Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוסי פרנקוס

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים

Recommended Posts

הפעם חוויה שלי בדרך אילת (למחפשי כמעט תאונות בלבד - אל תראו את הסרטון. אבל פוטנציאל בהחלט היה פה ובשפע)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני תחילת הסרטון, הנהג המככב עמד בין שני נתיבים ואותת לפניה אבל לא נסע. צפרתי לו שיסע כבר, והוא נכנס לפאניקה או לא יודע מה וזה מה שקרה:

 

 

פשוט התפרץ פנימה בהתעלמות גמורה מהאור האדום והולכת הרגל. החיוך ומשיכת הכתפיים המזדהות מצד הולך הרגל השני היו כתגובה לתנועות הידיים שעשיתי של "אידיוט! מה נסגר איתך?".

 

מה עוד שכשהגיע התור שלו לנסוע, הוא החליט לנמנם. לא יודע מי מחלק ליצורים האלה רישיונות.


Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הפעם חוויה שלי בדרך אילת (למחפשי כמעט תאונות בלבד - אל תראו את הסרטון. אבל פוטנציאל בהחלט היה פה ובשפע)

 

פשוט מכת מדינה. וזה עוד "בסדר".. ביום שבת יצאתי מערד לכיוון ים המלח, איזה אידיוט התחיל לעקוף את כולם על קו רציף, כשהגיע מאחורי והתחיל עקיפה סטיתי כדי לחסום אותו כי בדיוק הגיע רכב מולי שהוא לא ראה. בשניה יכלו ללכת 2 משפחות. והוא עוד מנפנף לו בידיים בתנועת מה אתה רוצה ממני". אם הסרטון לא נמחק אעלה בהמשך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך חזרה התנועה היתה הרבה יותר צפופה, נסענו טור ארוך של מכוניות בבערך 80-90 קמ"ש (מה שמעצבן זה שהמהירות ירדה דרמטית אפילו בסיבובים הכי עדינים כי כנראה אנשים חושבים שצמיגים עושיים מקרח) - וכל פעם שנהג לא סבלן הגיע הוא עקף את המכונית האחרונה (אנכי), ואז הוא לא יכול לעקוף את כל הטור כי מדובר בעשרות מכוניות, אז כל עקיפה כזאת הסתיימה בברקס כדי לחזור למהירות של הטור + הידחפות מגעילה בין 2 מכוניות איפשהו באמצע הטור (המרחק בין המכוניות לא היה גדול, לא מדובר במהירות של כביש 6), לפעמים ממש שניה לפני שרכב מגיע בנתיב ממול ומעיף את העוקף לעולם שהוא כבר לא יכול להזיק. עשרות עקיפות כאלה במשך שעתיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הפעם חוויה שלי בדרך אילת (למחפשי כמעט תאונות בלבד - אל תראו את הסרטון. אבל פוטנציאל בהחלט היה פה ובשפע)

 

אחר כך יאשימו את שר התחבורה בהעדר תשתית ראויה ושאר הירקות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה בעיות במדינה הזאת בכבישי בינעירוניים עם נתיב אחד לכל כיוון

-כבישים מסויימים חייבים להיות עם 2 נתיבים לכל כיוון. כמו כביש הערבה. או לפחות עם שטח הפרדה כדי למנוע את העקיפות המסוכנות. הרצוי זה 2 נתיבים לכל כיוון עם שטח הפרדה.

-העקיפות המסוכנות

-משהו שלא נהוג בארצנו ואני לא מבין למה, בארצות מסויימות, אם יש רק נתיב אחד לכל כיוון, רכב שהוא איטי יותר (ואני לא מדבר על משאית אלא על פרייבט או כל רכב לצורך העניין) סוטה לשוליים ונותן לרכב מאחוריו לעקוף. זה הדבר הנכון והג'נטלמני לעשות. לצערי לעולם לא יקרה פה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרישי - כמה נהגת בחו"ל?

