Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היונימוג האדום

סיטרואן דה שבו 65 - יומן שיפוץ

Recommended Posts

השבוע חלף הלך לו ויום שישי הגיע .

הסיטרואן המתינה בסבלנות ליום הזה ביודעה שאני רק שלה .

קיר האש שוייף וצופה בזפת על מנת לבודד מחום ולשמור מפני החלודה .

המנוע שודך בחזרה לגיר וכל המכלולים הותקנו עליו . גם האגזוז עבר שיפוצון קליל וחזר למקומו .

בסיום היום הארוך הזה מצא המנוע את מקומו בחרה משודך למרכב .

במקביל לחיבור והכנסת המנוע הוכנס בחזרה גם המנוע של הג'יפ ( לאחר שיפוץ כללי ) .

על מנת לשנות את הדינאמו 6V המקורי לאלטרנטור 12V נחרט מתאם עם פולי לרצועה - מ: דלרין - חזק מאוד והרבה יותר קל .

האמת שני המנועים די דומים :-P - הג'יפ 4220CC ואילו הסיטרואן 425.0CC מעניין "כמעט" אותו הנפח .

מצורפות תמונות נחמדות , תהנו .

 

אילן

 

כעת , לאחר שהסתיים השיפוץ , נסעתי עם הרכב כבר כ: 600 ק"מ .

פולי המנוע אשר נחרט מ-דלרין לא עמד במעמסה וקרס .

מסתבר שהחומר ממנו עשוי הפולי אכן חזק מאוד ועמד יפה בעומס צידי רצוף שהופעל עליו , אולם לא החזיק מעמד בשחיקה .

הפולי פשוט "נעלם" , הרצועה שחקה אותו לחלוטין .

הותקן פולי מתכת מקורי , ווהרכב חזר לנסוע .

 

אילן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חלפו עברו להם עוד 1600 ק"מ והרכב ממשיך להשתפר .

בשבועות נסעתי לאירוע בכרמיאל , ביום שישי נסעתי לקיבוץ דורות , בשבוע הבא עוד פעם לצפון , ועוד היד נטוייה .

למעט מספר חיזוקי ברגים , לא סבלתי מתקלות כלשהן .

הרכב מפגין אמינות , התגובות בכל מקום נלהבות , ואני כבר כמעט מסיים את הפרוייקט הבא - שיפוץ סיקס שנת 1990 .

כחלק מחיפושיי אחר סוסים שברחו מהמנוע חרטתי פולי מנוע בעל קוטר קטן מאוד ( 55 מ"מ ) , הדבר שיפר את הסחיבה לפחות ב- 5% אולי יותר , בכל אופן השינוי מורגש .

 

אילן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חלפה עברה לה שנה שלמה מאז שהסיטרואן שלי חזרה לכבישי ישראל .

ובדיוק באותו תאריך ( 3/3 ) החזרתי לכביש גם את הג'יפ ( סיקס 1990 ) שלי שגם הוא שופץ על ידי ממש מהיסוד .

אתמול יצאנו לשטח לחנוך את המשופץ הטרי .

אל דאגה אני לא משתעמם לרגע - יש כבר מחשבות לגבי השיפוץ הבא .

 

אילן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עברו כבר כמעט שנתיים מסיום השיפוץ .

הסיטרואן עברה כבר כ: 8000 ק"מ בכבישי ישראל וכעת מתחילים להכין אותה ל"מסע" לקרואטיה בשנה הבאה .

יוצא כעת למסע קניות בביולי אשר באנגליה , ולאחר מכן נתחיל במקצה שיפורים הכולל חיזוק המנוע ועוד כמה תופינים .

עידכונים בהמשך אילן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן חברים .

חלפו עברו להן שלוש שנים כמעט מסיום השיפוץ , בהמשך שופץ הסיקס שלי ( 1990 ) וכן סיימתי לאחרונה שיפוצון של טילון I.C.M. ( 1962 ) .

מתכנן להתחיל בקרוב פרוייקט חדש ( גיליתי שזה מה ששומר אותי צעיר :wink: ) ולכן בלית ברירה נאלץ להיפרד מהסיטרואן :-(:-( .

הרכב כאמור שנת 1965 דגם מיוחד ( 3CV ) - יש לו גלגל רזרווי בתא המנוע וכן גלגל נוסף מאחור , תא המיטען נפתח כולל החלון האחורי .

המנוע הוחלף למנוע ה"גדול" - 602CC עם מצמד צנטרפוגלי ( משלבים להילוך ועומדים ברמזור ללא לחיצה על המצמד - מתחלף האור עוזבים ברקס ונותנים גז ) , המנוע והגיר גם הם במצב מצויין .

 

לפרטים - אילן - 050-5249686

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זהו סיפור השיפוץ במלואו וכולל תמונות והסברים לאורך הדרך .

ממש מעניין אותי כיצד ניתן לתעד ככה בפייסבוק .

 

אילן

 

נ.ב. הרכב למכירה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים , זהו יומן השיפוץ שעשיתי לסיטרואן שלי אשר החל בשנת 2013 .

כמה קל היה "לשלוף" אותו מהאוב :shock:

נראה את זה קורה באם השירשור היה נערך בפייסבוק :-(

לתשומת לב החברים .

 

אילן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אילן ,

הסברתי לך בשרשור אחר.

בפייסבוק , המידע שאתה פירסמת הוא בשליטתך , גם לאחר הפירסום.

וברירת המחדל היא שאחרי תקופה מסוימת הוא הופך להיות פרטי. אלא אם תגדיר זאת מראש. (מה שרוב המשתמשים לא עושים )

 

בפורום

המידע בשליטת הפורום בלבד, וברירת המחדל הוא שהוא תמיד ציבורי.

 

הקלות של העלאת תמונות וכיתוב של מידע בפייסבוק , התפוצה הרחבה יותר , והקלות שבה המידע החדש מוצף לך

 

תוסיף לזה את אכיפת החוקים הנוקשה של מנהלי הפורום (קיבלתי הערה רק כי כתבתי הודעה עם שלוש נקודות בסוף )

שהרחיקה משתמשים מהפורום (משתמשים הושעו או הורחקו מהפורום על דברים שונים ומשונים , מחיקה של הודעות וכד' )

ותקבל את המצב הנוכחי.


גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים , בעיקבות הכתבה שפורסמה אמש על מכוניות שנות השישים בירחון - דרייב טיים , ואשר הדה שבו שלי מופיע בה .

העלתי מחדש את השירשור הזה להנאתכם .

 

אילן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עברו חלפו להם שלוש שנים תמימות עם הסיטרואן המיוחדת הזאת שבהם היא נסעה על כבישי ישראל מעל 7000 ק"מ ללא שום תקלה או גמגום .

הנסיכה ביקרה פעמיים בפסטיבל שבועות בכרמיאל , פעמיים נוספות - טיול לצפון , מספר פעמים דרום אדום .

הגיע זמן הטסט , מאמין שתעבור כרגיל - ללא תקלות ועם הרבה צילומים :wink: .

 

אילן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...