Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

בתאריך 18.10.2021 בשעה 17:43, m3x7r3m3 כתב:

בסרטון הראשון - היציאה שלך מהמעגל תנועה אינו חוקי

 

אם לא היו חצים בנתיב לפני הכניסה למעגל תנועה שהפנימי זה רק לפניה שמאלה (או פרסה) מה בדיוק לא חוקי בזה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, laplug כתב:

זה למשל סרטון של עיריית באר שבע (בשיתוף הרלב"ד) שמחזק את מה שאני אומר

 

 

 

נראה לי שלא הבנת את הסרטון.

 

קודם כל הם אומרים שהם ממליצים, דבר שני אפילו הם אומרים שביציאה מהנתיב הפנימי מאותתים ימינה ונותנים ז"ק, הטעות היחידה שלהם היא שהם מראים יציאה מהנתיב הפנימי עצמו.

 

לפני 15 שעות, laplug כתב:

 

 

בשני המקרים הם מורים שהנתיב הימני זה ישר וימינה והנתיב השמאלי זה ישר ושמאלה - ללא סייג או חילוק כלשהו

 

בסרטון הראשון הם ממליצים, לא מורים, בסרטון השני יש לך תמרורים על הכביש בכניסה למעגל, בהיעדרם כל מה שהם אומרים הוא לא נכון :)

 

וגם הם טועים בנתיב היציאה :) שזה לא מפתיע.

 

אגב כדי להבין עד כמה הם לא מבינים בתעבורה (ובכל זאת מרשים לעצמם להוציא סרטוני חינוך תעבורה), הם קוראים לזה "כיכר" (שזה טכנית נכון, אבל לא רלוונטי).

המונח הנכון הוא "מעגל תנועה", ומי שאת זה לא מבין, אני לא חושב שיש לו זכות להוציא סרטוני חינוך תעבורה 🤣

מבחן קטן - מי אומר לי כמה פעמים המונח "כיכר" מופיע בתקנות התעבורה?

 

לפני 14 שעות, Sparrow420 כתב:

מה זה שמאלה במעגל תנועה? לצאת ביציאה השלישית במעגל עם 4?

 

להבנתי במעגל תנועה (סטנדרטי) יש רק ישר וימינה, לא?

 

אכן, "שמאלה במעגל תנועה" זה מונח שלא קיים, והכוונה של מי שאומר זאת זה לצאת ביציאה שהיא 270 מעלות יחסית לנקודת הכניסה שלך.

 

לפני 16 שעות, zaf כתב:

 

 

שים לב שזה לא מעגל תנועה כהגדרתו בארץ, אין תמרור 303 ויש תמרורי 301. זה ההגדרה של צמתים ולא של מעגל תנועה, עקרון דומה ל"כיכר המדינה" ולא למעגלי תנועה רגילים.

 

לפני 14 שעות, sperial כתב:

שימו לב שבסרטון שהביא zaf נאמר במפורש שמעגל תנועה אינו כביש מעגלי עם כניסות ויציאות ימינה אלא צומת עם אי במרכזו. 

 

דרך אגב, תאור האיתות באותו סרטון הוא בשיטה האנגלוסכסית - איתות בכניסה וביציאה מהמעגל - בניגוד לשיטה הגרמנית של איתות ביציאה בלבד.

 

בשיטה הישראלית, אם אתה נכנס לנתיב הפנימי אתה חייב לאותת שמאלה (שכן אתה חוצה את הנתיב החיצוני), ובכל מקרה חייב לאותת ביציאה, תמיד.

 

לפני 14 שעות, Sparrow420 כתב:

אסור לי להשאר בימיני אם אני רוצה "לפנות שמאלה" או לעשות פרסה?

 

מותר, אלא אם נאסר במפורש (ע"י תמרור 613 או 813)

 

לפני 14 שעות, Sparrow420 כתב:

הנתיב הפנימי הוא רק ישר, מי שרוצה לצאת מהמעגל צריך לעשות זאת דרך הנתיב בימיני.(אלא אם הימיני הוא יציאה בלבד והשמאלי גם פנייה וגם ישר)

אם הוא נמצא בשמאלי עליו להשתלב לימיני לפני הפנייה.

