Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח ביניים-10000 קמ -מגאן RS CUP


rubycoupe
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 3081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המחירון הוא 175.

בפועל - 160-165.

 

מכונית הנהיגה היחידה במחיר הזה.

הבעיה היא לא המכונית, אלא שפעם פוזאיסטים היו קונים מכוניות נהיגה, בגלל הפוזה.

היום פוזאיסטים קונים מכוניות פוזה (יענו ספורטיביות) ייעודיות וצרכנים לספורטיביות אמיתיות יש מעט.

 

 

עופר שאפו!

 

מעולם לא חשבתי שאפשר לתאר את השינוי שחל במכירות של דגמי הספורט בצורה מדויקת יותר.

ככל שאתה חושב על זה,ומסתכל אחורנית זה מתבהר.

בעבר,כשהית רוצה לרכוש "אוטו פוזה" היית רוכש את דגם הספורט.

היום יש כבר דגמי פוזה ייעודיים....

 

וכמו שציינת בצדק,זו באמת מכונת הנהיגה היחידה בסקאלה הזו,עם כל המגבלות שלה.

ואתה יודע מה,אולי זה חלק מהקסם שלה.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שאלה:

מה ההבדל בין גרסאות ה - cup ל - Trophy?

אם יש בכלל הבדל.

לא הבנתי את עובד המוסך שאמר "זה בריא למנוע לאכול שמן" - מה זה חיזוקית של הדס?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גרסת ה Trophy היא הגרסה המחוזקת של ה RS CUP 250 של שנת 2011 עם 265 כ"ס ו 36 קג"מ.

נכון לשנת 2012 כבר מיצרים את דגמי ה RS וה CUP עם 265 כ"ס.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
עופר שאפו!

 

מעולם לא חשבתי שאפשר לתאר את השינוי שחל במכירות של דגמי הספורט בצורה מדויקת יותר.

ככל שאתה חושב על זה,ומסתכל אחורנית זה מתבהר.

בעבר,כשהית רוצה לרכוש "אוטו פוזה" היית רוכש את דגם הספורט.

היום יש כבר דגמי פוזה ייעודיים....

 

וכמו שציינת בצדק,זו באמת מכונת הנהיגה היחידה בסקאלה הזו,עם כל המגבלות שלה.

ואתה יודע מה,אולי זה חלק מהקסם שלה.

 

 

אני תמיד מאוד מאופק להגיב במיוחד כשזה קשור לעבודה אבל אני חייב שלא להסכים!!

אני נתקל בחולי הגה כמוני\כמוכם ביום יום. אני יושב איתם שעות ונהנה מזה.

אם אתם חושבים שחולי הגה קונים רק "קליאוRS" ושזה מתבטא ב2 לקוחות בשנה (לפחות עפ"י 2011\2010) וגם זה לא בטוח כי רישוי יכול להיות 12 חודש או רכב חברה.. אז יש לכם טעות חמורה!

אני מוכר מכוניות ספורטיביות והרוב הגדול והמכריע של הקונים הם חד משמעית חובבי נהיגה! נדירים אלו שקנו את הפוזה (והיו כאלה). ואני לא מדבר על 2 בשנה אלא על מעל 90 בשנתיים האחרונות!

יש הרבה מאוד חולי הגה שיודעים לנהוג ואפילו יש להם כלים סופר קיצוניים ויקרים בבית וקונים עוד "צעצוע" נוסף לפאן .

מעבר לערך המוסף של הרכב כמכונית נהיגה (דבר שהוא סובייקטיבי) יש עניין אמוציונאלי\שירות\עסקה\חיוך על הפנים\וכו'.

אני יכול להגיד ברמה האישית שנהגתי על המגאן RS CUP של רובי - מכונת נהיגה! באמת. סוף הדרך. התרשמתי מאוד ונהנתי מאוד.

אבל זה שאהבתי לא אומר שאני יוציא באמת את ממוני על אותו רכב ולא על GTI (לצורך הדוגמא)בגלל אלף ואחד סיבות אחרות.

 

בקיצור אני אומנם משוחד, אבל לצאת בהצהרה (גם משוחדת DJ JACK) שהקליאו היא היחידה בסקאלה - זאת הצהרה סופר קיצונית ורחוקה מהמציאות לדעתי.

Not the sound of silence -ABARTH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם עומר - הקליאו היא הטובה בקטגוריה מבחינת פאן לנהג הספורטיבי, אבל היא בטח לא היחידה. קורסה OPC היא דוגמא טובה, וכן, גם ה-500 אבארת על מגבלותיה הספציפיות היא מכונה מהנה מאוד בסופו של דבר, כשיודעים מה היא מסוגלת לתת ומה לא.

