Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: פיאט פונטו החדשה נחשפת בתמונות ריגול


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 3548 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין צורך בהתייחסות ענינית ומפורטת להבדלים שבין הבראבו לגולף, ודאי כשמדובר בתגובה למי שחיבתו העזה לפיאט היא מין המפורסמות. בכל מקרה ובלי להתייחס להבדלים בין השתיים, עם ענין אחד קשה להתווכח, בעוד הגולף היא הצלחה מסחרית פנומנלית, הבראבו היא כמעט תמונת ראי של כישלון חרוץ. מי שמכיר את הבראבו, לא מבין למה, מי שלא בהחלט כן, זה הכל.

שום קומפקטית של פיאט לא נחלה הצלחה מסחרית גדולה.

הריטמו שהוצגה ב 78' היתה מכונית נאה אמנם ואפילו תזכר כמכונית הראשונה שהורכבה ע"י רובוטים, אולם תכנון כושל מנע ממנה הצלחה של ממש.

בטיפו שנוצגה ב 88' השקיעה פיאט סכומי עתק, אולם גם כאן לא השלימו פיאט את המלאכה, והטיפו נאלצה להסתפק ביחידות כוח די בינוניות ובנוסף הציעה תא נוסעים דוחה ועלוב.

הבראבו\בראבה של 96' התבססו על פלטפורמת הטיפו, ולמעט עיצוב נאה לא היה להן שום יתרון יחסי, בוודאי לא ביחס לפיג'ו 306 או לאופל אסטרה, וכשהוצגה הגולף MK4 ב 98' והפוקוס ב 99', איבדה לחלוטין את הרלוונטיות המעטה שעוד היתה לה.

את הסטילו שהחליפה אותה אף אחד לא ממש זוכר, ובנקודת הזמן הזו איבדה פיאט כליל את אחיזתה בפלח השוק הנמכר ביותר באירופה

הבארבו היתה הסובלת העיקרית מכך, למרות שהיתה הקומפקטית הטובה ביותר שייצרה פיאט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האיטלקים עשו סיפור מאוד גדול מהייצור הרובוטי במפעלים שלהם (שלכאורה היה אמור לפתור את בעיות האמינות).

תוכנית הסטירה הבריטית not the nine o'clock news לעגה לסרטוני הפרסומת של פיאט מאותם ימים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגזמתם קצת, למה האנטי הרחב נגד פיאט?

אני מזכיר שהאונו נחטפה פה כמו לחמניות חמות, הפונטו mk1 נמכרה יפה מאוד וגם הפונטו ספייס בשנותיה הראשונות.

גם הפיאט 127 1050 סמ"ק שגדלתי עליה שירתה אותנו 16 שנה משנת 1984 עד 2000 ללא שום בעיות מיוחדות (בעצם הוחלפה משאבת מים וגם אלטרנטור וקצת בעיות עם הקרבורטור עם הזמן אם אתם קוראים לזה תקלות).

האונו 70S שנת 1993 שבאה אחריה היתה מהנה לנהיגה במסגרת המגבלות שלה, ברכב הספציפי אני לא הייתי יד ראשונה אלא רביעית, אז לא אתייחס לתקלות שהיו אולי עקב הזנחה של הבעלים הקודמים והכל תוקן.

 

בנוגע לעיצוב גם האונו, גם הפונטו (המקורית, הספייס וגם הגרנדה והאיבו) וגם הבראבו היו יפות מאוד.

 

בקשר לאמינות הרכבים האיטלקיים, עדיף שלא נתחיל לפרט ולהשוות את פאדיחות קונצרן פולקסווגן בשנים האחרונות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לאמינות הרכבים האיטלקיים, עדיף שלא נתחיל לפרט ולהשוות את פאדיחות קונצרן פולקסווגן בשנים האחרונות...

 

על הפאדיחות של הקונצרן נלקחה אחריות ברמת היצרן. על הפאדיחות של הדיואל-לוג'יק/סלספיד סמל"ת שולחים אותך יפה לחפש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום קומפקטית של פיאט לא נחלה הצלחה מסחרית גדולה.

הריטמו שהוצגה ב 78' היתה מכונית נאה אמנם ואפילו תזכר כמכונית הראשונה שהורכבה ע"י רובוטים, אולם תכנון כושל מנע ממנה הצלחה של ממש.

בטיפו שנוצגה ב 88' השקיעה פיאט סכומי עתק, אולם גם כאן לא השלימו פיאט את המלאכה, והטיפו נאלצה להסתפק ביחידות כוח די בינוניות ובנוסף הציעה תא נוסעים דוחה ועלוב.

הבראבו\בראבה של 96' התבססו על פלטפורמת הטיפו, ולמעט עיצוב נאה לא היה להן שום יתרון יחסי, בוודאי לא ביחס לפיג'ו 306 או לאופל אסטרה, וכשהוצגה הגולף MK4 ב 98' והפוקוס ב 99', איבדה לחלוטין את הרלוונטיות המעטה שעוד היתה לה.

