Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חומר לאיטום פגמים באטם ראש מנוע K seal


Tzachi Buchnik
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 5 שעות, רכב כתב:

אז מה ההסבר שההתחממות תמיד היא רק בעצירות ובנסיעה איטית?

אני מצרף סרטון של אחד שמספר על כך שהיתה לו תקלת חום מנוע רק בעצירות ובנסיעה איטית ועקב חיישן טמפרטורה בעייתי הוונטות היו נדלקות בשלב מאוחר, והוא שם מתג שפתר לו את זה.

 

במקום לפתור את התקלה הקיימת, הוא התקין כפתור מיותר שעוקף את הבעיה.. לא בדיוק פתרון חכם

לפני 5 שעות, רכב כתב:

הסיבה להתחממות יתר כפי שכתבתי קרתה עקב סדק בצינור מים. זה הוחלף.

טרמוסטט לא קיים יכול לגרום לחום מנוע?

לא, יקח למנוע המון זמן להגיע לטמפרטורת עבודה אבל זה לא יגרום להתחממות

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...