Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Recommended Posts

שלום,

 

בימים אלו רכשתי לאשתי טיגואן 2010 - המדובר בדגם שלפני מתיחת הפנים עם גיר פלנטרי 6 הילוכים ו-170 כ"ס.

 

הרכב בהחלט נחמד אבל לא היו מזיקים לו אי-אלו כוחות סוס נוספים. נכנסתי לאתר של אפסולוט (איתם היה לי נסיון מוצלח באאודי A6 בעבר) ולפי הפרסום שלהם הכוח עולה ל-230 כ"ס והמומנט צומח משמעותית.

 

יש למישהו מושג מה העלות הצפויה של עדכון תכונה שכזה? והאם הגיר האוטומטי יכול להתמודד עם תוספת הכוח ובעיקר המומנט?

 

לגבי ההתקנה - אני עבדתי בעבר עם גיא פרילינג והייתי מאוד מרוצה. האם להמשיך עימו או שיש כוכבים חדשים בשוק? פשוט הוא קצת "נעלם" לאחרונה...

 

מיקי


אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פנה ל E&A, רק טוב שומעים מהלקוחות שלהם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר ב-2.0TSI, נכון?

 

הבדיקה הטובה ביותר היא לבצע תוכנת ניסיון של כל החברות - APR משל PIT STOP, אפסולוט ו-GIAC מבית E&A ו-REVO מבית TOPRPM, ורק לאחר מכן להחליט מי עדיפה על פי התחושה האישית שלך. אם כל אחד יתחיל כאן בדעתו האישית לגבי התוכנה המועדפת עליו - אנחנו נכנס לריב הבלתי נגמר בין הסדנאות, אז נחסוך זאת מראש - זה מיותר לגמרי.

 

כן אציין שמניסיון ממשי של חברים, נתוני הנייר של ה-APR אומנם פחות טובים משל GIAC / אפסולוט (ואולי גם REVO. לא התעמקתי), אך בפועל הביצועים בהחלט גורמים להכל לראות אחרת. חשוב לציין שבניגוד לאחרות, APR עובדת בשיתוף מלא עם VW USA ואינה פוגעת באחריות (בשוק המקומי בארה"ב כמובן), כך שלדעתי אין ממה לחשוב. אם VW מאשרים - יש סיבה.


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"כן אציין שמניסיון ממשי של חברים, נתוני הנייר של ה-APR אומנם פחות טובים משל GIAC / אפסולוט (ואולי גם REVO. לא התעמקתי), אך בפועל הביצועים בהחלט גורמים להכל לראות אחרת. חשוב לציין שבניגוד לאחרות, APR עובדת בשיתוף מלא עם VW USA ואינה פוגעת באחריות (בשוק המקומי בארה"ב כמובן), כך שלדעתי אין ממה לחשוב. אם VW מאשרים - יש סיבה."

 

 

מי סיפר לך את השטויות האלו? חחחחחח

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שי GTI, יש לך בעיות פיגור או בעיות בהקלדה? ברחו לך כמה 'ח'... :roll:

 

אף אחד לא סיפר לי - יש תוצאות בשטח, ואני לא אכנס מעבר לזה - ואין לי שום כוונה להצית מחדש "מלחמת סדנאות / מלחמת תוכנות", רק כי אתה מנסה למשוך לשם. אז בוא נסיים זאת כאן...


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעיות פיגור?:x

אני אזכור את התגובה הזאל בפעם הבאה שניתראה:twisted:

 

ולעניין

אין לשום חברת תוכנה (גם לא לזו שאני מיצג) הרשאה לבצע שום שינוי

ברכב מקונצרן VAG במיוחד לא תוכנתי באישורה .

רכב אשר יבוצעו בו שינויים תוכנתיים וזאת יובא לידיעת היצרן ,היצרן פשוט

יפסיק לתמוך ברכב במסגרת האחריות.

גם REVO בשנה האחרונה כתבה תוכנה לסקודה בכדי לשבור את שיא

המהירות למנועי 2 ליטר בהצלחה כמובן אך אין זה אומר שהיא יכולה לכתוב

תוכנות למכוניות באישורה תוך כדי המשך מתן אחריות

רוב חברות התוכנה עושות המון שיתופי פעולה עם היצרנים למטרות מירוצים שונים ומשונים

אבל למטרות מירוצים בילבד

 

אין בכוונתי להגרר או ליצור עוד "ויכוח סדנאות" פשוט להעמיד דברים על דיוקם

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שי (TOPRPM?), אתה שוב מתעלם מדברי - כתבתי והדגשתי בארה"ב. לא דובר על הארץ.

