Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנת אלטרנטור מחו"ל, האם יש צורך להזמין חלקים נוספים מלבדו? והאם צריך אישור מיוחד?


skitz
שימו לב! השרשור הזה בן 4147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השאלה נוגעת לאלטרנטור עבור מוסטנג gt שנת 2008, מוכרים ברשת שלל אלטרנטורים לרכב הנ"ל, חלקם מיועדי ביצועים כביכול וחלקם סטנדרטיים.

 

האלטרנטור שלי עוד לא הלך, אך הוא בדרך לשם (תיארתי את הבעיה בפוסט אחר), ולאחר 5 חו"ד שונות ממוסכים וחשמלאים שונים, נראה שלדעתם הבעיה היא אך ורק באלטרנטור ועליי להמתין לרגע שישבוק חיים. לכן החלטתי להזמינו מבעוד מועד כדי שברגע שהוא יהרס אוכל להחליפו מיד ולא להמתין למשלוח אוויר שבוע.

 

1. האם מישהו בכל זאת מכיר מקום בארץ בו אוכל לקנות אלטרנטור כזה חדש? שימו לב שמדובר בgt ולא בדגם הרגיל, הדגם הרגיל חולק מכלולים מסויימם עם האקספלורר ושות' אבל לגבי ה gt אני לא חושב שיש לו חלקים משותפים עם רכב שמיובא ביבוא סדיר.

 

2. בחיפושיי ברשת, נראה כי אלטרנטור לרכב הזה מוצע כאלטרנטור בלבד, במחירים של 200 דולר פחות או יותר. איני מבין גדול במערכות חשמל ברכב, אבל אני יודע שישנם חלקים נוספים שיכולים לגרום לצרות והם קשורים לאלטנטור לדוגמא פולי קלאץ וכו', האם יש צורך להזמין דברים נוספים מלבד האלטרנטור? בהנחה שאני רוצה לכסות את כל הבעיה, רצועה אולי? או שמעבירים את הרצועה מהישן?

 

3. לפני שאטריד את עמיל המכס, רציתי לשאול האם לייבוא של חלק מכני כזה יש צורך באישור בעייתי? הרבה בירוקרטיה? או שלא אמורה להיות בעיה?

 

4. עוד משהו שעליי לשים לב אליו לפני הזמנת החלק?

 

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה דוגמאות למספר אלטרנטורים שיש באיביי וכו'

 

זה אלטרנטור מקורי של מוטוקרפט (החלקים של פורד) לכן מחירו היקר, אך לא מצויין בשום מקום האם זה כולל פולי קלאץ או לא, האם עליי להניח שלא? האם יש בכלל צורך בקנייה נפרדת שלו?

http://www.ebay.com/itm/Motorcraft-GLV8424RM-Alternator-New-/251102352273?hash=item3a76ddd391&item=251102352273&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

 

מה זה החלק הזה? גם אותו אצטרך?

http://www.ebay.com/itm/ALTERNATOR-RECTIFIER-Ford-Lincoln-Mercury-6-Diode-50-AMP-w-Capacitor-6G-Type-/260965243498?hash=item3cc2bd9a6a&item=260965243498&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

 

ויש את התחליפי הזה של PA Performance

http://www.americanmuscle.com/130amp-alternator-0509gt.html

 

שנדמה שהוא האופציה העדיפה מבין כל אלו שהסתכלתי עליהן, אך לפי התגובות הוא מגיע ללא פולי קלאץ, מה עושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החדשות הטובות הן שלא תזדקק לאישור משרד התחבורה ולא תעבור את כל הבירוקרטיה המחורבנת הזו. פשוט מאוד, תזמין לארץ, זה יעצר בדואר, אתה תתבקש למלא טופס שבו אתה מאשר שהחלק מיועד למכונית שלך, שאתה בעל המכונית וזהו זה. החלק ישלח אלייך לסניף הדואר הקרוב אלייך. אלטרנטורים אלא הם חלקים מתוך רשימה מצומצמת של משרד התחבורה שאינו מצריך את כל הבירוקרטיה של חלקים אחרים.

 

חדשות רעות, על החלק יוטלו מיסים של 50 אחוזים. תוסיף עוד 50 אחוז על המחיר של 371 דולר שהמקורי עולה. בסופו של דבר,אחרי משלוח ומיסים האלטרנטור הזה יעלה לך מעל ל500 דולר.

