Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריצודים או נפילות מתח בנורות פנים/דרך בפורד מונדאו טיטניום 2011 ( אקובוסט 2.0 )


Guest Automatic1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום רב ושבת שלום לכולם,

 

ברשותי פורד מונדאו שנת 2011, מדגם אקובוסט 2.0 גרסאת הטיטניום ולאחרונה שמתי לב לתופעה שאומנם לא מטרידה אבל די מציקה ואני מאמין שיש לכך פתרון או הסבר שכן, אני עם הרכב לא זמן רב מדי ( רכשתי אותו ) ולכן לא בדיוק שמתי לב עד היום.

 

התופעה? ובכן זה התיאור שלה:

 

כאשר פותחים דלתות או במידה ואני מדליק ידנית או כל התאורה של התקרה ( יש לא קצת ) הנורות מרצדות או נראה שיש נפילת מתח או משהו כזה, זאת אומרת, אור נהיה חזק יותר וחלש יותר בפעימות מהירות כאלו וזה נראה בבירור בשעות הלילה.

 

כמו כן, אורות הדרך, ניסיתי לשים לב ואכן ראיתי שהם גם כן מרצדים או יש את הפעימות האלו המהירות של עליה או נפילת מתח וגם יצאתי מחוץ לרכב להסתכל עליהם וזיהיתי את התופעה. אומנם זה קליל אבל ברגע שבחנתי את זה, אי אפשר להתעלם.

 

 

מה יכולה להיות הסיבה? הבעיה? גילוי נאות, המצבר ככל הנראה המקורי של הרכב, הרכב לא עבר שום תיקון או טיפול באלטרנטור או משהו כזה, הרכב עם 13,000 ק"מ... עשה טיפולים במוסך המורשה הרשמי בת"א והכל פיקס כמובן ( זהו רכב יד 2 שקניתי ).

במיוחד שאני הכנסתי את הרכב להחלפת שמן ומסנן גיר וביקשתי עדכוני מחשב/גיר/בדיקה מכאנית כללית וכו' של הרכב לפניי מספר ימים והכל היה פיקס.

 

*** חשוב לציין כי מחשב הרכב ( זה שנמצא בין השעונים איפה שמד המהירות וכו' למי שמכיר יש מסך ), הקונסולה של המערכת שמע וכפתורי הרכב לא סובלים מהבעיה הזאת והכל תקין אין שום ריצוד או בעיה.

 

אודה לכם על העזרה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה המהירה :)

 

מה זה אומר מבחינתי? מבחינת דרכי הטיפול? לבדוק מתח שנותן האלטרנטור? פיוז? או יוניט של מישר מתח כלשהו? או שזה אומר שיפוץ אלטרנטור?

בכדי שאדע להתכונן ולהתארגן מבחינת הבדיקות הביתיות שאני יכול לבצע בביתי או בלית ברירה להכין מזומן ולהתכונן לטיפול בתותחים כבדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הבעיה מתרחשת כאשר הרכב מונע? האם כאשר הרכב מונע על סרק, הטורים יציבים?

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המצבר עומד למסור את נשמתו לאלוהי האלקטרוניקה.

קפוץ לחשמלאי ובקש לבצע בדיקה תחת עומס. אם יש לך רב מודד ויש לך זמן למדוד בבית, יתכן שהמדריך הזה יוכל לעזור לך.

3 שנים למצבר מקורי זה סביר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין כי בדקתי האם התופעה מתרחשת כאשר הרכב מוזן מהמצבר, הכוונה לא מונע, וזה לא קורה.

 

זה מתרחש רק כאשר הרכב מונע במידה וזה עוזר או מכווין יותר טוב, זאת אומרת גם בסרק וגם בזמן נסיעה וגם על D אבל כאשר הרכב כבוי זאת אומרת התאורה דולקת ללא מנוע אלה רק מהמצבר, זה לא קורה, כאילו שהמתח "יציב".

 

כמובן שאבדוק את כל מה שאפשרי בבית עם הציוד בדיקה שיש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שהבעיה באלטרנטור ברכב עם 13K קילומטרים. אני הייתי מתחיל בבדיקה של כול החיבורים החשמלים וכמובן בדיקת המצבר.

 

בדיקה של מתח המוצא של האלטרנטור לא תעזור לך הרבה אם המצבר לא טעון ב-100 אחוז ותקין.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבדיקת מחשב פנימית מובנית גראפית, המצבר כשהרכב כבוי נותן בין 12.2-12.3.

בהמשך השבוע אבדוק אלטרנטור ואת המצבר עם התנעה וכו', אין לי פשוט זמן כרגע לרדת לרכב לעשות זאת לצערי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...