את הסטילו שהחליפה אותה אף אחד לא ממש זוכר, ובנקודת הזמן הזו איבדה פיאט כליל את אחיזתה בפלח השוק הנמכר ביותר באירופה

הבארבו היתה הסובלת העיקרית מכך, למרות שהיתה הקומפקטית הטובה ביותר שייצרה פיאט.

המכוניות המשפחתיות של פיאט שנחלו הצלחה היו טרום עידן הקומפקטיות, למי שזוכר את ה 124 הפנטסטית או ה 125 הטובה פחות, את ה 131 הנהדרת וה 132 המחורבנת שכיסו את הארץ, אפילו כאן. גם אצל הספורטיביות היו 124 קופה וספיידר, או הבארקטה החדישה יחסית שגם מתעבי פיאט סדרתיים הורידו את הכובע בפניה. זה עוד מבלי להזכיר שיתופי פעולה עם פרארי שהביאו פיאט דינו ופיאט דינו ספיידר ( האוטו הכי יפה למעט המיורה, שזכיתי להכיר ). בקיצור עבר מרשים יש ליצרן הזה. העבר היותר קרוב מאוד משעמם וההווה פשוט נורא עם גירסאות אין ספור של ה 500 והגרנד פונטו וזהו. ומה שמזהים זה יצרן שאין לו פשוט ענין בשוק האירופי וחושב שאמריקה זה העתיד. אולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

מרקיונה הרי כבר הודיע שיבוא מסודר של ה-127 החדשה לישראל יתחיל מיד לאחר הגעת האלפא ג'וליה.

 

על פי מצגת ששוחררה אתמול, ה-127 החדשה תשלב "שימושיות והנאה". המנוע והשלדה תוכננו על ידי מהנדסי מזארטי כאשר הדגם הבכיר יכלול מנוע 1.4 טורבו עם 200 כ"ס והנעה כפולה. כמו כן יוצגו בהשקה מנועי דיזל וגרסה חשמלית.

 

המהנדס הראשי של הפרויקט - אינג' פבריציו בלוף, מוסר שה-127 החדשה, עם מתלים והגה חדים יותר, תהווה בסיס לאלפא שתחליף את המיטו וכן לגרסת אוטוביאנקי בעיצוב מעט שונה וגג רך מתקפל.

 

האחראית על מותג לנצ'יה - גב' אנטוניה סמפדוריה, הודיע שלא מין הנמנע שגם נראה גרסת לנצ'יה עם רצפה מעט מוארכת שתהיה מכוונת מול מרצדס A.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבוא ה 127 החדשה מתעכב במקצת, קודם מחכים לתחילת שיווק האלפא סוד המחודשת, עם הנעה אחורית ופלטפורמה חדשה.

 

נראה מה יהיו תגובות הקהל עליה ואז יתקדמו בקשר ל 127.:wink:

 

DOC SLOW,

אי אפשר לתת תיאור כ"כ מפורט כמו שנתת ולשכוח את דגמי ה"טריביוטו פיאג'יו APE" של ה 127.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי במייל תמונות ריגול של ההכנות לייצורה של הפונטו החדשה, אי שם בטורינו, במפעל חדש שנבנה במיוחד עבורה, מאחר וכל המפעלים האחרים של הקונצרן, ובייחוד אלפא ולנצ'יה, בתפוסה מלאה.

נקווה רק שמרקיונה לא ייחטף על ידי הבריגדות האדומות, שמן הסתם יסעו בג'וליה החדשה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחראית על מותג לנצ'יה - גב' אנטוניה סמפדוריה,

 

 

זאת אותה אחת מ"סמפדוריה, בראבו אה לה לנציה"?

 

התקדמה מלתלות כביסה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרקיונה הרי כבר הודיע שיבוא מסודר של ה-127 החדשה לישראל יתחיל מיד לאחר הגעת האלפא ג'וליה.

 

על פי מצגת ששוחררה אתמול, ה-127 החדשה תשלב "שימושיות והנאה". המנוע והשלדה תוכננו על ידי מהנדסי מזארטי כאשר הדגם הבכיר יכלול מנוע 1.4 טורבו עם 200 כ"ס והנעה כפולה. כמו כן יוצגו בהשקה מנועי דיזל וגרסה חשמלית.

 

המהנדס הראשי של הפרויקט - אינג' פבריציו בלוף, מוסר שה-127 החדשה, עם מתלים והגה חדים יותר, תהווה בסיס לאלפא שתחליף את המיטו וכן לגרסת אוטוביאנקי בעיצוב מעט שונה וגג רך מתקפל.

 

האחראית על מותג לנצ'יה - גב' אנטוניה סמפדוריה, הודיע שלא מין הנמנע שגם נראה גרסת לנצ'יה עם רצפה מעט מוארכת שתהיה מכוונת מול מרצדס A.

 

מעניין.

איפה קראת את זה ? יש לך קישור לאינפורמציה?

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחראית על מותג לנצ'יה - גב' אנטוניה סמפדוריה, הודיע שלא מין הנמנע שגם נראה גרסת לנצ'יה עם רצפה מעט מוארכת שתהיה מכוונת מול מרצדס A.

 

מעניין.

איפה קראת את זה ? יש לך קישור לאינפורמציה?

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3548 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...