Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צרות במימון רכב: הטלנובלה של פרנקוס (כותרת לא נערכה).


יוסי פרנקוס
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים

נפלתם על הילד.

יוסי - אין לי מושג מי אתה אבל הבנתי את הראש.

בא לך אוטו חדש מהשקית וימות העולם.

לא משנה כמה זה יעלה. נקודה.

גם לי יש קריזות כאלה על מכוניות לפעמים.

ידוע שאנחנו מפסידים אבל כל אחד וההנאות שלו.

יש כאלה שזורקים 10000 שח על נופש של כמה ימים.

יש כאלה שיזרקו את זה על ג'אנט 17 , צמיגים ועדכון תוכנה.

אין מה להשוות.

לסיכום - יוסי - שיהיה לך בכיף ותתחדש.

מה שבחרת זה מה שבא לך וזה מה שחשוב.

 

אלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סלע - תאמין לי אני יודע. קראתי כמעט את כל השרשור.

זו סתם צורת דיבור :-)

בלי קשר לזה, התכוונתי רק לעובדה שיש אנשים שמעדיפים להתחייב כדי שיהיה להם מה שהם רוצים - ועכשיו.

אין מה לעשות. במכוניות גם אני כזה - למרות שכרגע יותר בתחום השטח.

יש אנשים שלא בא להם לחכות שנה כדי לקבל משהו. לא יודעים לדחות סיפוקים.

אני יכול לומר על עצמי שלחסוך כסף באופן קבוע אצלי אין סיכוי למרות שאני מרוויח לא רע (נשוי + 2).

בגלל זה אני לוקח הלוואות וקונה מה שאני רוצה כי את ההלואה אני חייב להחזיר :-D

להגיד לך שזה נכון כלכלית? ברור שלא!

אבל כל אחד והשיקולים שלו.

הילד 8) בסה"כ פתח שרשור כדי לספר על טיפול לא רציני כל כך במימון מול מי שהוא עבד.

הוא בטח לא התכוון שכל אחד פה יתן לו עצות מה נכון ומה לא נכון כלכלית.

זו דעתי.

 

כמובן הכל בכיף :-D

 

אלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים

נפלתם על הילד.

יוסי - אין לי מושג מי אתה אבל הבנתי את הראש.

בא לך אוטו חדש מהשקית וימות העולם.

לא משנה כמה זה יעלה. נקודה.

גם לי יש קריזות כאלה על מכוניות לפעמים.

ידוע שאנחנו מפסידים אבל כל אחד וההנאות שלו.

יש כאלה שזורקים 10000 שח על נופש של כמה ימים.

יש כאלה שיזרקו את זה על ג'אנט 17 , צמיגים ועדכון תוכנה.

אין מה להשוות.

לסיכום - יוסי - שיהיה לך בכיף ותתחדש.

מה שבחרת זה מה שבא לך וזה מה שחשוב.

 

אלי

 

 

אחלה, מקווה שאת הרכישות שלך אתה מבצע באותו שיקול דעת.

היות וכנראה אתה לא מעודכן בשרשורים קודמים, יוסי בחור זהב אבל לא כל ההחלטות שהוא מבצע בחיים מקדמות אותו. לכן התגייסו רובם של המגיבים להראות ליוסי שאפשר גם אחרת.

 

יוסי, אני מקווה שאישרו את ההלוואה והכל פיקס, מקווה גם שתיהנה מהרכב, הוא ישרת אותך נאמנה ויהיה הפתיח לחיים נוחים יותר.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראית כמה עולה היום קליאו בת 5?

יותר מ30K.

 

attachment.php?attachmentid=353180&stc=1&d=1378993079

 

אני רק הערה, יוסי:

 

המכוניות שהצגת הן אוטומטיות, ואצלך מדובר על ידנית, לא? אז דבר ראשון אתה מגיע לאזור ה30.

 

אחר כך, מתחיל המו"מ שמוריד לרנו באכזריות עוד כמה אלפים.

 

נשארנו עם המחיר האמיתי של ההנאה הצרפתית: לפחות 50 אלף של פחת אם אתה משלם במזומן, במקרה שלך לאחר עלויות מימון באזור ה 55 אלף.