 

גם קטגוריה מעל, המגאן היא אולי הטובה בקטגוריה אבל בטח שלא היחידה שמסוגלת לספק הנאה. הלאון קופרה R תתאים לחלק מהאנשים, גם גולף GTI היא solid choice, מה שנקרא, ואולי גם הפוקוס ST...

 

רק בבקשה חבר'ה, בואו לא נהפוך את זה למלחמת סוכנים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

רק בבקשה חבר'ה, בואו לא נהפוך את זה למלחמת סוכנים...

 

יש דיל קרוקודיל :wink:.

 

חלילה. פשוט פרופורציות.

Not the sound of silence -ABARTH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
וכמו שציינת בצדק,זו באמת מכונת הנהיגה היחידה בסקאלה הזו,עם כל המגבלות שלה.

ואתה יודע מה,אולי זה חלק מהקסם שלה.

 

מה הקסם שלה, שהיא לא נמכרת?

מכונית שלא נמכרת, אין לה ממש עתיד...

 

 

אם אתם חושבים שחולי הגה קונים רק "קליאוRS" ושזה מתבטא ב2 לקוחות בשנה (לפחות עפ"י 2011\2010) וגם זה לא בטוח כי רישוי יכול להיות 12 חודש או רכב חברה.. אז יש לכם טעות חמורה!

 

חולי הגה יכולים לקנות כל מיני מכוניות מכל מיני שיקולים. אבל אנשים אוהבים ויודעים לנהוג, לא רוצים ESP תמיד. אם אפשר היה לנתק את החרא הזה, אפשר היה לנהוג את האבארט כל כך יפה, עם החלקות זנב וסחיפות וזרוק-תפוס... מכונית כיפית, שה-ESP הופכת את ההתנהגות שלה לחד מימדית (תנהג נקי וזהו).

 

האבארט יכלה להיות ה-106GTI של ימינו (במגבלות העכשוויות של הז'אנר).

אז מכונית פוזה נטו היא בטח לא, אבל היא גם לא זה וזה חבל.

 

יש הרבה מאוד חולי הגה שיודעים לנהוג ואפילו יש להם כלים סופר קיצוניים ויקרים בבית וקונים עוד "צעצוע" נוסף לפאן

 

אם יש לך פורשה ואתה רוצה עוד משהו קטן להתניידות כיפית - סבבה.

אם אתה רוצה לנהוג במכונית שאף פעם לא עוברת את המגבלות - סבבה.

 

בקיצור אני אומנם משוחד, אבל לצאת בהצהרה (גם משוחדת DJ JACK) שהקליאו היא היחידה בסקאלה - זאת הצהרה סופר קיצונית ורחוקה מהמציאות לדעתי.

 

אם היא היחידה עם ESP מתנתק, אז היא מכונת הנהיגה היחידה.

 

בלי קשר, ההצלחה של ה-500 בארץ וההצלחה של האבארט בפרט, היא הוכחה שבניהול נכון יש מקום לנישה. רק שהנישה של הנהגים שרוצים להתפשר כמה שפחות על איכויות דינמיות, היא מאוד קטנה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שיש גיבוי(ועוד של נהג מנוסה באמת!):

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/186/631.html

 

 

והקטע הכי הזוי שאותם חבר'ה נחמדים ממגזין הגה שזימנו אותך למבחן רשמו את הדבר הבא:

(ע"ע בתמונה)

 

 

בגלל היכרותי הטובה עם הרכב אני מסכים עם רוני. בכבישים חדשים בהם האספלט סופר אוחז אכן יהיה קשה מאוד להוציא זנב אלא אם תגיע במהירות חוליגנית ותבצע פרובוקציה קיצונית.. גם אז ייצא לך הזנב והאח הגדול יגיע לשמור עליך. זה לאו דווקא חיסרון. בהרבה מקרים זה יתרון שישמור עליך בחיים!!

 

בכבישים חלקים - התחת שמח עד מאוד . נכון , בסגנון נהיגה פרובקוטבי זה יציק, אבל להבדיל מהרבה אחרות , פה הESP מאוד . מאוד ליברלי.

