Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי a3 מודל 2010, נורות בפנסי ערפל


sagi.y
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 2603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהחלט ייתכן.

ההבדל בין הנורות הוא בעיקר בבסיס המנורה אשר בנוי אחרת. אם ברכבך קיימתת מנורה מסוג H11 אז תתקין רק מנורה מסוג זה.

 

מידות המנורה הם די דומות.

 

הצטרף עוד היום לארגון צדקה "אימוץ והצלת חמורים בישראל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

  • תכנים דומים

    • מאת shalit100
      *****למי שמכיר, יודע, התעסק וכד׳*****
       
      למרות שהרכב חדש, המולטימדיה עדיין תקועה לה הרחק מאחורה.
      מישהו התעסק עם פתיחה של המולטימדיה המקורית של אודי A3 דור אחרון, כדי לחבר אנדרויד אוטו, אפל קארפליי או כל דבר אחר שייתן משהו מעבר לבייסיק?
       
      מקומות/אנשים להתקנה, מחירים, צילומים וכל דבר דומה, יתקבלו בברכה.
    • מאת Yairson
      אני שוקל לקנות Audi A3 Sportback Sharp Attraction אוט' 1.8
       
      הרכב עבר 22,000 קמ והמוכר דורש 145
       
      מישהו מכיר את הדגם הנ״ל ויכול לתת עצה טובה?
       
      תודה מראש
    • מאת a777
      זקוק לעזרתכם ועצה טובה בעיקר למי שהתקין בעצמו פנסי ערפל בסוזוקי SX4
       
      ניסיתי להתקין פנסי ערפל ל-Suzuki SX4 2012-GLA (שמגיעה בלי פנסי ערפל)
      להפתעתי אחרי שפירקתי את הטמבון הקדמי, גיליתי שאין חיווט מתיבת הממסרים לפנסים.
      מהדשבורד לתיבת הממסרים יש כבל וקונקטור שמיועד למפסק פנסי ערפל (5 מגעים בשורה).
      הייתי בטוח שאמצא גם חיווט בתא המנוע, אך ממש לא הצלחתי למצוא כבלים וקונקטורים לפנסים.
      עקבתי אחר שרטוטים בספר הרכב ולא מצאתי אותם ברכב
       
      שאלות:
      1. איך מחווטים כבלים מתיבת הממסרים לפנסים?
      אני מעוניין בחיווט ישיר ולא באילתור עוקף.
      הצמות שאני מוצא באתרים ברשת מגיעים עם ממסר ופיוז ואילו אני צריך צמה רק מהממסר לפנסים.
      2. על איזה חשמלאי/מתקין באזור השרון תוכלו להמליץ לי שיודע לעשות עבודה כזו ויקח מחיר הוגן?
       
      תודה מראש על עזרתכם
      מצ"ב תרשים חשמלי ממדריך השירות
    • מאת davidkz23
      קיבלתי 2 הצעות לטיפול ראשון לאאודי A3, מדובר בטיפול לאחר שנה (או 15 אלף קילומטר).
      הטיפול בגדול, שמן מנוע, מסנן, מסנן מזגן, ואולי עוד כמה דברים קטנים (בדיקה מקיפה, תוספים שונים).
       
      הצעה אחת באזור 550 ש"ח, השניה באזור 1400.
      הזולה היא לא מוסך מורשה והיקרה מורשה.
       
      חשבתי שיהיה הפרש אבל כזה גדול?
      האם יש יתרון לטיפול כזה במוסך מורשה?
       
      אשמח לשמוע מנסיונם של אחרים.
    • מאת Cadillac58
      משתף ברשמים ותובנות אחרי חודשיים וכ-4,000 ק"מ באאודי Q2 דיזיין - סקירה ראשונה בפורום, אני חושב, של הדגם שהושק לפני כ-10 חודשים. מדובר ב"וואגית" הראשונה שלי (והרכב ה-12 בסה"כ), שהחליפה לקסוס CT200h היברידית. עוד במשפחה BMW X3 (וכן, גם הבהמה שבסמלון).
       
