Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט מצולם: הכנת ידית הילוכים ל-PUSH DOWN REVERSE, מותאם לסיאט לאון 2005


שימו לב! השרשור הזה בן 2417 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני חדש בפורום ורציתי לשתף את הקהילה בפרוייקט קטן שהכנתי לאחרונה בעקבות תסכול שלי שלא יכולתי למצוא ידית הילוכים נורמלית לPUSH DOWN REVERS אז החלטתי לבנות אחת..

 

אז לכל המתוסכלים כמוני, הנה רעיון איך לקסטם לעצמכם ידית מגניבה ובזול.

 

אז ככה,

 

מוצרים:

1. כדור סנוקר

2. פיסת עור

3. זויתן מתכת פשוט

4. צינור פלסטיק קשיח באורך כ15 סמ שקונים בהום סנטר

5. אטם לברז מגומי

6. בורג M8 ארוך, זה יהיה הציר שלנו

7. שלושה ברגי M3 קצרים

8. דבק אפוקסי

9. מקדחת עמוד

10. מסורית

11. מברז M8

 

הכנה:

 

נהדק את הכדור סנוקר ונקדח חור של M8 בדיוק באמצע

1.jpg

נבדוק אם הציר נכנס בחופשיות

2.jpg

החלטתי לקדוח בערך 2.7 סמ לתוך הכדור

3.jpg

 

ניקח את הצינור פלסטיק ונמדוד בדיוק 10.7 סמ מאחד הקצוות

4.jpg

ניקח את הזויתן ונקדח במרכזו חור של M8

5.jpg

נבריז

6.jpg

נוודא שניתן להבריג את הציר ואתם יכולים גם לראות באיזה זויתן השתמשתי..

7.jpg

נתחיל לנסר ונעצור כאשר החור מתאים לרוחב הזויתן

**צריך להזהר ולא לנסר יותר מדי כדי שיישאר בשר על המוט שלא יישבר..

8.jpg

לא צריך פרארי כדי לעמוד בפקק בגלילות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כך זה אמור להראות

9.jpg

 

 

10.jpg

11.jpg

נמדוד 6.6 סמ וננסר את השאר, זהו הציר הסופי שלנו

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

לא צריך פרארי כדי לעמוד בפקק בגלילות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

14.jpg

זה האפוקסי שהשתמשתי בו

15.jpg

 

16.jpg

נמתין...

17.jpg

נבריג ונוודא שהחלקים ישרים ויושבים טוב..

18.jpg

נוריד את הקצוות של הזויתן

19.jpg

נשייף

20.jpg

לא צריך פרארי כדי לעמוד בפקק בגלילות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

21.jpg

זהו האטם שלנו

22.jpg

נחתוך אותו בדיוק בקוטר הצינור

23.jpg

נכניס את האטם בין הכדור לפתח הצינור..

24.jpg

עכשיו נעבוד על הקצה השני של הצינור

25.jpg

נפרוש את הפתח ל 8 חלקים

26.jpg

באורך של כ 2 סמ

27.jpg

לא צריך פרארי כדי לעמוד בפקק בגלילות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלה הם 3 הברגי M3 שלנו

28.jpg

29.jpg

30.jpg

נקדח 3 קדחים סימטריים צמוד ככל הניתן לשוליים

31.jpg

 

32.jpg

לא צריך פרארי כדי לעמוד בפקק בגלילות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נעבור לרכב ונוריד את הידית הנוכחית

33.jpg34.jpg35.jpg

זהו הציר שנע בתוך הצינור, העומק שאליו הוא מגיע חושב מראש..

36.jpg37.jpg

 

38.jpg

 

39.jpg

40.jpg

לא צריך פרארי כדי לעמוד בפקק בגלילות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נלביש את המוט עד הסוף

41.jpg43.jpg42.jpg

נהדק את הברגים התחתונים כאשר הם נמצאים מתחת לבליטה של הבסיס המובנה ( השחור )

נהדק כם את הכלב

 

44.jpg45.jpg

וואללה

46.jpg47.jpg

 

זוהי הידית החשופה ללא מעטפת או כיסוי.

לא צריך פרארי כדי לעמוד בפקק בגלילות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קישוט המוט תלוי בכם.. אני בחרתי להדביק פיסת עור סביבו.. אפשר גם לתפור

48.jpg

עשיתי ידית נוספת של אייטבול עם כיסוי עור..

49.jpg50.jpg

 

אהה וזהו... תהנו:)

לא צריך פרארי כדי לעמוד בפקק בגלילות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאפו על היצירתיות, אני כבר 20 דקות עוקב אחרי כל שלב, כל הכבוד!

אבל אני חושב שבמבחן התוצאה (המראה) זה לא הכי.. מעבר לכיסוי שנראה לא טוב, גם הכדור לא להיט, אם היה מתבצע עליו גם כיסוי כלשהוא, אני הייתי מכסה אותו גם בעור, והיה עדיף בתפירה.

אבל כל הכבוד שוב!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה:) כן , הכדור והכיסוי סתם הצעות..אתה יכול לשים על הציר מה שבא לך.. מה שחשוב הוא המנגנון שהוא הבעייתי..

לא צריך פרארי כדי לעמוד בפקק בגלילות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שאפו על היצירתיות.

על אף ההסבר המפורט, נראה לי קצת קשה להכין את זה, מה גם שנראה שיש לך שם כלים, שאין לכל אחד.

 

אבל באמת אהבתי את העבודה, כל הכבוד!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וודאי, זה מנגנון להכנסת רברס שנותן לך להכניס לרברס רק לאחר שדחפת את הידית כלפי מטה

לא צריך פרארי כדי לעמוד בפקק בגלילות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההשקעה.

אבל נראה פשוט מדי לטעמי.

יש לך גם גישה לכלים שאין להרבה אנשים שממש מקלים על העבודה(מקדחת ציר וכו׳)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 2417 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...