 

ואגב, ABT בגרמניה אינו פוגע באחריות הרכב, לידיעתך...


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא בארצות הברית ולא באזרביג'ן ,תשכח מזה .

 

ABT כמו oettinger וכמו ALPINA וכמו הרבה אחרות מוכרות רכבים של היצרנים לאחר

שהותקנו בהם שיפורים שונים ומשונים עם סמלים ורישיון רכב של הסדנה ולא של יצרן השילדה

ומי שאחראי למתן שירות ואחריות היא הסדנא !!!

 

אני לא פעם ראיתי רכב שניקנה ב ABT ויובא לארץ עם רישיון רכב של יצרן השלדה ביגלל

בורות של אנשי המכס(פולסווגן ) ולא קיבל אחריות בגלל מספר שילדה שלטענת היצרן הרכב נימכר

ללא אחריות יצרן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שי, אני נכנסתי לדילר של VAG - המשווק גם מוצרי ABT ומתקין אותם - ונאמר על ידי הדילר כי התקנת מוצרי ABT השונים אינה פוגעת באחריות מצידם (דילר / יצרן). הסביר כי מדובר בסדנא יעודית לרכבי VAG (ידוע...) ולכן אין כל בעיה עם זאת.

 

לא אריב או אתווכח איתך, כך נאמר ואני נוטה להאמין לדילר (הגדול ביותר בפרנקפורט, אם זה משנה לך).

 

ובפעם האלף, אני לא מדבר על הקורה בארץ - הרי ברור ששום דבר לא יאושר כאן. זאת מדינת משטרה וקנסות.


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם דילרים "נאמני תביעות אחריות" של היצרנים (לא VAG אלא ABT וכו'),להם בהרשאה מיוחדת ניתנים סמכויות

נירחבות כפי שציינת.

מכיוון שהשינויים שנעשים ברכב הם שינויים מינורים (אגזוז ספויילרים לעיתים תוכנה ) מי שנותן שרות

הם מוסכי הרשת של היצרן.

במקרה של תביעת אחריות (לדוגמא הלך טורבו) מי שמשלם למוסך השירות הוא "הסדנא" (לדוגמא ABT)

כאשר מותקנים ברכב שידרוגים מהותיים (לדוגמא סופרצ'רגר או טורבו משודרג) ויש תקלה בסופרצ'רגר או

בטורבו אז המוסך המטפל לא יוכל לטפל בתביעת האחריות היות והחלפים הנידרשים אינם מיצרן הרכב.

 

לסיכום אומר שאם סדנא כלשהיא רוצה למכור גולף GTI ולקרוא לה oetinger gt400 ועדיין

לתת לרכב אחריות זוהי זכותה ושיקולים שלה הם רק מסחריים וזה חוקי.

 

אסיים ואומר שיצרני הרכב מבינים היום שהספק ניקבע ברובו ע"י התוכנה ומשתמשת בזה כמקדם מכירות

ודרך לגבות המון כסף כאשר השינוי היחיד שמבדיל שני רכבים הוא תוכנה בילבד ולראיה AUDI A4 1.8TSI

יש דגם שמגיע עם 120 כ"ס והדגם היקרתי מגיע עם 160 כ"ס ושוב אזכיר רק תוכנה

ההבדל במחיר הוא עשרות אלפי שקלים כאשר תוכנה (REVO למשל) נימכרת בכ-2500-3000 ש"ח

 

עם כל התובנות האלה או שתתנצל או שתגיב

יום טוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי כל סיבה להתנצל.

 

כך נטען ע"י הדילר ואני נוטה להאמין לו, איני מזלזל בדבריך ובטח שלא בדבריו...


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה של APR, יש 14 סוכנויות בעולם שמורשות למכור רכב חדש עם APR ותחת אחריות יצרן מלאה.

באסיה, יש אפילו גירסה רשמית של גולף שנקראת GTI V50 שמגיעה כבר מהמפעל של VW עם תוכנת APR, מערכת פליטה APR וקיט יניקה CARBONIO בהספק רשמי מהיצרן של 247 כ"ס ועם לוחית מספר שלדה נוספת של APR.

 

שלא לדבר על רכבי המירוץ של AUDI בארה"ב, VW RACING באירופה , מכוניות קונספט של VW ואפילו רכבי משטרה מתוצרת VW - כולם נבנים ומחוזקים עם מוצרי APR.

