Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


אושריקו
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 599 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבו ברצוני לומר תודה ענקית לאסף שהחליף לי (חשבתי לכתוב "שעזר לי להחליף", אבל על מי אני עובד..:wink:) אטם מכסה שסתומים ותושבת מנוע אחורית (תושבת גיר).

(בשלושת הפעמים הקודמות עשינו טיפו"ש, החלפת שמן גיר, והחלפת רדיאטור).

 

לצערי, הייתי עסוק יותר מידי בלימוד מעבודתו של אסף, כך שלא צילמתי את העבודה (וחבל, החלפת אטם מכסה השסתומים לדעתי חשובה מאד).

בכל מקרה, התמונה היחידה שיש לי היא של התושבת הישנה. רואים בתמונה את כל המקומות הקרועים ואת היובש שלה:

IMG_20170320_194247_HDR.jpg

לאחר ההחלפת התושבת, ההילוכים מתחלפים בצורה חלקה לחלוטין.

 

שוב, המון המון תודות לאסף!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 743
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום חברים,

 

משתף בעוד טיפול עם אסף מהכנופיה. הפעם לרכש החדש יחסית אלפא 159 2.2 jts 2008

הרכב בגיע ל 160k ובתכנון היה:

 

פילטר שמן- מקורי של בוש

שמן מנוע- קסטרול מגנאטק

סט פלאגים- בוש

 

נפגשנו בחניון פתוח אי שם באחת מבירות השרון, התעדכנו והתחלנו לעבוד.

כמו תמיד היה כיף, תכליתי וללא תקלות- והכי חשוב- כל פעם מחדש זה לא מובן מאליו טוב הלב והיכולות

של החבורה הזו- במקרה שלי זה באופן קבוע עם אסף- אז שוב תודה, עד הפעם הבאה:wink:

20170323_164417.jpg

20170323_164425.jpg

20170323_164442.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בבוקר בדרך לעבודה מתקשרת האשה שיוצא עשן מהמנוע [emoji15]

 

מגיע בודק ומגלה שהחיבור העליון של הראדיאטור נשבר:

 

974b193695d1ccf96c12586718969d7a.jpg

 

אמרתי, טוב מה נעשה - צריך אוטו, ניכנס למוסך.

 

אסף לא הסכים ונסע עד אליי והחליף לי ראדיאטור!!

 

אסף אתה פשוט מלאך! אין עלייך!

 

0e4587cd26c4c38c5c1e6f8a01121965.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם רביעית אצל הכנופיה! האנשים היחידים שאני סומך עליהם במאה אחוז,

הגעתי השבוע לאסף עם הקיה ספורטג' להחלפת רפידות + צלחות,

אסף החליף בזריזות וגירז הכל,

נסענו אל עוד רכב שלי להחליף פלאגים ומסנן מזגן,

אין לי מילים להודות לבן אדם הזה הוא פשוט תותח!

20170322_112026.jpg20170322_120825.jpgהחלפת הפלאגים.jpgהרפידה הישנה.jpgניקוי.jpg

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לאחר רעש מוזר מהמתלים, נפגשתי עם אסף ונמצא היה חופש בגלגל הימיני מהתפוח של המשולש.

המשולשים הוחלפו באוגוסט 2014 לפני הטסט בהמלצת המוסך. לחברה טורקית כלשהי שבקושי שרדו שלוש שנים.

מצרף תמונות:

5c95188992eb18b7225c4d38734ecb1e.jpg

1881a5d659eb7edac2a3168d11d0a786.jpg

וסרטון :

 

בהצעתו של אסף קניתי משולש חדש של חברה קוריאנית בשם CTR בעלות של 250₪ לעומת סיני טורקי שעולה 170-200₪.

המלצתי זה לקנות קוריאני OEM או מקורי , במיוחד שמדובר על חלקים המתלים של הרכב.

וכמובן איך אפשר שלא להודות לאסף על העזרה והשירות המופלא!

תודה לך חבר יקר.

עריכה אחרונה על ידי CaR MaN

"Peugeot 208 GTI 13

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני רוצה להצטרף לכל המודים לצוות הכנופייה ולאסף במיוחד !

אצלי בבובארו היה סדק ברדיאטור, אסף (המלך כמובן) הגיע אלי בשעת ערב מאוחרות, החליף את הרדיאטור במקצועיות רבה, מילא מים ירוקים ודאג להוציא את כל האוויר המיותר !

 

תודה רבה על הכל - אתם עושים עבודת קודש !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להודות לכנופייה ולאסף התותח.