 

עכשו אתה תחליט אם זה שווה (כנראה שכבר החלטת).

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כי מהדור הקודם כולן כמעט היו 1600 אוטומט.

שמתי פה כמעט את כל אלו שהיו ברשימה. לא חילקתי את זה לשום קטגוריה ולא עשיתי סינון.

 

זו גם אחת הסיבות שהמחירון שלהן צנח כל כך, כי כשמישהו חושב על קליאו, הוא חושב לרוב על ידנית חסכונית ולא על 1600 אוטומט, ולזה אין ביקוש בשוק. זו אחת הסיבות שלא קניתי את המגאן 2009 של אחי, כי כשאני חושב על אמינות, הדבר האחרון שאני חושב עליו זה "מממ, רכב צרפתי אוטומט... נשמע אמין!"

מצד שני, רכב חסכוני וידני הוא אחלה נקודת פתיחה לסטודנטים, אז הקליאו הידנית דווקא אמורה לשמור על המחיר שלה טיפה יותר טוב.

 

לגבי המחיר של כמה שאני אמכור את הרכב, הוא פחות רלוונטי.

כמו שכתבתי, רכב למשל בליסינג יעלה לרוב יותר ממה שאני משלם, והנהג לא יישאר עם רכב אחרי כמה שנים. זה בעצם אומר שאם יש לי רכב ששווה שקל אחד בסוף התקופה הזו, בהנחה שזה עלה לנו אותו דבר במהלך כל התקופה, אני זה שהרווחתי פה.

 

מצ"ב גרף שעושה סימולציה לא כל כך אופטימית של הערך של הרכב בשנים הקרובות מול הערך של ההלוואה (מבוסס גם על ערכים מיד2 אבל הערך הסופי בקבע על ידי הפסימים פה בפורום שאומרים שהוא יהיה שווה 30 בסוף.

 

למתקשים:

- הנקודה שבה הקו האדום (חוב) מתנגש עם הכחול (ערך הרכב) היא זו שבה אני יכול למכור את הרכב ולא להשאר עם גרוש ביד, או להמשיך להחזיק בו ואז הוא כבר שווה יותר ממה שאני חייב בהלוואה.

 

- למטה זה חודשים, בצד זה ערך בשקלים.

 

למעשה, אם אני שם מספיק בצד בשביל לכסות חלק מהחוב, שווה לי למכור את הרכב עוד שנתיים בערך, לחסל את ההלוואה, להשתמש במה שיש לי ביד בשביל לממן חלק מרכב חדש ולעשות את אותו הסדר שוב, רק שעוד פעם יש רכב חדש, שאותו אני קונה עם מימון חלקי ולא מלא.

כל עוד זה לא מפריע לי לחסוך כל חודש בצד, אין שום בעיה.

 

* יכולה להיות תנודה מסוימת לפה או לשם כי זה סוג של ספקולציה מושכלת אבל זה לא מדע מדויק, אז לא לתקוף אותי אם זה לא מסתדר 100% עם מה שאתם יודעים.

 

attachment.php?attachmentid=353375&d=1379253442

Values.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי, רכב למשל בליסינג יעלה לרוב יותר ממה שאני משלם, והנהג לא יישאר עם רכב אחרי כמה שנים. זה בעצם אומר שאם יש לי רכב ששווה שקל אחד בסוף התקופה הזו, בהנחה שזה עלה לנו אותו דבר במהלך כל התקופה, אני זה שהרווחתי פה.

בהחלט יכול להיות שהחישוב שלך נכון אבל דרך החשיבה שלך...

נניח שאכן נהג הליסינג "נדפק" יותר ממך ואתה תשאר עם משהו ביד בסוף התקופה בכל מקרה לא על זה הדיון. הדיון הוא על זה שאתה לא אמור להרשות לעצמך רכב חדש ועוד במימון מלא במצבך הכלכלי.

אף פעם לא קניתי רכב חדש וכנראה אף פעם לא אקנה גם אם יהיה לי מזומן ביד, רק ירידת הערך של 45% בשלוש שנים הראשונות גורמת לי לחלחלה.