 

בסופו של יום שוב, זה עניין מאוד סובייקטיבי.

o.jpg

Not the sound of silence -ABARTH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מזל שיש גיבוי(ועוד של נהג מנוסה באמת!):

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/186/631.html

 

 

מכיר את המבחן הזה. אני חולק עליו. גם לגבי הזנב וגם לגבי מידת הקריטיות של הקופצניות של הרכב. בעיני תכונה שמוסיפה עניין במכונית כביש. און, מורי ורבי, אוהב נהיגה נקייה (מעדיף סיוויק Type R על WRX, לדוגמא), אבל עדיין אני לא מבין איך הוא כתב מה שכתב על הזנב (והיחיד בעולם שכתב את זה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מכיר את המבחן הזה. אני חולק עליו. גם לגבי הזנב וגם לגבי מידת הקריטיות של הקופצניות של הרכב. בעיני תכונה שמוסיפה עניין במכונית כביש. און, מורי ורבי, אוהב נהיגה נקייה (מעדיף סיוויק Type R על WRX, לדוגמא), אבל עדיין אני לא מבין איך הוא כתב מה שכתב על הזנב (והיחיד בעולם שכתב את זה).

 

 

נ.ב:גם אני מעדיף TYPE R על WRX...

ואני אומר זאת בתור אחד שהחזיק אימפרזה GT (שעדיפה מהWRX) שלדעתי היא OVER RATED לחלוטין בכתבות למיניהם. בטוח יהו הרבה שיחלקו עלי אבל האימפרזה מלבד כוח והרבה לא היה בה שום דבר מעבר, ההגה היה בין הגרועים שחויתי, הברקסים כנ"ל . זויות גלגול מחרידות וחוסר ביטחון אחד גדול להפתעה הבאה (תת היגוי או היגוי יתר). הדבר האחרון מלהיות כפפה ליד.

לעומתה ה106ראלי היתה הרבה הרבה יותר מהנה וצפויה לצורך העניין.

 

עופר אני באמת חושב שלא חוית מספיק את הרכב בשביל להבין "איך הוא כתב מה שהוא כתב"...

ואולי חוית בתוואי מסוים שבאמת איכזב אותך ולא סיפק מה שחיפשת (משחקי זנב) - אני מבין מאיפה אתה בא במיוחד כבוגר 106ראלי.. אבל בכבישים הנכונים אני חושב שגם אתה תשנה פאזה.

 

וסתם בשביל הספורט - הוא לא היחידי.. נהפוכו כמעט כולם רשמו דבר דומה..:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3956249,00.html

 

אפילו המבחן שהפורום (שאתה אחראי בו) עשה:

http://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/223/מבחנים/500-אברת'---על-העקרב-ועל-העוקץ#.T9hY7tX1p7w.link

 

ושוב תסתכל בתגובה מעל שלך - הוספתי לך קטע מסיכום מגזין "הגה"...

 

יש עוד אבל נראה לי שהבנו את הפואנטה.

Not the sound of silence -ABARTH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מחפש בהכרח משחקי זנב.

 

אני לא אוהב להרגיש את ה-ESP עובדת, גם כשזה לגמרי עובד לטובתך. במכונית עם ESP מודרנית אתה אפילו לא צריך להיות מדוד עם הגז בהאצה מהפנייה. אפשר פשוט לדרוך והמכונית מתקנת.

 

מצטער, בשבילי זה מוציא חלק גדול מהמיומנות והכיף.

אני חושב שגם אין ויכוח שעדיף בלי.

 

לגבי מה שכתוב בהגה - לתפוס את החלקה של נטישת גז עם היגוי נגדי, במכונית הנעה קדמית?

מכונית "הארד-קור"?!

 

חלאס...

שירלי, את בטח מתבדחת.

 

האבארט בובה של מכונית, באמת. עושה שמייח מבחוץ ומבפנים, כיף שהמותג מצליח, ברור שהיא עונה על כל הדרישות, אבל

"הארד קור"... די.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע...

זה רכב קרבי ולא אחת המלאכיות של צ'רלי...

תשאיר את היופי למי שלא יכולה לתת ביצועים.

אבל מפרגן..

מלכתחילה, הלבן גורם לאוטו הזה להיות יפה ולהבליט את הקימורים - לא צריך להוסיף

ליד הרכב שלך, שלי נראית הערס של השכונה.. בעצם של אורןן נראית הערס של השכונה:-D

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא יודע...

זה רכב קרבי ולא אחת המלאכיות של צ'רלי...

תשאיר את היופי למי שלא יכולה לתת ביצועים.

אבל מפרגן..

מלכתחילה, הלבן גורם לאוטו הזה להיות יפה ולהבליט את הקימורים - לא צריך להוסיף

ליד הרכב שלך, שלי נראית הערס של השכונה.. בעצם של אורןן נראית הערס של השכונה:-D

 

הערס נעלב... :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 3081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף

×
×
  • Create New...