Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה כמעט לא נמכרו קבריולטים בארץ?


mikish99
שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מנסה להבין למה בעיקר שנות ב-2000 פחת את שיווק קברוילטים בארץ שהיו נפוצים בעיקר שנות ה-80 ו-90 שהיו ימי זוהר בכבישי ישראל.. מישהו יודע למה? אולי ישראלים צעירים של היום לא אוהבים קבריולטים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כשהייתי צעיר הייתה לי קבריולט,פיאט ספיידר,יכול הייתי להשאירה ברחוב,חונה,

עם גג פתוח ואף אחד לא היה נוגע.(שנות ה70).היום לחיות עם קבריולט זה לחשוש כל הזמן

מוונדליזם.

גם היום יש לי מיאטה,אבל לנסיעות הנאה של סוף שבוע,לא ליום יום.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם עניין הוונדליזם שהולך וגובר פה לצערי

וגם עניין השמש הקופחת, לא יודע אם שמת לב אבל

כל שנה הקיץ נהיה יותר ויותר חם וזה סיוט לנסוע בקיץ עם גג מופשל,

בטוח שזה לא תורם לרכישת קבריולט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הגג פתוח ב-90% מהנסיעות. בחורף בשעות הצהרים והערב המוקדמות, באביב - תמיד, ובקיץ - בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות הערב והלילה. "כי חם בקיץ" זה בטח לא תירוץ...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ונדליזם זה נראה לי שיקול מרכזי, חום האימים של האקלים פה זה גם שיקול מרכזי + מחיר יחסית גבוה ותופעת העדר נותנים לך את התשובה פחות או יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבריו היא מכונית נישה מראש.

היא לא זולה.

לא "נוחה" (בגאז קטן, רעשי גשם, מצריך טיפול בגג, שטיפה ידנית וכו..).

לא רציונאלית.

יקרה בביטוח (לרוב).

וכן, מדינה חמה , פחד מונדליזם,פחד מתאונה (עניין בטיחותי) וכו'.

 

עדיין עם כל זה אני חושב שביחס לכמות הנישה שעולה על כבישי ישראל - נמכרות לא מעט קבריו.

בשביל לסבר את האוזן - אני מכרתי 41 קבריו בשנה וחצי האחרונות בלי שום פרסום או מבצע מכירות.

 

מיאטות משנים קודמות (NC) אני רואה המון על הכביש.

מרצדסים מכל המינים - גם לא מעט .

בוקסטר\Z4 וכו'..

בקיצור ביחס לנישה יש לא מעט.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי ברבע מליון שקל שעולה מאזדה מיאטה אפשר לקנות רכב הרבה יותר גדול,איכותי,מפנק,חזק וכו'.

וגם לחסוך על ביטוח ולחיות בלי דאגות(פחות או יותר).

בקיץ-חם מידי

בחורף-קר מידי

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה תהליך ברירה טבעית בגלל מזגנים.

כל עוד מזגנים לא היו נפוצים ו/או יעילים היה לרכב פתוח יתרון אמיתי של איכות חיים.

העלמות היתרון הזה בדמות מזגן יעיל מובילה להעדפת רכב סגור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיאטה עלתה פחות מ-190 אלף, אבל שיהיה. בקיץ מושלם לנסוע עם גג פתוח בבוקר או בשעות הערב. בחורף מושלם לנסוע עם גג פתוח בצהרים ועד החשיכה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהסיבה האמיתית היא המחירים .. לא להרבה צעירים כיום יש כסף לקנות רכב חדש קבריולט.

 

לא צריך ולא חייב חדש בהיכרח

 

אני למשל ראיתי שני סאאב 900 קבריולטים שמוצעות למכירה בימים אלה..

מטופלות במצב טוב ובמחירי עלות ממש, כך שכסף זו לא הבעיה אלא מי מוכן להשקיע ברכב כזה...קבריולט זו אהבה, לא צורך.

 

העניין עם הקבריולטים שהן דורשות טיפול מקיף כל השנה.

בקיץ לדאוג לכיסוי הרכב כל הזמן כדי למנוע לשלשת על הגג שפשוט הורגת את הבד וכמובן למנוע התבלות הגג מהשמש.

לדאוג למושבים מפני השמש כאשר הגג פתוח, לדאוג שמנוע הגג יעבוד תמיד וגם זה כמובן עם השנים נוטע לתקלות פה ושם..

ואלה הצרות רק בגלל הגג, שלא לדבר על תקלות מכניות שתמיד יצוצו ולבעלי הטורבו נוספת הבעיה שהטורבו חייב להיות תקין ובכך לשמור עליו.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיאטה עלתה פחות מ-190 אלף, אבל שיהיה. בקיץ מושלם לנסוע עם גג פתוח בבוקר או בשעות הערב. בחורף מושלם לנסוע עם גג פתוח בצהרים ועד החשיכה.

 

מושלם? לא הייתי אומר, זה עניין סובייקטיבי, לא כולם יעדיפו לנסוע בעיר עם גג פתוח ולנשום את כל העשן של האוטובוסים וכו'...

 

תלוי באיזור, תלוי בזמן וכמובן במזג האוויר, אין ספק שיש לזה יתרונות וזו תחושה כיפית בהנחה ושאר הגורמים מאפשרים זאת כמובן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבריולט זה דראק נוראי,במיוחד מיאטה לגבוהים,אין שום יתרונות.

אבל החיוך לא סר מהפנים:-)

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מנסה לנסוע עם הגג פתוח בכל שעות היום ובכל ימות השנה וזה לא רק אפשרי אלה מעלה לי חיוך תמידי אבל ישנם רבים שלא אוהבים את זה.

 

קבריולט הוא רכב שדורש מהנהג להתפשר. מי שמוכן נהנה מי שלא לא משתמש בקביולט אבל זה היה נכון גם לשנות הזהר של השמונים והתשעים.

 

הסיבות לירידה בכמות לדעתי הם:

  1. 1. חוסר בהצע של מכוניות חדשות ובמחיר סביר (90-140 אלף) שיכול להוות אלטרנטיבה. לא מיבאים כאלו מכוניות וגם לא כל כך מייצרים אותם.
  2. 2. מעבר לגג קשיח מתקפל שהעלה את המחיר וגם יצר פחות נראות בכביש
  3. 3. הצערה של כלל ציי הרכב - פחות נפוץ, "שווה", אופנתי ... להשתמש ברכב ישן
  4. 4. חוסר בבעלי מקצוע המסוגלים לעזור לבעלי רכבי הקבריו הישנים לשרוד
  5. 5. התברגנות של קהל היעד - מזגן ... וכו' ...
  6. 6. האופי של שוק הרכב בארץ שלא מעניק נקודות זכות לרכב פתוח כרכב "בעל סטטוס" - חלק מקהל היעד המקורי בחול לא רלוונטי בארץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...