נוסעים על השמאלי שאתה נשאר יותר מיציאה אחת ואתה לא רוצה לעכב/להתעכב בתנועה ביציאה/כניסה

 

מדויק.

 

לפני 13 שעות, sperial כתב:

בישראל - חור שחור. אין הסדרה, איש הישר בעיניו יעשה.

 

לא נכון, אין הסדרה מפורשת, וזה ממש לא אומר שזה איש הישר בעיניו יעשה, אלא שמה שתקף זה תקנות תעבורה כלליות.

 

לפני שעתיים, Krishi כתב:

אם לא היו חצים בנתיב לפני הכניסה למעגל תנועה שהפנימי זה רק לפניה שמאלה (או פרסה) מה בדיוק לא חוקי בזה? 

 

היציאה, תוך חציית תמרור 801/809, ביציאה עצמה.

אם 801/809 לא יוצא במפורש עם זרוע היציאה - אסורה יציאה מהנתיב הפנימי, ביציאה עצמה.

 

לפני 13 שעות, Trilandian כתב:

בדיוק כמו שאני אמרתי.

 

אכן מצב קשה שהם מרשים לעצמם "לחנך" עבירות תעבורה.

או כמו ששופט אחד אמר (לנציגת חברת הביטוח של הנהג בנתיב הפנימי) - "אז תפנו ליוטיוב שישלמו לכם את הנזק, מבחינתי הלקוח שלכם אשם" (כמובן שזה לא עניין של יוטיוב אלא של יוצר הסרטון, אבל העיקרון ברור).

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

היציאה, תוך חציית תמרור 801/809, ביציאה עצמה.

אם 801/809 לא יוצא במפורש עם זרוע היציאה - אסורה יציאה מהנתיב הפנימי, ביציאה עצמה.

 

 

אין שום חוק או מניעה כזאת.

מדובר ב-2 נתיבים רגילים שאם אתה מאותת ולא מפריע לתנועה אתה יכול לצאת כאילו היו 2 נתיבים בכביש ישר (שוב, כל עוד לא היה סימון מקדים לפני הכניסה למעגל התנועה). 

המה גם שהעבירה של המשאית בוצעה בכלל מחוץ למעגל כשהם חזרו לכביש הישר כך שזה אפילו לא רלוונטי לעבירה של נהג המשאית. 

עריכה אחרונה על ידי Krishi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Krishi כתב:

אין שום חוק או מניעה כזאת.

 

בטח שכן:

ציטוט

סטיה מנתיב נסיעה תק' (מס' 3) תש"ל-1970

40.  (א)  לא יסטה נוהג רכב מנתיב נסיעתו אם עלול הדבר לגרום להפרעה או לסיכון.

 

לפני 2 דקות, Krishi כתב:

מדובר ב-2 נתיבים רגילים שאם אתה מאותת ולא מפריע לתנועה אתה יכול לצאת כאילו היו 2 נתיבים בכביש ישר (שוב, כל עוד לא היה סימון מקדים לפני הכניסה למעגל התנועה). 

 

קרא שוב את ההסבר שלי בדף הקודם, זה לא כמו 2 נתיבים בכביש ישר, אלא כמו שני נתיבים בכביש ישר עם זרוע יציאה, ואתה יוצא מהנתיב השמאלי.

image.png

 

לפני 3 דקות, Krishi כתב:

המה גם שהעבירה של המשאית בוצעה בכלל מחוץ למעגל כשהם חזרו לכביש הישר כך שזה אפילו לא רלוונטי לעבירה של נהג המשאית. 

 

תיאורטית נכון, מעשית זה קרה כל כך סמוך ליציאה, עוד בזרוע היציאה עצמה, שזה מהווה הגנה מסוימת לנהג המשאית.

