Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קודן ספטרוטק מצפצף שלא מאפשר להקיש קוד


BruZo
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 1718 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי כולם.

הקודן ברכב (ספטרוטק) התחיל לפעמים לצפצף (שני צפצופים קצרים ואחד ארוך בלופים) בלי שום סיבה ברורה ופשוט לא נותן לי להקיש קוד. אני נועל את הרכב זה מסתדר מעצמו אחרי 10-15 דקות (האמת לא ניסיתי בלי לנעול, אז לא יודע אם לנעילה יש קשר). באחת הפעמים לקח לזה בערך חצי שעה עד שזה הסתדר.

זה התחיל לפני 3 ימים ומאז קרה לי לפחות 4 פעמים, בהן ניסיתי לנתק את הקודן ואת המצבר וזה לא עזר.

 

יש למישהו מושג מה זה? ממה זה קרה? איך מסדרים את זה?

 

**מאזדה 3 שנת 2007.

 

סרטון של הצפצופים:

עריכה אחרונה על ידי BruZo
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פתח את הכיסוי העליון,נתק את המחבר מהמח למספר דקות ותחזיר חזרה.

 

לפעמים "איפוס" שכזה פותר את הבעיה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פתח את הכיסוי העליון,נתק את המחבר מהמח למספר דקות ותחזיר חזרה.

 

לפעמים "איפוס" שכזה פותר את הבעיה .

שרשמתי ניתוק קודן, זה מה שהתכוונתי.. השארתי אותו מנותק למשך לילה שלם ולא עזר..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אולי נלחץ אחת הלחצנים או מעגל מלוכלך,תפתח ותנקה לוח מגעים בקודן.

הגומי של המקשים חדש (הוחלף לפני חודש בערך) וכשהוחלף גם ניקיתי את המעגלים..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הגומי של המקשים חדש (הוחלף לפני חודש בערך) וכשהוחלף גם ניקיתי את המעגלים..

אמנם אף אחד מהכפתורים לא היו תקועים אבל אולי המגעים היו מלוכלכים..

קצת WD40 על סמרטוט, ניגבתי איתו את הלוח החשמלי ונכון לעכשיו נראה יותר טוב.

אני אעדכן למקרה שתהיה בעיה דומה למישהו בעתיד!

 

אם אתה מנתק את הקודנית הנ"ל אחרי שהרכב מונע- היא מבוטלת . אין לך צורך בה יותר . ממליץ בחום.

נשמע מעניין, אבל יכול להיות בעייתי מבחינת הביטוח. אני מחדש שבוע הבא אז אני אשאל.

אני מעדיף לא לנסות, אבל סתם לידע כללי, אם מחברים את זה אח"כ זה חוזר לתפקד כרגיל?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה במהרה את מה שהציע לך מקסיזם.

הצלחת - הרווחת.

לא הצלחת? יש לי הרגשה שביטול הקודן הזה לא הולך להיות זול. פעם ביטלתי קודן ספטרוטק במאזדה 3 יוצאת ליסינג/השכרה. הייתה שם כספת אלומניום של SAFECAR על הסטרטר. הגישה ממש על הפרצוף והעבודה קצת מתישה. כל זה כמובן מתגלגל במחיר אל הלקוח.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

עידכון לקוראים עם בעיה זהה בעתיד:

התיקון היה נורא פשוט.

פתחתי את לוח המקשים, שמתי קצת WD40 על מגבת וניגבתי בעדינות את לוח החשמל משני הצדדים.

תקלה לא חזרה כבר למעלה משבוע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק בזמן כדי לבצע את שמקסיזם הציע.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1718 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...