 

פה לא מדובר על שת"פ חד פעמי עם סדנא בפרוייקט שרירים נקודתי. פה מדובר על שת"פ קבוע עד לרמת גרסה משופרת ורשמית של היצרן שנמכרת על ידיי היצרן ומגובה באחריות שלו.

יתכן ויש הסכמי אחריות צולבת מאחורי הקלעים בין הסדנא לבין היצרן אולם זה לא משנה מאומה בעבור הלקוח. הוא מקבל את האחריות שלו ישירות מ VW.

 

כל מילה שכתבתי כאן היא אמת ויש ביכולתי להוכיח זאת.

יש ברשותי העתקים של תעודת אחריות מורחבת של VW לדגמים אותם ציינתי למעלה, ברושור רשמי של GTI V50 ושלל הוכחות נוספות.

הדיון הולך לכיוון השערות, דיעות ותובנות אישיות ובמקרה הזה ולדעתי בלבד, אין פה מקום לניחושים והשערות. יש עובדות וזהו.

 

דודי


לשפר בלי להתפשר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שאמרתי בעבר ואמשיך לטעון גם בעתיד, לא הגבתי בכדי להגרר לכל מלחמת סדנאות!!!

באם עולה מדברי ריח כזה אבקש ממנהלי הפורום לנעול.

 

ולעניין

אשמח לשמות הסוכנויות שמוכרות רכב עם תוכנה בידיעת ובאישור היצרן

 

אשמח לדעת באיזה ממפעלי היצרן ובאיזה מדינה מתקינים תוכנה וקיט קרבוניו ובאיזה מפעל מייצרים

את הGTI V50

 

ברוח טובה

יום טוב

שי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה לנעול? אתה פתחת את השרשור?

מיגל, אני בזמנו התקנתי צ'יפ של אפסולוט על מנוע דומה לשך בVRS שלי.

מאוד נהנתי מהתוצאה שלו.

הבנתי שהגיאק וAPR יותר לינארים ו"חלקים", אני חובב ברוטאליות.

צא ונסה ותצא מרוצה.

פחות משנה מי יאיץ מ0-150 מהר יותר, חשוב יותר מי גורם לך לחיוך רחב יותר.

 

עידן


צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמינות זה הנכס הכי משמעותי שלנו. כל מה שנטען הוא אמת צרופה וניתנת להוכחה.

 

לינק אחד מיני רבים ברשת על ה GTI V50 של VW ו APR - כדאי לקרוא - הכל כתוב שם.

http://www.autoguide.com/auto-news/2009/04/volkswagen-singapore-offers-246hp-golf-gti-v50.html

 

 

 

ברושור רשמי של הרכב

090225_GolfGTIV502ppFINAL_Page_1.jpg

 

090225_GolfGTIV502ppFINAL_Page_2.jpg

 

 

צילום של האינפורמציה כפי שהיא מוצגת באולם התצוגה של VW (המחיר מופיע בדולר סינגפורי)

 

photo.jpg

 

 

צילום של לוחית השלדה הנוספת עם מספור ה LIMITED EDITION

 

photo2.jpg

 

לצורך העניין הזה, APR הקימה במיוחד חברה בת שנקראת VW PERFORMANCE וכל ה LIMITED EDITION למינהם ש APR בונה ישירות עם היצרן משווקות תחת VW PERFORMANE עם אחריות לשלוש שנים (?!?!) ישירות מVW.

שוב, כדאי לקרוא http://www.autoguide.com/auto-news/2009/04/volkswagen-singapore-offers-246hp-golf-gti-v50.html

הכל כתוב וכל חיפוש פשוט בגוגל יציג עשרות תוצאות דומות.

 

 

אין פה מקום למלחמת סדנאות כי אין פה מלחמת גרסאות. יש עובדות והן ברורות ומפורסמות:

APR היא החברה היחידה שעובדת בצמוד וביחד עם VW ובוודאי ברמת השת"פ הזה.

APR בונה ל AUDI ול VW את רכבי המירוץ ומספקת חלקים גם לשאר רכבי הקונצרן (SEAT SPORT)

APR בונה ל VW ו AUDI רכבי קונספט ותצוגה

יש מקומות שניתן לרכוש רכב חדש עם APR ובאחריות.

ויש גם גרסאות LIMITED EDITION ש APR בונה עבור VW.

הכל אמת.


לשפר בלי להתפשר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • Create New...