Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

gadiron

מוסך אמ הדרך - מוסך כללי מתמחה בפיג'ו וסיטרואן בתל אביב - חוות דעת גולשים

שימו לב! השרשור הזה בן 1587 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

מרק שלום,

הנושא עבר בירור של מערכת האתר והגולש שהשאיר המלצה הינו גולש אמיתי שעבר חוויה טובה במוסך אמ הדרך.

אכן, עדיף שגולש חדש בפורום ימנע מלהשאיר המלצה בהודעה הראשונה שלו כי זה מעלה חשש להמלצה פיקטיבית, אבל במקרה הזה הגולש הגיע לשרשור המלצות, התחבר לפורום והשאיר המלצה אמיתית. כל עוד מדובר בהמלצה אמיתית שעברה בירור שלנו, זה בסדר, אך עדיף שזה יהיה במקום אחר כגון כרטיס העסק של בית העסק במדריך העסקים.

 

 

עמית

עריכה אחרונה על ידי עמית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה.


אני חושב שבימים טרופים אלה אנחנו חייבים להפסיק את הברדק להפשיל שרוולים לקום בבוקר ולעבודה עבדה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום ,

הכירותי עם מוסך ״אם הדרך ״ בתל אביב החלה ,לפני שנה בערך אז הייתי צריך לקבל החלטה משמעותיית ביותר עבור הרכב שלי . רכב מסוג פולסווגן פאסט שנת 2002 יד ראשונה . הגיר של הרכב נהרס .

ההחלטות שניצבו בפני היו : גיר חדש ,שיפוץ או פירוק.

המחירים שניתנו לי במוסך המרכזי היו ״מטורפים״. כאלה שעלו מחצית משויו של הרכב . חיפשתי באינטרנט מידע אודות גיר של רכב ,מצאתי הסבר טוב בנושא הגיר באתר ״אם הדרך״ . תהיתי ביני לבין עצמי מה לעשות . הרמתי טלפון למוסך וענה לי אמנון ממוסך ״אם הדרך״ . באדיבותו יוצאת הדופן ובסבלנות אין קץ עזר לי אמנון לקבל החלטה .

החלטתי, שאני מנסה להשיג גיר מפירוק . שאלתי את אמנון אם הוא יודע להמליץ לי תשובתו היתה ״תן לי לראות איך אוכל לעזור לך ״. סוכם שאמנון ינסה להשיג לי גיר מפרוק .

כעבור יומיים או שלושה, יצר עימי אמנון קשר והודיע לי כי הוא השיג לי גיר במצב מצויין . סוכם כי אני אגיע אליו לפרוק והרכבה . שאלתי לעלות הכוללת של המהלך הזה נאמר לי סדר גודל של 3000 ש״ח ,4000 ש״ח הגעתי למוסך כשאני כולי לא יודע ממש לקראת איזה הוצאה אנ הולך להוציא ,והצוות בראשותו של אמנון שקד על פרוק והחלפת הגיר ותוך יומיים הרכב עמד במצב מצויין לנסיעה בעלות כוללת של 4000 ש״ח . ראוי לציין מספר דברים ,להחליף גיר, לשפץ גיר של וולסווגן עולה 10.000 ש״ח לא כולל דברים שיגלו לך על הדרך . חברת וולסווגון נודעת ביוקר עלות מחירי רכיבייה וכן עלות מחיר פר שעת עבודה . שנים טיפלתי במוסך המרכזי ועם יד על הלב ,לא הייתי מרוצה ,לא מהשרות ולא מהמקצועיות ולא מהמחירים .

קל מאוד לטפל ברכב חדש שאין בו כמעט תקלות .... צריך להיות מקצועי מאוד כשהמכונית מתחילה לאתגר אותך בכל מיני תקלות שונות ומשונות .העבודה שנעשתה על הרכב הגיר כול איפוס מערכות המחשוב היו ללא דופי בצורה יוצאת מהכלל ללא שום תקלות אמנון נתן לי ביטוח על הגיר החגש מעבר למה שמקובל . סוף כל סוף אתה מגיע למוסך שאנשים שעובדים בו אוהבים את מה שהם עושים ועושים את העבודה מעולה .

מבינים את מה שהם עושים ולא ״מוכרים ״ שקרים בשקל . כיום עברה שנה לערך , לאחר שמהכונית בנסיעת מבחן של שנה עם הגיר החדש . אני יכול לומר שההחלטות שעזר לי לקבל אמנון בנוגע לגיר של הרכב היו טבות מאוד .

