Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ריו ידני 1.2 מול יונדאי I20 ידני 1.2(לאחר מתיחת פנים)


YaronSport
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 2887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבת שלום,

 

אני עומד בפני רכישת מכונית חדשה.

התלהבתי מהאיי 20 הידנית לאחר מתיחת הפנים (מנוע נחמד, גיר/קלאצ נעימים והתנהגות כביש סבירה שהשתפרה מהדגם היוצא).

הכי נחמד זה המחיר...

 

האם תוכלו לעזור לי בהשוואה מול קיה ריו ידני 1.2 - מכלולים משותפים לפי מה שאני מבין ומחיר גבוה יותר. פידבק מרוכשים הכי יעזור.

אשמח גם לטיפים להורדת המחיר מול הסוכנויות (רצוי בהודעות פרטיות).

 

תודה,

ירון

 

נב - אחרי נסיעת מבחן מוצלחת ביונדאי אבל בגלל הפרש המחיר לא בצעתי בקיה ובמחשבה שניה אולי ההפרש בכל זאת שווה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע והגיר משותפים לשני הדגמים כך שאם אהבת את המנוע ביונדאי כנראה שתאהב אותו גם בקיה.

 

הקיה מרווחת יותר מהיונדאי, במיוחד במושב האחורי ובנפח תא המטען. לדעתי היא גם נראית טוב יותר, מבפנים ומבחוץ. העיצוב הזה גורר שדה ראיה גרוע וצריך להתרגל למידות של הרכב כי לא רואים כלום לצדדים ולאחור. המנוע קצת חלש על הרכב אבל לא מאוד חלש. זה אומר שלפעמים צריך לדרבן אותו אבל בסך הכל זה נוסע בסדר פלוס.

 

ולגבי המחיר - למיטב הבנתי המחיר בקיה הוא מחיר על הנייר וגם הם מבינים שהוא לא ריאלי. לדעתי אם תגיע לסוכנות של קיה עם הצעה מקבילה מסוכנות של יונדאי ילכו לקראתך עם המחיר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היום בחנתי את הריו הידנית - מכונית טובה אבל פחות לטעמי (כבדה יותר, ארוכה ונמוכה לעומת האיי20 וראות לאחור בעייתית).

 

המסע הסתיים:בסוף החודש אני מחזיר את מכונית הליסינג.

לפני יותר מחצי שנה התחלתי סיבוב של חיפוש והתלבטויות. תחנה ראשונה:ולוסטר ידני, דרך מספר מכוניות אחרות, דרך פוקוס ידני (מכונית מעולה אבל לא הייתי מוכן לשלם את המחיר), פיאסטה ידנית (הפייבוריט שלי עד לפני שבוע).

והסיום: איי20 ידנית (שלדעתי בשקלול מכונית ויבואן זו הקניה הכי שווה היום).

 

תודה לכל מי שעזר מהפורום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, ואל תשכח לחזור בעוד שנה ולספר לנו על הרכב מנקודת מבטך כלקוח. לפעמים זה הרבה יותר חשוב מכל מה שכתבי רכב חושבים שהם יודעים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
היום בחנתי את הריו הידנית - מכונית טובה אבל פחות לטעמי (כבדה יותר, ארוכה ונמוכה לעומת האיי20 וראות לאחור בעייתית).

 

המסע הסתיים:בסוף החודש אני מחזיר את מכונית הליסינג.

לפני יותר מחצי שנה התחלתי סיבוב של חיפוש והתלבטויות. תחנה ראשונה:ולוסטר ידני, דרך מספר מכוניות אחרות, דרך פוקוס ידני (מכונית מעולה אבל לא הייתי מוכן לשלם את המחיר), פיאסטה ידנית (הפייבוריט שלי עד לפני שבוע).

והסיום: איי20 ידנית (שלדעתי בשקלול מכונית ויבואן זו הקניה הכי שווה היום).

 

תודה לכל מי שעזר מהפורום.

 

למה הפיאסטה איבדה את מקומה כפייבוריטית מול ה I20 ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה ירדתי מהפיאסטה: היא לפני מתיחת פנים. החלטתי לא לחכות כי אני צריך להחליף רכב החודש וגם יש סיכוי שהמחירים יעלו (רפורמה ירוקה/בחירות).

היונדאי אחרי מתיחת פנים (משמעותית). כמו כן התרשמתי שהיונדאי מגיבה יותר טוב (מנוע מודרני יותר ואולי משקל נמוך יותר).

מבחינת הנאה מנהיגה (כמה שאפשר במכוניות דלות תקציב) הכי נהניתי מהסוויפט - אבל תא המטען שלה לא פרקטי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
למה ירדתי מהפיאסטה: היא לפני מתיחת פנים. החלטתי לא לחכות כי אני צריך להחליף רכב החודש וגם יש סיכוי שהמחירים יעלו (רפורמה ירוקה/בחירות).

היונדאי אחרי מתיחת פנים (משמעותית). כמו כן התרשמתי שהיונדאי מגיבה יותר טוב (מנוע מודרני יותר ואולי משקל נמוך יותר).

מבחינת הנאה מנהיגה (כמה שאפשר במכוניות דלות תקציב) הכי נהניתי מהסוויפט - אבל תא המטען שלה לא פרקטי.

 

היום עשיתי נסיעת מבחן על הפיאסטה, ולפני שבוע על הI20. אני אהבתי בפיאסטה את התנהגות הרכב, התאוצה בהילוכים 2-3 (בI20 הייתה לי האטה בהילוכים האלה משום מה), נוחות הישיבה, המראה החיצוני והפנימי.

יש אומנם חיסרון שהיא לפני מתיחת פנים, השאלה כמה קריטי זה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 2887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...