Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - טויוטה אייגו החדשה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הצלע השלישית למיזם המשותף של PSA וטויוטה היא האייגו, תאומה זהה לחלוטין לפיג'ו 108 וסיטרואן C1.

היא פונה לקהל חדש ושונה מזה שאנחנו רגילים לשייך לטויוטה - צעירים שאליהם מכוונת האייגו עם העיצוב הבולט שלה והאפשרות להחליף פאנלים פנימיים וחיצוניים.

אבל האם היא טובה כמכונית ומה מסתיר הפער במחיר שלה לעומת התאומות הצרפתיות

 

מבחן הדרך כאן

 

20160109_105601.jpg20160109_105624 (1).jpg20160110_083151.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחורה היא נראית יותר טוב מהאחיות הצרפתיות - ושם נגמרים היתרונות שלה. אבל לטויוטה יש קהל לקוחות שבוי שיקנה כל מה שיש עליו את סמל האליפסות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחורה היא נראית יותר טוב מהאחיות הצרפתיות - ושם נגמרים היתרונות שלה. אבל לטויוטה יש קהל לקוחות שבוי שיקנה כל מה שיש עליו את סמל האליפסות.
מסתבר שהיא לא באמת רחוקה מהצרפתיות, גם לא בעיצוב, פרונט גרוטסקי ודלת אחורית עם טוויסט, עדיין לא הופכים אותה לאחרת, רק מועילים לבידול ולקלאוסטרופוביה המתפתחת במושב האחורי, אבל כבר בדיון כאן למעלה על ה A1 הבסיסית ראינו שלסמל ובעיקר למה שהוא מייצג יש מקום גם כשהעסק יקר יותר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין איך אפשר לשלם יותר על הטיוטה שהיא בול כמו הסיטרואן,המחיר שלה כבר קרוב ל108 שמציע מנוע חזק יותר.

ובכלל ב55 יש את הסנדרו,אמנם פחות מושכת אך פרקטית יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

יותר מדי קשקושים, יותר מדי צבעים עזים. ופאנלים מתחלפים?! מה זה, מוטורולה יאנג? :lol:

117gallery_744.gif

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במציאות הסלון דווקא ניראה טוב ועדכני,מבחוץ אם אתה אוהב סולידי יותר יש את ה108.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כמו רכב סיני חד פעמי :shock:

 

 

 

ו-slowride, זה הטלפון הראשון שלי שקניתי לעצמי, וכולם צחקו עליי שהוא על סוללות. עדיין זרוק איפשהו במגירות... היו ימים :-o

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בכרום פותח את הקישור בפאלפון.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחורה היא נראית יותר טוב מהאחיות הצרפתיות - ושם נגמרים היתרונות שלה. אבל לטויוטה יש קהל לקוחות שבוי שיקנה כל מה שיש עליו את סמל האליפסות.

 

לא בדקתי נתוני מכירות, אבל את האייגו דור ראשון רואים פחות ובצורה משמעותית מאחיותיה הצרפתיות. אותו דבר גם לגבי שלישית ה VAGיות, את ה UP רואים פחות מאשר אחיותיה מבית סקודה וסיאט. אז אולי הציבור לא כל כך טיפש?

 

ספציפית לגבי הדור החדש הרכבים נראים שונה זה מזה. אני לא בטוח שהמשוואה שעבדה בדור בראשון תתפוס גם כאן, לעיצוב יש חלק חשוב בהחלטה בקניית רכב חדש ולזה תוסיף את עניין המוניטין, פרסום אגרסיבי ואת העובדה שלא כל אחד מבין ויודע שהן יורדות מאותו פס הייצור. אני מאמין שאייגו MKII תימכר במספרים נאים יותר מהדור היוצא.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות זה נראה שהם סופסוף הוסיפו מד סל"ד:roll:

אם הדגם הקודם היה מרגיש כמו לנהוג בדילדו זול, זה נראה לי ירגיש כמו לנהוג בדילדו מצועצע. הייתי מצפה מיצרן כמו טויוטה להפסיק להביא רכב כזה או לפחות לעשות בו שינוים יותר גדולים מקצת קוסמטיקה.

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה שטיוטה יציגו כזה רכב? זה שלא שטיוטה היא יצרן של רכבי יוקרה.

הקטגוריה הזאת מוכרת טוב,ולמי שיש שחקן חזק בקטגורית המיני מוכר יפה,שים לב לפיקנטו שהיא אחד הרכבים הכי נמכרים בארץ.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...