Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, Shay_u כתב:

מה הסיכוי שאם החלון שלך היה פתוח היה נעלם לך הטלפון?

יכול להיות, לא טלפון, אז תיק או משהו אחר.
בגלל זה אוטו שלי תמיד נעול בזמן התנוע (אוטומטי). ממליץ גם לאחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, itaimoto כתב:

הדרך הארוכה בעולם לפנות ימינה.

מזכיר לי שיר ישן-נושן.

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

1 כח סוס = 131.2 כח ברווז!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

"An empty vessel makes the most noise".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, _slayer_ כתב:

אני רואה את זה די הרבה:

 


ראית מה קורה בצומת הבא? טנדר עושה פניית פרסה רחבה ביותר.

  • אהבתי 1

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.9.2021 בשעה 13:32, Michaelr כתב:

כששני אהבלים נפגשים:

https://www.facebook.com/watch/?v=219494260147159

 

בדיון בפייסבוק לא מצליחים להחליט מי האהבל הראשי, מעניין איך שופט יחלק פה את האשמה.

מצד אחד נהג הסובארו אידיוט לגמרי כי האיץ למרות שראה את המשאית משתלבת וניסה לעקוף דרך השוליים.

מצד שני לנהג המשאית, עם השטחים המתים הגדולים של המשאית, היה דחוף לעבור ימינה בקטע דרך עם נתיבים משתלבים.

 

 

חלוקת אשמה, להערכתי משהו שמתקרב ל-50-50, מבחינה חוקית לשני הצדדים יש חובה לתת ז"ק (שניהם עוברים נתיב). ושניהם לא נתנו ז"ק.

 

באופן "טבעי" שופטים נוטים לתת אשם גבוה יותר לנהג רכב כבד / ציבורי, מתוך תפיסה (שאין לה בסיס חוקי) של "With great power comes great responsibility".

אגב אם הדביל בסובארו היה מעט פחות דביל, ומקדים טיפה להשתלב בנתיב השני מימין (זה שבסוף קרתה בו התאונה, שהמצלם היה בו) - עוד בזמן שבין הנתיבים יש אי תנועה:

image.thumb.png.e6fd37dfdca9be8f9dd57c8014837355.png

 

השיח היה לגמרי אחר - ואז הייתה אשמה מלאה של נהג המשאית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.8.2021 בשעה 09:19, G-רפי כתב:

עד כמה שזכור לי, החוק נחקק בעקבות התאונה בצומת אזור.
הקריאה הראשונה למוקד הגיעה כ2 דק' אחרי התאונה ולאחר שלמעלה ממאה רכבים עברו ליד הרוכב המוטל על הכביש.
מצרף קישור לכתבה על התאונה:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3396517,00.html

1.החוק חוקק כמעט 20 שנה לפני התאונה.

2. הכתבה סילפה את המציאות. המקרה זכור לי (היתה לי הכרות עם ההרוג שנים קודם). הכתבה הסתמכה על מצלמות בצומת שמראות כביכול שאף אחד לא עצר, רק שכחו שמדובר בצומת עמוס, 3-4 נתיבים לכל כיוון, ולנהגים לקח זמן לעצור בצד בבטחה ולגשת לנפגע מבלי לסכן את עצמם ואחרים, אבל את זה לא טרחו להראות (מישהו באמת מסוגל לדמיין מצב שבו מבין עשרות הנהגים שעברו אף אחד לא יעצור?)

 

בתאריך 30.8.2021 בשעה 14:09, dorsht כתב:

שליח לא מרוכז יכול לדרוס מישהו ולגרום גם למוות.

או לגרום לרכב אחר לסטות ותאונה חמורה. (ראו את תאונת האוטובוס בכביש 6, הכל התחיל מרכב בנתיב הסמוך לאוטובוס שלא שמר מרחק וסטה לנתיב האוטובוס כדי להמנע תאונת חזית אחור. הוא עצמו יצא ללא פגע, האוטובוס פגע במספר רכבים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Trilandian כתב:

 

נשבע שבנאדם כזה צריך עונש מוות. חתיכת רוצח, אם זה היה אופנוען במקום הרכב, הוא היה מת במקום, או נשאר נכה. באיזה כביש זה?

לפני 9 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

חלוקת אשמה, להערכתי משהו שמתקרב ל-50-50, מבחינה חוקית לשני הצדדים יש חובה לתת ז"ק (שניהם עוברים נתיב). 

אגב אם הדביל בסובארו היה מעט פחות דביל, ומקדים טיפה להשתלב בנתיב השני מימין (זה שבסוף קרתה בו התאונה, שהמצלם היה בו) - עוד בזמן שבין הנתיבים יש אי תנועה:

image.thumb.png.e6fd37dfdca9be8f9dd57c8014837355.png

 

השיח היה לגמרי אחר - ואז הייתה אשמה מלאה של נהג המשאית.

יש את הנהגים המפגרים האלה (כמוהו בעצם), שלא משתלבים עד שנגמר להם בעצם נתיב ההשתלבות. ואז הם פשוט משתלבים וסומכים על כוח עליון שיהיה בסדר (הם לא מסתכלים פשוט במראות וגם אם כן, אז שהרכב שמגיע במהירות ילחץ חזק על הבלמים, מה פתאום שהם). 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. החגורה חייבת לעבור מעל הכתף. חגורה המועברת מתחת לבית השחי מאבדת מאד מיעילותה, ואינה מרסנת את חלקו העליון של הגו ואת הראש.

 

ולא להתעלם מחציית קו ההפרדה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסרטון מתאר במדויק מה זה להיות ישראלי :D 

  • מצחיק 2

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.jdn.co.il/municipal/בני-ברק/1599749/

רשום שם: כמעט פגע ברוכב האופניים. אני סבור שפגע בו קלות.

ונדורה '92...טרנספורטר '96...626 '01

סובארו '84... סופרב '04

קראפטר '06...אוטובוס מאן '96...פיורינו '87

ברלינגו '03 H1 ...XC-90 '08 ... 940 '98...אאוטלנדר '13

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...