Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק 2007 - ABS נכנס לפעולה בירידות בלי צורך


yair17
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 1590 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

ברשותי הונדה סיויק 2007 שקניתי לפני כמה חודשים.

 

הבעיה שאני נתקל בה היא כזו:

בירידות תלולות יחסית (זה קרה לי בירידות של כביש 1 ביציאה מירושלים), במהירות 100-120 קמ"ש, בלחיצה על הברקס (אפילו לחיצה קלה יחסית) ה-ABS מיד נכנס לפעולה.

 

זה בפירוש לא מרגיש לי כמו מצב שמצריך פעולה של ABS, וזה גורם לכל האוטו לרעוד ונותן תחושה לא בטוחה.

 

חוץ מזה, עשיתי נסיעה קצרה ברחבה כדי לבדוק, במהירות 50-60 קמ"ש ובלימה חזקה נראה שה-ABS עובד בצורה תקינה.

 

יש לציין שבכביש רגיל, הבלימה במהירויות בין 100 ל-130 קמ"ש היא חלקה וחזקה.

 

השאלה היא, מה יכולה להיות הסיבה? מחשב ABS תקול? בעיה מכאנית כלשהי?

או שאולי ככה ההתנהגות בדגם הזה?

 

תודה לעוזרים ויום טוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי קודם כל עושה ניקוז נכון לנוזל בלמים דרך הקאליפרים לפי נסדר הנכון. ומשם ממשיך במידה ואין שיפור

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי הבנתי שזה אופייני לדגם הזה וה abs נכנס לפעולה די בקלות.

גם לי קרה מה שאתה מתאר בירידה, האמת די מסוכן כי ה abs מבטל באופן מורגש את יכולת הבלימה.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה מצב הצמיגים?

האם תנאי הכביש היו יבשים או רטובים?

 

האם משוכנע שה-ABS הוא שנכנס לפעולה ולא מדובר בבעיה אחרת שגורמת לרעידות (למשל צלחות מעוותות)?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם,

 

קצת תשובות:

אני לא מבין גדול אבל הצמיגים נראים די בסדר, עם "בשר".

זה קרה מספר פעמים בכביש יבש - רק בירידות במהירות 100-120 קמ"ש.

 

אני 99.9 אחוז משוכנע שזה ה-ABS (נשמע כמו ABS, מרגיש כמו ABS), ושוב כשאני בולם בכביש ישר, גם במהירויות 120-130, הבלימה חלקה חלקה.

 

בוקסר19, אתה מכיר את זה מניסיון? אולי יש כאן חבר'ה נוספים שזה קרה להם?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הצמיגים הם לא הגורם המוביל, אבל Humor me ובדוק בהזדמנות -

מה הדגם המלא של הצמיגים? האם כולם זהים?

מה תאריך הייצור של כולם (מופיע לרוב כהטבעה אובלית עם 4 ספרות המייצגות שבוע ושנה)?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מניסיון באותו רכב.

 

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי על הצמיגים.

 

כולם זהים:

continental, sport-contact-1

מידה 205/55 r16

כולם מ-2013, שלושה מ-2613, אחד מ-1113.

הם עברו קילומטראז' של בערך 35-37 אלף ק"מ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא. הבעלים הקודם היה אח שלי, הוא נסע די מעט ברכב ועשה רק טיפולים שוטפים (שמנים פילטרים וכו').

לדעתי הוא בכלל לא נסע במצבים כאלה שהבעיה תתרחש.

אני התחלתי יותר "לאמץ" את האוטו (נסיעות לירושלים, לצפון), והתחלתי לשים לב שזה קורה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצב תקין

ברשותי סיווויק 2007

חשבתי שהחלפת צלחות ורפידות יפתור

לא פתר

בקיצור הABS סופר רגיש (קורה בדרך כלל בבלימות בזמן ירידה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1590 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת GiladLX
      שלום רב חברי הפורום,  אני בבעלות סיוויק 98 עם פגעי צבע במקומות כמו המראות והטמבון הקדמי, וגם בפס המתכת המחבר בין החלונות לשאר הרכב(הוספתי תמונות)
      חוץ מזה, יש כתמים של שמן/גריז או משהו שחור על המכסה מנוע, וזה פשוט לא יורד בשטיפה רגילה, אז אשמח לדעת מה אפשר לעשות עם זה
      אשמח אם תוכלו לאמר לי ולהכווין אותי מה אני יכול לעשות בנוגע לכל פגע אם אתם מבינים או התנסיתם בזה בעבר  😄
       
       
       
      קילופי צבע בטמבון קדמי:
       
       
      שמן/גריז על מכסה מנוע:
       
       
      קילופים במראות, פס מתכת מקולף:
       
       
      פס מתכת חלון אחורי:
       
       
    • מאת לילוש1
      נדלקו לי מנורות (שלושתן נדלקו יחד.) אחת של הABS,   אחת אדומה של האמברקס, ואחת נראה כמו מנורת אזהרת החלקה , יש לציין שהמנורה של האמברקס נדלקת רק שהאמברקס מורם . כאן היא נדלקה גם כשהאמברקס היה למטה . אשמח לדעת מה זה אומר עם המנורות הנוספות הדלוקות. המנורות היו דלוקות יחד ל10 דקות בערך ואחרי זה ירד גם לאחר נסיעות ארוכות לא נדלק שוב. בכל אופן אקח מחר למוסך אשמח לחוות דעת מי שמבין-  מצורפת תמונה ( הרכב קיה פיקנטו 2011 אוטומט)

