Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אורן שרותי רכב - מוסך מומחה לפג'ו סיטרואן רנו בחולון - חוות דעת גולשים


אור .ס.
 שיתוף
עוקבים 9
שימו לב! השרשור הזה בן 448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז גם אני ביקרתי בשישי האחרון אצל אורן שירותי רכב עם הקרוז של אשתי.

לשמחתי פגשתי בחור רציני הוא והצוות שלו מבצעים עבודה מצויינת, ומקצועית וכל זה עם יחסי אנוש מצויינים ומחירים הוגנים.

היה שווה את הנסיעה.

 

תודה רבה לך אורן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המסע להשבת פיג'ו 2005 307SW 2.0 לחיים. אחר מספר חוויות לא נעימות עם מוסכים לא נכונים בירושלים רבתי, שנה מהחלפת גיר ובדרך חיתוך צינורות רדיאטור החימום לשם ניתוק ומניעת נזילה, החלו להופיע סימנים חדשים לפגיעה בגיר: מעט מאוד אחר הנעה הגיר התנתק ורק הנעה מחדש אפשרה המשך נסיעה. כך היה במשך שבועיים שלושה- פעם ביום, אז הניתוק קרה גם בנסיעה באמצע היום. פה חשדתי. החלטתי להשקיע מזמני בכדי לחסוך את כספי, כידוע- טיים איז מני, עליתי בפעם ההראשונה לרגל לאורן ידידינו מחולון. על הדרך חשבתי לטפל בחימום לכבוד החורף בהרים וכן לעבור בעמירה ולטפל בנפילת הריפוד הנוראית מגג הרכב. אורן לקח את הרכב תחת חסותו - שיפץ את הגיר - החלפת שסתומים, ניקוי והחייאה. הטיפול היה מהיר, איכותי ומחיר הגון עבור טיפול רחב. אורן אף הראה הרכב לעמירה שמהר מאוד הוריד אותי מהרעיון של תיקון ריפוד הגג(עלותת עלות, עלות. אגב - האם מישהו עשה עצמאית תיקון לגג פנורמי?) אחר חודש של הנאה מהרכב הנותן תחושה כנולד מחדש, אני מצטרף בפה מלא להמלצות הפורום - הזמן וההשקעה משתלמים. תודה אורן על הדאגה והמקצועיות.

קו מז'ינו הוא לא הטעות היחידה של הצרפתים :mm_surpri

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

היי,

 

המלצה חמה על מוסך אורן שירותי רכב, הגעתי אל אורן וויטלי לאור ההמלצות החמות פה בפורום, עם סיטרואן C4 (2007 PK 2.0 עם מזגן לא מקרר ואבחנה של מוסך מורשה שצריך להחליף בערך הכל (והצעת מחיר בגובה שווי הרכב). ויטלי קיבל אותי בצורה מאוד מקצועית ונעימה, ביצע בדיקה יסודית לרכב - הגיע לאותה מסקנה שהגיעו במורשה , רק עם הצעת מחיר זולה משמעותית מזו של המוסך המורשה.

אמרו שייקח 2-3 ימים לתיקון הרכב (והציעו רכב חלופי), בפועל סיימו אחרי יום וחצי !, המזגן אמנם קירר אבל לתחושתי עצמת יציאת האוויר היתה חלשה מדי. כבר התחלתי לדמיין את הסרטים שאני הולך לעבור - אך להפתעתי ושמחתי ויטלי לא התווכח כלל - אפילו התנצל על כך שידרש עוד זמן לבדיקת הרכב שוב.

עבר עוד יום של בדיקה ונמצא חלק קטנטן שעשה צרה גדולה - ותוקן, ללא כל דרישה לתשלום נוסף!!

הרכב מרגיש מעולה, והמזגן פשוט פצצה - כמו חדש!

 

אז לסיכום - ממליץ בחום!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול 110,000 ק"מ ל סי 4 של אשתי בוצע בהצלחה, ובמהירות. תודה על הקבלה בשעה לא שגרתית ועל המחיר המצויין. הבית של הרכבים שלי.

התענוג שמוביל אותך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

תודה לאורן שרותי רכב שקיבלו את רכבי למרות העומס להחלפת שסותי לחץ בגיר למרות כל העומס שלהם, ובמחיר הוגן.

התענוג שמוביל אותך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 10 חודשים מאוחר יותר...

אחרי 10 שנים שאורן, ויטלי והצוות מטפלים ברכבי ורכבי המשפחה, אני יכול לכתוב שזה לא מוסך זה בית.

 

תמיד זמינים, תמיד מחירים הוגנים והכי חשוב לי, כל הרכבים שלנו מפגינים אמינות מצויינת, גם כשהיתה תקלה ברכב שלי כשהיה במסגרת אחריות, אורן טיפל בנושא מול היבואן ודאג שהרכב יטופל במסגרת אחריות.

 

ממליץ בחום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 5 חודשים מאוחר יותר...

לאחר עיון וקריאה של מספר המלצות פה בפורום על "אורן שרותי רכב", החלטתי להגיע אליהם על מנת לקבל חוות דעת נוספת בנוגע לתקלה במזגן.

שלא כמו במוסך הראשון ש"חסך" ממני את המידע הספציפי למקור הבעיה והסתפק באמירה ש - "יש דליפה במערכת המיזוג המרכזית".

כאשר הגעתי לאורן, קיבל אותי ויטאלי, ולאחר שיחה קצרה התחיל להסביר לי במפורט ולהראות לי בדיוק את מקור הבעיה ומהיכן הדליפה.

מעבר למקצועיות שהפגין הצוות, אהבתי את הגישה ללקוח ברמה האנושית.

דיברו תאכלס, דיברו בגובה העיניים, והסבירו כדי שבאמת אבין.

לאחר הסבר של האופציות והחלופות שעומדות בפניי סיכמנו על מחיר (שהיה הוגן בהחלט), השארתי את הרכב למספר שעות וכשחזרתי הכל היה פיקס!

תודה שוב.

ממליץ בחום !

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • Create New...