Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור הונדה סיוויק האצ'בק 2016


 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 1968 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי אני דיי חדש בפורום

מעוניין לחזק את ההונדה שלי הביצועים שלה קצת אנמים לטעמי מה כדאי לי לעשות בכדי לחזק את הרכב?

תוכנה לניהול הרכב.

מגדש טורבו.

להחליף מכלולי יניקה הזרקה ופליטה.

להחליף את דגם הצמיגים.

אשמח להתייחסות רצינית...

בנוגע לתקציב מדובר בסביבות עד שלושים אלף...

מה אני אוכל להשיג ומה הכי כדאי לעשות?

עריכה אחרונה על ידי Dor Hulio Nahami
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חכה עד שהמנוע יעבור כ-5000-7000 ק"מ ו"יפתח" אז אתה תוכל להרגיש את הכוח שלו, ונכון לעכשיו עדיף שלא תאמץ את המנוע יותר מידי.

כמו כן: המנוע של הרכב הנ"ל די נחמד, אבל אל תנסה להשוות את זמינות הכוח והמומנט למנועי TSI ודומיו.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תזכור שכל שינוי שתבצע למנוע יהיה לא חוקי.

אם עדיין החלטת שאתה רוצה לעשות את זה זו דעתי, אני לא הייתי משפר את האוטו הזה.

ב-30 אלף יש לך שתי אופציות:

הראשונה היא להחליף צנרת יניקה, צנרת פליטה והחלפת חלקים ספציפיים במנוע (קאמשאפט וכו) - לא ייתן שיפור משמעותי (כ-30-40 כ"ס בהערכה גסה).

השניה היא הוספת מגדש טורבו, תוכל להרכיב טורבו קטן יחסית והוא ייתן לך תמורה גבוהה יחסית.

בשורה התחתונה, אם אתה רוצה כוח, נוחות ויש לך 30 אלף אקסטרה - תקנה גולף GTI (או ממתחרותיה) ותהנה הרבה יותר עם פוטנציאל גדול יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה אומר שבקצה המנוע כרגע עדיין לא "נפתח" בגלל שהוא דנדש?...

אנסה לתת לו טיפה זמן, בכל מקרה בגלל שאין לו את הזמינות כוח ומומנט כמו מנועי ה-tsi המדוברים לכן אני רוצה לשדרג את עוצמת המנוע.

בכל זאת תודה על העצה אם לא אהיה מרוצה בהמשך אטפל בזה ננסה את עצתך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מנוע אטמוספרי ואפשרויות השיפור שלו לא משתלמות כלכלית לדעתי. בנוסף, ברגע שתתחיל להתעסק עם המנוע, סביר להניח שתאבד את אחריות היצרן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
היי אני דיי חדש בפורום

מעוניין לחזק את ההונדה שלי הביצועים שלה קצת אנמים לטעמי מה כדאי לי לעשות בכדי לחזק את הרכב?

תוכנה לניהול הרכב.

מגדש טורבו.

להחליף מכלולי יניקה הזרקה ופליטה.

להחליף את דגם הצמיגים.

אשמח להתייחסות רצינית...

בנוגע לתקציב מדובר בסביבות עד שלושים אלף...

מה אני אוכל להשיג ומה הכי כדאי לעשות?

 

מודל 2016? אתה אוהב את האחריות ? כי כמעט כל מה שציינת פה יבטל את האחריות (ויהפוך את הרכב ללא חוקי).

ממש לא מה שהייתי ממליץ לרכב שרק נחת על הכביש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא השקעת את ה 30 אלף האלו כבר כשרכשת את הרכב והיית קונה פולו GTI, לאון FR. גולייטה וכו...

בכל מקרה עכשיו כבר מאוחר מדי, אז עזוב את הרכב במנוחה ותנסה ליהנות ממה שיש לך, מה גם שאני מניח שהרכב אוטומטי ( עוד רכיב שיש להתעסק איתו כשמעלים הספק )

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי,

קנית סיוויק ב-140K ואתה רוצה לשים עוד 30K על שיפורים כי הרכב אנמי לך מדי...?

למה לא לקחת את כל ה-170K האלה וקנית לאון FR או רכב ספורטיבי אחר?

עריכה אחרונה על ידי Kreios
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

א. אף אחד לא אמר שהיא עלתה 140... היא עלתה הרבה פחות :wink:

ב. ההונדה שלי ידנית...:twisted:

ג. יש לי ג'וק בראש להונדה מה נעשה... :oops::-(

ד. אם כבר מדברים אולי הייתי צריך להביא את הטייפ אר אם כבר..

 

בכל מקרה תודה רבה על העצות אני אשתדל להינות מהרכב גם בלי לשדרג אותו:-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בלי לבאס לדעתי אני מחזק לא לשפר ולא לגעת.

נעזוב שהמנוע אטמוספרי בגלל שהרכב חדש דנדש נושא האחאיות פה משחק הרבה וחבל שתאבד אותו.

 

תהנה עם הרכב תלמד אותו ואחרי שנה שנתיים תעבור למנוע מוגדש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים בעבר של 2 סיוויק ידניות, אני יכול להגיד לך להנמיך ציפיות מפתיחת המנוע גם אחרי 5000 וגם אחרי 20,000 קמ.

הסיוויק אחרי מתיחת הפנים של 2012 השמינה בכ-50 קג ואין לצפות ממנה להגיב כמו אלפא, סיאט או פולקסווגן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1968 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...