Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת מנוע דולקת לאחר שעזרתי למישהו להניע עם כבלים


maximum
 שיתוף
עוקבים 2
שימו לב! השרשור הזה בן 3262 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מוסר השכל שלי מהסיפור.

עם כל הצער, לא לעזור בהתנעה. עקב כל מערכות האלקטרוניקה שיש היום ברכבים והרגישות שלהם, רק צרות יכולות להיגרם.

ציטוט

החיים היפים. לפעמים מעייפים החיים, החיים היפים.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מכון שעוד לא הסתיים הסיפור לא ניתן לקבוע מוסר השכל.

 

בנוסך כמה תיקונים:

1) רכב תורם רצוי שיהיה מכובה ועם סוויץ' סגור, על מנת למנוע קפיצות מתח במערכות החשמל ואלקטרוניקה שלו בזמן התנעת הרכב התקוע.

 

2) ניצוק מצבר יש לבצע ע"י ניתוק הכבל מינוס ראשון וכבל מינוס מתחבר אחרון.

 

3) ההצעה לנתק מצבר לצורך איפוס נורת תקלה הינה שגויה, כי מונעת מהמוסך ביצוע אבחון כמו שצריך, ע"י מחיקת "עדות" חשובה למקור התקלה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הבעיות מתחילות ונגמרות בסליל וחוטים חליפיים,דרוש במוסך שיחליפו למקורי והצרות יעלמו.

הסיפור של הכבלים לא קשור זה סתם צרוף מקרים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

3) ההצעה לנתק מצבר לצורך איפוס נורת תקלה הינה שגויה, כי מונעת מהמוסך ביצוע אבחון כמו שצריך, ע"י מחיקת "עדות" חשובה למקור התקלה.

ההצעה לדעתי נכונה,כי אם התקלה נעלמת אז אין צורך באבחון.

ואם חוזרת אז קל יותר לאבחן,כי רק היא נמצאת ואין כל מיני"תקלות" שיצרו

מכונאי מדרכה שניתק וחיבר חיישנים,להנאתו,בתקווה טפשית למצוא רמזים.

כמו כן במחשב הרכב נשארת עדות לתקלות היסטוריות,עד למחיקתן ע"י מחשב דיאגנוזה.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהרבה רכבים ניתוק מצבר מעלים כל זכר של קוד התקלה ולא נשאר שום לוג.

תקלות של זיוף לא נעלמות סתם כך ביום בהיר רק כי ניתקו מצבר וגם תקלות אחרות שרק מדליקות נורת תקלה, חוזרות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מוסר השכל שלי מהסיפור.

עם כל הצער, לא לעזור בהתנעה. עקב כל מערכות האלקטרוניקה שיש היום ברכבים והרגישות שלהם, רק צרות יכולות להיגרם.

אין שום בעיה בלתת עזרה בהתנעה של רכב אחר כול עוד שומרים על כללים פשוטים שכבר דיברנו עליהם בפורום.

מי בכלל קבע שהבעיה ברכב נגרמה בגלל התנעת רכב אחר ? אולי סתם צירוף מקרים ?

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כל הבעיות מתחילות ונגמרות בסליל וחוטים חליפיים,דרוש במוסך שיחליפו למקורי והצרות יעלמו.

הסיפור של הכבלים לא קשור זה סתם צרוף מקרים.

אתה בטוח?

איך סליל חליפי יכול לגרום לקפיצות פתאומיות בתורים?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אין שום בעיה בלתת עזרה בהתנעה של רכב אחר כול עוד שומרים על כללים פשוטים שכבר דיברנו עליהם בפורום.

מי בכלל קבע שהבעיה ברכב נגרמה בגלל התנעת רכב אחר ? אולי סתם צירוף מקרים ?

הבעיה היא, שאני ובטוח גם רבים לא מכירים את הכלל שהרכב התורם צריך להיות עם סווי'ץ מכובה. בכל הפעמים שיצא לי לעזור בהנעה של רכב זר, הקפדתי להניע את הרכב שלי.

להלן קישור לאתר שמסביר נוהל התנעת רכב תקוע

http://homeaid.xnet.co.il/view.aspx?tid=48

נוהל זה הוא הנוהל המוכר לי, נהיר לי מקריאת שרשור זה, שנוהל זה שגוי מעיקרו.

