Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

<<MaZaFaKa>>

הסבת E46 330I מאוטומט לידני

שימו לב! השרשור הזה בן 1934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

בניגוד לדורות הקודמים, כאן זה בעיה.

כדי לעשות שימוש באחד של m3 צריך להביא את כל התת שלדה קומפלט כולל דרייבשאפט וגיר מתאים אם אני לא טועה, היות והמכלולים שם שונים מאלו שבסדרה 3 רגילה.

 

זוהי כמובן האפשרות היקרה , שלא משתמשים בה אלא אם כן יש תורמת איברים.

 

האפשרות השפויה יותר היא לעשות שימוש בהאוזינג של הדיפרנציאל הקיים ולהחליף את המכלול שבתוכו. ישנם כמה יצרני אפטרמרקט בהתאם לסוג הדיפרנציאל המבוקש (קלאצ'ים לדוגמה - קוואיף).

שדרוג שכזה יכול לעבור את העשירייה כולל עבודה.

את הדיפרנציאל תוכל לראות באתר של טרנר.


M-TECH E46

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאלך על האופציה ההכי פחות שפויה :lol:

 

Welded_Diff.jpg


E46 330CI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא מדובר בדיילי דרייבר, ויש לך גרר - הכי טוב!

 

אגב. לרכבים אוטומטיים יש יתרון. הם מגיעים עם דיפרנציאל נעול חלקית.

 

רוצה יותר מזה? חפש יחס אחר שיתן לך יותר כוח. ככה תוכל לחפור כל הדרך לרביעי . גם ככה יש לך מספיק כוח. ..


M-TECH E46

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה אנשים כותבים (שהרכב משמש אותם דיילי) שזה מורגש רק בחניות ובפניות פרסה הדוקות, וחוץ מזה הרכב מתנהג כמעט ללא שינוי.

 

לגבי הקיט חיזוק תת שלדה, זה נראה כאילו זה מוסיף לעובי של התת שלדה, זה נורמאלי?

יש תמונות פה בלינק. אם אעשה את זה כנראה שאכין לבד את החיזוקים האלה.

http://www.ebay.com/itm/Redish-Motorsport-BMW-E46-Chassis-Subframe-Repair-Reinforcement-Plate-Kit-/291417336546?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item43d9d3aae2


E46 330CI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מכיר אגב מוסכים בארץ שמוכנים לרדת לרזולוציה הזאת ולעשות את העבודה כמו שצריך בלי קיצורי דרך וקומבינות על חשבוני? שיודעים את המחלות והנקודות החלשות בדגם הזה ודרכי התמודדות.


E46 330CI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להמליץ על דריפטק שבמושב אלישמע. הבחור מתעסק המון בבימרים ולקוחות עם דרישות מיוחדות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דריפטק בהחלט אופציה ראויה.

יש גם את ירון g force שמתעסק בדברים האלה.

 

בנוגע לתת שלדה, ראיתי ושמעתי על לא מעט קומבינות.

בסוף בחרתי בטרנר. הלכתי על מוצר מוכח. למי יש כוח לשחק עם עובי החומר, סוג המתכת וכו'.

על פניו, כל מסגר יגיד לך מה הבעיה להכין כזה?

תוספת העובי היא מאוד שולית ולא מורגשת היות ומדובר בעובי של כ 3mm אם אני זוכר נכון, אולי 4.

גם ככה אתה חייב כיוון פרונט ב2 הצירים אחרי הורדת גשר אחורי.


M-TECH E46

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ירון עובד?


מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב הבנתי חזר לעבוד. (פרסומים, לא דיברתי איתו ישירות)

עריכה אחרונה על ידי eli z

M-TECH E46

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו בדקתי את הנושא ב330 E46 ,סדאן שהייתה לי,גם כאשר הגיר נדרש שיפוץ ,העדפתי ללכת על האופציה של השיפוץ של הגיר המקולל הזה ,מאשר להכנס לרפתקאה של הסבה,שכמו שנאמר מעלי תעלה 20-25 טובים.

כן אני יודע שהמכונה הזאת עם גיר ידני תהיה חוויה כייפית מאוד. האם זה שווה את הכסף תלוי מה אתה רוצה להוציא מהבימר שלך,

בשורה החתתונה,השווי שלה בשוק במידה והיא שמורה אינו מייצג כלל את מה שהיא נותנת-(רמז אתה בטח כבר יודע את זה,אבל אין מכונות כאלה יותר וגם לא ייצרו ),כך שהמושג "אתה תשקיע סכום בגובה חצי משווי הרכב" אינו כל כך מדוייק-אני באופן אישי חושב שזאת מכונית שאם מסתדר לך ,תשמור להרבה שנים.

עריכה אחרונה על ידי nimnim

Porsche 944 turbo

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אגב

יש סדאן ידנית למכירה אם תרצה.

חבר מהמועדון מוכר. רלוונטי?


M-TECH E46

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אגב

יש סדאן ידנית למכירה אם תרצה.

חבר מהמועדון מוכר. רלוונטי?

 

אני אשמח לשמוע, בפרטי?

בכללי מחפש עכשיו איזה בימר, אשמח לשמוע על רכבים שאתה מכיר...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לא קשור לנושא, מתנצל. אני רק שמח שאני שומע את זה ממישהו בארץ(?) כי חשבתי שלאף אחד אין מושג בקשר לזה בארץ.

 

עשיתי בבימר שלי גם את ריתוך הקיט של Turner לתת השילדה. במועדון ב.מ.וו מכירים את הנושא, כמובן.

פות"ש - אם אתה מתכוון לקנות ולהסב גיר, אז אני גם ממליץ לעשות את העבודה הזו, כמו שאני ואלי עשינו.

אני עשיתי אצל ירון, בזמנו.


"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

מכירה -

חלקים ל E36-E46: מאווררים, חיישן גובה שמן, משענת יד ועוד

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את כל המשמעויות של החיזוק הנ"ל ככה שזאת לא שאלה מבחינתי. הבחור שמוכר זה במקרה מאיר עם הבימר הלבנה? לצערי לא רלוונטי כי הלב דורש קופה!


E46 330CI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...