 

אני מכיר מעט מאד מדינות שבהן מתקיים מה שאתה כותב, ולו מהסיבה הפשוטה שבכבישים שאינם מהירים אין שוליים. נתקלתי במקומות מסויימים בכבישים תלת נתיביים שבהם הנתיב האמצעי מוצמד לסרוגין לכל אחד מהצדדיים - לאורך 1.5-2 ק"מ - כדי לאפשר עקיפות.

 

בארץ דווקא מקובל שרכבים כבדים סוטים לשולים. העניין הוא שברוב המקרים רוחבם לא מאפשר נסיעה על השוליים אלא רק ירידה חלקית מהדרך, מה שמקל על עקיפה אבל לא מאפשר תנועה חופשית של הרכבים הקלים והמהירים יותר.

 

לגבי הכפלת כבישים - זה עולה ממון רב, ונעשה בהתעם לתקנים של עומסי תנועה ובהתאם לטופוגרפיה ולחוק, ויש סדרי עדיפות בהקצאת משאבים. יש בפורום הזה מהנדס כבישים או שניים, אולי הם יפרטו.


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מזמן לא היה אור אדום

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אחר כך יאשימו את שר התחבורה בהעדר תשתית ראויה ושאר הירקות.

 

אם הייתה תשתית ראויה מאות אנשים היו היום בחיים.

 

שלא תבין אותי לא נכון אני לא מסיר אחריות מאותם נהגים, אבל כן צריכה להיות תשתית הולמת שתקטין את היכולת של אותם חולי נפש לרצוח משפחה.

 

 

מה עוד שכשהגיע התור שלו לנסוע, הוא החליט לנמנם. לא יודע מי מחלק ליצורים האלה רישיונות.

 

שילוב של עייפות וסמים/אלכוהול.

 

באמת לא חסר.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"כמעט" נוסף ; תזכורת למה חשוב לבצע את הפניה מהנתיב הפנימי -

 

[video=youtube;BD-hKzMimlY]

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ

Mazda Drei Hatchback "Premium" 2L

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם הייתה תשתית ראויה מאות אנשים היו היום בחיים.

 

שלא תבין אותי לא נכון אני לא מסיר אחריות מאותם נהגים, אבל כן צריכה להיות תשתית הולמת שתקטין את היכולת של אותם חולי נפש לרצוח משפחה.

 

 

 

שילוב של עייפות וסמים/אלכוהול.

 

באמת לא חסר.

 

לא יודע מה הסיבות שאין שני נתיבים, אבל אנשים שיוצאים לעקיפות מסוכנות ונוהגים ב140-150 קמש בכביש שכזה הם האשמים היחידים.

לא מדובר בכביש במצב רעוע או צומת נקודתית בלי שדה ראיה, מדובר בכביש שברובו סלול היטב ויש בו ראות הטובה.

אני ירדתי לאילת לפני שבועיים, שייטתי שם על 100-110 קמש ולא ביצעתי עקיפה אחת. הגעתי בשלום, חזרתי בשלום ולא הרגשתי אפילו לרגע שיש בעיה עם הכביש.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תופעה שאני רואה כ-ל יום!!! בחור מבוגר במזדה שעובד לידי וגר ליד חבר, נוסע תמיד, תמיד תמיד ללא יוצא מן הכלל עם מראות סגורות למהדרין!פעם אחת שראיתי את זה חשבתי שזה מחוסר תשומת לב ובתמימות הערתי לו, הוא ענה לי 'זה בכוונה'.חוץ מלשים פס על העולם אני לא רואה שום סיבה הגיונית לסגור את מראות הצד, הן תקינות לחלוטין, וגם אם לא היו תקינות עליו לתקן אותן.מה עושים במצב כזה?




KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
קרישי - כמה נהגת בחו"ל?

 

אני מכיר מעט מאד מדינות שבהן מתקיים מה שאתה כותב, ולו מהסיבה הפשוטה שבכבישים שאינם מהירים אין שוליים. נתקלתי במקומות מסויימים בכבישים תלת נתיביים שבהם הנתיב האמצעי מוצמד לסרוגין לכל אחד מהצדדיים - לאורך 1.5-2 ק"מ - כדי לאפשר עקיפות.

