Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמקולים לפאביה 2011


Overkiller
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 2515 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם;

 

בשעה טובה ומוצלחת רכשתי פאביה מודל 2011 דגם SPORT.

הרכב הגיע עם מערכת טאצ' תואמת מקור (GPS, מצלמת רוורס, כניסות AUX וUSB ) ובאופן כללי מבחינת תפעול מערכת נוחה.

ברכב יש 2 רמקולים קדמיים מקוריים וזהו (עד כמה שידוע לי, כיוון שרק הקדמיים עובדים).

אינני אודיופיל ולכן אני לא מתכוון להשקיע סכומי עתק ברמקולים, אך עם זאת הייתי מעוניין לשפר את חוויית הסאונד במינימום השקעה.

אני לא רוצה להרוס את המגש האחורי ברכב ולכן אני מתרכז בעיקר בהתקנת 2 רמקולים בדלתות האחוריות (יש מקום בדלתות לרמקולים).

מהם ההמלצות והמחירים לזוג (או שמא עדיף לרכוש זוג נוסף להחליף את הקדמיים?) לרמקולים שישפרו את חוויית הסאונד?

בנוסף, האם יש מקומות מומלצים (ועם מחירים נוחים) בבאר שבע?

 

שאלה נוספת - מערכת הGPS הינה IGO PRIMO ולא עובדת כ"כ טוב, האם יש המלצה לGPS חינמי שיתאים למערכת?

 

תודה לעונים! :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2515 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

  • תכנים דומים

    • מאת yoav911gt2
      לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי.
      הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת לה להנות ממרווח פנים גדול יותר,
      מגוון מנועים רחב יותר והטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרן.
       

       
      המעבר לפלטפורמה אפשר לפאביה לצמוח הרבה. בסיס הגלגלים התארך ב-9.4 ס"מ ל-256.4 ס"מ בסך הכל והאורך הכללי גדל ל-410.8 ס"מ
      (11.1 ס"מ יותר ביחס לעבר). הרוחב גדל ל-178 ס"מ ותא המטען צמח גם הוא ל-380 ליטר. סקודה טוענת שמקדם הגרר של הפאביה החדשה
      עומד על 0.28 והוא הטוב בקטגוריה. הפאביה מתחדשת גם היא בפנסי לד עם אופציה ללד מלא, הגריל העדכני של המותג וגם
      פתחי אוורור אקטיבים בפגוש התחתון על מנת לשפר את האווירודינמיות בשיוט.
       

       
      הפנים של הפאביה מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים, היא מקבלת, בדומה לאוקטביה, את הסידור של מסך המולטימדיה
      מעל פתחי האוורור המרכזיים וכן את ההגה החדש בעל שני החישורים. בדומה לאיביזה, גם הפאביה מקבלת ברמות הגימור הגבוהות
      לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ומולטימדיה בעלת תצוגה בגודל 9.2 אינץ'. גרסאות הביניים יצטרכו להסתפק במערכת בולרו 8 אינץ' והנמוכות
      במערכת בסיסית עם מסך של 6.5 אינץ' בלבד. תוספות אבזור נוספות הן בקרת אקלים דו-אזורית, שמשה קדמית מחוממת, תאורת אווירה,
      פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.
       

       
      היצע המנועים שגרתי למדיי כאשר הפאביה מוסיפה להיצע שלה את ה-1.5 טורבו 150 כ"ס בתור הגרסה הבכירה.
      זו מגיעה עם גיר אוטומטי בלבד (DSG7) . מנועי הליטר מוצעים גם הן עם אותה תיבה אוטומטית או תיבה ידנית והביצועים לא רעים,
      9.5 שניות למאה בגרסת ה-110 כ"ס ו-7.9 שניות בגרסת ה-150 כ"ס ועם מהירות מירבית של 205 קמ"ש ו-225 קמ"ש בהתאמה.
      גרסאות הדיזל של הפאביה ירדו מההיצע, וכן לא צפויות להגיע בזמן הקרוב גרסאות היברידיות או גרסת ביצועים. 
       

       
      הפאביה החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת 2022, כאשר גרסת סטיישן צפויה להצטרף אליה שנה מאוחר יותר.
       

