Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו כאן עבר לאקספון ויכול לחוות דעה ?


מרטין מקפליי
שימו לב! השרשור הזה בן 2750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 277
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עברתי אליהם ל-15 מגה לפני מספר שבועות.

שירות מצויין בנתיים.

נרשמים באתר, מקבלים במייל הוראות מה לעשות, פשוט למדי.

הייתי בתקופה עמוסה ולא התפנתי להתחברות, הם שמו לב שלא מימשתי, אז הם יצרו קשר ושאלו אם יש בעיה.

כשסוף סוף התפנתי, נתקלתי בקושי טכני, 2 דקות בטלפון עם איש שירות שהחנה אותי לפתרון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחברתי עליהם לפני כמעט שנה על 15 מגה.

לא שמתי לב לבעיות בכלל.

אין בעיות רוחב פס, או פינג גבוה.

בפעם היחידה שהתקשרתי אליהם (בזמן ההתקנה) ענו מהר ולעניין.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לקוח שלהם כמה שנים כספק בלבד ולפני מספר שבועות עברתי גם לתשתית, עד עכשיו היתה רק תקלה אחת לפני מספר ימים האינטרנט נפל לכ30 דקות, תקלה כללית לחלק מהמשתמשים.

פינג רגיל לגמרי זהה לשאר הספקים , רוחב פס מחזיק אצלי על 38 מתוך 40 קבוע (בעייה בתשתית שרשמית תומכת עד 40 מקסימום ובפועל אף פעם לא מראה 40 אם אף ספק)

אודי A4

דימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי מהם בדיוק. כרגע משלם 120 שקל ל40- מגה דרך בזק בינלאומי. שירות גרוע, אי אפשר להשיג את התמיכה, והם אף פעם לא חזורים\חוזרים בשעות העבודה כשאני לא ליד המחשב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף למשבחים. הצטרפתי דרך באנדל עם בזק לפני שנתיים. פעם אחת הייתה תקלה, לקח זמן להגיע לשירות לקוחות אבל השירות היה מקצועי ומהיר. גם תהליך הניתוק (מעבר דירה) היה מהיר, יעיל וללא ניסיון "ייבוש לקוח" כדי לנסות למנוע ממני להתנתק.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

הבנתי שהמבצע הנוכחי הוא לבעלי מודם, כלומר לא לכאלה ששוכרים אותו כיום מבזק.

 

יש למישהו מושג מה הדרישות למודם? לא מצאתי את המידע באתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוכרים שמיום שישי שעבר אין לי אינטרנט ב018 (רשמתי על כך בשרשור אחר)

התמיכה הטלפונית לא עובדת כבר שבוע עקב העומס

אתמול לאחר אין ספור פניות באתר חזר אלי נציג בשעה שלא הייתי בבית והבטיח להתקשר ב6 כשאהיה בבית.

לא התקשר ולא נעליים.

עוד מעט שבוע בלי קישוריות אליהם.

מזל שיש לי עוד חיבור דרך ספק אחר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שהם אוהבים לעשות CGN ללקוחות הבאנדל, ז"א, שהכתובת שהמודם מקבל היא לא "אמיתית". לא עקרוני לרוב המשתמשים, אבל אם זה מפריע לך, מייל אחד לתמיכה פותר את זה.

Leasingfahrzeug oder nichts

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...