Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת סוזוקי אלטו יד ראשונה - טרייד-אין


YairSa
שימו לב! השרשור הזה בן 3156 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, הרכב הוא סוזוקי אלטו 2010 1.0 GLX יד ראשונה עם 77,000 קילומטרז'(היה בבעלות אישה שפנתה לטרייד-אין). המוכר מתחייב בבדיקה. לפי הבנתי הוחלף מצבר ,בלמים(נבה ימין ושמאל) ושסתום מיזוג. מעבר לזה אין תקלות לטענתו. נסעתי ברכב ולא הרגשתי משהו חריג.

המוכר דורש 38,000 ₪ כאשר הוא משלם על טסט לשנה + טיפול 75000

מה דעתכם? האם עסקה זו משתלמת? האם אתם רואים סיבה לא לקנות בטרייד-אין?

רק רוצה לציין שעזרתם לי המון בתהליך החיפושים, תודה רבה לכם.

 

יאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יקר!!!

 

במקרה רכשתי אלטו 2010 שבוע שעבר. ידנית, אני היד שניה, 119 אלף ק"מ, טסט לשנה וטיפול שנעשה לפני 2000 ק"מ (כולל היסטוריית טיפולים מלאה במוסך מורשה). כל זה ב-25 אלף ש"ח.

אומנם קילומטרז' הרבה יותר גבוה מהאקזמפלר שאתה מדבר עליו, אבל עדיין לא מצדיק תוספת 13 אלף ש"ח.

 

אישית? שקל מעל 30 אלף לא הייתי משלם על הרכב שאתה מדבר עליו.

עריכה אחרונה על ידי TheHunter88

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה?? כמעט 40 אלף לרכב הנחות הזה שנמצא 5 שנים על הכביש? תוסיף 15 אלף ואתה מקבל חדש מהנילונים.

שלא יעבוד עליך ,נראה שהוא מתכנן לעשות עליך קופה.

25 -24 גג מחיר, השוק מפוצץ בכאלה, כמו לקנות צעצוע יד שניה.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יקר!!!

 

במקרה רכשתי אלטו 2010 שבוע שעבר. ידנית, אני היד שניה, 119 אלף ק"מ, טסט לשנה וטיפול שנעשה לפני 2000 ק"מ (כולל היסטוריית טיפולים מלאה במוסך מורשה). כל זה ב-25 אלף ש"ח.

אומנם קילומטרז' הרבה יותר גבוה מהאקזמפלר שאתה מדבר עליו, אבל עדיין לא מצדיק תוספת 13 אלף ש"ח.

 

אישית? שקל מעל 30 אלף לא הייתי משלם על הרכב שאתה מדבר עליו.

 

מה?? כמעט 40 אלף לרכב הנחות הזה שנמצא 5 שנים על הכביש? תוסיף 15 אלף ואתה מקבל חדש מהנילונים.

שלא יעבוד עליך ,נראה שהוא מתכנן לעשות עליך קופה.

25 -24 גג מחיר, השוק מפוצץ בכאלה, כמו לקנות צעצוע יד שניה.

 

תודה על המענה אנשים. שכחתי לציין שהאוטו אוטומט ולא ידני

לפי המחירון ביד 2 הרכב שווה 35,000 ש"ח אך לאחר שמזינים את הקילומטרז' ואת החודש שבו עלה הרכב לכביש(אוקטובר) המחיר עולה ל39,200 ש"ח

 

מה דעתכם? רציתי גם לדעת מהם החסרונות בלקנות מטרייד אין?

 

אשמח מאוד למענה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירון ביד 2 לא מעניין אף אחד. אתה קונה רכב ב-38 אלף ש"ח ומתקמצן על חצי שקל בשביל לבדוק את מחירון לוי יצחק?! קח את המחירון של יד2 כקנה מידה בלבד, לדעת אם זה רכב של 30 אלף ש"ח או 50 אלף ש"ח. את המחיר הסופי משקללים לפי לוי יצחק.

 

אין חסרונות ממשיים בקניה מטרייד אין. הבעיה היא שאתה לא קונה מטרייד אין, אתה קונה מסוחר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ככלל מעדיף טרייד אין יבואן שנותן אחריות (גם אם מסוגיית), יישור קו, טסט אם הטסט קרוב, גילוי נאות של היסטוריית הרכב ומצבו הכללי כיום (ועדין אין תחליף לבדיקה שלך) ובעיקר את ההרגשה שיש לאן לחזור. לי אישית יש ניסיון טוב עם לובינסקי טרייד בבני ברק ואשקלון ועם קארסו טרייד באשדוד, זה מניסיוני האישי ויתכן שלאחרים חוויות אחרות אך אני הייתי מרוצה (וחברי שקנו את הרכבים) ב3 מתוך 3 מקרים.