נפגשו היום לאחר שאסף הציע את עזרתו לאחר שהסתבכתי עם פירוק הפילטר סולר בקיה ריו 2010 דיזל שלי על מנת להחליף את שתי משאבות המצמד הזקנות (270 אלף קילומטר). אסף פירק את הפילטר סולר בלי בעיה והרכיב את המשאבות במקצועיות מופתית. אין מילים שיכולות לתאר את גודל השירות והנכונות לעזור והכל בפדנטיות ומקצועיות שלא רואים הרבה במוסכים בארץ.

WP_20170409_002.jpgWP_20170409_004.jpgWP_20170409_005.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז גם אני זכיתי להכיר את אסף ואת יגאל, בטיפול בנושא רעידות (אפשר לראות פוסטים רלוונטיים כאן וגם כאן) וצינור תחתון מהרדיאטור עבור יונדאי I30.

 

נסעתי לרכוש את הרכיבים (תושבת ימנית עליונה, צינור רדיאטור תחתון, נוזל קירור מקורי ומים מזוקקים), קבענו שעה והעבודה החלה.

לצערי, ביקרתי בלא מעט מוסכים לאחרונה (ארבעה במספר) אך עוד לא ראיתי מקצועיות שכזו ורצון להסביר כל צעד תוך כדי התהליך. מסתבר שטיפול בסיסי ברכב הוא לא מדע טילים- וזה עיקר הרווח שלי מכל התהליך. ועכשיו לתמונות ולתהליך עצמו:

 

 

עבור החלפת התושבת:

 

- המנוע הורם בעדינות ובנקודה בטוחה, פורקו הברגים בין המחבר למנוע ובין המחבר לתושבת. התושבת הוחלפה בחדשה, נדרש להרים מעט את המנוע כיוון שהתושבת החדשה הייתה גבוהה מהישנה. לאחר התאמת המיקום, הוברגו הברגים המתאימים בחוזק הרלוונטי, והמנוע הורד.

 

התושבות הישנה מול החדשה, אפשר לראות עד כמה התושבת הישנה קרסה פנימה לעומת החדשה:

 

20170416_101646.jpg

 

התושבת החדשה מורכבת במקומה (צירפתי גם את המק"ט הרלוונטי):

 

20170416_115357.jpg20170416_115423.jpg

 

עבור החלפת הצינור:

 

- תחילה הצינור שוחרר ובצע ריקון של נוזל הקירור. המחבר המתכתי נוקה משאריות הנוזל שהתקשה, הוחלף בצינור החדש (אשר הגיע עם הבאנדים והספוג המגן המתאים). לאחר מכן בוצע מילוי בנוזל קירור מקורי מהול במים מזוקקים. בוצע ניקוז אוויר יסודי מהמערכת, ומולא נוזל כנדרש.

 

הצינור התחתון לפני ההחלפה:

 

20170413_174341.jpg20170413_174401.jpg

 

הצינור לאחר ההחלפה וניקוי המחבר:

 

20170416_115405.jpg20170416_115410.jpg

 

 

וכמובן, איך אפשר בלי קצת קפה:

 

20170416_110636.jpg

 

 

אני עדיין מתקשה להאמין שיש אנשים טובים המוכנים לעזור וללמד תחזוקה בסיסית ברכב שניתן לעשות גם באמצעים סבירים. בהחלט הפתעה אמיתית עבורי.

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיחור לא קטן, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם!

תודה רבה לאסף ורון התותחים שעזרו לי עם הקורולה שלי. אסף בטיפול 90,000 שכלל בין השאר החלפת פלגים ונוזל בלימים ורון שהחליף רפידות בלם אחורי. זה לא רק טיפול שוטף, זה שיעור לחיים על שני אנשים ששמחים לעזור עם חיוך ואהבה, והרבה ענווה ורצון ללמד.

 

 

22493360.jpg

 

2119819.jpg

55938838.jpg

 

55938838.jpg

 

5696936.jpg

 

55938838.jpg

 

93876341.jpg

 

 

55938838.jpg

55938838.jpg

עריכה אחרונה על ידי EladBr
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אני רוצה להודות לאסף היקר שהגיע לעזור אתמול במקרה חירום עם היונדאי גטס שלי.

 

אתמול בבוקר כק"מ לפני שהגעתי לעבודה, נשמע רעש מתכתי מחריד מהגלגל הקדמי בצד הנוסע.

הרעש התחיל כאשר לחצתי על דוושת הבלם וגם כאשר עזבתי אותה ולכן חששתי שאחת הרפידות נתקעה ונשחקה לגמרי.

לא יכולתי לנסוע במצב הזה למוסך וגם לא הכרתי אף מוסך מומלץ באיזור ולכן התייעצתי עם אסף שהציע לעזור.

