Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

ביקש להיות סבלני אחרי שהוא נדחף בכח לנתיב וגרם לי לבלום חזק יחסית מאזור ה60-70 ל30 קמ"ש והוא בעצמו לא האיץ כדי להשתלב נורמלי וזה בכביש יחסית ריק.

במקרים כאלה עושים תנועה של סליחה או איתות עם אורות מצוקה (שלא מקובל בארץ), לא תנועה של "תמתין בסבלנות".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון שלי, באם אתה נוהג למשל בגרמניה במהירות 220 קמ"ש
ורואה רכב במהירות נמוכה משלך רק מאותת (אוטומט של 3 איתותים)
על כך שבכוונתו לעבור לנתיב שלך,
מיד הייתה מאט ומאפשר לנהג שאיטי ממך להשתלב במסלול שלך ללא צפירה ואיתות באורות.
זה רק עניין של חינוך לנהיגה סבלנית שגם תייר מזדמן מתרגל אליה במהירות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני היחיד שחושב שאולי יש לו תקלה ברכב שלא מאפשרת לו לנסוע במהירות גבוהה יותר (ומכאן איתות האזהרה), או שאני סתם אשכנטוז תמים?

עריכה - יצאתי אשכנטוז תמים.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זווית אחרת

 
לפני 8 דקות, kfirg כתב:

הנה עוד מטורף

 

 

וואו!איזה ערנות, ריספקט!

  • אהבתי 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ALÞћÃ כתב:

אני היחיד שחושב שאולי יש לו תקלה ברכב שלא מאפשרת לו לנסוע במהירות גבוהה יותר (ומכאן איתות האזהרה), או שאני סתם אשכנטוז תמים?

 

לא, אחרת הוא היה מפעיל את כל האיתות האזהרה לכל אורך המעבר בין הנתיבים ומשאיר את אותם לכל אורך הנסיעה, לפחות לפי ההיגיון אצלי. ככה הייתי פועל. וגם מנסה להשתלב כאשר אין רכבים נוספים בדרך 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@DareDevil גם אני חשבתי כמוך בהתחלה, אבל בתור אחד שהשתמש באורות מצוקה אחרי שהאורות דרך/גבוהים שלי נשרפו

והייתי במקום ללא תאורה כלל, אלמנת לעבור נתיב ולאותת הייתי חייב לכבות את האורות מצוקה אחרת לא רואים שאתה מאותת וזה מה שקרה לדעתי בסירטון.

שים לב שגם הוא נוסע עם חלון פתוח(בחורף) כנראה בשביל לסמן עם היד, אם זה היה בבון ממוצע הוא לא היה עושה "רגע" עם היד אלה את התנועה "למה מה קרה".

עריכה אחרונה על ידי Electron

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, Electron כתב:

אלמנת לעבור נתיב ולאותת הייתי חייב לכבות את האורות מצוקה אחרת לא רואים שאתה מאותת וזה מה שקרה לדעתי בסירטון.

קימיים בסירטון 3 איתותים כרונולוגית היו איתות מצוקה, איתות שמאל ואיתות "ידיים".

לצערי לא מצאתי סימוכין לכך אבל איתות מצוקה מספיק בשביל לעבור נתיבים. מה גם איתותי מצוקה לא בדיוק נפוצים בארץ. אז אני לא רואה בעייה כאשר מצב הרכב לא מאפשר נסיעה מהירה ובטוחה להפעיל איתותי מצוקה ולעבור נתיבים. אתה הרי מודיע כבר שאתה במצב לא טוב אז למה להודיע לאן אתה נוסע. פשוט הבחור בסרטון נדחף שלא לצורך. 

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, ALÞћÃ כתב:

אני היחיד שחושב שאולי יש לו תקלה ברכב שלא מאפשרת לו לנסוע במהירות גבוהה יותר (ומכאן איתות האזהרה), או שאני סתם אשכנטוז תמים?

עריכה - יצאתי אשכנטוז תמים.

