Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Buki

חידון שאלות טכניות

Recommended Posts

לפי מה שנראה לי זה רכב מסחרי והזרוע הזאת משתנה ככל שהרכב עמוס יותר.

 

יכול להיות שזה מגביר את הבלימה? ראיתי שיטות יותר פשוטות.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא, רכב פרטי עממי ביותר קצת ישן. החלק לא קשור לבלימה.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מגביל את מהלך המתלה לאיזה כיוון? כלפי מעלה?

 

בשביל זה יש את ה Bump stop ליד בולם הזעזועים. כרית גומי למטה ומשטח ברזל עליו היא נעצרת למעלה.

מגביל אותו שלא יפתח עד הסוף.

.Volvo 740. It's hip to be square

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כמו משהו שמזיז מוט ככל שהרכב יורד יותר נמוך.

אולי זוית אורות בשביל לא לסנוור?


אין החותם מעיד על גיסתו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החלק הראשון נכון, השני לא. זה רכב עממי פשוט, אין בו פטנטים כמו כיוון אורות אוטומטי בהתאם לעומס.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ייתכן שזה בסכ"ה מוט מייצב מדור ישן?
בוא נגיד שאתה צודק, מוט מייצב.

 

אבל איך הוא יכול לתפקד כמוט מייצב במצב בו מוט הקישור למוט מייצב חופשי ולא מחובר לכלום באחת הקצוות שלו?

 

מה בדיוק מותח את המוט המייצב?


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מת על השרשור הזה והוא אכן מבורך.‏

אבל עלה לי רעיון לשרשור נוסף ומעט דומה שיהיה מבורך לא פחות:‏ שרשור תקלות\איתור תקלות ופתרונן.‏

יש כאן המון מוחות ואנשים עם ניסיון רב.‏ יכול להיות אחלה רעיון.‏

גם אם אין פיתרון אחד או שהבעיה קשה מדי לאבחון (‏מה שקורה לא מעט)‏, ברוב המקרים ניתן לפחות לצמצם את הגורמים ה”‏חשודים”‏.‏

 

סתם לדוגמה, (‏ותקנו אותי אם אני טועה)‏

בעיה:‏ החלון החשמלי יורד\עולה לאט מדי או לא עובד.‏

דרך לפתרון:‏ להדליק את נורות תא הנוסעים ולראות אם הן נחלשות כשמנסים להוריד\לעלות את החלון.‏ אם זה המצב, הבעיה במנוע החלון עצמו.‏

 

כן היו פה כמה שאלות דומות ל”‏בעיה ופתרון”‏ אבל זה התבלגן עם חידות.‏

בכל מקרה, כבר אמרתי שאני מת על השרשור הזה?‏


drive like a LADY, shift like a BOSS

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני מת על השרשור הזה והוא אכן מבורך.‏

אבל עלה לי רעיון לשרשור נוסף ומעט דומה שיהיה מבורך לא פחות:‏ שרשור תקלות\איתור תקלות ופתרונן.‏

יש כאן המון מוחות ואנשים עם ניסיון רב.‏ יכול להיות אחלה רעיון.‏

גם אם אין פיתרון אחד או שהבעיה קשה מדי לאבחון (‏מה שקורה לא מעט)‏, ברוב המקרים ניתן לפחות לצמצם את הגורמים ה”‏חשודים”‏.‏

 

סתם לדוגמה, (‏ותקנו אותי אם אני טועה)‏

בעיה:‏ החלון החשמלי יורד\עולה לאט מדי או לא עובד.‏

דרך לפתרון:‏ להדליק את נורות תא הנוסעים ולראות אם הן נחלשות כשמנסים להוריד\לעלות את החלון.‏ אם זה המצב, הבעיה במנוע החלון עצמו.‏

 

כן היו פה כמה שאלות דומות ל”‏בעיה ופתרון”‏ אבל זה התבלגן עם חידות.‏

בכל מקרה, כבר אמרתי שאני מת על השרשור הזה?‏

 

זה בגדול 99% מהפעילות בפורום הטכני..

אם אתה מתכוון לשירשור שמרכז תקלות נפוצות, זה לא יעזור שכן חיפוש זה מילה גסה וממילא יופיעו שרשורים ששואלים את אותן השאלות בדיוק


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אני מסכים איתך בקשר לחיפוש.‏

אז לפחות שרשור של חידות שקשורות לבעיות נפוצות :‏)‏


drive like a LADY, shift like a BOSS

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין ב"תקלות". אני מאמין ב"מחלות". זאת אומרת בעיית אופייניות לדגם מסויים ולא אופייניות לדגם אחר.

 

למשל מנגנון חלון שבדגם X נשברות תושבות הפלסטיק של החלון אחרי כך וכך שנים או כך וכך מחזורי הרמה של החלון. ובדגם Y הן לא נשברות אף פעם עד שהרכב יוצא לפנסיה אחרי 25 שנה.

 

 

 

רוב התקלות הן כאלה. רק במכוניות ישנות מתחילות להופיע תקלות "ייחודיות" לאותה מכונית ספציפית, תקלות שיש רק לה בגלל התיישנות החיוט החשמלי והקונקטורים וכדומה.

 

 

וכמו שכתב יגאל, כל הודעה שנכתבת בפורום ופותח השירשור מעדכן מה היה הפתרון, בונה את בסיס הנתונים.

 

רק צריך להשתמש בחיפוש.

וגם, כמו שכתב יגאל, אף אחד לא משתמש בחיפוש. שירשורי ענק עם 50 עמודים "חיים" רק בעמוד האחרון איפה שיש תגובות חדשות.

 

אף אחד לא יעבור על כל השירשור ולא יקרא את ה 580 הודעות שיש בו אפילו שבאחת מהן יש בדיוק את התשובה שהוא מחפש.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בחזרה לשאלה שבהודעה מספר 735.

 

רמז עבה - הרכב פולקסווגן חיפושית.

רמז עבה נוסף - זה לא מוט קישור למוט מייצב.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, מתברר שזו שאלה קשה מידי ורק מי שמכיר את החיפושית הייטב בכל הדגמים והגירסאות יכול לענות עליה.

 

 

עוד רמז עבה ביותר:

 

Screenshot_20200221-151608(1).jpg


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אה, זה של ה"קפיץ" שבחיפושית הוא מוט פיתול כמו בנגמ"ש...


.Volvo 740. It's hip to be square

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מוט z. להשאיר את שני הגלגלים באותו הקאמבר ולהקל על ההיגוי, אפשר לכוון אותו אם אני לא טועה.

זה למה הגלגלים האחוריים מתכנסים פנימה כשהחיפושית על הליפט?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...