Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדשה עד 110,000 שקל


Tibbyle
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 2168 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מאוד אוהב את המראה של הקליאו, הבעיה שהיא לא נוחה בכלל והביצועים שלה לא מרשימים ביחס למנועי טורבו. היא גם יקרה. עוד לא שמעתי מילה רעה על ה-208 החדשה, אבל מוקדם לקבוע לגבי האמינות שלה. המאזדה נראית לי החבילה הכי מעניינת, אבל כדאי לחכות שתגיע לליסינג ואז תימכר בהנחה משמעותית. מאזדה 2 זה באנקר מבחינת ראש שקט וסחירות עתידית.

תשקול גם פיאסטה, שנמכרת מאובזרת ב-83 אלף שקל. אם אין לך בעיה עם גיר רובוטי, מדובר ברכב מתגמל מאוד מבחינת ביצועים, נוחות, איכות והנאה מנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מאוד אוהב את המראה של הקליאו, הבעיה שהיא לא נוחה בכלל והביצועים שלה לא מרשימים ביחס למנועי טורבו. היא גם יקרה. עוד לא שמעתי מילה רעה על ה-208 החדשה, אבל מוקדם לקבוע לגבי האמינות שלה. המאזדה נראית לי החבילה הכי מעניינת, אבל כדאי לחכות שתגיע לליסינג ואז תימכר בהנחה משמעותית. מאזדה 2 זה באנקר מבחינת ראש שקט וסחירות עתידית.

תשקול גם פיאסטה, שנמכרת מאובזרת בליסינג 0 ק"מ ב-83 אלף שקל. אם אין לך בעיה עם גיר רובוטי, מדובר ברכב מתגמל מאוד מבחינת ביצועים, נוחות, איכות והנאה מנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעידות יכולות להיות גם מהמנוע 3 צילינדרים.

יש רעידות מהמנוע בסרק, בנוסף הגיר מתנהג מוזר, יש רעידות בגיר ולא במנוע, כאילו שחרור של קלאצ' והשהיות בין מעבר של הילוכים.

מרגיש לחלוטין כמו גיר רובוטי.

בחיים לא נהגתי על פלאנטרי עם תחושה כזו.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד רק גרסת האקטיב של מאזדה 2 תגיע לחברות הליסינג (כמו שהיה בהתחלה עם הדור הקודם) ההנחה תהיה יפה, אבל החבילה לא תהיה אטרקטיבית כי הפער באיבזור בין אקטיב לדיינמיק משמעותי מאוד.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רעידות מהמנוע בסרק, בנוסף הגיר מתנהג מוזר, יש רעידות בגיר ולא במנוע, כאילו שחרור של קלאצ' והשהיות בין מעבר של הילוכים.

מרגיש לחלוטין כמו גיר רובוטי.

בחיים לא נהגתי על פלאנטרי עם תחושה כזו.

לא מכיר את ה 208 עם הטורבו והגיר היפני. מכיר היטב רובוטית נטולת טורבו, המנוע לא רועד, לא בסרק ולא בנסיעה. מכיר קצת את הגיר מנסיעה קצרה ב 308 (להבנתי מדובר באותו גיר פלנטרי אייסין יפני ), לא זכיתי להכיר את התופעות האלו עליהן כתבת בנסיעה המדוברת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

יש לי מאזדה 2 אקטיב(ליסינג)2015,ניסיתי לבקש את הדיינמיק אבל הבוס התקמצן ;-)

אצלי כ 10 ימים,ביום יום נוסע ת"א - רשל"צ, כולל נסיעה 1 ת"א - אילת,

התרשמותי הראשונית(בעיקר בהשוואה ליונדאי i20,2012 שהחלפתי):

עיצוב חיצוני - בעיניי יפה,הרכב יותר ארוך ממה שהיה נראה לי בתמונות,ולטעמי יפה בעיקר במבט מהחזית ומהצד.

עיצוב פנימי - אהבתי,נוח לשימוש,משולב קרבון(או דמוי) שנראה יפה,"עיצוב נקי".

איבזור - גם שזו הגרסה הבסיסית,האיבזור סביר(ולדעתי מאובזר יותר מהגרסאות הבסיסיות של דגמים מקבילים),יש כפתור הנעה שזה נחמד(ללא מפתח),יש כפתור מצב ספורט - אהבתי , יש בלוטוס מובנה, זה הדברים היוצאי דופן,חבל שהמראות לא מתקפלות חשמלית ושאין משענת ליד...