 

לגבי החלק השני בלינק שנתת מדובר על מייצב זרם. לא בטוח שזה מה שגורם ויגרום להשבתה של האלטרנטור.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה לא לפרק אותו מהרכב ולשלוח לשיפוץ אצל כרמלי, מקצוען בתחום,הוא גם בונה אלטרנטורים לפי הזמנה,רגילים.מחוזקים, תוך יום יומיים יש לך אחד עם אחריות והכל,רק להרכיב. בהצלחה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבחור הראשון שענה לי, תודה רבה! אכן ידעתי על המס שמוטל על החלק הזה, אבל שימחת אותי בידיעה שלא אצטרך אישור של משרד התחבורה עבורו.

בנוגע למייצב זרם, לא צריך להזמין אותו? הוא אינו כלול באלטרנטור שמזמינים?

 

ולבחור השני, לפי מה שמומחים גדולים ממני הסבירו לי, שיפוץ אלטרנטור ברוב המקרים הינו דחיית בקץ ולא פתרון אמיתי, מעבר לזה, על מנת לשפץ אלטרנטור צריך חלקים שלו במלאי, ואם היה חלקים של הרכב הזה נגישים פה בארץ לא הייתי צריך להזמין מחו"ל מלכתחילה.

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכרמלי יש הכל מהכל, והכי חשוב יידע . השיפוץ שלו מחזיק כמו חדש,והעניין בדוק לאורך השנים מניסיון שלי+חברים ששיפצו אצלו.

כרמלי בצפון, במרכז יש את דיסקל.

שהם גם מקצוענים אבל אצל כרמלי זה מגיע ממקום אחר,ולא רק מנקודת מבט כספית(אם אתה מבין למה אני מתכוון).

אבל תעשה מה שאתה מבין.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכרמלי יש הכל מהכל, והכי חשוב יידע . השיפוץ שלו מחזיק כמו חדש,והעניין בדוק לאורך השנים מניסיון שלי+חברים ששיפצו אצלו.

כרמלי בצפון, במרכז יש את דיסקל.

שהם גם מקצוענים אבל אצל כרמלי זה מגיע ממקום אחר,ולא רק מנקודת מבט כספית(אם אתה מבין למה אני מתכוון).

אבל תעשה מה שאתה מבין.

אני אתקשר מחר לשאול לגבי זה,

אבל אני בספק גדול לגבי זמינות חלקים לשיפוץ.

 

בכל מקרה תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה הערות קטנות ברשותך.

 

כאשר חלק מגיע לארץ הוא נעצר על ידי הדואר ולא על ידי המכס. המכס תפקידו להתעסק עם העלות של הפריט ועם המס שצריך לגבות עליו.

 

הדואר הוא זה שמשחק אותה "ראש קטן" ובשביל שלא יבואו אליו בטענות ובתביעות בשביל לכסות את התחת שלהם הם מבקשים אישור ממשרד התחבורה שהוא מאשר לשחרר את החלק הזה ללקוח.

כאשר החלק מקבל שיחרור אז הוא עובר למכס וזה מחליט אם צריך לשלם מס או לא. בבית הדואר\ מכס בחיפה למי שמכיר הדואר והמכס נמצאים אחד ליד השני.

מצד אחד אני מבין את ההיגיון שעומד מאחורי הדברים. זה למנוע מאנשים תת רמה שלא איכפת להם משום דבר לעשות קומבינות עם חלקי רכב. אבל מצד שני, הבירוקרטיה בשביל להכניס את החלקים האלה היא באמת מוגזמת.

מצד שלישי יש כאן סחיטה של אנשים על ידי המוסכים של היבואן. למשל, אם אתה רוצה להזמין חלק מקורי, נגיד תפוח הגה למשל, בשביל לקבל אישור לכזה חלק אתה צריך להביא אישור ממוסך מרכזי של היבואן שמאשר שהחלק שאתה מעוניין לייבא הוא אכן תפוח הגה מקורי של ייצרן הרכב, לאשר שהוא המוסך ירכיב אותו ויוודא את תקינות החלק אחרי זה. הבעיה שלמוסכים לא יהיה אינטרס לתת לך כזה אישור שהרי למה להם? אתה קונה חלק ממישהו אחר. ברוב המקרים המוסכים פשוט גובים סכום מסויים עבור מתן האישור.

 

לנוחיותך ולנוחיות כולם הנה הרשימה של הפריטים שפטורים מאישור של משרד תחבורה פלוס האישור שצריך למלא. מה שלא תחליט לגבי האלטרנטור שיהיה בהצלחה.

 

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/muzarey_tabura.pdf

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...