       







    • מאת yoav911gt2
      לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי.
      הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת לה להנות ממרווח פנים גדול יותר,
      מגוון מנועים רחב יותר והטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרן.
       

       
      המעבר לפלטפורמה אפשר לפאביה לצמוח הרבה. בסיס הגלגלים התארך ב-9.4 ס"מ ל-256.4 ס"מ בסך הכל והאורך הכללי גדל ל-410.8 ס"מ
      (11.1 ס"מ יותר ביחס לעבר). הרוחב גדל ל-178 ס"מ ותא המטען צמח גם הוא ל-380 ליטר. סקודה טוענת שמקדם הגרר של הפאביה החדשה
      עומד על 0.28 והוא הטוב בקטגוריה. הפאביה מתחדשת גם היא בפנסי לד עם אופציה ללד מלא, הגריל העדכני של המותג וגם
      פתחי אוורור אקטיבים בפגוש התחתון על מנת לשפר את האווירודינמיות בשיוט.
       

       
      הפנים של הפאביה מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים, היא מקבלת, בדומה לאוקטביה, את הסידור של מסך המולטימדיה
      מעל פתחי האוורור המרכזיים וכן את ההגה החדש בעל שני החישורים. בדומה לאיביזה, גם הפאביה מקבלת ברמות הגימור הגבוהות
      לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ומולטימדיה בעלת תצוגה בגודל 9.2 אינץ'. גרסאות הביניים יצטרכו להסתפק במערכת בולרו 8 אינץ' והנמוכות
      במערכת בסיסית עם מסך של 6.5 אינץ' בלבד. תוספות אבזור נוספות הן בקרת אקלים דו-אזורית, שמשה קדמית מחוממת, תאורת אווירה,
      פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.
       

       
      היצע המנועים שגרתי למדיי כאשר הפאביה מוסיפה להיצע שלה את ה-1.5 טורבו 150 כ"ס בתור הגרסה הבכירה.
      זו מגיעה עם גיר אוטומטי בלבד (DSG7) . מנועי הליטר מוצעים גם הן עם אותה תיבה אוטומטית או תיבה ידנית והביצועים לא רעים,
      9.5 שניות למאה בגרסת ה-110 כ"ס ו-7.9 שניות בגרסת ה-150 כ"ס ועם מהירות מירבית של 205 קמ"ש ו-225 קמ"ש בהתאמה.
      גרסאות הדיזל של הפאביה ירדו מההיצע, וכן לא צפויות להגיע בזמן הקרוב גרסאות היברידיות או גרסת ביצועים. 
       

       
      הפאביה החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת 2022, כאשר גרסת סטיישן צפויה להצטרף אליה שנה מאוחר יותר.
       

       








      לצפייה במאמר המלא
    • מאת BBon
      היי, יצא לי להסתכל הרבה בפורום ולקרוא שרשורים. אשמח לדעתכם על שלושת הרכבים הנ"ל בגירסא הידנית בשנים 2011/2012(2013 אם אמצא) .אני מחפש :
      רכב אמין ובטיחותי(כמה שאפשר עם חלקי חילוף לא יקרים מדי).
      רמת אבזור סבירה- 4 חלונות חשמל, כבל אוקס, מחשב דרך ומזגן נורמלי.
      צריכת דלק סבירה בנסיעה רגועה.
      הרכב ישמש לנסיעות ארוכות-נכון לעכשיו נסיעות מעטות יהיו בגלל הסגר אבל אחרי, מצפה ל 25K~ שנתי(😔 ) ל-2 אנשים ובעתיד גם תינוק.
      וכמובן מחלות רקע ידועות וברות טיפול מונע.
       
      הבנתי ש-208 הוא רכב מאוד מומלץ, אבל הבנתי שהעברת הילוכים לא הכי נוחה, האם צריך להחליף גם פה טיימינג?
      איביזה אני רואה הרבה, אבל אני קצת לא בטוח לגבי השנים 2011 ו-2012, האם אלה שנים סבבה לרכב אם הוא שמור? יש הבדל בין רפרנס לאיבזור ספורט?
      פאביה- הבנתי שפחות מאובזר מהפאביה השאלה אם יש עוד הבדל משמעותי ואם יש משהו שכדאי לשים לב אליו בשנים האלה? 
      I20- רכב יונדאי= זול לתחזוקה, השאלה היא האם יש לו יכולות סבירות בידני בעליות יחסית תלולות(רב הזמן במישור)?
       
