Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בבהמה במשקל 56 קילו


DrDooM
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 1973 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרתי ששרפתי את הסאב הקודם שלי בגלל שיר עם באסליין רצחני עם ירידות ועליות בתדרים בקצב גבוהה. החלטתי שאני משנמך אותו עם ריקון מ18" ל 10", ונחפש סאב אחר.

 

אחרי לא מעט התלבטויות וחיפושים אחר סאב חזק, לא סטנדרתי, ובתקציב שפוי (מקום לא כל כך בעיה).

הצלחתי לקבל דוגמית (בתשלום)מחברה שמתמחה בייצור סאבוופרים לפי הזמנה אישית. וגם מייצרם OEM.

 

אחרי הרבה מיילים וסבלות הבאתי לארץ סאב שכנראה הוא היחיד מסוגו בארץ עם המנוע הגדול ביותר.

מוזמנים לבדוק קצת על הסדרות הגבוהות של DC, SUNDOWN, GZ, FI ושאר הפסיכוטים בכדי לקבל פרופורציה על המלפצת. בכל מקרה הינה קצת פרטים עליו ותמונות כמובן.

 

הסאב בגודל 15"

Black glossy painted die-cast Aluminum basket

Non-pressed pulp cone with foam surround

4 inch - 8 layers voice coil, hand winding 80mm

dual 2 Ohm impedance

5 layers spiders on the top, spider ring on the middle, one spider on the bottom, dual flat leads total 8 leads on the top spiders

RMS 4000W/Max power:8000W

(סליחה על האנגלית הקולקלת זה העתקה מהמייל של הספק)

 

 

רק ככה הצלחנו להעמיס אותו

P60414-183258.jpg

20160414130802 (2).jpg

20160414130838 (1).jpg

P60414-194235.jpg

20160414130802 (1).jpg

 

לשם השוואה. סאב 12" פלאטפורם 3 של PSI

20160414130802 (4).jpg

20160414130830 (1).jpg

 

20160414130802.jpg

P60414-211842.jpg

 

חורים לשיפור הקירור בין הסליל לpole peice

 

P60415-124151.jpg

P60414-221826.jpgP60414-235432.jpg

 

וזה סתם ג'וניור מתכסה במגברים כי הרגיש שקר לו

P60414-211532.jpg

 

 

כרגכ נשאר לסיים את תכנון התיבה שכנראה תהיה מכוונת לאיזור ה 32-33hz על ידי דיויד כושי (ReZ0). בנית התיבה על ידי ישראל. וככול הנראה אצטרך להגביה את הרכב מאחור. התיבה תהיה מ MDF 21 מ"מ עם פלטה עליונה כפולה וכל המשקל הזה לא ישפיע לטובה :-D

 

פרטים נוספים בתקופה הקרובה.

20160414130838 (3).jpg

P60414-211842.jpg

עריכה אחרונה על ידי DrDooM
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש, ניראה מפלצת.

 

עם מה אתה עומד להגביר אותו?

אם אפשר לשאול כמה עלה התענוג?

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם

מקווה שהתיבה תהיה מוכנה עד המפגש. הכל תלוי ג'וניור.

לגבי המחיר.

בוא נגיד שלקנות סאב כזה "ממותג" היה יוצא באיזור ה6-7K אם לא יותר.

לי יצא הרבה פחות.

והוא יוגבר על ידי

gzpa 1.4000dxii

עריכה אחרונה על ידי DrDooM
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מפלצת.

 

כמה אתם מצפים להוציא ממנו לאחר בניית התיבה? איזו הגברה? האם הרכב יעבור שינויים לתמוך ביותר לחץ?

 

נראה לי כמו משהו עם ים פוטנציאל.

 

Team spl?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציינתי בהודעה הקודמת שהמגבר הוא

gzpa 1.4000dxii.



עם הסאב הקודם הצלחתי להוציא 145.5 DB. והוא היה עם מנוע הרבה יותר קטן ובאופן כללי הסאה היה הרבה יותר חלש אבל, הוא היה בגודל 18". עם הסאב הזה אני חושב שנגיע לאיזור ה 150 בתקווה ליותר.

בגלל שהתיבה תהיה מכוונת לתדרים נמוכים אז אני אפסיד פה קצת דציבלים, משהו שאני מוכן לקבל.



אין לי כל כך אפשרות לעשות שינוים בגלל שרכב הוא DAILY.

מורכבים עליו גאנטים, שגדולים בשני מידות מהמידה המקורית. כל תא המטען מבודד ונמצא שם עוד מצבר

אני מתכוון להגביה אותו בחלק האחורי. כי כרגע אני לא יכול להסיע יותר משני אנשים בלי לשפשף כנף. אבל fuckit זה חלק מהעניין :)

כשיבוא היום והסליל יחזיר נשמתו לבורא, מחכה למנוע הזה באסקט 18". יש לו באמת המון פוטנצייל רק צריך למצא אותו נכון. אני מקווה שאני אצליח בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש , דבר מיוחד.

(מה עם קצת נתונים טכניים של הסאב, התנגדויות הספק - חיתוכים עליונים מומלצים)

 

להתייחס לחלוקת המשקל ולמיקום ברכב.

לנסות למקם את הסאב והתיבה כמה שאפשר,, לפני ציר הגלגלים האחורי, ובאמצע הרכב.

 

תהנו , גם מההתקנה.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

נתונים טכנים רשמתיי בהודעה הראושנה.

 

כל מה קשור לחיתוכים זה לוט בערפל.

הסאב הזה אפשר לומר יחיד במינו. בתקופה הראשונה שהוא יכנס לתא המטען אני אצטרך להיות איתו יחסית עדין,

ולשמוע\להרגיש\לראות איך המתנהג ואיך כדי לי לעבוד איתו נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש עדן המנוע של הסאב הזה ניראה לא אנושי במציאות הוא הרבה יותר מפחיד הסאבים עם המנועים המפלצות שניתקלנו איתם בארץ (פלוטוניום,לבל 5,סטרוקר פרו,zv4 ) מרגישים קטנים לעומתו .

::FEEL THE {XS} power::

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו הראש של ג׳וניור נראה קטן לידו!!

 

אבל ברגע של רצינות - הדבר הזה מוגזם בכל חלקיו. הגודל האדיר שלו גורם לכל דבר אחר להיראות קטן. והמשקל.. או המשקל. כולנו היינו עם שרירים תפוסים למחרת. (הגזמתי)

 

אז תכנון תיבה בדרך. שואפים להרבה נפח - מעל 120 ליטר נטו. ומכוונים יחסית נמוך, בין 30-34 הרץ. שטח פורט גם יהיה טיפה מעל הממוצע, אך לא יותר מידי כי אנחנו לא יודעים איך הוא ישחק עם זה.

 

אך אומרים.. יאלה בלגאן!

תתחדש עדן ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיוויד - אני לא בטוח שהבנתי מקודם את מה שנכתב כאן לגבי שפשוף כנף כאשר יושבים עוד שני אנשים בחלקו האחורי של הרכב - משהו כזה בכל מקרה.

 

האם זה לאחר שלקחתם בחשבון את משקל התיבה ושמתם משקולות דמה בכדי להבין איך הרכב יתנהג כאשר כל הקונסטלציה תוכנס לתוכו?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהעמסנו את הסאב עצמו לרכב, הוא נפל בכ4-5 סמ.

תוסיף את משקל התיבה ויש לנו שפשוף של הצמיג בבית הגלגל.

תודיב שני בני אדם בספסל האחורי והרכב לא זז לשום מקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1973 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...