ציטוט

החיים היפים. לפעמים מעייפים החיים, החיים היפים.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתה בטוח?

איך סליל חליפי יכול לגרום לקפיצות פתאומיות בתורים?

קיימים היום בשוק כמה סוגים שונים של כבלי הצתה וכויילים חליפיים ליונדאי,מנסיון שלנו במוסך אין תחליף ראוי לאילנטרה ומרבית חוטי ההצתה הסיניים נוטים להתחממם ולגרום לזיוף בעבודת המנוע לאחר פרק זמן קצר מאוד.המקורי יקר פי שלוש אבל מחזיק פי עשר,כמו כן מומלץ גם להחליף מצתים.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט לא מחברים את הכבל ישירות להדק השלילי במצבר של הרכב המרוקן, אלא לחלק מתכתי כלשהו במנוע/גיר. סייעתי למס' רכבים להתניע בצורה הזו, כשמנוע פועל והכל בסדר.

Mazda Drei Hatchback "Premium" 2L

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

הסאגה נמשכת, ואשמח לקבל דעות בנושא.

לאחר החלפת הקויל וסט חוטים בעית הזיוף של המנוע כאילן נעלמה, אך יש בעיה אחרת עכשיו:

הסל"ד לא סדיר, וכאילו יש לו חיים משלו.

כשאני בולם, הסל"ד יכול פתאום לקפוץ כאילו לחצתי על גז.

כשאני עומד ברמזור למשל, הסלד פתאום עולה ל-2, או מקפץ כאילו אני לוחץ ועוזב את דוושת הגז.

בנסיעה בינערונית על קטע ישר ובמהירות קבועה של 100, הסל"ד מקפץ למעלה ולמטה כל הזמן באיזה שליש ספרה.

אני כבר מבין שככל הנראה כבר אין קשר בעין הבעיות הנ"ל לבין כוטרת הנושא, אך למרות זאת, בבקשה עיזרו לי להבין מה הבעיה. המוסכניק פשוט כל פעם מחליף לי משהו אחר אך הבעיה ממשיכה ומקבלת רק צורה טיפה אחרת...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לענין הנעת רכב תקוע, אני תמיד מחבר מינוס לגוף הרכב התורם - מינוס חזק ויציב.

לגבי התקלה, נראה כי אחד החיישנים מקבל אינדיקציה שגויה ולכן מעלה סל"ד, אולי מנוע צעדים - חיישן מצערת.

גש בהקדם לדיאגנוסטיקה ואל תחליף שום דבר לפני שהמכון מתחייב שאם התקלה לא נפתרה, לא תחויב.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שלום חברים,

הסאגה נמשכת, ואשמח לקבל דעות בנושא.

לאחר החלפת הקויל וסט חוטים בעית הזיוף של המנוע כאילן נעלמה, אך יש בעיה אחרת עכשיו:

הסל"ד לא סדיר, וכאילו יש לו חיים משלו.

כשאני בולם, הסל"ד יכול פתאום לקפוץ כאילו לחצתי על גז.

כשאני עומד ברמזור למשל, הסלד פתאום עולה ל-2, או מקפץ כאילו אני לוחץ ועוזב את דוושת הגז.

בנסיעה בינערונית על קטע ישר ובמהירות קבועה של 100, הסל"ד מקפץ למעלה ולמטה כל הזמן באיזה שליש ספרה.

אני כבר מבין שככל הנראה כבר אין קשר בעין הבעיות הנ"ל לבין כוטרת הנושא, אך למרות זאת, בבקשה עיזרו לי להבין מה הבעיה. המוסכניק פשוט כל פעם מחליף לי משהו אחר אך הבעיה ממשיכה ומקבלת רק צורה טיפה אחרת...

 

א. אם כל פעם החלפת חלק לא פותרת את הבעיה בקש מהמכונאי להחזיר את הישן!!!

(ניסוי ותהייה זה בסדר אם זה פותר את הנעלם המבוקש ולא דרך להתעשר).

ב. יתכן ובכלל יש בעיה ואקום/חיישן מזייף ואין שום קשר לסיוע בהתנעה,רצוי לבדוק עם סורק תקלות ועדיף אצל מכונאי שגם מבין את "סביבת התקלה המצויינת בסורק".

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 3262 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...