בטוח שיש סוחר אמין, הגון וישר שמוכר רכבים טובים, במחירים הוגנים, אני לא נתקלתי בו. למרות שניסיתי מספר פעמים (מודה זה לפעמים מפתה) תמיד זה נקטע בשלב הבלוף\שקר\מחיר הזוי\תאונת שילדה. כיום אני לא טורח...

 

בכול אופן, לדעתי, תתחיל מלחפש רכב אחר. יש אפשרויות עדיפות בסכום הנ"ל הן בקבוצה אתה נמנית האלטו והן בקבוצה מעל.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירון ביד 2 לא מעניין אף אחד. אתה קונה רכב ב-38 אלף ש"ח ומתקמצן על חצי שקל בשביל לבדוק את מחירון לוי יצחק?! קח את המחירון של יד2 כקנה מידה בלבד, לדעת אם זה רכב של 30 אלף ש"ח או 50 אלף ש"ח. את המחיר הסופי משקללים לפי לוי יצחק.

 

אין חסרונות ממשיים בקניה מטרייד אין. הבעיה היא שאתה לא קונה מטרייד אין, אתה קונה מסוחר.

 

היי גבר תודה על התגובה, אני בדקתי גם בלוי יצחק והמחיר זהה. אוקיי ומהם החסרונות מקנייה מסוחר?

 

אני ככלל מעדיף טרייד אין יבואן שנותן אחריות (גם אם מסוגיית), יישור קו, טסט אם הטסט קרוב, גילוי נאות של היסטוריית הרכב ומצבו הכללי כיום (ועדין אין תחליף לבדיקה שלך) ובעיקר את ההרגשה שיש לאן לחזור. לי אישית יש ניסיון טוב עם לובינסקי טרייד בבני ברק ואשקלון ועם קארסו טרייד באשדוד, זה מניסיוני האישי ויתכן שלאחרים חוויות אחרות אך אני הייתי מרוצה (וחברי שקנו את הרכבים) ב3 מתוך 3 מקרים.

בטוח שיש סוחר אמין, הגון וישר שמוכר רכבים טובים, במחירים הוגנים, אני לא נתקלתי בו. למרות שניסיתי מספר פעמים (מודה זה לפעמים מפתה) תמיד זה נקטע בשלב הבלוף\שקר\מחיר הזוי\תאונת שילדה. כיום אני לא טורח...

 

בכול אופן, לדעתי, תתחיל מלחפש רכב אחר. יש אפשרויות עדיפות בסכום הנ"ל הן בקבוצה אתה נמנית האלטו והן בקבוצה מעל.

בהצלחה.

היי גבר, תודה על ההמלצות, אז אתה אומר לרדת מהעניין? הוא באמת משרה אווירה של "יאללה תקנה" והאמת שלא מצאתי שום אתר באינטרנט של הסוכנות הזאת "טופ טרייד-אין"

 

על אילו אפשרויות נוספות אתה ממליץ? עברתי על מלא רכבים כבר.. ופסלתי מלא על הדרך בגלל צריכת דלק, תיבת הילוכים רובוטית ושנתון נמוך מדי... התקציב הוא בעקרון 36,000ש"ח לשנתון מ2008 שיהיה חסכוני בדלק ואמין. בעיקר לנסיעות בעיר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לא מעט רכבים קטנים וטובים בתקציב הנ"ל.

 

אני הייתי בודק בסוכנויות ההשכרה מה הן מחזיקות, לא "אח שלי ובניו טרייד אין מוטורס".

 

יכול להיות שיהיו קצת יותר קילומטרים, אבל מהצד החיובי אתה תראה גם שנתון צעיר יותר, במקום 2010 תוכל לקנות רכב משנת 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחפש מתחמי מכירת רכב. יש הרבה חברות בשוק, המטרה היא להשיג רכב טוב במחיר טוב.

 

בתקציב שלך יש גם פיאט גרנדה פונטו שהיא גדולה יותר. אולי גם פיג'ו 107\סיטרואן C1 הקטנות באות בחשבון, יונדאי I10.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור ציין שפסל רכבים בגלל גיר רובוטי כך שה107/c1, והגרנדה נפסלות גם כן (אם כי אני לא הייתי ממהר לפסול אותן בטח לא את הגרנדה).

נשאר הi10 כאשר העדיפות היא למנוע 1.2 ולא ה1.1- בשניהם קיים גיר אוטומטי. הרכב לא חסכוני בדלק כפי המתבקש מקטגוריה זו אבל זה לא הכול בחיים. בטיפולים שהם זולים משמעותית בi10, פיקנטו, פנדה וחברותיהן אתה מחזיר חיסכון של שנתיים בדלק בטיפול אחד לעומת רכבים מקבוצה גבוהה יותר. נכון שגם בקבוצה זו יש הפרשים והפנדה כדוגמא חסכונית יותר מהi10 ומהפיקנטו אבל ההפרשים זניחים לטעמי.