נוחות - טוב האמת שהרכב קצת קשיח,בכביש טוב הכול סבבה ,אבל בכביש משובש הוא קצת קופצני וקשיח(לדעתי מה שגורם לו מצד שני להתנהגות כביש טובה..),כיסאות מקדימה - המרווח בסדר, המושב של הכיסא קצת קצר, סה"כ הוא סביר אבל בנסיעה ארוכה(אילת)כבר קצת פחות נעים...כיסא /מרווח מאחורה - לא נבדק.

התנהגות כביש/חווית נהיגה - אהבתי,הרכב מגיב ומתנהג טוב,גם במצב הרגיל ובמצב ספורט בכלל סבבה,אפשר גם לשים את ההילוכים במצב מניואל שזה גם נחמד(במיוחד במצב "ספורט").

צריכת דלק - לא ממש בדקתי(יש לי דלקן),לדעתי יותר חסכוני מהיונדאי.

בג'אז - לא ענק אבל יש מקום.

 

לסיכום : באופן אישי אני מרוצה מהרכב,אם אתה מחפש רכב קצת יותר מהנה לנהיגה על קצת חשבון נוחות - שווה בדיקה,לדעתי שווה לקנות את הדיינמיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשקול גם את הפולו.

הייתי בהתלבטות זהה, לאחר נסיעת מבחן על המאזדה 2 וסקודה פאביה, לא היה לי ספק ורכשתי את הפולו.

 

אני חושב שהאופציה של המאזדה 2 טובה מאוד, האבזור מפתה מאוד ואפילו מדהים ביחס לקטגוריה (ברמת ספורט או purewhite ) למרות שקצת התאכזבתי מאיכות הבניה, בכל מקרה האבזור מגיע על חשבון נוחות נסיעה וכוח שאותם אתה מקבל בשפע בפולו.

 

ממליץ בחום לקחת לנסיעת מבחן כמה שיותר רכבים, רק ככה הדעה שלי התגבשה.

עריכה אחרונה על ידי באטרף
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשקול גם את הפולו.

הייתי בהתלבטות זהה, לאחר נסיעת מבחן על המאזדה 2 וסקודה פאביה, לא היה לי ספק ורכשתי את הפולו.

 

אני חושב שהאופציה של המאזדה 2 טובה מאוד, האבזור מפתה מאוד ואפילו מדהים ביחס לקטגוריה (ברמת ספורט או purewhite ) למרות שקצת התאכזבתי מאיכות הבניה, בכל מקרה האבזור מגיע על חשבון נוחות נסיעה וכוח שאותם אתה מקבל בשפע בפולו.

 

ממליץ בחום לקחת לנסיעת מבחן כמה שיותר רכבים, רק ככה הדעה שלי התגבשה.

 

איך היתה ההתרשמות שלך מהפאביה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת אבזור הפאביה עשירה גם כן כמעט כמו המאזדה בשלל אופציות החל מצבעים, ריפודים פתרונות איחסון, מערכות בטיחות..

למרות שלדעתי המאזדה 2 עדיין לוקחת בגדול, מצד שני בדומה למאזדה 2 שוב איכות חומרים קצת לוקה בחסר, רק שכאן לא מדובר על איכות הבניה כמו במאזדה, אלא דווקא סוג החומרים, היה לי קשה עם הפלסטיק האינסופי הקשיח שנמצא בכל פינה.

 

מבחינת נסיעת המבחן את שלושתם לקחתי למסלול זהה הכולל כביש עם שלל מהמורות ופסי האטה, כביש מהיר, וסמטאות עירוניות ואלו התובנות שלי:

מבחינת נוחות - הפולו > פאביה > מאזדה 2

הפאביה הרגישה יחסית זהה לפולו מבחינת המתלים והנסיעה הייתה חלקה אבל לא שקטה כמו הפולו, ניתן היה להבחין בקלות בהבדל בבידוד שהושקע בפולו לעומת הפאביה, ה"חוויה הסלונית" הורגשה במיטבה בפולו.

 

מבחינת נהיגה - פולו > מאזדה => פאביה

מהבחינה הזאת קצת קשה לי להסביר את עצמי, הפאביה אכזבה אותי ..