    • מאת Yohay
      שלום לכולם,
      בעבר הייתה לי טויוטה קורולה 2008 גיר רובוטי וסך הכל הסתדרתי עם הגיר (זה הרכב היחיד שהיה לי אי פעם). 
      אני מעוניין לקנות הונדה סיוויק האצ׳בק 2006-2007 ומכוון לדגם ספורט, למרות שהדגם הרגיל גם סבבה. 
      1)מה הסיפור לגבי הגיר הרובוטי? זה גיר כמו בטויוטה קורולה 2008? או מה ?
      2)רוב הרכבים עם בסביבות ה200-220 אלף קילומטר, להמשיך לחכות לאחת עם מעט ק״מ ? או שזה סביר ?
      הכוונה האם הרכב ימשיך לתפקד כראוי או שצפוי לי איזה טיפול גדול? (אני לא מכיר כלום בהונדה) 
      אם יש למישהו חוות דעת לגבי הרכב אני אשמח לשמוע. 
    • מאת yoav911gt2
      אם גם אתם נרתעתם מהעיצוב האגרסיבי של הסיוויק הנוכחית, אתם לא לבד. מרגע הצגתה מהצגתה של הסיוויק הנוכחית, לפני 5 שנים, ספגה הונדה ביקורות רבות על העיצוב המוחצן
      והאגרסיבי למכונית המשפחתית הוותיקה שלה, ביקורות שככל הנראה התבטאו גם בירידה במספר המסירות. דבר זה יכול להסביר את העובדה כי הונדה הודיעה היום על השקת דור חדש,
      לסיוויק, 11 במספר. על אף התבססות על הדגם היוצא, הסיוויק הבאה זוכה לעיצוב קליל ומעודן יותר, עיצוב פנים חדש ושיפורים בחזית הטכנולוגיה והבטיחות שיאפשרו לה ליישר קו עם ההיצע העכשוי.
       

       
      המטרה שעמדה בפני המעצבים של הונדה היתה לרכך את העיצוב החיצוני של הסיוויק מספיק על מנת לפנות לקהל רחב יותר. על מנת להשיג את המטרה בוצעו מספר שינויים לעיצוב הנוכחי:
      קו מכסה המנוע הונמך ואליו שודכו פנסים צרים וגריל קטן המזכירים במעט את החזית של הג'אז החדשה, במה שהופך להיות חתימת העיצוב החדשה של הונדה. בנוסף, קורות הגג הוזזו לאחור ולאורך צידי
      המרכב נעשה שימוש נרחב בקווים אופקיים רחבים. בחלקו האחורי של הרכב, פינה פס האור המחובר מהסיוויק הקודמת את מקומו לצמד פנסים נפרדים ופגוש צר מבעבר וכן נוסף ספויילר קטן בקצה תא המטען.
       

       
      בפנים מתרחש השינוי הדרמטי באמת. הסיוויק היא הראשונה מבין דגמי הונדה להציג לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין. המטרה המוצהרת לפי הונדה היתה ליצור תא נוסעים ארגונומי ומינימליסטי ככל האפשר.
      הדשבורד מגיע כיחידה אחת שטוחה ואופקית הנמתחת לכל רוחב תא הנוסעים וכולל אלמנט עיצובי בצורת כוורת, המסתיר מאחוריו את פתחי המיזוג ויוצר תחושה אחידה. הונדה שהיתה ידועה עד כה
      במספר הלחצנים הגבוה בסביבת הנהג,  בחרה הפעם לצמצם את מספר הכפתורים למינימום האפשרי, כאשר הכפתורים היחידים שנשארו הם כפתורי בקרת האקלים, שליטה בחלונות וחוגת ווליום של מערכת המולטימדיה,
      על מנת לאפשר שימוש נגיש, אינטואיטיבי ופשוט בזמן נסיעה. שאר השליטה מתבצעת מתוך מסך 9 האינץ' של מערכת המולטימדיה, שמוצב כעת על הדשבורד ולא מוטמע בתוכו כבעבר.
       

       
      גם בסיוויק החדשה ממשיכה הונדה את המגמה של עושר מערכות בטיחותיות ותציע את חבילת הבטיחות המתקדמת שלה, "הונדה סנסינג" כסטנדרט בכל רמות הגימור. המערכת הכוללת בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית,
      תיקון סטייה מנתיב והתראה על שטחים מתים. בנוסף, צפוייה הונדה לצייד את הסיוויק החדשה בשלל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות נוספות. הונדה כן מציינת שצפויה תוספת של כריות אוויר וכן הקשחת המרכב
      שמלבד סיוע בהגנה על נוסעים, תשפר גם את איכות הנסיעה, חווית הנהיגה והשליטה על הרכב. 
       