 

בארץ דווקא מקובל שרכבים כבדים סוטים לשולים. העניין הוא שברוב המקרים רוחבם לא מאפשר נסיעה על השוליים אלא רק ירידה חלקית מהדרך, מה שמקל על עקיפה אבל לא מאפשר תנועה חופשית של הרכבים הקלים והמהירים יותר.

 

לגבי הכפלת כבישים - זה עולה ממון רב, ונעשה בהתעם לתקנים של עומסי תנועה ובהתאם לטופוגרפיה ולחוק, ויש סדרי עדיפות בהקצאת משאבים. יש בפורום הזה מהנדס כבישים או שניים, אולי הם יפרטו.

 

 

*כרישי. מלשון כריש. קרישי זה קרישי דם חח

 

יצא לי לנהוג בחו"ל בכמה מדינות, ובעוד כמה מדינות בתור נוסע.

מן הסתם אם אין שוליים לא מבצעים את זה.

 

כביש הערבה, בתור מלכודת המוות שהוא, מזמן היה צריך להיות מורחב ל-2 נתיבים לכל כיוון עם שטח הפרדה, לפחות בחלק המישורי שלו.

הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה שלא רוצים לקחת עוד אדמה מהטבע, שזה סיבה די מפגרת לדעתי אם זה עולה בחיי אדם. וגם, אם זאת לא סיבה מספקת לשנות את סדר העדיפויות בהקצאת המשאבים (שאגב, לא כאלה קטנים, רק להסתכל על המינוף התעברותי בדרכים שהתחולל במדינה הזאת בשאר חלקי הארץ) אז אני לא יודע כבר מה כן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תופעה שאני רואה כ-ל יום!!! בחור מבוגר במזדה שעובד לידי וגר ליד חבר, נוסע תמיד, תמיד תמיד ללא יוצא מן הכלל עם מראות סגורות למהדרין!פעם אחת שראיתי את זה חשבתי שזה מחוסר תשומת לב ובתמימות הערתי לו, הוא ענה לי 'זה בכוונה'.חוץ מלשים פס על העולם אני לא רואה שום סיבה הגיונית לסגור את מראות הצד, הן תקינות לחלוטין, וגם אם לא היו תקינות עליו לתקן אותן.מה עושים במצב כזה?



 

מתנצל הנה לינק תקין


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי כביש הערבה.

כביש 90 זה כביש מרכזי בישראל! שנמתח לאורכה של מדינת ישראל ומשמש משאיות שנוסעות

מאילת לצפון וגם את תושבי מדינת ישראל.

ולכן על משרד התחבורה לדאוג שהכביש הזה יהיה מרווח מספיק בשביל משאיות ורכבים פרטיים.

שיוכלו להגיע למעוז חפצם במהירות ובבטחה מרבית!

למרות כל זאת הכביש הזה אינו מרווח מספיק וללא קו בפרדה מבטון בין נתיבים.

זאת אומרת שרכב שסוטה מהנתיב עקב עייפות או תקר בגלגל עלול להתנגש חזיתית ברכב ממול.

וזה קורה כל הזמן!

גם אם כולם נוהגים כחוק.

 

בחו"ל כל כביש מרכזי הוא לפחות שני נתיבים עם קו הפרדה מבטון ועם מגבלת מהירות של 140קמ"ש.

וגם עם שוליים מרווחים.

נכון שהכבישים צדיים בין עירוניים פחות מפותחים אך מדובר בכבישים צדדים! לא מרכזיים.

 

לצערנו משרד התחבורה בוחר להשקיע כסף בבניית כבישי אגרה שלכביש 6 וכביש הצפון במקום להשקיע בכבישים ציבוריים.

אני עדיין בהלם שאני צריך לשלם על נסיעה בכביש 6.. פשוט שחיתות לאור יום.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...