כשלקחתי אותה לנסיעת מבחן ציפיתי להתנהגות זהה לפולו אבל הופתעתי כמה הבדל היה.

בפולו נסעתי בגרסת ה90 כ"ס ובפאביה בגרסת הה110 ואיכשהו עדיין ההאצה, הזריזות הכוח הנגיש, נעלמו לי בפאביה, קצת קשה להסביר את זה.

 

המאזדה 2 דווקא הפתיעה לטובה בהתחשב במנוע האטמוספרי בהשוואה לטורבו של VAG

המנוע רועד ומרעיש בצורה מוגזמת לדעתי כשמתניעים אבל לאחר התחלת הנסיעה הכל נרגע,

לי הרגיש שכוח אכן יש לאוטו אבל הוא מגיע טיפה מאוחר מידי וליניארי מידי, וגם החיבור של ההגה עם הכביש הרגיש לי רובוטי מידי, באופן כללי לא הרגשתי בנוח בנסיעה הזאת לא יודע אם אני נמוך (1.74) או שסתם רגיל לשבת גבוה גם במצב הכי מוגבה של הכיסא הרגשתי שאני 5 ס"מ נמוך מידי (מאמין שמדובר בעניין של הרגל).

 

בקצרה -

הפולו ניצחה בקטגורית הנוחות והנהיגה אבל נכשלה קשות באבזור.

המאזדה מלאת אבזור ולמרות איכות הבניה הנמוכה עדיין איכשהו מרגישה יוקרתית (כנראה שעור עושה את ההבדל), לי אישית המנוע ותנוחת הישיבה הרגישה לי לא נוחה ולכן נפסלה.

והפאביה ? איפשהו באמצע קצת מהנוחות של הפולו וקצת מהאבזור של המאזדה.

ומנוע שעדיין לא ברור לי מה טיבו, רק שברושם הראשוני הוא קצת איכזב.

עריכה אחרונה על ידי באטרף
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת אבזור הפאביה עשירה גם כן כמעט כמו המאזדה בשלל אופציות החל מצבעים, ריפודים פתרונות איחסון, מערכות בטיחות..

למרות שלדעתי המאזדה 2 עדיין לוקחת בגדול, מצד שני בדומה למאזדה 2 שוב איכות חומרים קצת לוקה בחסר, רק שכאן לא מדובר על איכות הבניה כמו במאזדה, אלא דווקא סוג החומרים, היה לי קשה עם הפלסטיק האינסופי הקשיח שנמצא בכל פינה.

 

מבחינת נסיעת המבחן את שלושתם לקחתי למסלול זהה הכולל כביש עם שלל מהמורות ופסי האטה, כביש מהיר, וסמטאות עירוניות ואלו התובנות שלי:

מבחינת נוחות - הפולו > פאביה > מאזדה 2

הפאביה הרגישה יחסית זהה לפולו מבחינת המתלים והנסיעה הייתה חלקה אבל לא שקטה כמו הפולו, ניתן היה להבחין בקלות בהבדל בבידוד שהושקע בפולו לעומת הפאביה, ה"חוויה הסלונית" הורגשה במיטבה בפולו.

 

מבחינת נהיגה - פולו > מאזדה => פאביה

מהבחינה הזאת קצת קשה לי להסביר את עצמי, הפאביה אכזבה אותי ..

כשלקחתי אותה לנסיעת מבחן ציפיתי להתנהגות זהה לפולו אבל הופתעתי כמה הבדל היה.

בפולו נסעתי בגרסת ה90 כ"ס ובפאביה בגרסת הה110 ואיכשהו עדיין ההאצה, הזריזות הכוח הנגיש, נעלמו לי בפאביה, קצת קשה להסביר את זה.

 

המאזדה 2 דווקא הפתיעה לטובה בהתחשב במנוע האטמוספרי בהשוואה לטורבו של VAG

המנוע רועד ומרעיש בצורה מוגזמת לדעתי כשמתניעים אבל לאחר התחלת הנסיעה הכל נרגע,

לי הרגיש שכוח אכן יש לאוטו אבל הוא מגיע טיפה מאוחר מידי וליניארי מידי, וגם החיבור של ההגה עם הכביש הרגיש לי רובוטי מידי, באופן כללי לא הרגשתי בנוח בנסיעה הזאת לא יודע אם אני נמוך (1.74) או שסתם רגיל לשבת גבוה גם במצב הכי מוגבה של הכיסא הרגשתי שאני 5 ס"מ נמוך מידי (מאמין שמדובר בעניין של הרגל).