      כללי: מה זה בעצם? Q2 אינו שחקן מובהק של אף קטגוריה ואין בעצם שום דגם אחר שהוא בר השוואה או מתחרה ישיר על אותה המשבצת. הדרך הנכונה להעריך את ה-Q2, בניגוד לאינטואיטיביות, היא לא כ-Q3 מכווץ אלא כגרסה מוגבהת של A3. התחושה על הכביש, ואת זה הרגשתי כבר בנסיעת המבחן, היא שיושבים חצי-מדרגה מעל רכבים פרטיים - ללא התחושה השלטת של רכב פנאי "אמיתי" (בלי קשר להנעה). מי שמחפש "ג'יפון" בשביל ישיבה גבוהה וטיולי שבילים לא נמצא במקום הנכון, הרכב הזה נועד לכביש לטוב ולרע - ולמרות זאת, בהשוואה לרכבים פרטיים נמוכים כמו הרכב שהחלפתי - יש תוספת גובה של 10 ס"מ בתנוחת הישיבה וכ-2 ס"מ במרווח גחון, מספיק בשביל שלפחות אפסיק לחכך פגוש באבני שפה בחניה.
       
      מנוע וביצועים: דגם 1.4 טורבו מספק 150 כ"ס עם מומנט מרשים של 25.5 קג"מ מ-1,500 סל"ד - ועל מרכב קל יחסית התוצאה מאוד משכנעת והתחושה היא של נסיעה חסרת מאמץ בכל תנאי הדרך ובכל מהירות, תמיד יש כח זמין. בעלייה ובסיבובים של כביש 395 הסחיבה מענגת וזוויות הגלגלול נמוכות בזכות הגובה הצנוע. ההגה קל ומהיר (יש כתבי רכב שכהרגלם כינו גם אותו מנותק או חסר תחושה - שיהיה; לנהגים לא מקצועיים הוא פשוט מצוין), ההיגוי פרוגרסיבי בהתאם למהירות - כלומר בחניה למשל יש פחות סיבובים בין נעילה לנעילה כדי להקל על תמרונים. המנוע מנתק אוטומטית 2 צילינדרים כשדרישת המומנט קטנה מ-11 קג"מ לטובת חיסכון בדלק; הניתוק וההנעה מחדש לחלוטין לא מורגשים למעט הודעה של מחשב הרכב. הטכנולוגיה נקראת Cylinder on demand ולא נמצאת בכל מנועי ה-1.4 טורבו של הקונצרן - בארץ למיטב ידיעתי קיימת רק ב-Q2, A3 ובטיגואן החדש (אך לא בגולף).
       
      תיבת ההילוכים היא רובוטית דו-מצמדית DSG7, כן כן... מסוג DQ200 הידועה לשמצה עם מצמדים יבשים. נתחיל עם מה שלא במחלוקת: השידוך של התיבה הזו למנוע הוא פנטסטי ומוציא ביצועים מעולים עם חיסכון משמעותי בצריכת דלק. ההחלפות הן בשבריר שנייה ובמצב הנהיגה הרגיל D התיבה רצה למעלה מהר עם הילוכים קצרים מאוד. ב-50 קמ"ש היא כבר עולה להילוך חמישי וב-80 קמ"ש להילוך השביעי. התוצאה היא מצד אחד חיסכון בדלק במהירות דו ספרתית ומצד שני סל"ד גבוה מדי לדעתי במהירות תלת ספרתית - 2,000 סל"ד כבר ב-100 קמ"ש ו-200 סל"ד נוספים לכל 10 קמ"ש מעל מאה. במצב S התיבה כמובן מושכת כל הילוך גבוה יותר ומשיגה נתון מכובד של 8.5 שניות בהאצה ל-100 קמ"ש. בהשוואה להיברידיות שנהגתי בהן קודם זה מטוס אבל אפשר להודות שבהילוכים 1 ו-2 הנהיגה פחות חלקה מבתיבה פלאנטרית או רציפה, ואם למשל עוזבים את הגז בהילוך שני לפעמים מרגישים בלימת מנוע כמו בגיר ידני.
      מה לא נכתב כאן בפורום על ה-DSG7, שאחרי כמה עשרות אלפי קילומטרים התחילה לזייף ולקפוץ בהילוכים נמוכים, החלפות מצמדים ומכאטרוניקס וים של טענות לשירות של היבואן. קראתי חלק מהשרשורים האלה ולא מצאתי דיווח על בעיה אמיתית שהגיר הזה גרם באאודי. היה מישהו עם A1 שהתלונן אבל אאל"ט זה לא נגמר שם בהחלפה יקרה וגם אם היו מקרים קשים בודדים, וגם בהתחשב שעל כל אאודי אחת הקונצרן מוכר בארץ 5-6 מכוניות ממותגים אחרים (כך שברור שרוב התלונות יגיעו משם) - עדיין אני מאמין שבאינגולשטאט מקפידים קצת יותר בחלפים ובהרכבה ויש פחות נפילות. בנהיגה אני משתדל להקל על התיבה ולצמצם את החלפות ההילוכים, למשל ע"י העברה למצב M בפקקים או N ברמזורים. אשמח לדווח אחרי 50,000 ק"מ אם מורגשת רגרסיה כלשהי בתיבה. יצוין שאני נוסע לפחות 25,000 ק"מ בשנה והרוב הגדול בינעירוני, אבל כמו כולם מקבל את מנת הפקקים היומית שלי.
       