מה שבטוח שi10 מדור קודם עם מנוע 1.2 תהייה עדיפה לחלוטין על האלטו באותו הסכום, שנתון לכאן או לכאן. אני אישית מעדיף גם את הפנדה מדור קודם (אז עוד הגיעה עם גיר אוטומטי-רובוטי מה שלא קיים בצורה החדשה) על האלטו. ומניסיון, הרובוטי בפנדה מגיב טוב יותר הן באמינות והן בזריזות מאשר בגרנדה אחותה.

אך לסיכום אם אתה ממש לא מעוניין בגיר רובוטי וחייב גיר אוטומטי אז ה i10 מנוע 1.2 מדור קודם היא אפשרות טובה (והרבה יותר טובה מהאלטו). היא גם נכנסת לך לתקציב יפה, גם מצוינת לעיר (ציינת שזה בעיקר לעיר) מבחינת חניות וזריזות, היא אמינה (עד כה לא ידוע על תקלות מהותיות במכלולי הרכב והמנוע הזה כבר 4-5 שנים על הכביש הן בפיקנטו והן בi10) וגם תקנה לך חיסכון- אם לא ממש בדלק, אז יותר בתשלומים הנלווים כמו ביטוחים, חלקים וטיפולים.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור ציין שפסל רכבים בגלל גיר רובוטי כך שה107/c1, והגרנדה נפסלות גם כן (אם כי אני לא הייתי ממהר לפסול אותן בטח לא את הגרנדה).

נשאר הi10 כאשר העדיפות היא למנוע 1.2 ולא ה1.1- בשניהם קיים גיר אוטומטי. הרכב לא חסכוני בדלק כפי המתבקש מקטגוריה זו אבל זה לא הכול בחיים. בטיפולים שהם זולים משמעותית בi10, פיקנטו, פנדה וחברותיהן אתה מחזיר חיסכון של שנתיים בדלק בטיפול אחד לעומת רכבים מקבוצה גבוהה יותר. נכון שגם בקבוצה זו יש הפרשים והפנדה כדוגמא חסכונית יותר מהi10 ומהפיקנטו אבל ההפרשים זניחים לטעמי.

מה שבטוח שi10 מדור קודם עם מנוע 1.2 תהייה עדיפה לחלוטין על האלטו באותו הסכום, שנתון לכאן או לכאן. אני אישית מעדיף גם את הפנדה מדור קודם (אז עוד הגיעה עם גיר אוטומטי-רובוטי מה שלא קיים בצורה החדשה) על האלטו. ומניסיון, הרובוטי בפנדה מגיב טוב יותר הן באמינות והן בזריזות מאשר בגרנדה אחותה.

אך לסיכום אם אתה ממש לא מעוניין בגיר רובוטי וחייב גיר אוטומטי אז ה i10 מנוע 1.2 מדור קודם היא אפשרות טובה (והרבה יותר טובה מהאלטו). היא גם נכנסת לך לתקציב יפה, גם מצוינת לעיר (ציינת שזה בעיקר לעיר) מבחינת חניות וזריזות, היא אמינה (עד כה לא ידוע על תקלות מהותיות במכלולי הרכב והמנוע הזה כבר 4-5 שנים על הכביש הן בפיקנטו והן בi10) וגם תקנה לך חיסכון- אם לא ממש בדלק, אז יותר בתשלומים הנלווים כמו ביטוחים, חלקים וטיפולים.

בהצלחה.

תודה רבה על כל המידע גבר. לצערי אין ביד 2 את הi10 בתקציב של. על איזה סוכנות רכב אתה ממליץ לי?

ובנוסף רציתי להעזר בדעתך המקצועית לגביי קיה ריו אוטומטית מ2008 ויונדאי גטס GLI\GLS\GLX אוטומטית, האם יתאימו לצרכיי?

 

שוב המון תודה על הייעוץ, זה בהחלט כאב ראש לרכוש רכב :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רחוק מי להיות מקצועי, אני עוד חובב רכב עם ידע כזה או אחר כמו הרבה אחרים בפורום זה.

תנסה מחברות הליסינג וההשכרה ובטרייד אין של היבואנים הגדולים (יש "ים" של i10 למכירה). אם רכב הליסינג ללא תאונות שילדה ועם ק"מ נמוך ומטופל לא הייתי נרתע רק מהיותו רכב ליסינג.

בגדול הגטס בסיסית, אמינה וסבירה בדלק (לא כזה הבדל מהi10) ומבחינת הדגמים הייתי מחפש כל דגם חוץ מה glf הלא בטיחותי כאשר הgli אפשרות אחרונה, ורק מנוע 1.4 משנתון אחרון (2009). במקרה של הגטס יישאר לך ביד כמעט חצי מהתקציב שלך- השוק שלהן "מורדם ומונשם", כרגע כקונה זה מצוין בשבילך.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3156 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...