וגם לזה התייחסתי קודם:

 

לפני 21 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לגבי מתי המשאית פלשה לנתיב - אתה צודק, זה קרה כבר בזרוע היציאה, גם הוא לא פטור מאשמה, לו אני השופט אני פוסק אשמה שלך, עם אשם תורם מלא שלו - משמע נזק 50% לכל צד.

 

לפני 20 שעות, m3x7r3m3 כתב:

כי לכאורה אתה לא אמור להימצא בנתיב השמאלי בזרוע היציאה.

אילו התאונה הייתה קורית נניח 20 מטר קדימה, הייתי אומר אשמה שלו 100%, כיוון שזה טווח שמאפשר לך להיות באופן חוקי בנתיב השמאלי.

וזה בדיוק מה שאתה מתאר, אילו היית מאחורי המשאית ויוצא לעקיפה, זה ב-ד-י-ו-ק מה שהיה קורה, ואז היה 100% אשמה שלו, בלי שאלות בכלל.

 

הקשר הוא לא לשיכרות בגיל 17, אלא שהתאונה קרתה בסמוך ממש לפעולה הלא חוקית שלך.

ואילו לא היית נוקט בפעולה הלא חוקית, התאונה לא הייתה קורית כפי שקרתה, אלא במיקום אחר לכל הפחות.

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

בטח שכן:

 

 

קרא שוב את ההסבר שלי בדף הקודם, זה לא כמו 2 נתיבים בכביש ישר, אלא כמו שני נתיבים בכביש ישר עם זרוע יציאה, ואתה יוצא מהנתיב השמאלי.

image.png

 

 

תיאורטית נכון, מעשית זה קרה כל כך סמוך ליציאה, עוד בזרוע היציאה עצמה, שזה מהווה הגנה מסוימת לנהג המשאית.

וגם לזה התייחסתי קודם:

 

 

 

 

זה לא זרוע יציאה, לא הבנתי על סמך מה החלטת את זה. 2 נתיבים במעגל תנועה. אם הייתה זרוע יציאה אז קרוב לוודאי שהיה סימון לנתיב הימני שהוא רק ימינה ואז הנתיב הפנימי יכל לצאת גם וזה לא היה נחשב לסטיה מהנתיב. 

במקרה שלנו מדובר במעבר בין נתיבים, זה הכל. חוקי וכשר למהדרין אם מבוצע תוך כדי איתות וללא הפרעה לתנועה. 

 

וגם הסטיה של המשאית הייתה כבר בתוך הכביש עצמו איזה 10 מטר בפנים,  ובכל מקרה המשאית צריכה לשמור על הנתיב שלה ולא לסטות בלי לבדוק במראות גם אם זה היה מטר מהיציאה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בישראל היה מקובל 301 בכניסה למעגל תנועה, עם 303 על האי שבמרכזו. באיזה שלב מישהו החליט ש-303 על המעגל לא מספיק ברור והחליף את ה-301 ל-303 כדי להדגיש שהמעגל מבטל את שאר כללי זכות הקדימה ונותן עדיפות שווה לרכב המגיע מכל זרועות המעגל. זה קצת מוזר, כי זרוע נכנסת נפגשת משתלבת רק עם ענף אחד של המעגל. נראה שרצו להדגיש שכל נמעגל מהווה צומת, אבל כזה שכללי זכות הקדימה בו שונים מהמקובל ואין עדיפות לפונה ימינה או ממשיך ישר על פני הפונה שמאלה. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Krishi כתב:

זה לא זרוע יציאה, לא הבנתי על סמך מה החלטת את זה. 2 נתיבים במעגל תנועה. אם הייתה זרוע יציאה אז קרוב לוודאי שהיה סימון לנתיב הימני שהוא רק ימינה ואז הנתיב הפנימי יכל לצאת גם וזה לא היה נחשב לסטיה מהנתיב. 

במקרה שלנו מדובר במעבר בין נתיבים, זה הכל. חוקי וכשר למהדרין אם מבוצע תוך כדי איתות וללא הפרעה לתנועה. 

 

יציאה ממעגל תנועה זה תמיד, אבל תמיד, זרוע יציאה.

זה בהגדרה.