      נוחות: אומרים שהרכב קשיח יחסית, "מרוסן", אבל בעיני הוא מציע נוחות טובה על שיבושים ופסי האטה, ממש לא מתרסק, למרות של-Q2 מתלה אחורי רגיל ולא רב חיבורי כמו ב-A3. נוחות המושב היא הדבר הכי אינדיבידואלי וכל אחד יבחן אותה על ישבנו - בעיני היא טובה אך לא מצטיינת, הייתי שמח לתמיכה צדית טובה יותר בירכיים ולכיוון הגב התחתון במושב. ההגה מתכוון לגובה ולעומק ולא קשה למצוא תנוחה נוחה. כיוון המושב ידני. ההצטיינות היא בבידוד רעשים מרשים - רוח, מנוע וכביש; הנסיעה שקטה מאוד ונעימה גם כשהמנוע מתאמץ (מה שלא קורה כמעט מתחת ל-140 קמ"ש). הפלטפורמה החדשה של פולקסוואגן, MQB, עושה עבודה טובה ובסה"כ הייתי מגדיר את ה-Q2 בהחלט כרכב נוח, גם בעיר וגם מחוץ.
       
      מרווח: בכל המדדים המרווח ממוצע לרכב קומפקטי, וזה הישג ביחס לבסיס גלגלים של 260 ס"מ (זהה ל-Q3 ול-A3 שלוש דלתות) ובמיוחד ביחס לאורך הכללי הצנוע - 419 ס"מ. כרגיל בסגמנט המרחב מלפנים טוב ומאחור פחות, אבל כן - אפשר להושיב שני מבוגרים או שלושה ילדים מאחור גם בנסיעה ארוכה, בדיוק כפי שאפשר לעשות זאת במאזדה 3. רוחב המושב האחורי נטו 124 ס"מ, המרחק בין הדלתות האחוריות נטו 142 ס"מ (זהה ללקסוס CT). ברור שיש מרווחות ממנה במחיר שלה ואחזור לנקודה הזו בהמשך, אבל מי שיתעקש להשתמש ב-Q2 כרכב משפחתי יצליח לעשות זאת. תא המטען עם 405 ליטר ממש לא קטן (לסיבור האוזן זה רק 19% פחות ממכונית סלון כמו וולוו S90 החדשה) וההטענה נוחה. תאי האחסון צנועים יחסית. לסיכום התכנון הפנימי והעיצוב החיצוני השיגו בהתאמה שימושיות ומראה של רכב ממוצע מסגמנט C, למרות שמימדי האורך הם בין B ל-C. נראה ומרגיש גדול מגודלו האמיתי.
       