כל אפשרויות המימון והאשראי הללו גורמים לאנשים לחשוב שהם באמת יכולים להרשות לעצמם רכב חדש :evil:, תתעוררו אתם הופכים להיות עבדים של הבנק.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000 AMP: NAKAMICHI PA1004 SUB: ROCKFORD FOSGATE FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כי מהדור הקודם כולן כמעט היו 1600 אוטומט.

שמתי פה כמעט את כל אלו שהיו ברשימה. לא חילקתי את זה לשום קטגוריה ולא עשיתי סינון.

 

זו גם אחת הסיבות שהמחירון שלהן צנח כל כך, כי כשמישהו חושב על קליאו, הוא חושב לרוב על ידנית חסכונית ולא על 1600 אוטומט, ולזה אין ביקוש בשוק. זו אחת הסיבות שלא קניתי את המגאן 2009 של אחי, כי כשאני חושב על אמינות, הדבר האחרון שאני חושב עליו זה "מממ, רכב צרפתי אוטומט... נשמע אמין!"

מצד שני, רכב חסכוני וידני הוא אחלה נקודת פתיחה לסטודנטים, אז הקליאו הידנית דווקא אמורה לשמור על המחיר שלה טיפה יותר טוב.

 

לגבי המחיר של כמה שאני אמכור את הרכב, הוא פחות רלוונטי.

כמו שכתבתי, רכב למשל בליסינג יעלה לרוב יותר ממה שאני משלם, והנהג לא יישאר עם רכב אחרי כמה שנים. זה בעצם אומר שאם יש לי רכב ששווה שקל אחד בסוף התקופה הזו, בהנחה שזה עלה לנו אותו דבר במהלך כל התקופה, אני זה שהרווחתי פה.

 

מצ"ב גרף שעושה סימולציה לא כל כך אופטימית של הערך של הרכב בשנים הקרובות מול הערך של ההלוואה (מבוסס גם על ערכים מיד2 אבל הערך הסופי בקבע על ידי הפסימים פה בפורום שאומרים שהוא יהיה שווה 30 בסוף.

 

למתקשים:

- הנקודה שבה הקו האדום (חוב) מתנגש עם הכחול (ערך הרכב) היא זו שבה אני יכול למכור את הרכב ולא להשאר עם גרוש ביד, או להמשיך להחזיק בו ואז הוא כבר שווה יותר ממה שאני חייב בהלוואה.

 

- למטה זה חודשים, בצד זה ערך בשקלים.

 

למעשה, אם אני שם מספיק בצד בשביל לכסות חלק מהחוב, שווה לי למכור את הרכב עוד שנתיים בערך, לחסל את ההלוואה, להשתמש במה שיש לי ביד בשביל לממן חלק מרכב חדש ולעשות את אותו הסדר שוב, רק שעוד פעם יש רכב חדש, שאותו אני קונה עם מימון חלקי ולא מלא.

כל עוד זה לא מפריע לי לחסוך כל חודש בצד, אין שום בעיה.

 

* יכולה להיות תנודה מסוימת לפה או לשם כי זה סוג של ספקולציה מושכלת אבל זה לא מדע מדויק, אז לא לתקוף אותי אם זה לא מסתדר 100% עם מה שאתם יודעים.

 

attachment.php?attachmentid=353375&d=1379253442

הבעיה שקשה למכור רכב בן שנתיים במחיר הגיוני ולכן לא משתלם להחליף ולקחת שוב רכב חדש כי אז צריך להוסיף הרבה כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי,

 

1. נראה לי ששכחת שהחוב שלך גדול יותר מהשווי של האוטו - כי אתה משלם ריבית על ההלוואה.

2. גרף ירידת ערך של רכב הוא אכן לא לינארי.

3. רכב בליסינג עולה יותר ממה שאתה משלם אבל אם הנהג מקבל אותו מהעבודה, הוא מקבל גם ביטוחים, טסטים, טיפולים, הוצאות דלק וכדומה.

4. אתה נופל פה לאותה מלכודת שכל מי שקונה רכב חדש במימון נופל אליה - מצד אחד אתה אמנם יודע בערך כמה אתה משלם כל חודש על הרכב למשך השנים הבאות, מצד שני אתה מוציא על זה המון המון כסף. ובוודאי שמחיר המכירה של הרכב משמעותי כאן.