 

בדיוק מה שאני חושב. הוא נוסע ככה כי הוא לא יכול אחרת.

חוץ מזה, הבחור נוהג בפיז'ו 3008 דור I עם מנוע ה-THP156 המהולל - הוא במצוקה תמידית. הוא לא יכול לנסוע כל הזמן עם איתותי מצוקה.

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.
  • מצחיק 9

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב אותך סימוכים, יש תאוריה ויש פרקטיקה.

אני אומר לך בתור אחד שהיה בסיטואציה אם אורות מצוקה מופעלים ואתה פונה הנהג שמאחורך לא יודע את זה.

לפני 22 דקות, DareDevil כתב:

אתה הרי מודיע כבר שאתה במצב לא טוב אז למה להודיע לאן אתה נוסע.

אני בגישה של למה בכלל לאותת, מה אתם צריכים לדעת לאן אני נוסע? 🙃

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Electron כתב:

אני בגישה של למה בכלל לאותת, מה אתם צריכים לדעת לאן אני נוסע? 🙃

 בסוף הנהג שהשתלב אשם בכך שהשתלב לא נכון. על זה אפשר להסכים?

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה אתם סתם מפתחים פה תיאוריות מורכבות מדי לגבי אורות המצוקה שלו. 

לפני כשעה, Electron כתב:

@DareDevil גם אני חשבתי כמוך בהתחלה, אבל בתור אחד שהשתמש באורות מצוקה אחרי שהאורות דרך/גבוהים שלי נשרפו

והייתי במקום ללא תאורה כלל, אלמנת לעבור נתיב ולאותת הייתי חייב לכבות את האורות מצוקה אחרת לא רואים שאתה מאותת וזה מה שקרה לדעתי בסירטון.

שים לב שגם הוא נוסע עם חלון פתוח(בחורף) כנראה בשביל לסמן עם היד, אם זה היה בבון ממוצע הוא לא היה עושה "רגע" עם היד אלה את התנועה "למה מה קרה".

 

הוא לא היה במצוקה וכל האורות שלו עובדים, היה בעצירה בצד הכביש כנראה כדי לקחת/להוריד מישהו/משהו, יכול להיות שהוא אותת שמאלה גם לפני ההדחפות אבל בגלל אורות המצוקה שהוא שכח לכבות לא היה איתות. בכל מקרה הוא נדחף לי לנתיב במהירות נמוכה מדי לכביש וגרם לבלימה חזקה. 

הדחפויות כאלה לא נדירות בארץ אבל התנועה של "תמתין תמתין" היא הדבר הכי מעצבן בסיטואציה, במקום לבקש סליחה (או לא לעשות כלום) הבן אדם חושב שיש לו איזה פריוילגיה על הכביש ומותר לו לומר לך "תמתין" אחרי שהוא חותך וגורם לבלימה חזקה. 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Michaelr כתב:

חברה אתם סתם מפתחים פה תיאוריות מורכבות מדי לגבי אורות המצוקה שלו. 

 

הוא לא היה במצוקה וכל האורות שלו עובדים, היה בעצירה בצד הכביש כנראה כדי לקחת/להוריד מישהו/משהו, יכול להיות שהוא אותת שמאלה גם לפני ההדחפות אבל בגלל אורות המצוקה שהוא שכח לכבות לא היה איתות. בכל מקרה הוא נדחף לי לנתיב במהירות נמוכה מדי לכביש וגרם לבלימה חזקה. 

הדחפויות כאלה לא נדירות בארץ אבל התנועה של "תמתין תמתין" היא הדבר הכי מעצבן בסיטואציה, במקום לבקש סליחה (או לא לעשות כלום) הבן אדם חושב שיש לו איזה פריוילגיה על הכביש ומותר לו לומר לך "תמתין" אחרי שהוא חותך וגורם לבלימה חזקה. 

זה מה שהיה חסר בכל הסיפור ועוד יותר מעצבן עכשיו

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...