Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן פולסאר בישראל


י.ל1
 שיתוף
עוקבים 3
שימו לב! השרשור הזה בן 1710 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי תקופה ארוכה שלא הבאתי תצלומים של רכבים לפני ההשקה הרשמית שלהם אז הנא זה חוזר.

הפעם זאת הניסאן פולסאר המשפחתית האצבק שאמורה להתחרות בכל האירופאיות כגון: גולף, פוקוס האצבק, סיד וכ׳ו.

כמו שניתן לראות הרכב נראה מעניין ויפה פרטים על מועד השקה, מחיר ונפח מנוע בהמשך.

image.jpg

עריכה אחרונה על ידי י.ל1

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ניסן PULSAR פולסאר בעברית.

בסקירות בחו"ל היא מוגדרת כרכב בינוני עם מרווח פנימי גדול\בסיס גלגלים גבוה לקטגוריה.

אין פה שום חידוש.

סקודה יטי 1.2 DSG

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ניראית טוב האמת.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראית יפה. התמונה כנראה לדגם המאובזר יותר. אבל עדיין הייתי בוחר במגאן האצ'בק במקום זו!

 

מתוך קאר-טיוב :" שני מנועים עיקריים ישרתו את הפולסאר באירופה: מנוע 1.2 ליטר טורבו DIG-T בהספק של 115 כ"ס, זה המנוע שישווק כאן בישראל, וכן מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר dCi בהספק של 110 כ"ס. שני המנועים נתרמו ע"י רנו וישודכו לתיבת הילוכים ידנית או רציפה - XTronic CVT"

Manual Black Seat IBIZA 2012

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה (ונשמע) כמו אחלה אוטו. סוף סוף ניסאן חוזרים לסגמנט המשפחתיות. לצערי אני חושש שזה מעט מדי ומאוחר מדי. לא צופה לו הצלחה מי יודע מה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

מה ההבדל בין זה לנוט החדשה?

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמעניין (אולי אני טועה עובדתית) - זה שניסאן, למרות השימוש שהם עושים במכלולים של רנו, לא משתמשים ולו בדגם אחד בתיבה הרובוטית הכפולה שיש לרנו בדגמים מסוימים (למשל בפלואנס דיזל או בקליאו).

 

האם זה בגלל שהם לא רוצים להרוס את תדמית האמינות שלהם ומשאירים לרנו להתעסק ברכיבים בעייתיים ובניסויים על בני אדם?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שהיא לא ממשיכה את הקו של הפולסר הקודמת. אני אף פעם לא אבין מה המטרה לקרוא לרכב משפחתי רגיל, על שם אגדה ספורטיבית מהעבר. זה קרה להם גם עם הסקייליין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה פולסר קודמת? הפולסר הקודמת הייתה המשפחתית שלה. יכול להיות שאתה מתבלבל עם דגם אחר שנקרא פולסר באישזהו שוק. כי ניסאן הם אחד היצרנים שהכי לא סגורים על עצמם מבחינת השמות של הדגמים שלהם. אותה פולסר נקראה בשווקים אחרים גם אלמרה, בלובירד, סנטרה ולוצ'ינה.

 

הסקייליין שאתה בטח מתכוון אליה היא האינפיניטי G37 כמו שאנחנו מכירים אותה, שנמכרה ב(אם אני לא טועה) ביפן תחת השם סקייליין. בארה"ב השם הזה היה שמור לניסאן GTR.

 

מה ההבדל בין זה לנוט החדשה?

 

הנוט היא מיקרוואן - יענו טויוטה ספייס וורסו. הפולסר היא משפחתית - יענו אוריס/i30

עריכה אחרונה על ידי Spire
מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מה שמעניין (אולי אני טועה עובדתית) - זה שניסאן, למרות השימוש שהם עושים במכלולים של רנו, לא משתמשים ולו בדגם אחד בתיבה הרובוטית הכפולה שיש לרנו בדגמים מסוימים (למשל בפלואנס דיזל או בקליאו).

 

האם זה בגלל שהם לא רוצים להרוס את תדמית האמינות שלהם ומשאירים לרנו להתעסק ברכיבים בעייתיים ובניסויים על בני אדם?

 

ראית אפילו דיווח אחד בנוגע לתיבה הזאת איפשהו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא, ובהחלט ייתכן שאכן אין לה בעיות, ואני מצטער אם הובן אחרת מדבריי.

 

כוונתי הייתה שניסאן החליטו לא להתעסק עם טכנולוגיה שהוכחה כבעייתית באופן כללי בעולם. לא שהתיבה הספציפית של רנו היא בעייתית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה בעייתית?

הDSG6 מציג אמינות טובה, הDSG7 לא מוצלח כל כך, הDCT של יונדאי גם מוצלח ממה שאני יודע (ועובדה שמשלבים אותו כבר בI30), הEDC של רנו מצוין ובנתיים מציג אמינות גבוהה.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראית נהדר במציאות, בעיקר בצבע הכחול / סגול שלהם. רואים כבר לא מעט כאלה על כבישי גרמניה - למרות שהביקורות לא מדהימות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
למה בעייתית?

הDSG6 מציג אמינות טובה, הDSG7 לא מוצלח כל כך, הDCT של יונדאי גם מוצלח ממה שאני יודע (ועובדה שמשלבים אותו כבר בI30), הEDC של רנו מצוין ובנתיים מציג אמינות גבוהה.

 

שלושת היצרנים שהכי מזוהים עם הטכנולוגיה - פולקסווגן (כן - יש בעיות גם ב-DSG6), פורד ופיאט (אלפא) - דווקא אכלו לא מעט מרורות ממנה.

לכן - בעייתית.

 

התיבות של רנו ויונדאי אולי אמינות (אני לא אתפלא אם יתגלו בעיות) - אבל הן לא נטמעו בשוק כמו אלה שציינתי למעלה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1710 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...