Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

roso

ביואיק לה קרוס 2.4 2011-2010

שימו לב! השרשור הזה בן 1523 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

קיים גם מנוע 3.6 ליטר שהגיע ב-2010-11. כמדומני רק ב-2012 הגיע מנוע ה-3.0 כחלק ממתיחת פנים שעבר הדגם.

איכות החומרים לא אחידה ולא ברמה של הגרמניות. מושבים מאד נוחים ומרווח מצויין מאחור. המכונית מתבססת על פלטפורמת האופל אינסיגניה אז יש לה התנהגות כבוש טובה ורחוקה שנות אור מאמריקאיות של פעם.

 

שוב, המלצה שלי - רק V6 באוטו הזה.


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
קיים גם מנוע 3.6 ליטר שהגיע ב-2010-11. כמדומני רק ב-2012 הגיע מנוע ה-3.0 כחלק ממתיחת פנים שעבר הדגם.

איכות החומרים לא אחידה ולא ברמה של הגרמניות. מושבים מאד נוחים ומרווח מצויין מאחור. המכונית מתבססת על פלטפורמת האופל אינסיגניה אז יש לה התנהגות כבוש טובה ורחוקה שנות אור מאמריקאיות של פעם.

 

שוב, המלצה שלי - רק V6 באוטו הזה.

 

תודה אחי מישהו יודע מה הצריכה אמיתית של הרכב הזה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון של חמי 8 ק״מ לליטר

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הגדול צורך פחות דלק

מה בדיוק חסר לך ב2.4? אין גג נפתח , אין גנט ניקל במידה 18, אין 2 אגזוזים , ואין הרבה כוח

בגדול גם המנוע הקטן מספיק . לא חסר כוח בכלל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה לחסוך בדלק? לך תקנה איזו מכונית-מיני-ליטר-ידנית או איזו פריוס. עם ביואיק לא חוסכים דלק. עזוב את ה-2.4 האנמי במנוחה. קנה את ה-V6.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המנוע הגדול צורך פחות דלק

מה בדיוק חסר לך ב2.4? אין גג נפתח , אין גנט ניקל במידה 18, אין 2 אגזוזים , ואין הרבה כוח

בגדול גם המנוע הקטן מספיק . לא חסר כוח בכלל

 

אני הבנתי ש2.4 הכי חסכוני כנראה אני טועה, חסר לי בעיקר הפינוקים בפנים עור והגג, את כל החבילה אני יכול לקבל במנוע 3.0 שנה פחות במידה וזה באמת יותר חסכוני אז אני ירד מ2. 4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה ברור אפילו לא קרוב לזה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה 2.4 אינו חסכוני יותר מה 3.0. ההינע הסופי של ה 4 צילינדר "קצר" יותר, כדי לתמוך בגוף הכבד, מה שהופך את הקניה של ה 2.4 ללא כדאית.

שלא לדבר על יותר סל"ד ורעש, פחות "חלקות" ותחושת חוסר מאמץ בנסיעה -שמאפיינים את ה 6 צילינדר בלבד.

אין מקום להשוואה...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ה 2.4 אינו חסכוני יותר מה 3.0. ההינע הסופי של ה 4 צילינדר "קצר" יותר, כדי לתמוך בגוף הכבד, מה שהופך את הקניה של ה 2.4 ללא כדאית.

שלא לדבר על יותר סל"ד ורעש, פחות "חלקות" ותחושת חוסר מאמץ בנסיעה -שמאפיינים את ה 6 צילינדר בלבד.

אין מקום להשוואה...

 

תודה לך ירדתי מ 2.4 אחרי כל מה שקראתי כאן וברשת, עדיין לא קיבלתי מספיק מידע לגבי האמינות של הרכב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1523 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...