Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTI


 שיתוף
עוקבים 7
שימו לב! השרשור הזה בן 2501 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מרשים ביותר!

 

מעניין כמה זמן/קילומטראג' מנוע כזה שורד ואיזה תחזוקה הוא דורש. מגיע לו שיפנקו אותו...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני חושב שאתה אופטימי קצת ושוכח דבר מאוד קריטי- לרכב כזה יש סבירות לא רעה שנתון התאוצה 100-200 יהיה מרשים יותר מנתון ה-0-100 שכן בזה האחרון הרכב יחפור הרבה ביציאה מהמקום.

 

ההערכה שלי היא שבתנאים יומיומיים הרכב לא בטוח בכלל שירד מ-5 שניות למאה.

 

יש לו המון כח אבל עם הנעה קדמית יש שם הרבה הפסדי כח בתאוצה מעמידה.

 

אבל מראש ראוי לציין שזה נתון מאוד סתמי ולא רלוונטי למכונית חזקה כזאת, היא מתחילה לחיות מאיזור 100 קמ״ש אז יש פחות בעיות אחיזה (תלוי בכביש ומצבו, בכביש רטוב גם ב-120 קמ״ש הבקרת אחיזה עלולה לעבוד שעות נוספות תחת האצה אגרסיבית.

 

זה נכון שיש הפסדי כוח ביציאה מהמקום עם הנעה קדמית,

אבל לא נראה לי הגיוני שמפלצת כזאת תאיץ ל-100 ב-5 שניות.

אבל היי, אפשר לשאול אותם... ;)

 

אז נו אלי/אביחי, כמה עושה 0-100?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הוא כתב שבהילוך 3 מ-85 קמש+- הרכב פירפר גיהנום, אז מעמידה? :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה הרכב נבנה בין היתר לצורכי תחרויות דראג,

במוקדם או במאוחר הוא יצטרך לדעת לצאת מהמקום.

לא מאמין שבקטגוריית הנעה קדמית המתחרים לא יורדים מ-5 שניות ל-100.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בכל מקרה הרכב נבנה בין היתר לצורכי תחרויות דראג,

במוקדם או במאוחר הוא יצטרך לדעת לצאת מהמקום.

לא מאמין שבקטגוריית הנעה קדמית המתחרים לא יורדים מ-5 שניות ל-100.

 

שים לב שדיברתי על נהיגה יומיומית, במסלול דראג עם צמיגים מתאימים אחרי חימום הגיוני שירד מ-5 שניות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים לא פחות.

 

חבל שאין וידאו מושקע על כל תהליך ההרכבה, ערוץ אגו היו קונים ומשדרים את זה בטוח.

הייתי מתחבר בחזרה לחברות הכבלים רק כדי לצפות בזה.

 

פשוט לא יאומן.

 

:mm_yeah:

 

(ואיזה כותרת צנועה "גולך GTI" כאילו כלום לא קרה)

אופנוען

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

כל הכבוד על הפרויקט!

 

ליציאה מהמקום אולי קצת אלקטרוניקה יכולה לעזור

 

-= volvo 850 turbo =-

///-= 225 bhp =-\\\

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 2501 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...