 

לפני שעתיים, Krishi כתב:

וגם הסטיה של המשאית הייתה כבר בתוך הכביש עצמו איזה 10 מטר בפנים,  ובכל מקרה המשאית צריכה לשמור על הנתיב שלה ולא לסטות בלי לבדוק במראות גם אם זה היה מטר מהיציאה

 

נכון ולכן יש אשמה גם לנהג המשאית :)

 

לפני 50 דקות, sperial כתב:

גם בישראל היה מקובל 301 בכניסה למעגל תנועה, עם 303 על האי שבמרכזו. באיזה שלב מישהו החליט ש-303 על המעגל לא מספיק ברור והחליף את ה-301 ל-303 כדי להדגיש שהמעגל מבטל את שאר כללי זכות הקדימה ונותן עדיפות שווה לרכב המגיע מכל זרועות המעגל. זה קצת מוזר, כי זרוע נכנסת נפגשת משתלבת רק עם ענף אחד של המעגל. נראה שרצו להדגיש שכל נמעגל מהווה צומת, אבל כזה שכללי זכות הקדימה בו שונים מהמקובל ואין עדיפות לפונה ימינה או ממשיך ישר על פני הפונה שמאלה. 

 

אין בעיה שיהיה 301 בכניסה.

הוא בסה"כ אומר "תן ז"ק בדרך החוצה שלפניך", הדרך החוצה שלפניך היא דרך חד סטרית, משמאל לימין, ולכן הז"ק היא בכל מקרה לרכבים המגיעים משמאל בלבד.

הבעיה היא היעדר 303.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

יציאה ממעגל תנועה זה תמיד, אבל תמיד, זרוע יציאה.

זה בהגדרה.

 

 

נכון ולכן יש אשמה גם לנהג המשאית :)

 

 

היציאה ממעגל התנועה לרחוב כלשהו זה צומת לכל דבר, וכמו לפני כל צומת אתה רשאי לעבור נתיב תוך כדי איתות ובדיקה שאינך מפריע לתנועה. 

 

האשמה היא לא גם של נהג המשאית, אלא נטו ורק של נהג המשאית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Krishi כתב:

היציאה ממעגל התנועה לרחוב כלשהו זה צומת לכל דבר, וכמו לפני כל צומת אתה רשאי לעבור נתיב תוך כדי איתות ובדיקה שאינך מפריע לתנועה. 

 

זה צומת מסוג מיוחד, שנקרא זרוע יציאה, בדומה לזרוע יציאה מכביש עם הפרדה.

 

ומותר לך לעבור נתיב לפני הצומת, לא בתוך הצומת.

אבל אנחנו חוזרים לדברים שכבר ציינתי קודם:

זה אסור:

image.png

 

זה מותר:

image.png

 

אתה שם לב איפה הסגול עובר נתיב? לא בצומת עצמה, אלא לפני הצומת.

 

לפני 2 דקות, Krishi כתב:

האשמה היא לא גם של נהג המשאית, אלא נטו ורק של נהג המשאית. 

 

אני מציע שלא תנסה לטעון את זה בבית משפט.

בינתיים בכל המקרים שיש בידיי שהגיע לבתי המשפט, 3/3 הרכב הפנימי במעגל אשם. במקרים ההם גם ב-100%. יש לי רקורד של 3/3 בנושא 😁

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

זה צומת מסוג מיוחד, שנקרא זרוע יציאה, בדומה לזרוע יציאה מכביש עם הפרדה.

 

ומותר לך לעבור נתיב לפני הצומת, לא בתוך הצומת.

אבל אנחנו חוזרים לדברים שכבר ציינתי קודם:

זה אסור:

image.png

 

זה מותר:

image.png

 

אתה שם לב איפה הסגול עובר נתיב? לא בצומת עצמה, אלא לפני הצומת.

 

 

אני מציע שלא תנסה לטעון את זה בבית משפט.