 

בקצרה -

הפולו ניצחה בקטגורית הנוחות והנהיגה אבל נכשלה קשות באבזור.

המאזדה מלאת אבזור ולמרות איכות הבניה הנמוכה עדיין איכשהו מרגישה יוקרתית (כנראה שעור עושה את ההבדל), לי אישית המנוע ותנוחת הישיבה הרגישה לי לא נוחה ולכן נפסלה.

והפאביה ? איפשהו באמצע קצת מהנוחות של הפולו וקצת מהאבזור של המאזדה.

ומנוע שעדיין לא ברור לי מה טיבו, רק שברושם הראשוני הוא קצת איכזב.

 

תודה על ההסבר המפורט, למרות שמאוד מוזר לי מה שאתה רושם.

הצצה קטנה במפרט של שלוש הרכבים מראה נתונים אחרים לגמרי.

המומנט של הפאביה חזק בהרבה משלושת הרכבים, גם תאוצה 0-100 היא היחידה שיורדת מתחום 10 השניות, שני הרכבים בעלי מומנט נמוך הרבה יותר ועושות 0-100 בשניה אחת יותר מהפאביה.. נהגתי על המזדה, והיא ממש לא היתה לי נוחה, נסיעה של חצי שעה עשתה לי כאב גב וזזתי בחוסר נוחות בכסא (אבל זה משהו אינדיבידואלי, למרות שאני שומע הרבה על חוסר הנוחות שלה)

דווקא בפאביה הרגשתי את הכח שלה בתאוצה.. מזדה גם יותר יקרה טיפה ומבחינתי ירדה מהפרק.. פולו לא מאובזרת כמו שצריך בטווח מחירים הזה ולכן גם ירדה מהפרק, מה שגם פאביה ופולו הן די אותו רכב (מנוע 110 כ"ס שיש לפאביה זהה לפולו 110 כ"ס)

אני בהתחלה חשבתי לקנות סיאט איביזה החדשה 1.0 110 כ"ס שזולה משמעותית.. אבל מכיוון שאני קונה רק רכבים מאובזרים, הייתי צריך לשלם עוד כ-12 אלף שקל עבור תוספות (חבילת צבע עם מגנזיום, חבילת מיגון עם פריצת מסך ו-ווייז) כך שיצא לי כמעט 95 אלף שקל.. התוספת הזו היא גדולה מידי למחיר הבסיס וכשאמכור את הרכב אפסיד על זה הרבה כסף. נסיעת המבחן היתה בסדר גמור אבל לא וואו.. יש לאוטו כח, אבל מרגישים את המנוע הקטן בעיקר בהילוכים הראשונים שדי קצרים.. דווקא העברת ההילוכים היתה יותר חלקה מהפאביה.

בפאביה לעומת זאת היה את המבצע של צ'מפיונס וב-104 אלף ש"ח אני מקבל את הרכב על הכביש כשהמחירון הרגיל שלו ללא תוספות וללא אגרה הוא 104.. נראה לי עסקה יותר משתלמת בעיקר שסקודה ידועה בשמירת ערך טובה מאוד. (כמו המזדה)

ללא ספק יש לה כח.. ונסיעת המבחן היתה מהנה חוץ מרעשים שלא כל כך הפריעו לי (אני כל הזמן עם מוזיקה ברכב)

(דרך אגב, התלבטתי הרבה זמן וכמעט הלכתי על הסיאט, וגם בפורום המליצו לי שלא שווה להשקיע עוד מעל עשרת אלפים שקלים על הפאביה, אבל כרגע נטיית ליבי היא לסקודה, למרות שעוד לא החלטתי סופית)

לבחור שמתלבט כאן, הייתי ממליץ ללכת על הסקודה או המזדה ולא להתקרב לצרפתיות, למרות שפז'ו השתפרו משמעותית.. הבעיה היחידה עם הצרפתיות זה האמינות ובעיקר בעיקר ירידת ערך וחוסר שוק..

המלצה שלי: או פאביה או מזדה 2 או קאיה ריו. תיסע בכולן ותראה מה הכי נוח לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2168 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...