הביקור השני שלי במוסך, היה לפני מספר ימים ,הבאתי את הרכב לטיפול . שמעתי כל מיני קולות מוזרים ברכב , אמרתי לעצמי ... ״גם כך הגיע השעה לטיפול תקופתי ״ החלטתי שוב שאני מביא את הרכב למוסך ״אם הדרך״ תל אביב . הכנסתי את הרכב למוסך כעבור שעתיים התקשר אליי אמנון הודיע לי על מספר תקלות ברכב ביקש את רשותי לעבוד ולתקן . נתתי את אישורי לאחר שאמנון נתן לי הערכת מחיר .בסופו של יום אותרו כל התקלות , אלה תוקנו בצורה איכותית ביותר ,הייתה לי בעיה שהרכב החל לדומם מנוע ללא כל סיבה ניראת לעין .החברה במוסך שקדו עד שהתקלה סודרה.

לסיכום :

הרכב נוסע כמו חדש . ההחלטות ,בעזרת העצות הטובות שיתנו לי על ידי אמנון והצוות שלו היו טובות עזרו לי מאוד איפשרו לי להמשיך להחזיק ברכב שלי ללא שאדרש להוציא הוצאה מיותרת על דברים שלא היה צורך בהם .התחושה שאתה מגיע למוסך ומתקנים לך את מה שצריך ולא עובדים עליך ואתה מקבל שירות מעולה . מסבירים לך מה התקלה מראים לך את החלקים שהוחלפו .

יש על מי לסמוך .מעתה ואלך הרכב שלי מטופל אך ורק במוסך זה . לחברים שלי , ברור שאספר ,אני אמליץ לבוא לטפל במוסך של אמנון ״ אם הדרך תל אביב להיות חכמים ובעיקר לא ״פראיירים״ .

לכל אלה שקוראים תגובה זאת ,אין לי שום הכירות קודמת עם המוסך ולא עם מי מהצוות .

אני ממליץ בחום להתייעץ ולבוא לתקן כל סוג של רכב . זה המקום .

תודה תודה רבה על שירות אמינות ועצות טובות לאמנון והצוות שלו שוב תודה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר המלצתי על מוסך זה פעם-פעמיים.

כיום יותר משנה לאחר ביקור אחרון במוסך זה

אני אפרט את האירועים בגינם החלטתי לעזוב ולעבור לאחר.

 

הייתה לי 206 2002 , שטופלה עד אז במורשה (ב2010 קניתי אותה) ולאחר שיפוץ גיר שעלה 5-6 החלטתי לעזוב את המורשה ולחפש אחר.

עקבתי אחר ההמלצות בפורום ובחרתי מוסך.

הייתי מאושר אתה מגיע, מטפלים לך באוטו ואתה מקבל את האוטו באותו יום/יום לאחר מכן. הבדל גדול לעומת מורשה וגם הבדל גדול בכיס.

באחד הטיפולים התלוננתי על השפריצר שלא עובד, המוסך שכח, אני שכחתי לבדוק כשיצאתי וככה נסעתי בלי. לא נורא, טעות.

באחד הביקורים נמסר לי להשאיר את הרכב, ולחזור תוך 3-4 שעות, אני לא גר בתל אביב, נסעתי לסידורים וכשהייתי בדרך חזרה מקבל טלפון שהאוטו לא יהיה מוכן - בעייה חמורה כי מדובר היה ביום שישי. למזלי אבא שלי היה בחו"ל באותו זמן אז הייתה לי חלופה. קורה, אבל לא ממש מקצועני.

בטיפול אחר ביקשתי להחליף סוללות בשלטים והשארתי את שניהם שם. בחשבון שקיבלתי גבו לי עוד כ20 ש"ח, אבל באוטו הושארה הודעה שאחד מהם גמור ובשני משהו אחר, לא זוכר מה. והבטחה ל20 ש"ח הנחה בטיפול הבא.

 

זה למעשה היה הטיפול האחרון ברכב.

כשבוע לפני הטסט, התקשרתי לאמנון ביום ראשון לקבוע טיפול לשישי בבוקר.

קבענו הכל טוב.

ביום שישי בבוקר הגעתי ואמנון אומר שלא קבענו כלום, לדברים "אולי נראה לך שקבעת" לא חיכיתי ויצאתי באותו רגע עם הבטחה לא לדרוך יותר במוסך הזה.

 

3 פאקים שירותיים בשנתיים זה קצת יותר מדי. בכל ביקור בקשה להמליץ עליהם בפורום.