בינתיים בכל המקרים שיש בידיי שהגיע לבתי המשפט, 3/3 הרכב הפנימי במעגל אשם. במקרים ההם גם ב-100%. יש לי רקורד של 3/3 בנושא 😁

 

אני לא מסכים איתך. אני חושב שאתה טועה ואני לא מבין על מה אתה מתבסס בדיוק. 

נתיבים במעגל תנועה בישראל הם כמו כל נתיב ואלא אם יש סימון מיוחד על הנתיבים כל הרחובות המתחברים אליו יוצרים צמתים בפני עצמם. אין שום מניעה לעבור נתיבים בתוך המעגל תנועה לפני יציאות, אחרי יציאות, כל עוד זה מלווה עם איתות מתאים ובאי הפרעה לתנועה. 

ספציפית במקרה הזה זה אפילו קרה מחוץ למעגל תנועה בכלל כשהמשאית נמצאת כבר על הנתיב הימני (אליו היא הייתה אמורה לצאת מלכתחילה) ואם הייתה קורית פה תאונה ואני הייתי במקום הרכב המצלם זה בדיוק מה שהייתי טוען בבית משפט וגם זוכה בלי שום בעיה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Krishi כתב:

אני לא מסכים איתך. אני חושב שאתה טועה ואני לא מבין על מה אתה מתבסס בדיוק. 

 

אתה מוזמן לא להסכים, אבל איך תבין על מה אני מתבסס אם לא קראת את כל מה שכתבתי בדפים האחרונים? הרי שם כל הביסוס.

ויוצא שאני חוזר על דברים כמה פעמים, כי אתה לא קראת.

 

בקצרה זה מבוסס על תקנות התעבורה.

 

לפני 2 דקות, Krishi כתב:

נתיבים במעגל תנועה בישראל הם כמו כל נתיב ואלא אם יש סימון מיוחד על הנתיבים כל הרחובות המתחברים אליו יוצרים צמתים בפני עצמם. אין שום מניעה לעבור נתיבים בתוך המעגל תנועה לפני יציאות, אחרי יציאות, כל עוד זה מלווה עם איתות מתאים ובאי הפרעה לתנועה. 

 

מותר לעבור נתיבים, לא מותר לצאת מהנתיב הפנימי. זה לא אותו דבר.

 

לפני 3 דקות, Krishi כתב:

ספציפית במקרה הזה זה אפילו קרה מחוץ למעגל תנועה בכלל כשהמשאית נמצאת כבר על הנתיב הימני (אליו היא הייתה אמורה לצאת מלכתחילה) ואם הייתה קורית פה תאונה ואני הייתי במקום הרכב המצלם זה בדיוק מה שהייתי טוען בבית משפט וגם זוכה בלי שום בעיה. 

 

בהצלחה, הבה נמתין לתוצאות בית המשפט.

 

עובדתית יש לנו פה שתי עבירות, מצד שני הצדדים. אין צד אחד שהוא בסדר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אתה מוזמן לא להסכים, אבל איך תבין על מה אני מתבסס אם לא קראת את כל מה שכתבתי בדפים האחרונים? הרי שם כל הביסוס.

ויוצא שאני חוזר על דברים כמה פעמים, כי אתה לא קראת.

 

בקצרה זה מבוסס על תקנות התעבורה.

 

 

מותר לעבור נתיבים, לא מותר לצאת מהנתיב הפנימי. זה לא אותו דבר.

 

 

בהצלחה, הבה נמתין לתוצאות בית המשפט.

 

עובדתית יש לנו פה שתי עבירות, מצד שני הצדדים. אין צד אחד שהוא בסדר.

 

למה אתה חושב שלא קראתי? קראתי ועדיין לא מצאתי שום ביסוס לטענה שלך. 

מעבר מהנתיב הפנימי לנתיב החיצוני וממנו החוצה זה במסגרת מעבר נתיבים. אין שום חוק מונע ממך את זה. 

מקווה לא להיקלע לתאונה כזאת אף פעם ושגם תיגרר לבית משפט אבל אם במקרה וכן אני אשמח לעדכן אותך בניצחון שלי :) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Krishi כתב:

למה אתה חושב שלא קראתי? קראתי ועדיין לא מצאתי שום ביסוס לטענה שלך. 