       
      הונדה לא משחררת פרטים על יחידת ההינע של הסיוויק החדשה, אך כן מתחייבת שהיא תיכלל במאמצי החשמול של המותג, כאשר גרסה היברידית צפויה להופיע
      ראשונה. למרות שמועות לגבי הנעה כפולה בטייפ R הבאה, הסיוויק הבאה תתבסס על הנעה קדמית בלבד. לאחר סגירת המפעל באנגליה, הסיוויק האצ'בק הבאה
      תגיע אלינו ישירות מיפן והסדאן מטורקיה, כאשר יחידות ראשונות צפויות לנחות בארץ כבר מאמצע השנה הבאה.
       

      '



    • מאת yoav911gt2
      אם גם אתם נרתעתם מהעיצוב האגרסיבי של הסיוויק הנוכחית, אתם לא לבד. מרגע הצגתה מהצגתה של הסיוויק הנוכחית, לפני 5 שנים, ספגה הונדה ביקורות רבות על העיצוב המוחצן
      והאגרסיבי למכונית המשפחתית הוותיקה שלה, ביקורות שככל הנראה התבטאו גם בירידה במספר המסירות. דבר זה יכול להסביר את העובדה כי הונדה הודיעה היום על השקת דור חדש,
      לסיוויק, 11 במספר. על אף התבססות על הדגם היוצא, הסיוויק הבאה זוכה לעיצוב קליל ומעודן יותר, עיצוב פנים חדש ושיפורים בחזית הטכנולוגיה והבטיחות שיאפשרו לה ליישר קו עם ההיצע העכשוי.
       

       
      המטרה שעמדה בפני המעצבים של הונדה היתה לרכך את העיצוב החיצוני של הסיוויק מספיק על מנת לפנות לקהל רחב יותר. על מנת להשיג את המטרה בוצעו מספר שינויים לעיצוב הנוכחי:
      קו מכסה המנוע הונמך ואליו שודכו פנסים צרים וגריל קטן המזכירים במעט את החזית של הג'אז החדשה, במה שהופך להיות חתימת העיצוב החדשה של הונדה. בנוסף, קורות הגג הוזזו לאחור ולאורך צידי
      המרכב נעשה שימוש נרחב בקווים אופקיים רחבים. בחלקו האחורי של הרכב, פינה פס האור המחובר מהסיוויק הקודמת את מקומו לצמד פנסים נפרדים ופגוש צר מבעבר וכן נוסף ספויילר קטן בקצה תא המטען.
       

       
      בפנים מתרחש השינוי הדרמטי באמת. הסיוויק היא הראשונה מבין דגמי הונדה להציג לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין. המטרה המוצהרת לפי הונדה היתה ליצור תא נוסעים ארגונומי ומינימליסטי ככל האפשר.
      הדשבורד מגיע כיחידה אחת שטוחה ואופקית הנמתחת לכל רוחב תא הנוסעים וכולל אלמנט עיצובי בצורת כוורת, המסתיר מאחוריו את פתחי המיזוג ויוצר תחושה אחידה. הונדה שהיתה ידועה עד כה
      במספר הלחצנים הגבוה בסביבת הנהג,  בחרה הפעם לצמצם את מספר הכפתורים למינימום האפשרי, כאשר הכפתורים היחידים שנשארו הם כפתורי בקרת האקלים, שליטה בחלונות וחוגת ווליום של מערכת המולטימדיה,
      על מנת לאפשר שימוש נגיש, אינטואיטיבי ופשוט בזמן נסיעה. שאר השליטה מתבצעת מתוך מסך 9 האינץ' של מערכת המולטימדיה, שמוצב כעת על הדשבורד ולא מוטמע בתוכו כבעבר.
       

       
      גם בסיוויק החדשה ממשיכה הונדה את המגמה של עושר מערכות בטיחותיות ותציע את חבילת הבטיחות המתקדמת שלה, "הונדה סנסינג" כסטנדרט בכל רמות הגימור. המערכת הכוללת בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית,
      תיקון סטייה מנתיב והתראה על שטחים מתים. בנוסף, צפוייה הונדה לצייד את הסיוויק החדשה בשלל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות נוספות. הונדה כן מציינת שצפויה תוספת של כריות אוויר וכן הקשחת המרכב
      שמלבד סיוע בהגנה על נוסעים, תשפר גם את איכות הנסיעה, חווית הנהיגה והשליטה על הרכב. 
       

       
      הונדה לא משחררת פרטים על יחידת ההינע של הסיוויק החדשה, אך כן מתחייבת שהיא תיכלל במאמצי החשמול של המותג, כאשר גרסה היברידית צפויה להופיע
      ראשונה. למרות שמועות לגבי הנעה כפולה בטייפ R הבאה, הסיוויק הבאה תתבסס על הנעה קדמית בלבד. לאחר סגירת המפעל באנגליה, הסיוויק האצ'בק הבאה
      תגיע אלינו ישירות מיפן והסדאן מטורקיה, כאשר יחידות ראשונות צפויות לנחות בארץ כבר מאמצע השנה הבאה.
       

      '




      לצפייה במאמר המלא
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

×
×
  • תוכן חדש...