      ראיתי שגם קליאו היא אופציה אבל קראתי שיכול להיות מצב שהיא מתחילה לשתות שמן, קראתי את הסיכום של יוליאן והוא נשמע טוב. אני פשוט לא יודע מה עלות החלפים שלו וכמה מחלות יש לו.
       
      אני בונה על רכב שיחזיק 3+ שנים, אני מתכוון לתחזק אותו ברמה הכי גבוהה שאוכל(דש"מ על בסיס קבוע) ותאכלס, אם יש אופציה לשוק זה יהיה טוב אבל אני לא אופטימי שאצליח למכור עם הקילומטראז המתוכנן.
      אשמח לדעת על מה כדאי להסתכל כשאני בודק אותן.
       
      תודה רבה לכם. מת על הפורום הזה ועל כל הידע שאתם חולקים.
      חג שמח!!!💗
      נ.ב
      אם אתם מכירים סירטונים או סירטונים שמלמדים איך לתחזק רכב ידני אשמח לדעת.
    • מאת vbCrLf
      היי,
      מחפש לקנות פאביה 2015 ומעלה או איביזה 2017 ומעלה, *ידניות*. 5 דלתות.
      עד 110,000 ק"מ, במצב מכני טוב.
      תודה! אורי
    • מאת Ohad18
      שלום חברים ותודה על העזרה.
       
      אני עושה כ-25,000-30,000 ק"מ בשנה.
       
      מחפש לרכוש רכב בעל המאפיינים הבאים:

      תקציב עד ₪20,000
      שיהיה נוח להכניס לא מעט ציוד מאחורה (כולל ציוד גינון)
      חסכוני ככל שניתן בדלק
      עלויות טיפולים נמוכות
      יכול להחזיק לקילומטראז' גבוה
      עלויות תיקונים נמוכות

       
      כניראה שרוב רכבי הדיזל שבתקציב היו מונית לשעבר, כניראה שהרכב כבר עשה מעל 150,000 ק"מ אם לא מעל 200,000.
       
      קיה סיד דיזל וסקודה פאביה יעשו 1:17 ק"מ לליטר או יותר טוב, בהינתן 7 ש"ח לליטר סולר יעלה 10,300 ש"ח לשנה.
      i30CW תעשה 1:12.5 ק"מ לליטר או פחות טוב, בהינתן 6.5 ש"ח לליטר בנזין יעלה 12,500 ש"ח לשנה.
      כלומר - הפרש עלויות דלק שנתי בין דיזל לבנזין לפחות 2000 ש"ח.
       
      מכיוון שאני רוצה להחזיק את המכונית לפחות ל-4 שנים, זה מינימום 100-120 אלף ק"מ.
       
      סקודה פאביה סטיישן דיזל 2009 ביטוח לשנה: ₪3,142יונדאי i30CW בנזין 2010 ביטוח לשנה: ₪2,634
      קיה סיד סטיישן דיזל 2012 (מונית לשעבר) ביטוח לשנה: ₪3,175
      כלומר - הביטוח של הבנזין כנראה יעלה לי סביב 500 ש"ח פחות לשנה.
       
      שאלות:

      על איזה רכב אתם ממליצים ולמה ?
      מי ישבוק חיים קודם או לחלופין יגרום לי להוציא מלא כסף על תיקונים ?
      (בקיה למשל ידוע שיש בעיות עם מותחנים וגלגלות ואולי גם מנגנון ההזרקה)
      טוענים שרישוי רכב דיזל יותר יקר מבנזין, מישהו יודע בכמה ?
      פה טוענים שב-300 ש"ח
      טוענים שביטוח לרכב דיזל יותר יקר מבנזין, מישהו יודע אם זה נכון ובכמה ?
      פה טוענים שלא יותר יקר כי מחיר הרכב דומה

       
      תודה לכל העונים וגם למי שלא!
  • נושאים מתעדכנים

  • Members

×
×
  • תוכן חדש...