      בטיחות: הסיבה העיקרית מבחינתי לבחירה ב-Q2 – חבילת Assistance Plus, שתמורת 9,900 ש"ח (לפני הנחה) מוסיפה על הבלימה האוטונומית התקנית גם תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על שטח מת ותנועה צולבת לאחור, בקרת אורות גבוהים, חיישנים מקוריים מלפנים ומאחור ומחשב דרך צבעוני. השילוב יוצר רכב חצי אוטונומי שמסוגל לנהוג בעצמו בכביש מהיר, וזה כיף ממכר. 5 כוכבי ריסוק וציונים מעולים של 93% בהגנה על מבוגרים ו-86% על ילדים. המערכות האקטיביות מרגישות בשלות ומדויקות, שקטות לחלוטין ולא מייצרות התרעות שוא כפי שמדווחים על התקנות מובילאיי מקומיות. כשמשווים מערכות יש לשים לב לא רק לאקטיבי מול פסיבי אלא גם לטווח הפעולה שברוב הפעמים לא יופיע במפרט הטכני. כיוון ששאלתי את השאלות כתנאי לפני רכישה קיבלתי תשובות מוסמכות בכתב ואלו הן, למתעניינים בפירוט: הבלימה האוטונומית פעילה בטווח מהירות של 0 עד 200, וכוללת זיהוי הולכי רגל עד למהירות של 65 קמ"ש. זו המערכת היחידה ברכב שמשמיעה קול – מופעל צפצוף רק בו-זמנית לבלימת חירום אוטונומית של הרכב (כבר קרה לי פעם או פעמיים...). המערכת לתיקון סטייה מנתיב פעילה רק ממהירות 65 קמ"ש ומעלה – כאשר משלימה אותה מערכת לסיוע בפקקים (שאין לי ברכב) ששומרת נתיב במהירות 0 עד 65. אין שום צפצוף – בהתקרב לשולי נתיב או בסיבוב מורגש תיקון אוטונומי בהגה, שאינו מציק בכלל אלא מסייע. ה"התערבות" בהיגוי מורגשת ומשמעותית כמו בקיה נירו, להבדיל מהתיקון העדין מדי לטעמי ופחות יעיל בטויוטה C-HR (נהגתי בשתי האחרונות נסיעות מבחן). בקרת השיוט האדפטיבית ניתנת לתכנות במהירות 30 עד 200 קמ"ש אך נשארת פעילה בטווח 0-200, כלומר המינימום שאפשר לכוון אותה הוא ל-30 קמ"ש, אבל בזחילה בפקקים למשל גם אם הרכב יורד ל-1 קמ"ש הוא יחזור ויאיץ ל-30 כשיתאפשר בלי שום התערבות. לגבי עצירה מוחלטת, אם העמידה היא למשהו כמו 3 שניות – הרכב יחזור ויאיץ עצמאית, אבל אם העמידה ארוכה יותר יידרש ליטוף עדין של דוושת הדלק כדי להחזיר את בקרת השיוט לפעולה לפי התכנות המקורי שלה. יעיל, מאוד יעיל. הבעיה היחידה שזיהיתי בבקרת שיוט האדפטיבית היא שאם רכב מנתיב אחר נדחף לנתיב שלי במרחק קצר משתי שניות ממני, הרכב לא מאט כמצופה ומחייב בלימה (מבאס). ההתרעה על שטח מת היא נורה שנדלקת בצידי המראות עם קצב הבהוב משתנה לפי גובה הסכנה המגיעה מאחור. לדעתי המערכת הזו לא מוערכת מספיק והיא סופר חשובה ובלי ספק מסוגלת למנוע תאונות כתוצאה מהחלפות נתיב לא זהירות. הדיוק שלה ב-Q2 מדהים. ההתרעה על תנועה צולבת מאחור מתקבלת רק על מסך המולטימדיה, כאשר המילה STOP יחד עם חץ המורה על כיוון התנועה הצולבת מופיעים על רקע התמונה מהמצלמה האחורית. פשוט ויעיל. לסיכום, קנייה של Q2 בלי להוסיף 5% על חבילת הבטיחות המעולה הזו היא מבחינתי החלטה הזויה. יצוין שדווקא דגם ה-1.0 ליטר (Icon) כולל תקנית את כל החבילה.
       