 

אם יש לך שאלה ספציפית אז אשמח לענות, אחרת אני לא יודע איך לענות לזה.

 

לפני 2 דקות, Krishi כתב:

מעבר מהנתיב הפנימי לנתיב החיצוני וממנו החוצה זה במסגרת מעבר נתיבים. אין שום חוק מונע ממך את זה. 

 

אבל זה לא מה שקרה פה, הוא יצא מהפנימי, לא עבר בכלל בחיצוני אלא רק חצה אותו, במאונך כמעט.

 

לפני 3 דקות, Krishi כתב:

מקווה לא להיקלע לתאונה כזאת אף פעם ושגם תיגרר לבית משפט אבל אם במקרה וכן אני אשמח לעדכן אותך בניצחון שלי :) 

 

אלא אם כן תהיה מולי :)

 

בכל מקרה השופטים בהחלט מודעים לעניין וזו התפיסה המשפטית

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

נראה לי שלא הבנת את הסרטון.

 

קודם כל הם אומרים שהם ממליצים, דבר שני אפילו הם אומרים שביציאה מהנתיב הפנימי מאותתים ימינה ונותנים ז"ק, הטעות היחידה שלהם היא שהם מראים יציאה מהנתיב הפנימי עצמו.

 

 

בסרטון הראשון הם ממליצים, לא מורים, בסרטון השני יש לך תמרורים על הכביש בכניסה למעגל, בהיעדרם כל מה שהם אומרים הוא לא נכון :)

 

וגם הם טועים בנתיב היציאה :) שזה לא מפתיע.

 

 

זה קצת לא ברור מה זה אומר "ממליצים" אם אין אלטרנטיבה או סייג כלשהו. זה כמו שאני אעשה סירטון הדרכה איך לשטוף ידים נכון וכל מה שאני אומר בסרטון זה שאני ממליץ לשטוף עם אציטון עם שמת לק. אז אתה ודאי תשאל- אבל מה עם שאר המקרים? מה קשור רק מקרה של לק? כמו כן, הסרטון של עיריית אשקלון. הם ציירו תמרור 613 על הכביש, אבל לא מה קורה כשאין תמרור, זה פשוט לא הגיוני- אתה לא יכל ליצור סרטון הדרכה כללי ולהתמקד באיזה מקרה איזוטרי כאילו הוא הכלל.

 

אבל בא נעזוב את זה, מה שאני באמת לא מבין זה למה (כמעט) בכל המעגלי תנועה הדו-נתיביים בארץ יש זרועות יציאה אם שני נתיבים? אם אסור לך לצאת בנתיב השני, נראה שיותר הגיוני היה שהיו בונים נתיב יציאה עם זרוע אחת (כמו שהיה באחד הפוסטים) שמאוחר יותר מתפצלת לשני נתיבים, לא? למה להשקיע מאמצים וכסף נוסף אם אסור להשתמש בזה בכלל וזה רק עלול לגרום לבלבול?

עריכה אחרונה על ידי laplug
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@m3x7r3m3הסרטון של @zafאמריקאי, ושם כל שיטת התמרור שונה. יתרה מזאת, התמרור שונה בכל מחוז שיפוטי. בכל מקרה, המקביל האמריקאי ל-303 הוא מעויין צהוב עם 3 חיצים.

 

ה-303 בצד הכניסה למעגל תנועה הוא סימול ייחודי לישראל. באירופה (מולדת שיטת התמרורים הנהוגה אצלנו) המקובל הוא 301 בענף הנכנס ו-303 על האי שבמרכז המעגל, מול כל ענף נכנס. כך היה גם בישראל עד לא מזמן, עד שמישהו החליט לשנות את זה.

 

דרך אגב, חפש את תמרור מעגל תנועה באוסטרליה וניו זילנד: שם שילבו את התמרורים, והתמרור נראה כ-301 שעל השדה הלבן שלו שלושת החיצים במעגל, כמובן עם כיווןמהשעון בהתאםצלנהיגה בשמאל הדרך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...