לסיכום מבחינה מקצועית מוסך מעולה,

מבחינת שירות, טעון שיפור. המחירים עצמם אכן טיפה יקרים (עכשיו כשאפשר להשוות למוסך לא מורשה אחר) וכן תנאי התשלום לא נוחים בכלל (בכ"א רק בתשלום אחד או בקרדיט). זה אמנם שיקול של בעל העסק מול חברת הסליקה שלו, אבל לי בתור לקוח, מאוד מפריע.

עריכה אחרונה על ידי laviil

C4 Picasso 2016 Exclusive

C3 Aircross

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי המון ביקורות טובות על המוסך, והוא אכן הפתיע אותי.

לפני כחודש ביצעתי רכישה של פיגו 308, טרם הקניה יצרתי קשר טלפוני עם המוסך על מנת לבדוק האפשרות לבצע בדיקה לפני קניה במוסך.

נכנסתי לאתר, ראיתי שעות הפעילות, שמחתי שהם פעילים בשישי וביצעתי השיחה,

"שלום, אני מעוניין לבצע בדיקה לפני קניה לפיגו 308... אפשר לשריין שעה ביום שישי ?"

תשובת המוסך : " אתה רוצה שאני אגיע לעבוד ביום שישי בשבילך ?"

אני : "להתראות".

זכותם לא לעבוד בשישי וגם זכותם לענות כך ללקוחות בטלפון... אבל רעבק, תעדכנו את האתר ?!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מכירים מוסכים שבהם מגיעים לטיפול ויושבים בחדר המתנה עם חלון זכוכית ובר מים ובסוף המזכירה קוראת לך ונותנת לך חשבון ומפתחות ?

הייתי בלא מעט כאלה.

אז מוסך אם הדרך הוא לא כזה.

ישבו איתי, הסבירו מה עשו ומה לא עשו, מה כדאי לעשות...התלבטויות שונות. אם מבקשים להרחיב הסבר אז יש להם סבלנות וגם מוכנים להראות דברים במכונית.

אין הרגשה של "סרט נע". יש שקיפות, יש יחס אישי ומקצועי, יש אוזן קשבת.

וראוי לציין שאמנון עונה במהרה גם לשאלות במייל וגם בwhatsapp (אבל תמיד אפשר גם להתקשר...)

 

לא יודע מה אתכם, אבל לי זה חשוב (הרבה יותר מחדר המתנה מפואר או מחירי חלפים).

 

דרך אגב: למגיב לפני: אני עשיתי שם בדיקת קנייה ביום שישי. פשוט יום שישי תמיד לחוץ אצלהם. הייתי צריך לקבוע מראש. הבדיקה שעשו לקחה כשעתיים+ .

עריכה אחרונה על ידי save

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

כיף לי לפרגן. לא תמיד אנו מתפנים לעשות זאת. אבל תודה לצוות מוסך אמ הדרך, שעושה כל מאמץ להסביר ולשתף שלא תהיינה הפתעות.

הפעם הייתה לי הפתעה ממש טובה, הצעת המחיר שקיבלתי היתה גבוהה שכן המכלול שקשור לגיר,היה צריך להגיע מהחברה-לובינסקי בע"מ.

אולם במהלך הפירוקים התקשר אמנון להודיע לי שיצליחו לעשות זאת בהרבה פחות וכך היה.

תודה לויטלי עדן ואמנון אין כמותכם שימחתם אותי.8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה דווקא שלאחר כל כניסה וכניסה למוסך את מתפנה לאחר מכן לפרגן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

הייתי במוסך הנ"ל מספר פעמים בחודשיים האחרונים עם פיז'ו 308, הכל לצורך יישור קו עקב טיפולים תקופתיים שלא בזמנים הרצויים לפי היצרן ע"י הבעלים הקודמים.

חייב לציים קודם כל שימי שישי במוסך הם בעיתים מאוד! בביקור הראשון שלי בדקתי מתי הם עובדים, והיה רשום באתר שהם עובדים משעה 7:30 בבוקר. כשהתקשרתי לאמנון הוא אמר לי שבשבת הם פותחים לפעמים בשעה 8:30. חיכיתי בבוקר עוד שעה עד 8:30 ואחרי שהמוסך לא נפתח, נאמר לי שהם לא עובדים בימי שישי לסירוגין אלא רק אם יש עומס בעבודה או כפי שנטען "יום חופש בגלל העומס במהלך השבוע". אז נסעתי לתל אביב לחינם על אף שרשום שהמוסך פתוח.