      אבזור: אאודי עשו מהלך שיווקי פנטסטי עם ה-Q2, כרטיס כניסה מוזל למשפחת ה-Q כביכול (בפועל כאמור לדעתי זו גרסה אופנתית של A3), אבל צ'מפיון עשו טעות כשהשיקו את הרכב בינואר 2017 עם חוסר בלתי נסלח באבזור. התוצאה היא שגם אחרי שהאבזור מאוד השתפר ביולי, נשארו ברשת כל אותם מבחני דרכים שדיברו בצדק על בעיה בסעיף התמורה לכסף ואבזור חסר. ספק אם הקונה הפוטנציאלי היום יודע למשל שהמחסור המטופש בכניסת USB (!!) עליו דווח בתחילת השנה כבר לא רלוונטי והרכב מגיע תקנית עם שתי כניסות USB בכל הגרסאות. עוד דובר על מחסור מעצבן בבקרת שיוט ובמיוחד במערכות בטיחות אקטיביות מלבד בלימה אוטונומית. החל מהקיץ נכנסה חבילת האסיסטאנס ופתרה בענק גם את שני החוסרים האלו, והוסיפה חיישנים מלפנים ומאחור. כמו כן נוספו תקנית שמשות אחוריות כהות. מצלמה אחורית היא עדיין אופציה יקרה ומעצבנת (4,000 שקל, או 6,000 בתוספת WAZE), אז התקנתי מצלמה בנפרד, באיכות מעולה ובמיקום המקורי, ב-1,900. ה-Q2 שלי היא מדגם Design וכוללת חישוקי 17 אינץ' מולטי-ספוק, חבילת תאורת לד פנימית, "להב" שחור מטאלי שיוצר "גג צף", פגושים בשחור מבריק, ספי דלת מאלומיניום ועוד קשקושים. מעבר לזה מוצעת חבילת לאקשרי עליה ויתרתי, שתמורת 25,000 שקל מוסיפה מפתח חכם, גג פנוראמי וקיפול חשמלי למראות. מפתח חכם מאוד רציתי והיה מבאס לחזור אחרי 9 שנים להתנעה עם מפתח קפיצי, אבל בדיעבד זה לא נורא ויש יתרון מסוים בכך שלא צריך לשים את המפתח איפשהו, שלא יכולות להיות תקלות תקשורת בהתנעה ואומרים שגם קשה יותר לגנוב רכב עם מפתח פיזי. נו שוין. עוד תצוין לטובה מערכת Audi sound system תקנית בכל הגרסאות של Q2 (אופציה ב-A3) עם 10 רמקולים, 180W וסאבוופר בגלגל הרזרבי – סאונד מעולה. תקניים גם חיישני גשם ואור, פקודות קוליות, בלם יד חשמלי ומסך מולטימדיה 7 אינץ' ברזולוציה גבוהה (לא מגע) אבל לא מאוד שימושי – הנתונים של מחשב הדרך יותר שימושיים.
      כל שאר התוספות הן אופציה די תיאורטית, משום שהן מחייבות "הזמנה מיוחדת" שמבטלת את ההנחה המשמעותית שאפשר לקבל כשקונים רכב מהמלאי הקיים. בהשקה דיברו על תאורת לד במקום הלוגן סטנדרטי מלפנים ומאחור ב-12,000 שקל – לא הציעו לי אפילו, וכן על ריפודי עור במחיר דומה. אני "סאקר" של ריפודי עור ולמחרת קבלת הרכב הבאתי אותו כלאחר כבוד לאוטו אלגנס ביהוד שעשו ריפוד עור מקצועי באיכות פשוט מעולה - הם רפדי העור הרשמיים של מספר יבואנים בארץ. בכל כניסה לרכב מקבל אותי הריח המשכר של העור, המגע שלו נפלא והצבע החום בהיר שובר את השחור הקודר של התא. הרכב מרגיש פרמיום אמיתי. כיוון שהרכב משמש רק אותי לנסיעות לעבודה (המשפחה משונעת ב-X3 של אשתי) ויש שמשות כהות מאחור... ריפדתי בעור רק את המושבים הקדמיים ומשענת היד. המחירים קבועים: רכב קומפקטי (סגמנט C, כמו Q2, Q3) - עולה 4,680 שקל למושבים קדמיים, 8,750 לכל הרכב; רכב גדול (סגמנט D, כמו Q5) עולה 10,400 לכל הרכב. כך מקבלים ריפוד עור בלי לשלם 100% מס. המושבים אגב מוצאים מהרכב, ריפוד הבד מוסר לחלוטין ובמקומו בא העור באופן מושלם. מומלץ בחום, תמונות מצורפות.
       