5. לסיכום: מה שיותר מדי מעמישראל עושים עם רכב חדש זה לקנות אותו בתשלומים ולחשוב שזה משתלם "כי זה מרגיש פחות כבד על הכיס". אם חשוב לך ליהנות מהרכב - סבבה. אם חשוב לך יותר לחסוך - קניית רכב חדש בתשלומים זה לא הפתרון.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי,

 

1. נראה לי ששכחת שהחוב שלך גדול יותר מהשווי של האוטו - כי אתה משלם ריבית על ההלוואה. שים לב שבהחלט חישבתי את זה. המחיר ההתחלתי ששמתי הוא 20000 יותר גבוה מהערך של הרכב ששמתי.

2. גרף ירידת ערך של רכב הוא אכן לא לינארי. לא אמרתי שהוא ליניארי. רואים שם שספיגת הירידה הגדולה היא בחודשים הראשונים ואז זה מתמתן טיפה. הנתונים מבוססים בצורה גסה על ירידת הערך של קליאו משני דורות אחורה באחוזים. פשוט השלכתי את זה על המחיר של הרכב הזה וקבעתי שזה יירד בערך ל30000 כי זה מה שהיותר פסימיים אמרו פה.

3. רכב בליסינג עולה יותר ממה שאתה משלם אבל אם הנהג מקבל אותו מהעבודה, הוא מקבל גם ביטוחים, טסטים, טיפולים, הוצאות דלק וכדומה. נכון. זה כבר מגולם אצלי. אם אני עושה נסועה של 2500 לחודש, הרכב יעלה לי 2500-2700 לחודש, אחרי הביטוחים, ההלוואה, הדלק, אגרת רישוי ותחזוקה. זה עדיין פחות או דומה למה שמשלמים בליסינג.

4. אתה נופל פה לאותה מלכודת שכל מי שקונה רכב חדש במימון נופל אליה - מצד אחד אתה אמנם יודע בערך כמה אתה משלם כל חודש על הרכב למשך השנים הבאות, מצד שני אתה מוציא על זה המון המון כסף. ובוודאי שמחיר המכירה של הרכב משמעותי כאן.

5. לסיכום: מה שיותר מדי מעמישראל עושים עם רכב חדש זה לקנות אותו בתשלומים ולחשוב שזה משתלם "כי זה מרגיש פחות כבד על הכיס". אם חשוב לך ליהנות מהרכב - סבבה. אם חשוב לך יותר לחסוך - קניית רכב חדש בתשלומים זה לא הפתרון.

 

חשוב לחסוך בטווח הקצר. הטווח הארוך פחות היסטרי (לא פחות חשוב אלא פחות היסטרי) כי בטווח הבינוני-ארוך יש לי הכנסות לא רק כדי לשלם את התשלום החודשי אלא גם בשביל לפרוע את החוב מוקדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, איזו פרסומת גרועה...

 

אכן, זה ממש רע.

לא מנסה אפילו להסביר את ההיגיון.

 

ברור שהכי טוב לשים מזומן על האוטו אם זה אפשרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלטה שלי, יש לי בחשבון הסגור סכום כסף שיכל לכסות את כל סכום הרכב במכה אבל החלטתי לא לגעת בוא ולקחת מימון, ככה אשאיר את כל הסכום בחשבון הסגור וגם "אגרום" לעצמי להוציא פחות כי אני יודע שיורד לי מהחשבון הלוואה בסה"כ X+דלק+ביטוח.

בנוסף יורד לי כל חודש סכום Z לפק"מ מהחשבון ככה שמידה ואראה שלחוץ לי כל העיניין, פשוט נוציא מהחשבון הסגור את כל הכסף שנשאר ונסיים עם זה, במיוחד שההלוואה היא מסוג הלוואה שאם סגרתי סכום מסויים של חודשים במזומן, אני לא משלם את הריבית של אותם החודשים.

הפוסט שלי נועד לבקר תופעה לא ראויה לטעמי, לא לשדל אותך לספר למה אתה קונה אוטו באשראי, מה שכמובן הוא ענין פרטי שלך. צר לי שהובנתי אחרת על ידך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...