 

בוצע טיפול גדול של 100K כולל ליקויים של הזעת שמן בתחתית הגיר והמנוע. החשבונית לא הייתה זולה, אך הייתי עם ראש שקט. ואמנון התקשר אליי אחרי שבוע לבדוק אם הכל בסדר ואף הציע לבוא לביקור במוסך לצורך בקרה שהכל אכן תקין

בביקור נוסף, הייתה לי בעיית החלפה מהילוך 1 להילוך 2, ההילוך "נזרק" להילוך הבא אחריו. חוק מרפי קבע שכשהמכונאי יבדוק את הרכב, התקלה לא תתקיים, אך מבדיקת הגיר ע"י הציוד במוסך נראה היה שהגיר לא היה מסונכרן עקב המרחק שהרכב נסע. בוצעו עבודות ע"ס 2000 ש"ח כולל מע"מ ועבודה ותופעת זריקת הגיר השתפרה, אך לא נעלמה באופן מוחלט. הוסבר שזה בעקבות הבלאי הטבעי של הגיר, במיוחד של פיג'ו. שאלתי את עצמי אז על מה נלקו 2 אלף ש"ח אם זה מלכתחילה הייתה בעיית בלאי טבעי?

 

פעם אחרת נכנסתי לבדוק האם אפשר להציל בורג שנשבר לי בתוך הנאבה באחד הגלגלים. עבודת החילוץ+4 אומים חדשים עלו לי 500 ש"ח כולל עבודה ומע"מ, נשארתי במקום להמתין לסיום העבודה שלקחה כ20 דק בלבד.

 

לפני כמה ימים נכנסתי למוסך לצורך בדיקת מערכת הקירור של הרכב ללא כל תיאום מראש. חשדתי שצבע הנוזל קירור בעייתי ונאמר לי בפורום פה שיש צורך לבדיקה כוללת של המערכת ואף החלפת קומפרסור. הלכתי למוסך ומבדיקת צבע נוזל הקירור אמנון אמר שהכל תקין ושהמים פשוט לא חדשים ושאין צורך להחליף אותם כרגע. התעקשתי על הבעייתיות של צבע המים אבל הוא הרגיע אותי ואמר שזה נורמלי לחלוטין. על הדרך אמרתי לאמנון שיבדוק לי את מפלס השמן כדי שאוכל לקבל קנה מידה על המפלסים של הרכב מכיוון שהוא היה חדש בשבילי. אמר לי בשמחה ובדק את המפלס, נמצא שהיה חסר לי כחצי מכמות השמן הרצויה במנוע. מילאו לי כ1.5 ליטר שמן וחייבו אותי על 1 ליטר ואף השאירו לי כמות שמן של כ0.2-0.3 ל' לא עלות שיהיה לי לכל מקרה. רציתי לשלם במזומן אך לא היה להם עודף, אמרו לי שאזכור להביא להם פעם הבאה - מראה על אמון בלקוח בעיני.

 

סה"כ, אני רגיל שדופקים אותי במוסכים ישראלים אז אני עדיין חשדן לכל הנוגע לכל טיפול ותיקון שיש לא משנה באיזה מוסך.

מבחינת שירות, אני רק אשבח את המוסך. אמנון, כשבוע אחרי כל טיפול, היה מתקשר ושואל האם הכל בסדר ברכב ושהאם הוא נוסע טוב ואין בעיות, לא מכיר מוסך אחר שעושה את זה.

מבחינת מחירים, המחירים לא זולים (אולי פשוט התרגלתי לתקן את הרכב הקודם אצל ערבים).

מבחינת מקצועיות, נראה שהם יודעים את העבודה ומציאת התקלות הקריטיות היא הצד החזק שלהם, יודעים את המוגבלות של האמינות של פיג'ו והגיר AL4, כך שחוץ מטיפולים מונעי ומעכבי בלאי הם לא באים בהצהרות של "טיפולים מהפכניים" אלא משאירים את הלקוח שפוי ובלי הבטחת נסים ונפלאות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

חזרנו לעבוד בימי שישי משבע וחצי ועד אחת בצהריים לאחר הפסקה של מספר שבועות,

אנו מתנצלים בפני לקוחותינו שחיפשו אותנו בזמן שלא היינו שם בשבילם.


אמנון ויסבורט

מוסך אם הדרך, 03-5373534.

מוסך פיג'ו|מוסך סיטרואן

שנה אחריות על עבודה וחלפים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בטח ובטח לא בשבת... :wink:


alfa 156 2.5.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אבל זול לא תמצאו שם.

 

בוקר טוב

מצטרף לגילי.

זול ? זה לא.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • Create New...