוצעו מספר שינויים לעיצוב הנוכחי:
קו מכסה המנוע הונמך ואליו שודכו פנסים צרים וגריל קטן המזכירים במעט את החזית של הג'אז החדשה, במה שהופך להיות חתימת העיצוב החדשה של הונדה. בנוסף, קורות הגג הוזזו לאחור ולאורך צידי
המרכב נעשה שימוש נרחב בקווים אופקיים רחבים. בחלקו האחורי של הרכב, פינה פס האור המחובר מהסיוויק הקודמת את מקומו לצמד פנסים נפרדים ופגוש צר מבעבר וכן נוסף ספויילר קטן בקצה תא המטען.
בפנים מתרחש השינוי הדרמטי באמת. הסיוויק היא הראשונה מבין דגמי הונדה להציג לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין. המטרה המוצהרת לפי הונדה היתה ליצור תא נוסעים ארגונומי ומינימליסטי ככל האפשר.
הדשבורד מגיע כיחידה אחת שטוחה ואופקית הנמתחת לכל רוחב תא הנוסעים וכולל אלמנט עיצובי בצורת כוורת, המסתיר מאחוריו את פתחי המיזוג ויוצר תחושה אחידה. הונדה שהיתה ידועה עד כה
במספר הלחצנים הגבוה בסביבת הנהג, בחרה הפעם לצמצם את מספר הכפתורים למינימום האפשרי, כאשר הכפתורים היחידים שנשארו הם כפתורי בקרת האקלים, שליטה בחלונות וחוגת ווליום של מערכת המולטימדיה,
על מנת לאפשר שימוש נגיש, אינטואיטיבי ופשוט בזמן נסיעה. שאר השליטה מתבצעת מתוך מסך 9 האינץ' של מערכת המולטימדיה, שמוצב כעת על הדשבורד ולא מוטמע בתוכו כבעבר.
גם בסיוויק החדשה ממשיכה הונדה את המגמה של עושר מערכות בטיחותיות ותציע את חבילת הבטיחות המתקדמת שלה, "הונדה סנסינג" כסטנדרט בכל רמות הגימור. המערכת הכוללת בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית,
תיקון סטייה מנתיב והתראה על שטחים מתים. בנוסף, צפוייה הונדה לצייד את הסיוויק החדשה בשלל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות נוספות. הונדה כן מציינת שצפויה תוספת של כריות אוויר וכן הקשחת המרכב
שמלבד סיוע בהגנה על נוסעים, תשפר גם את איכות הנסיעה, חווית הנהיגה והשליטה על הרכב.
הונדה לא משחררת פרטים על יחידת ההינע של הסיוויק החדשה, אך כן מתחייבת שהיא תיכלל במאמצי החשמול של המותג, כאשר גרסה היברידית צפויה להופיע
ראשונה. למרות שמועות לגבי הנעה כפולה בטייפ R הבאה, הסיוויק הבאה תתבסס על הנעה קדמית בלבד. לאחר סגירת המפעל באנגליה, הסיוויק האצ'בק הבאה
תגיע אלינו ישירות מיפן והסדאן מטורקיה, כאשר יחידות ראשונות צפויות לנחות בארץ כבר מאמצע השנה הבאה.
'
לצפייה במאמר המלא
-
-
נושאים פופולריים
-
נושאים מתעדכנים
-
- 23,310 תגובות
- 847,350 צפיות
-
- 11 תגובות
- 196 צפיות
-
חניתי בת"א ברחוב 1334 אין צבע למדרכה (תמונות) האם יש לי קייס?
מאת URSH, בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
- 3 תגובות
- 24 צפיות
-
- 12 תגובות
- 191 צפיות
-
- 5 תגובות
- 120 צפיות
-
- 0 תגובות
- 10 צפיות
-
״הנורא מכל קרה״, ניקבו לי שלוש חורים בדופן צמיג בעל מידה שאינה קיימת בארץ, איך מתקדמים מכאן? 1 2 3 4
- 53 תגובות
- 4,261 צפיות
-
- 4 תגובות
- 86 צפיות
-
2 בעיות לאחר התקנת מולטימדיה תואם מקור למאזדה 6 שנת 2009
מאת Nisim135, בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
- 0 תגובות
- 8 צפיות
-
- 1,713 תגובות
- 128,480 צפיות
-
- 2 תגובות
- 157 צפיות
-
דו"ח לא מוצדק על מהירות 1 2 3
מאת Hitman1, בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
- 37 תגובות
- 8,078 צפיות
-
- 60 תגובות
- 2,284 צפיות
-
- 0 תגובות
- 24 צפיות
-
- 20 תגובות
- 709 צפיות
-
פוסטים מומלצים
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.