 

אסף הצליח לפנות זמן בלו"ז העמוס והגיע בצהריים עם רפידות וצלחות חדשות!!

הגלגל פורק ואכן מה שראינו אישר את החשש שלי. הרפידה הייתה גמורה לגמרי לעומת האחרות שנשאר להן המון "בשר" והדיסק ממש נחרט.

מדובר ברפידות שהוחלפו לפני כשנתיים וחצי ומאז הרכב גמע רק 15,000 ק"מ (10,000 בנסיעה עירונית).

 

ניתן לראות את ההבדל בין הרפידות (בצד שמאל הגמורה):

 

File 16-05-2017, 21 08 51.jpg

 

אסף חיפש את הסיבה לבעיה ומצא שיש קרע באטם הגומי של המוביל (מונע מאבק ולכלוך להיכנס) ולכן המוביל התלכלך ומנע תנועה חופשית.

ההחלפה בוצעה תוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים: ניקוי וגירוז של החלקים השונים ומתן הסברים בכל שלב.

 

בנוסף אסף בדק ומצא שהתותבות של המשולשים ומוטות הקישור של הגלגלים הקדמיים, דורשים החלפה וגם יש נזילה קלה ממשאבת המים.

החלפים הוזמנו והליקויים יטופלו בהמשך כמובן.

 

זה המק"ט עבור האטמים לקליפרים הקדמיים: 5810225A00 (מתאים לגטס וגם לאקסנט) ניתן להזמין מ-KORAPS - אין ביונדאי שופ

 

תודה רבה אסף! :lol:

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לאסף על ף העזרה טיפול 90 אלף + טיימינג לפיאט הפנדה שלי.

סמכתי להכיר עוד חבר כנופייה חדש(לידור אם אני לא טועה) ואת איתמר וצח.

מלבד החסכון האדיר בטיפול עם אסף גם ההסברים עזרו מאוד מקווה הטיימינג הבאה להיעזר הרבה פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להודות לחברי הכנופייה כשם שהודו ושיבחו רבים לפניי.

אסף עזר לי, יותר נכון לומר שהוא ביצע את רוב המשימות ואני הסתכלתי מהצד, בטיפול מקיף ליונדאי גטס שלי.

אסף - בחור צנוע אך משכמו ומעלה עם המון ידע, ניסיון, סבלנות ורצון לעזור וללמד, לא מחפף ולא מעגל פינות, משקיע בטיפול כאילו זה הרכב שלו.

הלוואי וירבו עוד אנשים כמוהם.

 

אבנר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אני רוצה להודות לאסף וללידור היקרים על המקצוענות, הסבלנות והרצון הטוב לעזור לי לבצע טיפול טיימינג מקיף בהונדה CIVIC 2003 שלי.

 

הטיפול שבוצע כלל החלפת רצועת טיימינג מותחן, משאבת מים ,אטם מכסה שסתומים ורצועת אביזרים.

 

קבענו להפגש בשבת אחרי סדרת התכתבויות ושאלות מצידי כדי לוודא שאני קונה את כל החלקים המתאימים,

אסף התחיל מיד בעזרת לידור ובעזרתי בעבודת פירוק יעילה וזריזה ותוך שעה קלה הטיימינג היה מפורק לגמרי ובוצעו כיוונונים וסימונים והיינו מוכנים להרכבת החלקים החדשים.

 

אסף הקפיד על כל בורג וכל שלב בעבודת הפירוק ובמיוחד ההרכבה בוצע בסבלנות והשקעה כאילו הוא עובד על הרכב שלו, לאחר קרוב לשעתיים בהם הרכבנו את כל החלקים והרכב היה מוכן להנעה וניקוז אויר ממערכת הקירור.

 

אני תמיד ככ נהנה לראות מדריכים מצולמים עולים לפורום, הפעם היה תענוג להיות חלק מטיפול שכזה ,J

 

שמחתי מאד על הזכות שנפלה בחלקי לעבוד איתכם אסף ולידור!

 

חג שמח ושוב תודה רבה!!

 

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלטתי להחליף את הגטס שלי ברכב חסכוני יותר , התייעצתי עם אסף מהכנופיה ולא רק שהמליץ לי על רכב גם הלך לבדוק אותו עם עוד חבר כנופיה (elic) , לאחר שבדקו את הרכב לעומק , זיהו ישורי קו שצריך לעשות ומיד יצאו לדרך!

יומיים לאחר הקניה הרכב עבר:

החלפת שמן, פילטר שמן, פילטר סולר,ניקוי יסודי של הטורבו, החלפת נוזל קרור.

הכל כמובן במקצועיות וסבלנות !

 

אלי ואסף אתם תותחים, תודה רבה !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...