Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אור אור

נדלקה נורית "בדוק מנוע" מאזדה 3 2007

שימו לב! השרשור הזה בן 2201 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שלום לכל החברים :)

 

ברשותי מאזדה 3 2007 (5 דלתות).

השבוע בזמן נסיעה ברכב נדלקה לי המנורה בלוח שעונים "בדוק מנוע".

 

הוצאתי את המינוס של המצבר לכמה דקות ואז החזרתי,

המנורה נעלמה אבל חזרה לאחר כמה דקות.

 

נכנסתי למוסך באיזור השרון,המוסכניק עשה לי בדיקה עם המחשב והופיע תקלה P0031

המוסכניק אמר שצריך להחליף חיישן אגזוז ודרש 550 שקל על חיישן משומש.

 

אני חושב שזה מחיר יקר ואני מאמין שיש אפשרויות ושיטות אחרות לתיקון התקלה.

אשמח לעזרתכם,

אור

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה חושב שזה מחיר יקר? מה זה חיישן משומש? עדיף כבר לשים חדש. ולמה אתה מאמין שיש אפשרות אחרת חוץ מלהחליף חיישן תקול (שאורך חייו, אגב, כ 7 שנים).

התקלה שלך היא חיישן חמצן תקול לפני הממיר. בדוק מספר קטלוגי של החלק ותזמין אותו (מקורי) מחו"ל ברבע מהמחיר של חדש (בד"כ).


"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

מכירה -

חלקים ל E36-E46: מאווררים, חיישן גובה שמן, משענת יד ועוד

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום fizban,

 

אם האורך חיים של החיישנים הם כ-7 שנים זה אומר שעוד כמה זמן החיישנים האחרים שלי יפסיקו לעבוד

וגם אותם אצטרך להחליף.

זה מסתכם במחיר עצום בשביל כמה חיישנים.

 

יש לי עוד דברים אחרים שאני רוצה לסדר ולהוסיף ברכב :(

 

מה קורה שממשיכים בנסיעה עם הנורה דולקת?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי הנורה דולקת, וכשהלכתי למוסך הוא אמר לי שהקטליטי שלי מת, אז אני ממשיך לנסוע עד לטסט


Buick La Sabre 2002 V6 3800cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שלום fizban,

 

אם האורך חיים של החיישנים הם כ-7 שנים זה אומר שעוד כמה זמן החיישנים האחרים שלי יפסיקו לעבוד

וגם אותם אצטרך להחליף.

 

מה קורה שממשיכים בנסיעה עם הנורה דולקת?

זה לא אומר שום דבר (שחיישנים אחרים יתקלקלו). אי אפשר לנבא תקלות כאלה. מה שחשוב הוא שהאבחון יהיה מדוייק.

תחליף ספציפית את החלק התקול (תברר מחירים גם בהזמנה מחו"ל, לפי מק"ט, כפי שנאמר) וסע לשלום.


alfa 156 2.5.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שלום לכל החברים :)

 

ברשותי מאזדה 3 2007 (5 דלתות).

השבוע בזמן נסיעה ברכב נדלקה לי המנורה בלוח שעונים "בדוק מנוע".

 

הוצאתי את המינוס של המצבר לכמה דקות ואז החזרתי,

המנורה נעלמה אבל חזרה לאחר כמה דקות.

 

נכנסתי למוסך באיזור השרון,המוסכניק עשה לי בדיקה עם המחשב והופיע תקלה P0031

המוסכניק אמר שצריך להחליף חיישן אגזוז ודרש 550 שקל על חיישן משומש.

 

אני חושב שזה מחיר יקר ואני מאמין שיש אפשרויות ושיטות אחרות לתיקון התקלה.

אשמח לעזרתכם,

אור

 

בוקר טוב, ושבוע טוב.

זה שנדלקה לך מנורה אזהרה, זה לא אומר שעדיין צריך להחליף את החיישן חמצן.

מה שצריך לעשות לפני החלפת חיישן חמצן הוא: להתחבר למחשב, לראות את התקלה(כמו שעשו אצלך)

זה שאבחנו את התקלה, זה לא מספיק. צריך לפתח מכסה מנוע, ולראות האם הקונקטור לא יצא מהמקום, האם החוטים שמחוברים לקונקטור לא יצאו,

האם אין בעיית חיווט בין הקונקטור לבין החיבור שלו, יכול להיות מצב שהחיישן תקין, אבל הוא לא מחובר כמו שצריך ( עקב טיפול שעשו לאחרונה לדוגמא ושכחו להחזיר או דברים דומים.)

בכל מקרה, במידה והחלטת כבר שעליך להחליף את החישן חמצן, מומלץ לשים חיישן שהוא עם התנגדות דומה, שיהיה אפקטיבי במידה מקסימלית.

בברכה

עריכה אחרונה על ידי twito6

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום ותודה בינתיים על התגובות והעזרה :)

 

האם יש למישהו שרטוט איפה נימצא בדיוק החיישן הזה?

 

ואם אפשר גם קישור לקניה באיבי או משהו דומה כי אני מעוניין להרכיב לבד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אור פרט אחד מאוד חשוב.... נניח ואתה לא מחליף את החיישן חמצן ואתה ממשיך לנסוע הכול טוב. הבעיה היא שמנורה ממשיכה לדלוק, ואם יצוץ משהו קריטי למנוע שכן גם אמור להדליק את ה"check engine" אתה לא תדע, כי בכול מקרה הנורה דולקת. קח את זה בחשבון.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest botzek1

דחייה של תיקון כזה עולה כסף, כי בדרך כלל צריכת הדלק עולה. נסה לטפל בזה בהקדם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב חברים עדיין לא תקנתי את הבעיה עם המנורה "בדוק מנוע"

אני עדיין מחפש מקום טוב לסדר את התקלה.

 

אני לא מעוניין להשקיע הרבה כסף כי אני יודע שזאת בעיה קטנה ולא רצינית.

אשמח שתשלחו לי אנשים שמעסקים בתחום.

 

אור

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב חברים,

טוב לאחר המון מאמצים וחיפושים.

נכנסתי היום ל״רוני אגזוזים״ שנמצא ברחובות.

 

הגעתי למקום וקיבלו אותי יפה,הסבירו לי בצורה מקצועית מה תפקידו של החיישן ומה הבעיה שלו.

 

לאחר בדיקה החיישן התגלה כתקול והוחלט על החלפת חיישן מקורי משומש של מאזדה 3.

המחיר היה שווה לכל כיס וגם קיבלתי אחריות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 2201 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...