      צריכת דלק: מן הסתם לא מצליח להתקרב לנתון היצרן הרשמי של נסיעה משולבת – 19.2 ק"מ לליטר, ובחישוב ידני השגתי בכל תדלוק בין 14 ל-15 ק"מ לליטר (טווח נסיעה של 700 ק"מ לטנק. בטנק מלא 50 ליטר). מחשב הדרך אופטימי ב-1 קמ"ל באופן קבוע, כמו בלקסוס ובטויוטה היברידיות. תנאי הדרך שלי הם נסיעה יום-יומית מהמושב במישור החוף לירושלים דרך כביש 1, כלומר בעיקר בינעירוני אבל עם תוואי הררי ולא מעט נסיעה בתוך ירושלים, עד עכשיו עם מזגן, 117 ק"מ ביום. סגנון הנהיגה שלי מאוד מודע לצריכת דלק אחרי שההיברידיות חינכו אותי, אבל כשאפשר לנסוע 130 אני שם... וכשבא לי להרגיש את הבעיטה של הטורבו אני יודע ללחוץ. מאמין שעם רגל קלה על הגז במישור החוף אפשר להוציא גם 16 קמ"ל בממוצע, אבל רוב הנהגים יקבלו קרוב ל-14. בשיוט במישור ב-100 קמ"ש מחשב הדרך הרבה פעמים חוצה את ה-20 קמ"ל, ב-120 קמ"ש הצריכה עולה משמעותית (2,400 סל"ד). בסופו של דבר בהשוואה ללקסוס CT ההיברידית שהחלפתי מדובר בתוספת של 150 שקל לחודש על דלק – לא זניח, אבל הביצועים מליגה אחרת ואני בשל לטרייד-אוף הזה.
       
      תמורה לכסף: זה השיקול שמנחה אותי אבל כמובן שלכל קונה יש צרכים משלו והערכה שונה למאפיינים שהרכב מציע. חיכיתי להשקת ה-Q2 וכבר בדצמבר הייתי באולם, רק כדי לגלות תמורה עלובה לכסף. אפילו נציג המכירות הודה בכך וניסה לדחוף אותי ל-A3/Q3. לא הייתי שלם עם אף אחת מהן וכבר הזמנתי טויוטה C-HR, עד שהופיע דגם 1.0 המוזל שמשך אותי שוב לאולם התצוגה ושם תוך דקות "שדרגו" אותי בחזרה ל-1.4 עם הנחה משמעותית שאי אפשר היה לחלום על רבע ממנה חצי שנה קודם. לדעתי אם מבחני הרכב היו משקללים את המחיר האמיתי אחרי הנחה יחד עם האבזור המשודרג, היו מגיעים למסקנה שמדובר בתמורה מאוד גבוהה לכסף. נכון – באותו המחיר של ה-1.4 (כולל חבילת אסיסטאנס) אפשר לקנות מאזדה CX-5 בסיסית חדשה או פיז'ו 3008 פרמיום – שתיהן מרווחות יותר, גבוהות יותר ומשדרות יותר "פנאי" ומשפחתיות. אין ספק שבסקאלת המטר לשקל ה-Q2 לא נמצאת במקום טוב, אבל מספיק להביט, לגעת ולסובב כפתור באאודי ולהרגיש את הדיוק והאיכות בשביל להבין שיש במותג פרמיום ערך מוסף מעבר לסמל ותדמית.
       
      למי הוא מתאים: לדעתי האישית כמובן... מתאים ליחיד או לזוג, או כרכב שני במשפחה. מתאים גם כרכב עירוני (שם אפשר להסתפק במנוע 1.0) וגם כבינעירוני, למי שמחפש רכב קומפקטי לא נמוך ולא גבוה עם תא נוסעים איכותי, ביצועים טובים, בטיחות אקטיבית מצוינת, חיסכון בדלק וכמובן מתחבר לעיצוב ולמותג.
  • נושאים פופולריים

  • נושאים חדשים

  • חברים

×
×
  • תוכן חדש...